Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοΛογότυπο Lucki9.casino OSiTO

Λογότυπο Lucki9.casino OSiTO

 από mjcantalejo
|
1.083 προβολές 6 απαντήσεις |
|

Να είστε πολύ προσεκτικοί! Αυτό το καζίνο είναι μια πλήρης απάτη και δεν ξέρω πώς να το αναφέρω. Έκανα κατάθεση 25€ και μου πήραν 52€! Και νόμιζα ότι ήταν το 100% μπόνους. Έκανα άλλη μια κατάθεση 25€ και δεν μου έδωσαν ούτε 1€ ως έπαθλο. Μίλησα με την ομάδα υποστήριξης και μου είπαν να τους στείλω ένα PDF. Η τράπεζα πήρε χρήματα από τον λογαριασμό μου. Τώρα θα μπλοκάρω την κάρτα μου. Εδώ είναι οι φωτογραφίες και τα στοιχεία. filefilefilefilefile Αν προσέξετε, λένε ότι ο Χριστός αγόρασε νομίσματα

Αυτόματη μετάφραση:
mjcantalejo

Hello,

I don't believe we are familiar with this casino. Could you kindly provide the full web address, please? Might be important.

As far as I can understand, you are in no contact with anyone from this casino; am I correct? I think these screenshots seem only to present your messages. May I know whether and what the casino has told you so far?

Is the main issue missing deposit bonus?

To me, it seems that the deposited sum was larger than you expected, yet somehow you depsoit again to get some bonus.


Since it is not very clear to me, I'd prefer to wait for your replay first. Thank you.


Απάτη file Προσοχή όταν καταθέτετε χρήματα, αφήνουν τον λογαριασμό σας κενό. Κατέθεσα 25€ και μου έβγαλαν τα πάντα από τον τραπεζικό μου λογαριασμό.

Αυτόματη μετάφραση:
mjcantalejo

I just found your additional posts. It almost sound like your payment method details were

misused. Have you informed your bank? You should do so immediately! Additionally, a word of advice: never use debit card issues to your main bank account; prefer much safer virtual cards. Use a separate amount allocated on the virtual card for paying online. If this virtual card gets abused, only the amount reserved for the virtual card will be "lost." Yet your main balance will very likely be untouched.

Radka

Ναι https://lucki9.casino/login file

ευχαριστώ πολύ.

Έγινε επεξεργασία από Radka
Αιτία: made the link passive for security purpose
Αυτόματη μετάφραση:
Radka

Το κύριο πρόβλημα δεν είναι η έλλειψη μπόνους, αντίθετα, δεν ήθελα μπόνους, έκανα κατάθεση 25 € για να περάσει η ώρα και μου πήραν 52 € ειλικρινά, ευτυχώς που είχα μόνο αυτά τα χρήματα στο αυτόν τον λογαριασμό και δημοσίευσα αυτό το σχόλιο για να μην συμβεί σε εσάς το ίδιο που συνέβη σε εμένα σε αυτό το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
mjcantalejo

Hello,

I finally managed to access the site; thank you for the link. I also made the link passive so the others would have more time to read this conversation first.

Hopefully I got it right this time: you only wanted to deposit €25; instead, €52 was debited from your bank account. Luckily for you, it was left on your account, so you have not lost more.

After that, the support told you to send them some pdf file—transaction history perhaps?

More importantly, has anyone responded to you ever since, please? In most cases, it takes some time to investigate the matter, and I presume this is not something easy. Still, I'm not that convinced the casino is responding to you regarding the problem.

Well, you are more than welcome to submit a free complaint against the casino; it does not matter this site is not in the list - just use the option "Casino not in the list above? Click here".

This link leads to the complaint section 👈


Let me know how it went!

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα