Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοLOOT.BET Casino - γενική συζήτηση

LOOT.BET Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από vanya.tkach
|
1.946 προβολές 16 απαντήσεις |
|
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το LOOT.BET Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Θα ήθελα να μάθω τα πάντα για αυτό το καζίνο, είναι δυνατόν;;;

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach
πριν από 1 έτος

I'm not sure if it's possible, but you can start with reading the review on our website 🙂

πριν από 8 μήνες

Εγγράφηκα στον ιστότοπο χρησιμοποιώντας τον κωδικό εγγραφής και έλαβα τους δωρεάν τροχούς και όταν τελείωσαν άρχισα να πληρώ τις απαιτήσεις στοιχηματισμού για να εκπληρώσω το Rollover. Αποδεικνύεται ότι όταν ήμουν στο 94% της ολοκλήρωσής του, δεν με άφησε να χρησιμοποιήσω άλλα χρήματα μπόνους (εμφανίστηκε ένα μήνυμα σφάλματος "δεν είναι αρκετό το υπόλοιπο") με έκπληξη είδα ότι είχα περισσότερα από 200 € σε μπόνους ισορροπία. Επικοινώνησα με την υποστήριξη μέσω συνομιλίας (φαίνεται ότι ήξερα ήδη τι επρόκειτο) και μου είπαν ότι το μπόνους πιστώθηκε λανθασμένα και ότι υπήρχε σφάλμα στη διαμόρφωσή του. Στο οποίο απάντησα ότι αυτό δεν ήταν δικό μου λάθος και εκπλήρωσα όλες τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για να συμπληρώσω τη γραμμή μπόνους. δώρο. Παιχνιδια που εβγαζα παντα στα 0,20€ μεχρι που καταφερα να φτασω το 94%. Αυτό που έκαναν τώρα ήταν να αποσύρουν το υπόλοιπο του μπόνους και να το επανεκκινήσουν (Επαναφορά). Και το βρίσκω απαράδεκτο καθώς ξόδεψα ώρες και ώρες ακολουθώντας πάντα τους κανόνες για να συμμορφωθώ με τον στόχο του rollver. Κατέγραψα όλες τις ενέργειές μου μέσω εκτύπωσης και βίντεο. Σας ευχαριστώ για τη συνεργασία σας. Δεν ενεργοποίησα ξανά το μπόνους καθώς ένιωσα ότι εξαπατήθηκα και το λάθος δεν είναι δική μου ευθύνη. Θερμούς χαιρετισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
Caipi2024
πριν από 8 μήνες

Have they explained to you what was the reason for you not be able to get this bonus, actually. What restriction was there, was it due to the country of your residence, perhaps, I wonder?🤷‍♀️ I hope our team will be able to help you out with this issue in your complaint, as it really seems to me unfair, really.🤞

πριν από 8 μήνες

Γεια σου Romi. Δεν εξήγησαν συγκεκριμένα το υποτιθέμενο σφάλμα, απλώς υπέδειξαν ότι το μπόνους είχε ρυθμιστεί εσφαλμένα. Έχω ήδη αφήσει τα απαραίτητα αποτυπώματα σε μια καταγγελία εδώ στον γκουρού για να αξιολογήσω ακριβώς τι συνέβη. Ομολογώ όμως ότι δεν είναι εύκολο να αποδεχτείς αυτό που συνέβη δεδομένου ότι το ποσό που κέρδισα στις δωρεάν περιστροφές δεν ήταν μεγάλο, δεν ξεπερνούσε τα 30€ και πέρασα πολλές ώρες στο spinning με μόλις 0,20 για να ολοκληρώσω το rollover. Απλώς νομίζω ότι είναι "σύμπτωση" και περίεργο που δεν ειδοποιήθηκα στη μέση της προόδου για την ολοκλήρωση του rollover και την επίτευξη του 94% και μόνο τότε εμφανίστηκε ένα μήνυμα που έλεγε ότι δεν είχα υπόλοιπο (ενώ στην πραγματικότητα είχα περίπου 240 €) σε ταμειακό υπόλοιπο. μπόνους και απομένει μόνο 6% για την ολοκλήρωση του rollover. Ως προς τη χώρα, δεν υπήρξαν επιβολές. Διάβασα τους όρους και τις προϋποθέσεις μπόνους, τις απαιτήσεις για την εκπλήρωση του rollover και ακολούθησα τους κανόνες όπως περιγράφονται. Ένιωσα εξαπατημένη και νομίζω ότι το έκαναν επίτηδες. Αυτό λαμβάνει υπόψη ότι τα κέρδη δεν είναι στην πραγματικότητα ολόκληρο το υπόλοιπο που κέρδισα, αλλά το όριο ανάληψης των 50 €. Και νομίζω ότι οι ώρες που πέρασα μπροστά τους δεν αξίζουν 50€, αλλά για λόγους αξιοπρέπειας και καλής πίστης θέλω να συμμορφωθούν με αυτό που προτείνεται. Και αρχίζω να σκέφτομαι ότι οι όροι και οι προϋποθέσεις ορισμένων καζίνο, τα οποία είναι ήδη καλά προετοιμασμένα να κάνουν ό,τι θέλουν, έχουν κάποιες ασυνέπειες όσον αφορά την ευθύνη. Είμαι εξαιρετικά απογοητευμένος και, ειλικρινά, λαμβάνοντας υπόψη τον χρόνο που αφιέρωσα, δεν νομίζω ότι θα εξαργυρώσω άλλα μπόνους πουθενά. Πραγματικά μια θλίψη. Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας. Ρόμι!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 8 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

casinoguru, I will never pay attention to the rating on your site again, again a site where you can only deposit :D thanks to the site's advice, which helped me choose casinos, I lost about €20,000 in 1 year because of your high 8,9,10 classifications...this site too joke..everything has become so unscrupuloussite and service provider, so hi..but only because they can do anything thanks to you, for example, if 99 out of 100 players evaluate it very negatively, you still get a grade of 8.5 +..whoever grades should change his profession because he either doesn't understand it or has the money for which everything bad turns into goodsites... I never pay attention to what you write about casinos anymore, because it's just bad for me as a player...

πριν από 8 μήνες

Γεια σου Romi. Δεν εξήγησαν συγκεκριμένα το υποτιθέμενο σφάλμα, απλώς υπέδειξαν ότι το μπόνους είχε ρυθμιστεί εσφαλμένα. Έχω ήδη αφήσει τα απαραίτητα αποτυπώματα σε μια καταγγελία εδώ στον γκουρού για να αξιολογήσω ακριβώς τι συνέβη. Ομολογώ όμως ότι δεν είναι εύκολο να αποδεχτείς αυτό που συνέβη δεδομένου ότι το ποσό που κέρδισα στις δωρεάν περιστροφές δεν ήταν μεγάλο, δεν ξεπερνούσε τα 30€ και πέρασα πολλές ώρες στο spinning με μόλις 0,20 για να ολοκληρώσω το rollover. Απλώς νομίζω ότι είναι "σύμπτωση" και περίεργο που δεν ειδοποιήθηκα στη μέση της προόδου για την ολοκλήρωση του rollover και την επίτευξη του 94% και μόνο τότε εμφανίστηκε ένα μήνυμα που έλεγε ότι δεν είχα υπόλοιπο (ενώ στην πραγματικότητα είχα περίπου 240 €) σε ταμειακό υπόλοιπο. μπόνους και απομένει μόνο 6% για την ολοκλήρωση του rollover. Ως προς τη χώρα, δεν υπήρξαν επιβολές. Διάβασα τους όρους και τις προϋποθέσεις μπόνους, τις απαιτήσεις για την εκπλήρωση του rollover και ακολούθησα τους κανόνες όπως περιγράφονται. Ένιωσα εξαπατημένη και νομίζω ότι το έκαναν επίτηδες. Αυτό λαμβάνει υπόψη ότι τα κέρδη δεν είναι στην πραγματικότητα ολόκληρο το υπόλοιπο που κέρδισα, αλλά το όριο ανάληψης των 50 €. Και νομίζω ότι οι ώρες που πέρασα μπροστά τους δεν αξίζουν 50€, αλλά για λόγους αξιοπρέπειας και καλής πίστης θέλω να συμμορφωθούν με αυτό που προτείνεται. Και αρχίζω να σκέφτομαι ότι οι όροι και οι προϋποθέσεις ορισμένων καζίνο, τα οποία είναι ήδη καλά προετοιμασμένα να κάνουν ό,τι θέλουν, έχουν κάποιες ασυνέπειες όσον αφορά την ευθύνη. Είμαι εξαιρετικά απογοητευμένος και, ειλικρινά, λαμβάνοντας υπόψη τον χρόνο που αφιέρωσα, δεν νομίζω ότι θα εξαργυρώσω άλλα μπόνους πουθενά. Πραγματικά μια θλίψη. Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας. Ρόμι!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Hi there. I just hope they will be able to explain this voiding of the bonus and its reason to our complaint team and will communicate with them on that matter. I completely understand your frustration, especially after spending so many hours playing with that bonus. If you have any updates from the casino, be sure to let us know, please.

πριν από 8 μήνες

casinoguru, I will never pay attention to the rating on your site again, again a site where you can only deposit :D thanks to the site's advice, which helped me choose casinos, I lost about €20,000 in 1 year because of your high 8,9,10 classifications...this site too joke..everything has become so unscrupuloussite and service provider, so hi..but only because they can do anything thanks to you, for example, if 99 out of 100 players evaluate it very negatively, you still get a grade of 8.5 +..whoever grades should change his profession because he either doesn't understand it or has the money for which everything bad turns into goodsites... I never pay attention to what you write about casinos anymore, because it's just bad for me as a player...

