Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοLeoVegas Casino - γενική συζήτηση

LeoVegas Casino - γενική συζήτηση

 από pauetboni
|
690 προβολές 9 απαντήσεις |
|
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το LeoVegas Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Προσπαθώ να εισπράξω επιστροφή χρημάτων από τις 5 Ιανουαρίου 2025 (την ημέρα που εγκρίθηκε).

Μου λένε ότι η μεταφορά έχει ήδη γίνει, αλλά δεν την έχω λάβει στον λογαριασμό μου.

Ας μην κοροϊδευόμαστε, μια μεταγραφή δεν θέλει 9 μέρες για να φτάσει.

Τώρα δεν απαντούν στα email μου και δεν μου απαντούν μέσω του chat...

Έχω όλες τις κουβέντες που απλά λένε να κάνεις υπομονή, και ότι έχουν ήδη πληρώσει.

Έχω παίξει με αυτό το καζίνο στο παρελθόν και δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα.

Είμαι πολύ απογοητευμένος, και ξέρω ότι δεν έχω τίποτα να κάνω... Αν μπορείτε να με βοηθήσετε από εδώ θα το εκτιμούσα.

Ευχαριστώ πολύ.

Αυτόματη μετάφραση:
pauetboni

May I ask which payment method you used? Maybe there is some issue with the payment provider.

I'm just guessing, of course. Try to check that just in case, though.

Let us know how it goes, and if there is nothing happening by the end of the week, update us, please.

Γεια σου Romi.

Χθες μου ζήτησαν τις συναλλαγές του τραπεζικού μου λογαριασμού για να επιβεβαιώσουν ότι δεν είχα λάβει την πληρωμή.

Αφού επιβεβαίωσε ότι αυτό συνέβη, σήμερα έφτασε επιτέλους. Χρειάστηκαν 10 ημέρες, αλλά ο LeoVegas τελικά παρέδωσε. Θα συνεχίσω μαζί τους.

Ευχαριστώ πολύ Romi.

Αυτόματη μετάφραση:
pauetboni

Thank you for this great update. I am really glad that everything is good now.

If you wish, you can write a user review about your experience and inform others. What do you say?

Γεια, είναι φυσιολογικό για το LeoVega να μου ζητά πιστοποιητικό τράπεζας; Έχουν ήδη όλα τα στοιχεία μου και έχουν ενημερώσει την τράπεζά μου σχετικά. Μου λένε να προσέχω, μπορεί να είναι απάτη.


Αυτόματη μετάφραση:

Και είμαι μαζί τους εδώ και πολύ καιρό κάνοντας κατάθεση και ανάληψη, δεν ξέρω γιατί μου ζητάνε τόσα πράγματα τώρα και είχα ήδη επαληθεύσει τον λογαριασμό μου εδώ και πολύ καιρό. Ευχαριστώ, χαιρετισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
Mari13

Hi, I think it's quite normal for a casino to ask for a bank statement. They may need additional verification from you, so if you have any withdrawals there at the moment, you will probably need to provide this document.

You say you've been with them for a long time and you have withdrawals and deposits, so obviously they won't be a scam, right?

Jaro

Το ελπίζω. Θα σας πω για την εμπειρία μου εδώ και αν χρειαστώ βοήθεια. Ευχαριστώ!!


Αυτόματη μετάφραση:
Mari13

Please come back here at any time, for sure. Even if there is any update from this casino.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα