13 μέρες και ακόμα δεν έχουν εγκρίνει τα έγγραφά μου, είμαι απογοητευμένος με αυτό το καζίνο, αν ήξερα ότι θα με έβαζαν έτσι, δεν θα είχα καταθέσει
13 days and they still haven't approved my documents, I'm disappointed with this casino, if I knew they were going to roll me up like this, I wouldn't have deposited
13 dias e ainda não aprovaram meus documentos, estou decepcionada com esse casino, se eu soubesse que eles iam me enrolar desse jeito, eu não teria depositado
Χαίρετε,
είναι καλό που υποβάλατε το παράπονο γιατί πιστεύω ότι το καζίνο είχε αρκετό χρόνο για να συνεργαστεί μαζί σας και να προχωρήσει στην επαλήθευση. Επιτρέπουμε στο καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες να το κάνει, οπότε ο χρόνος έχει σχεδόν τελειώσει. Υποθέτω σωστά ότι το email επιβεβαίωσης που σας υποσχέθηκαν δεν έχει φτάσει ακόμα;
Hello,
it's good that you submitted the complaint because I feel that the casino had enough time to cooperate with you and proceed with the verification. We allow the casino 14 full days to do so, so the time is nearly over. Do I assume correctly that the confirmation email you were promised has not arrived yet?
Δεν με πληρώνουν. Έκανα την απόσυρση και δεν έπεσε. Είμαι ήδη επαληθευμένος. Λογαριασμός και σωστά στοιχεία. Αλλά η συνομιλία είναι μπλοκαρισμένη.
They're not paying me. I made the withdrawal and it didn't fall. I'm already verified. Account and correct data. But the chat is blocked.
Não estão me pagando. Realizei o saque e não caiu. Já estou verificada. Conta e dados corretos. Porém o chat está bloqueado.
Λυπάμαι που ακούω άλλον παίκτη να αντιμετωπίζει προβλήματα στο καζίνο.
Πότε επαληθεύτηκε ο λογαριασμός σας και σε ποια κατάσταση βρίσκεται τώρα η ανάληψη σας, παρακαλώ;
Επιπλέον, έχετε λάβει εξήγηση από το καζίνο;
Παρακαλώ ενημερώστε με.
I'm sorry to hear another player facing problems in the casino.
When was your account verified and in what status is your withdrawal now, please?
Furthermore, have you received an explanation from the casino?
Kindly let me know.
Έπρεπε να συνομιλήσω στα αγγλικά. Μέχρι εδώ καλά. Το chat απάντησε ότι πρέπει να πληρωθεί σήμερα. Παρακαλώ δώστε προσοχή στην περίπτωσή μου. Οι άλλοι ιστότοποι που με παραπέμψατε πλήρωσαν σωστά. Θέλω πραγματικά να βαθμολογήσω καλά το Ice Casino. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας. Αν γνωρίζετε κάτι, ενημερώστε με.
I had to chat in English. So far so good. The chat replied that it must be paid today. Please pay attention to my case. The other sites you referred me paid right. I really want to rate Ice Casino well too. Thank you for your support. If you know something, please let me know.
Tive que falar com chat em inglês. Até aí tudo bem. O chat respondeu que deve ser pago hoje. Por favor dê uma atenção no meu caso. Os outros sites que vocês me indicaram pagaram certo. Quero muito muito avaliar o Ice cassino bem também. Obrigado pelo suporte. Vocês sabendo de algo peço que me informem.
Σήμερα συμπληρώνονται οι 14 μέρες, ακόμα δεν έχω λάβει κανένα email σχετικά με την επαλήθευση, επικοινωνώ μαζί τους αλλά πάντα λένε ότι θα το ελέγξουν, ελπίζω ότι μετά την καταγγελία θα το ελέγξουν σύντομα, γιατί όλα είναι εντάξει, όλα αυτά λείπουν είναι η επιβεβαίωσή τους
Today completes the 14 days, I still haven't received any email regarding verification, I contact them but they always say they will check it, I hope that after the complaint they will check it soon, because everything is ok, all that is missing is their confirmation
Hoje completa os 14 dias, ainda não recebi nenhum e-mail referente a verificação, entro em contato com eles mas sempre dizem que vão verificar, espero que depois da reclamação eles verifiquem logo, porque está tudo certo, só falta a confirmação deles
Γεια σας, αλλά έχετε κάνει το παράπονο;
Δεν βλέπω το παράπονό σας.
Hello, but have you made the Complaint?
I don't see your Complaint.
Ola , mas já fez a Reclamacao ?
eu não vejo sua Reclamacao .
Το έκανα, αλλά είναι ιδιωτικό, πιστεύω ότι μόνο αυτοί θα μπορούν να το δουν
I did, but it is private, I believe that only they will be able to see it
Fiz sim, mas ela fica privada , acredito que só eles que vão conseguir ver
Τώρα που είδα ότι στην καταγγελία που έκανα εδώ στο site που αναφέρεται στο IceCasino, από λάθος μου έβαλα λάθος ποσό και τώρα δεν μπορώ να επεξεργαστώ την καταγγελία ή να ακυρώσω
Now that I saw that in the complaint I made here on the site referring to IceCasino, by my mistake I put the wrong amount and now I can't edit the complaint or cancel
Agora que vi que na reclamação que fiz aqui no site referente ao IceCasino , por um erro meu coloquei a montante errada e agora não consigo editar a reclamação e nem cancelar
Α οκ αληθεια μεχρι να εγκριθει κανεις δεν το βλεπει σωστα.
Κανένα πρόβλημα, απλώς ρωτήστε όταν εγκριθεί το παράπονο, τραβήξτε μια εκτύπωση του υπολοίπου στον λογαριασμό και ζητήστε να το αλλάξετε στο ίδιο το Παράπονο. Καζίνο Γκουρού Είναι εξαιρετικοί επαγγελματίες. Παίρνουν πολύ σοβαρά τη δουλειά τους, γι' αυτό είναι οι καλύτεροι στον κόσμο. Μην ανησυχείς για αυτό, θα είναι μια χαρά.
Ah ok , truth until it is approved , no one sees it , correct .
no problem, just ask when the complaint is approved, take a print of the balance in the account and ask to change it in the Complaint itself. Casino Guru They are excellent professionals. They take their work very seriously, that's why they are the best in the world. Don't worry about it, it will be fine.
Ah ok , verdade enquanto não é aprovada ninguém vê sim , correcto .
não tem problema é só pedir quando a reclamação for aprovada , tira um print do saldo em conta e pede para alterar na própria Reclamacao . Casino Guru Sao excelentes profissionais . Levam seu trabalho muito a sério , por isso são os melhores do mundo . Não tenha problema com isso, vai correr bem .
Γεια σας isabelaoliveira277, το παράπονό σας περιμένει να εξεταστεί και γι' αυτό δεν είναι ακόμα ορατό. Χρειάζεται λίγος χρόνος. Μερικοί από τους εκπροσώπους της ομάδας παραπόνων μας θα σας φροντίσουν σύντομα. Μπορείτε να τους ενημερώσετε για το λάθος σας και θα σας καθοδηγήσουν πώς να το αλλάξετε ή θα το κάνουν μόνοι τους.
Hello isabelaoliveira277, your complaint is waiting to be reviewed that's why is not visible yet. It takes a little of time. Some of the representatives from our complaints team will take care of you shortly. You can informed them about your mistake and they will guide you how to change it or will do it themselves.
Σήμερα συμπληρώνονται οι 14 μέρες, ακόμα δεν έχω λάβει κανένα email σχετικά με την επαλήθευση, επικοινωνώ μαζί τους αλλά πάντα λένε ότι θα το ελέγξουν, ελπίζω ότι μετά την καταγγελία θα το ελέγξουν σύντομα, γιατί όλα είναι εντάξει, όλα αυτά λείπουν είναι η επιβεβαίωσή τους
Today completes the 14 days, I still haven't received any email regarding verification, I contact them but they always say they will check it, I hope that after the complaint they will check it soon, because everything is ok, all that is missing is their confirmation
Hoje completa os 14 dias, ainda não recebi nenhum e-mail referente a verificação, entro em contato com eles mas sempre dizem que vão verificar, espero que depois da reclamação eles verifiquem logo, porque está tudo certo, só falta a confirmação deles
Γεια σου,
Ήλπιζα ότι το παράπονο δεν θα ήταν απαραίτητο, αλλά δεν πειράζει, η ομάδα είναι εδώ για να σας βοηθήσει.
Σύμφωνα με την ερώτηση του καζίνο, θεωρώ ότι υπάρχει υποψία πολυλογιστικής. Αν ναι, αυτό είναι που προκάλεσε την καθυστέρηση, υποθέτω. Τέλος πάντων, αυτό είναι μόνο η αρχή, πάντα απαιτούμε υποστηρικτικά στοιχεία, ας δούμε τι θα γίνει μετά.
Hi there,
I was hoping that the complaint will not be necessary, but that's ok, the team is here to help you out.
According to the casino's question, I feel that multi-accounting is suspected. If so, this is what caused the delay, I guess. Anyway, this is just the beginning, we always require supportive evidence, let's see what happens next.
Καλημέρα γκουρού του καζίνο. Όπως φανταζόμουν, δεν με πλήρωσαν. Έχει καθυστερήσει. Είναι απογοητευτικό να βλέπεις το Ice Casino να δυσκολεύεται να πληρώσει ένα μικρό ποσό. Σας ζητώ να με βοηθήσετε. Δεδομένα συναλλαγής: 0b8e032f-0ce1-44cc-8719-6a01aa5336c9. Περιμένω τη βοήθειά σας γιατί το Καζίνο της ίδιας δικαιολογίας πάντα. Λέει ότι έχει αργήσει και ζητά να περιμένει. Όμως δεν εκπληρώνουν αυτά που υπόσχονται και παραβιάζουν τους όρους πληρωμής τους. Είμαι ήδη επαληθευμένος. Σωστός λογαριασμός όλα σωστά. Απλώς πρέπει να πληρώσουν.
Good morning casino guru. As I imagined, they didn't pay me. It's overdue. It's frustrating to see Ice Casino struggling to pay a small amount. I ask you to help me. Transaction data: 0b8e032f-0ce1-44cc-8719-6a01aa5336c9. I wait for your help because the Casino of the same excuse always. He says he's late and asks to wait. But they are not fulfilling what they promise and violating their terms for payment. I'm already verified. Correct account everything correct. They just need to pay.
Bom dia guru cassino. Como imaginava não me pagaram. Está em atraso . É frustrante ver o Ice cassino com dificuldade pra pagar um valor pequeno. Peço que me ajude. Os dados da transação: 0b8e032f-0ce1-44cc-8719-6a01aa5336c9. Aguardo sua ajuda porque o Cassino da mesma desculpa sempre. Diz que está atrasado e pede pra aguardar. Porém não estão cumprindo o que prometem e violando os termos deles mesmos pra pagamento. Já estou verificada. Conta correta tudo correto. Só falta eles pagarem .
Γεια σου josilvaleite65, λυπάμαι για τις ανησυχίες σου. Όπως σας ρώτησε ήδη η Radka παραπάνω, θα μπορούσατε να μας πείτε πότε επαληθεύτηκε ο λογαριασμός σας και σε ποια κατάσταση βρίσκεται τώρα η ανάληψη σας; Βλέπω ότι έχετε ήδη υποβάλει μια καταγγελία, πράγμα που είναι καλό βήμα, αλλά δεν μπορώ να το ανοίξω προς το παρόν, καθώς δεν έχει εξεταστεί ακόμη από τους συναδέλφους μας. Χρειάζεται λίγο περισσότερο χρόνο. Κάντε υπομονή τώρα και θα επιστρέψουμε σύντομα. Ευχαριστώ
Hello josilvaleite65, I am sorry for your worries. As Radka already asked you above, could you please tell us when was your account verified and in what status is your withdrawal now, please? I see you have already submitted a complaint what is a good step but I am not able to open it for now since it was not reviewed yet by our colleagues. It takes just little more time. Be patient now and we will be back soon. Thank you
Καλημέρα Μάγδα. Ναι, το kyc μου έχει ήδη επαληθευτεί. Περιμένω την πληρωμή που πέρασε η προθεσμία όπως είπα παραπάνω. Περιμένω τη βοήθειά σας. Ευχαριστώ
Good morning Magda. Yes my kyc is already verified. I'm waiting for the payment that has passed the deadline as I said above. I await your help. Thanks
Bom dia Magda. Sim meu kyc já está verificado. Estou aguardando o pagamento que já passou do prazo como falei a acima. Aguardo sua ajuda . Obrigado
Γεια σου Μάγδα, η παραγγελία παραλαμβάνεται χωρίς να υπολογίζεται η ημέρα της παραγγελίας. 17 ημερολογιακές ημέρες. και 13 εργάσιμες ημέρες για το ποσό των 83.035 ευρώ
Έλαβα 25.000 ευρώ και λένε ότι έχουν 3.000 ευρώ να επεξεργαστούν. Ειλικρινά δεν μου αρέσει αυτό το σύστημα, είναι λυπηρό να το λέω αυτό αλλά η ιδέα ότι το καζίνο έχει δυσκολίες στα χρήματα, γιατί όποιος επεξεργάζεται 5000 επεξεργάζεται 10000. Παίζω σε καζίνο εδώ και πολύ καιρό. Αυτό δεν μου συνέβη ποτέ.
Αναφέρω την κατάσταση όχι μόνο για τον εαυτό μου, αλλά για να γνωρίζουν οι παίκτες ότι αν κερδίσουν μια αξία πάνω από 30.000 ευρώ, το καζίνο επεξεργάζεται την αξία σαν σαλιγκάρι. Πάντα μου έλεγαν αυτό, να περιμένω, ποτέ περισσότερο από 30 εργάσιμες ημέρες. Εντάξει
Θα περιμένω τις διάφορες υποσχέσεις. Και θα έρχομαι πάντα εδώ για να δώσω λογαριασμό στον σεβαστό γκουρού του Καζίνο. 13 εργάσιμες μέρες όχι το 1/3 πληρωμένο.
Δεν ξέρω ποια είναι η λογική. Αλλά εντάξει . Απομένουν 17 εργάσιμες ημέρες και 12 επεξεργασία.
Hi Magda, the order is picked up without counting the day of the order. 17 calendar days. and 13 working days for the amount of 83,035 euros
I received 25,000 euros and they say they have 3,000 euros to process. I honestly don't like this system, it's sad to say this but the idea that the casino has money difficulties, because whoever processes 5000 processes 10000. I've been playing in casinos for a long time. This never happened to me.
I am reporting the situation not only for myself, but for players to know that if they win a value above 30,000 euros, casino processes the value like a snail. I was always told this, to wait, never more than 30 working days. OK
I will be waiting for the various promises. And I will always come here to give an account to the respected Casino Guru. 13 working days not 1/3 paid.
I don't know what the logic is. But OK . There are 17 business days and 12 processing to go.
Olá, Magda, o pedido retirada sem contar o dia do pedido. 17 dias corridos. e 13 dias úteis pelo valor de 83.035 euros
Recebi 25.000 euros e dizem que têm 3.000 euros para processar. Sinceramente não gosto deste sistema, é triste dizer isto mas a ideia de que o casino tem dificuldades de dinheiro, porque quem processa 5000 processa 10000. Jogo em casinos há muito tempo. Isso nunca aconteceu comigo.
estou a dar conta da situação não só por mim, mas para que jogadores saibam que se ganharem um valor acima de 30.000 euros, casino processa o valor como caracol . Sempre me disseram isto, para esperar , nunca mais de 30 dias uteis . ok
Eu vou estar a espera das varias promessas . E virei aqui sempre dar conta ao respeitado Casino Guru . 13 dias úteis nem 1/3 pago .
não sei qual a lógica . Mas ok . Faltam 17 dias úteis e 12 processamentos pra fazer .
Μην με συναρπάζεις έτσι, παίζω πολύ ψηλά
και υπάρχουν πολύ καλύτερες εναλλακτικές. να πληρωθεί
γρήγορα και χωρίς όρια.
αυτό το σύστημα δεν λειτουργεί για μένα.
Από την ιδέα ότι το ΚΑΖΙΝΟ δεν έχει χωρητικότητα
απάντηση ( έλλειψη χρημάτων ) ή τακτική ;
Αν είναι η δεύτερη τακτική και δεν παίζεις, εδώ και
παίξε 1000 ευρώ αν είσαι τυχερός αν διπλασιάσεις
αξία και απόσυρση.
Μου αρέσει τόσο πολύ αυτό το ΚΑΖΙΝΟ και κρίμα.
Παρά το γεγονός ότι δεν μπορώ να μιλήσω για
προεπιλογή τι είναι το δικαίωμα των 5 m
έως 96 ώρες χωρίς να περάσουν ποτέ τις 30 εργάσιμες ημέρες.
αλλά όποιος το διαβάζει αυτό υπονοεί ότι το κανονικό
είναι φυσιολογικό να πληρώσετε μέσα σε 96 ώρες. Αλλά
κάποιο απρόβλεπτο γεγονός μπορεί να μην ξεπεράσει ποτέ
30 εργάσιμες ημέρες που δίνει περισσότερες από 40 ημέρες.
Αλλά εντάξει . Δεν πρόκειται να πω κάτι άλλο.
Σε μένα με αυτόν τον τρόπο και τη στάση.
δεν !
Don't captivate me like that, I play too high
and there are much better alternatives. to be paid
fast and without limits.
this system doesn't work for me.
From the idea that the CASINO has no capacity
response ( lack of money ) or tactic ?
If it's the second tactic and you don't play, here and
play 1000 euros if you are lucky if you double the
value and withdraw.
I like this CASINO so much and such a shame.
Despite not being able to talk about
default what is right of 5 m
to 96 hours never passing the 30 working days.
but whoever reads this implies that the normal
it is normal to pay within 96 hours. But for
some unforeseen event may never exceed
30 working days that gives more than 40 days.
But OK . I am not going to say anything else .
To me with this manner and posture.
not !
Não me cativam assim , eu jogo muito alto
e há muito melhor alternativas . A pagarem
rápido e sem limites .
este sistema para mim não dá .
Da ideia que o CASINO não tem capacidade
de resposta ( falta de dinheiro ) ou tática ?
Se for a segunda a tática e não jogar , aqui e
jogar 1000 euros se tiver sorte se dobrar o
valor e sacar .
Eu gosto tanto deste CASINO e uma pena .
Apesar de não poder falar de
incumprimento o que é certo de de 5 m
a 96 horas nunca passando os 30 dias uteis .
mas quem lê isso subentende que o normal
é normal pagarem em 96 horas . Mas por
algum imprevisto pode ser nunca superior a
30 dias úteis que da mais de 40 dias .
Mas ok . Não vou dizer mais nada .
A mim com está maneira e postura .
nao !
Γεια σου Βάλτερ (Άρι)
Υποθέτω ότι θα πρέπει να το στείλετε στο καζίνο.
Καταλαβαίνω ότι αλλάξατε τον τόνο σας από το "Icecasino είναι εξαιρετικά αξιόπιστο και το συνιστώ" σε "υπάρχουν πολύ καλύτερες εναλλακτικές λύσεις. να πληρώνεστε γρήγορα και χωρίς όρια".
Λοιπόν, μπορώ να πω ότι έχω ήδη παρατηρήσει έναν αυξημένο αριθμό παικτών που παραπονιούνται για αργό KYC και καθυστερημένες πληρωμές, συνέβη και πέρυσι, οπότε μπορώ να φανταστώ ότι τα αρκετά υψηλά κέρδη σας θα καθυστερούσαν τελικά.
Δεδομένου ότι δεν ξέρω τι προκαλεί αυτό, φαίνεται ότι όλοι πρέπει απλώς να περιμένουμε το καζίνο να συγκεντρώσει ξανά τις ιδιότητές του. 🤞🤯
Hello Valter (Ari)
I guess that you should send this to the casino.
I understand that you changed your tone from, "Icecasino is super reliable and I recommend" to "there are much better alternatives. to be paid fast and without limits."
Well, I can say I already noticed an increased number of players complaining about slow KYC and delayed payments, It happened last year as well, so I can imagine that your quite high winnings, would be delayed eventually.
Since I do not know what is causing this, it seems that we all just have to wait for the casino to assemble its qualities again. 🤞🤯
Καλημέρα Μάγδα. Ναι, το kyc μου έχει ήδη επαληθευτεί. Περιμένω την πληρωμή που πέρασε η προθεσμία όπως είπα παραπάνω. Περιμένω τη βοήθειά σας. Ευχαριστώ
Good morning Magda. Yes my kyc is already verified. I'm waiting for the payment that has passed the deadline as I said above. I await your help. Thanks
Bom dia Magda. Sim meu kyc já está verificado. Estou aguardando o pagamento que já passou do prazo como falei a acima. Aguardo sua ajuda . Obrigado
Γειά σου,
παράξενο, αλλά δεν μπορώ να δω κανένα παράπονο που υποβάλατε, οπότε νιώθω την ανάγκη να πω ότι δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε έτσι απλά. Για να υποβάλετε την καταγγελία, κάντε κλικ/πατήστε εδώ , παρακαλώ.
Να είστε έτοιμοι να συνεργαστείτε, και επίσης να περιμένετε λίγο, Φαίνεται ότι θα χρειαστεί να μάθουμε περισσότερα από το καζίνο και συνήθως χρειάζεται λίγος χρόνος.
Hello there,
strange but I can't see any complaint you possibly submitted, so I feel a need to say that we can't help you just like that. To submit the complaint, click/tap here, please.
Be prepared to cooperate, and also wait a bit, It seems that we will need to learn more from the casino and it usually takes some time.
Καλησπέρα σε όλους ,
της αξίας των 83Κ που παρήγγειλα στις 24 και 25 Οκτωβρίου έλαβα 33Κ. Πέρασαν δηλαδή 22 μέρες σήμερα. 15 εργάσιμες ημέρες.
Οι όροι και οι όροι του CASINO λένε ότι είναι 30 εργάσιμες ημέρες το πολύ. Και αυτό μου το έχουν πει αρκετές φορές.
Αν το κάνουν, θα έρθω εδώ να πω ότι όλα πήγαν καλά. Και θα το ξαναπαίξω μόλις πληρώσουν.
Αρκεί να μην πληρώσουν, όπως είπα εδώ και επαναβεβαιώνω ότι δεν θα παίξω!
Πρέπει να λάβω και το τελευταίο ευρώ για να κρατήσω τον λόγο μου.
Θα αναφέρω την κατάσταση για να ενημερώνω τους παίκτες.
Good afternoon everyone ,
of the value of 83K, which I ordered on the 24th and 25th of October, I received 33K. In other words, it's been 22 days today. 15 working days.
The CASINO T&Cs say it is 30 working days maximum. And I've been told this several times.
If they do, I'll come here to say that everything went well. And I will play it again as soon as they pay.
As long as they don't pay, as I said here and I reaffirm I won't play!
I have to receive every last euro to keep my word.
I'll report on the situation to keep the players informed.
Boa Tarde a todos ,
do valor 83K , que pedi no dia 24 e 25 de Outubro recebi , 33K . Ou seja faz hoje 22 dias . 15 dias úteis .
Os T&Cs do CASINO diz que é máximo 30 dias úteis . E já me referiram isso várias vezes .
Se cumprirem virei aqui , dizer que correu tudo direito . E Jogarei la de novo assim que pagarem .
Enquanto não pagarem , como já disse aqui e reafirmo não Jogarei !
Tenho que receber até ao último euro para cumprir com a minha palavra .
Vou dando conta da situação para manter informados os jogadores .
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.