πριν από 8 μήνες

I surely respect your opinion and your decision. Is there anything we can help you with, actually? Have you got any kind of issue we could try to solve? Please let us know, if there is anything.

In the meantime, you can read an article about how do we review all the online casinos, so you can better understand what is included in this process, where our data team collects all the relevant information included in the safety index of each casino. Here is the link, if you're interested.

πριν από 8 μήνες

Ένα από τα πιο χαζά και άσχημα καζίνο που έχω παίξει ποτέ. Έκανα δωρεάν περιστροφές για εγγραφή, που μου έδωσαν περίπου 9 ευρώ, αλλά όταν παίζω οποιοδήποτε παιχνίδι, εμφανίζεται ένα μήνυμα που λέει ότι έχω ανεπαρκές υπόλοιπο. Προσοχή, απατεώνες!

Αυτόματη μετάφραση:
platonovyura1987
πριν από 8 μήνες

Hey there!


If you used a welcome bonus code from CasinoGuru, it can be rolled over only using real funds - most likely that's why you see an error message.



LOOT.BET Casino
πριν από 8 μήνες

Ω ναι! Γιατί λοιπόν δεν έχετε αυτές τις πληροφορίες στις προδιαγραφές μετά την εκχώρηση του μπόνους; Ποιος είναι ο στόχος σας; Ξέρεις ότι πληρούσα όλες τις προϋποθέσεις και εξαπατήθηκα; Αλλά η υπόθεση ξεπερνά τα σύνορα, καθώς θα προχωρήσω σε μια ευρωπαϊκή δικαστική διαδικασία και θα υποβάλω αναφορά σε όλες τις υπάρχουσες αρμόδιες οντότητες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Είναι αστείο που άφησα ένα παράπονο εδώ αλλά δεν έλαβα καμία συγκεκριμένη προσοχή ή απάντηση από το loot.bet. Έχω όλες τις αποδείξεις για αυτό που συνέβη. Είναι αχάριστο να περνάει ένας άνθρωπος 9 ώρες περίπου παίζοντας και μόνο όταν πληροί τις προϋποθέσεις «θυμάται» να ακυρώσει το μπόνους και επειδή το ανέφερα στο chat αλλιώς δεν θα έλεγε κανείς τίποτα. Τέλος πάντων, ο Γκουρού συνεχίζει να ενθαρρύνει αυτό το μπόνους. Ας δούμε τι λένε οι περισσότεροι από 500 χιλιάδες followers της σελίδας μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Είναι αστείο που άφησα ένα παράπονο εδώ αλλά δεν έλαβα καμία συγκεκριμένη προσοχή ή απάντηση από το loot.bet. Έχω όλες τις αποδείξεις για αυτό που συνέβη. Είναι αχάριστο να περνάει ένας άνθρωπος 9 ώρες περίπου παίζοντας και μόνο όταν πληροί τις προϋποθέσεις «θυμάται» να ακυρώσει το μπόνους και επειδή το ανέφερα στο chat αλλιώς δεν θα έλεγε κανείς τίποτα. Τέλος πάντων, ο Γκουρού συνεχίζει να ενθαρρύνει αυτό το μπόνους. Ας δούμε τι λένε οι περισσότεροι από 500 χιλιάδες followers της σελίδας μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

loot.bet

LOOT.BET Casino
πριν από 8 μήνες

Τι στο διάολο κάνει τότε το μπόνους σας στην ενότητα μπόνους χωρίς κατάθεση αυτού του ιστότοπου; Είστε σε σύγκρουση με τη διαχείριση του ιστότοπου;

Αυτόματη μετάφραση:
Caipi2024
πριν από 8 μήνες

Greetings. 

We want to clarify the events that affected your experience at our platform.


Our tech team has detected a bug that affects at least one condition of the gift when it is issued to users in different cases. To stop the spread, some gifts had to be canceled automatically, and others had to be canceled manually, like in your case.


All the actions were applied under paragraph 11.1 of the Terms of Service. Since it took a while to notify the users who made even a single action with a defective gift, we have yet to reach out to you in time, ending up with you messaging our customer support first.


We are monitoring the state of current gifts very closely so no one has to face the same issue. Please let us extend our sincerest apologies for affecting your experience at LOOT.BET and taking proper time to respond.

πριν από 8 μήνες

Just to add a note about welcoming 100 FS . First of all, ID verification is required, as well and email and phone number validation. Wagering is only with real money, so it's must to make a clean deposit. In that case, player losing opportunity to claim much better 1st deposit bonus.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα