ΦόρουμΚαζίνοIceCasino - γενική συζήτηση

IceCasino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

πριν από 2 έτη από nadineanders81
|
97415 προβολές 554 απαντήσεις |
|
1...6 7 8...28
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

13 μέρες και ακόμα δεν έχουν εγκρίνει τα έγγραφά μου, είμαι απογοητευμένος με αυτό το καζίνο, αν ήξερα ότι θα με έβαζαν έτσι, δεν θα είχα καταθέσει

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

it's good that you submitted the complaint because I feel that the casino had enough time to cooperate with you and proceed with the verification. We allow the casino 14 full days to do so, so the time is nearly over. Do I assume correctly that the confirmation email you were promised has not arrived yet?


πριν από 1 έτος

Δεν με πληρώνουν. Έκανα την απόσυρση και δεν έπεσε. Είμαι ήδη επαληθευμένος. Λογαριασμός και σωστά στοιχεία. Αλλά η συνομιλία είναι μπλοκαρισμένη.

Αυτόματη μετάφραση:
josilvaleite65
πριν από 1 έτος

I'm sorry to hear another player facing problems in the casino.

When was your account verified and in what status is your withdrawal now, please?

Furthermore, have you received an explanation from the casino?

Kindly let me know.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Έπρεπε να συνομιλήσω στα αγγλικά. Μέχρι εδώ καλά. Το chat απάντησε ότι πρέπει να πληρωθεί σήμερα. Παρακαλώ δώστε προσοχή στην περίπτωσή μου. Οι άλλοι ιστότοποι που με παραπέμψατε πλήρωσαν σωστά. Θέλω πραγματικά να βαθμολογήσω καλά το Ice Casino. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας. Αν γνωρίζετε κάτι, ενημερώστε με.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Σήμερα συμπληρώνονται οι 14 μέρες, ακόμα δεν έχω λάβει κανένα email σχετικά με την επαλήθευση, επικοινωνώ μαζί τους αλλά πάντα λένε ότι θα το ελέγξουν, ελπίζω ότι μετά την καταγγελία θα το ελέγξουν σύντομα, γιατί όλα είναι εντάξει, όλα αυτά λείπουν είναι η επιβεβαίωσή τους

Αυτόματη μετάφραση:
isabelaoliveira277
πριν από 1 έτος

Γεια σας, αλλά έχετε κάνει το παράπονο;

Δεν βλέπω το παράπονό σας.

Αυτόματη μετάφραση:
Valter_Mendonca
πριν από 1 έτος

Το έκανα, αλλά είναι ιδιωτικό, πιστεύω ότι μόνο αυτοί θα μπορούν να το δουν

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Τώρα που είδα ότι στην καταγγελία που έκανα εδώ στο site που αναφέρεται στο IceCasino, από λάθος μου έβαλα λάθος ποσό και τώρα δεν μπορώ να επεξεργαστώ την καταγγελία ή να ακυρώσω

Αυτόματη μετάφραση:
isabelaoliveira277
πριν από 1 έτος

Α οκ αληθεια μεχρι να εγκριθει κανεις δεν το βλεπει σωστα.

Κανένα πρόβλημα, απλώς ρωτήστε όταν εγκριθεί το παράπονο, τραβήξτε μια εκτύπωση του υπολοίπου στον λογαριασμό και ζητήστε να το αλλάξετε στο ίδιο το Παράπονο. Καζίνο Γκουρού Είναι εξαιρετικοί επαγγελματίες. Παίρνουν πολύ σοβαρά τη δουλειά τους, γι' αυτό είναι οι καλύτεροι στον κόσμο. Μην ανησυχείς για αυτό, θα είναι μια χαρά.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες, νιώθω καλύτερα

Αυτόματη μετάφραση:
isabelaoliveira277
πριν από 1 έτος

Hello isabelaoliveira277, your complaint is waiting to be reviewed that's why is not visible yet. It takes a little of time. Some of the representatives from our complaints team will take care of you shortly. You can informed them about your mistake and they will guide you how to change it or will do it themselves.

πριν από 1 έτος

Σήμερα συμπληρώνονται οι 14 μέρες, ακόμα δεν έχω λάβει κανένα email σχετικά με την επαλήθευση, επικοινωνώ μαζί τους αλλά πάντα λένε ότι θα το ελέγξουν, ελπίζω ότι μετά την καταγγελία θα το ελέγξουν σύντομα, γιατί όλα είναι εντάξει, όλα αυτά λείπουν είναι η επιβεβαίωσή τους

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi there,

I was hoping that the complaint will not be necessary, but that's ok, the team is here to help you out.

According to the casino's question, I feel that multi-accounting is suspected. If so, this is what caused the delay, I guess. Anyway, this is just the beginning, we always require supportive evidence, let's see what happens next.


πριν από 1 έτος

Καλημέρα γκουρού του καζίνο. Όπως φανταζόμουν, δεν με πλήρωσαν. Έχει καθυστερήσει. Είναι απογοητευτικό να βλέπεις το Ice Casino να δυσκολεύεται να πληρώσει ένα μικρό ποσό. Σας ζητώ να με βοηθήσετε. Δεδομένα συναλλαγής: 0b8e032f-0ce1-44cc-8719-6a01aa5336c9. Περιμένω τη βοήθειά σας γιατί το Καζίνο της ίδιας δικαιολογίας πάντα. Λέει ότι έχει αργήσει και ζητά να περιμένει. Όμως δεν εκπληρώνουν αυτά που υπόσχονται και παραβιάζουν τους όρους πληρωμής τους. Είμαι ήδη επαληθευμένος. Σωστός λογαριασμός όλα σωστά. Απλώς πρέπει να πληρώσουν.

Αυτόματη μετάφραση:
josilvaleite65
πριν από 1 έτος

Hello josilvaleite65, I am sorry for your worries. As Radka already asked you above, could you please tell us when was your account verified and in what status is your withdrawal now, please? I see you have already submitted a complaint what is a good step but I am not able to open it for now since it was not reviewed yet by our colleagues. It takes just little more time. Be patient now and we will be back soon. Thank you

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Καλημέρα Μάγδα. Ναι, το kyc μου έχει ήδη επαληθευτεί. Περιμένω την πληρωμή που πέρασε η προθεσμία όπως είπα παραπάνω. Περιμένω τη βοήθειά σας. Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Magda
πριν από 1 έτος

Γεια σου Μάγδα, η παραγγελία παραλαμβάνεται χωρίς να υπολογίζεται η ημέρα της παραγγελίας. 17 ημερολογιακές ημέρες. και 13 εργάσιμες ημέρες για το ποσό των 83.035 ευρώ

Έλαβα 25.000 ευρώ και λένε ότι έχουν 3.000 ευρώ να επεξεργαστούν. Ειλικρινά δεν μου αρέσει αυτό το σύστημα, είναι λυπηρό να το λέω αυτό αλλά η ιδέα ότι το καζίνο έχει δυσκολίες στα χρήματα, γιατί όποιος επεξεργάζεται 5000 επεξεργάζεται 10000. Παίζω σε καζίνο εδώ και πολύ καιρό. Αυτό δεν μου συνέβη ποτέ.

Αναφέρω την κατάσταση όχι μόνο για τον εαυτό μου, αλλά για να γνωρίζουν οι παίκτες ότι αν κερδίσουν μια αξία πάνω από 30.000 ευρώ, το καζίνο επεξεργάζεται την αξία σαν σαλιγκάρι. Πάντα μου έλεγαν αυτό, να περιμένω, ποτέ περισσότερο από 30 εργάσιμες ημέρες. Εντάξει

Θα περιμένω τις διάφορες υποσχέσεις. Και θα έρχομαι πάντα εδώ για να δώσω λογαριασμό στον σεβαστό γκουρού του Καζίνο. 13 εργάσιμες μέρες όχι το 1/3 πληρωμένο.

Δεν ξέρω ποια είναι η λογική. Αλλά εντάξει . Απομένουν 17 εργάσιμες ημέρες και 12 επεξεργασία. file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Μην με συναρπάζεις έτσι, παίζω πολύ ψηλά

και υπάρχουν πολύ καλύτερες εναλλακτικές. να πληρωθεί

γρήγορα και χωρίς όρια.

αυτό το σύστημα δεν λειτουργεί για μένα.

Από την ιδέα ότι το ΚΑΖΙΝΟ δεν έχει χωρητικότητα

απάντηση ( έλλειψη χρημάτων ) ή τακτική ;

Αν είναι η δεύτερη τακτική και δεν παίζεις, εδώ και

παίξε 1000 ευρώ αν είσαι τυχερός αν διπλασιάσεις

αξία και απόσυρση.

Μου αρέσει τόσο πολύ αυτό το ΚΑΖΙΝΟ και κρίμα.

Παρά το γεγονός ότι δεν μπορώ να μιλήσω για

προεπιλογή τι είναι το δικαίωμα των 5 m

έως 96 ώρες χωρίς να περάσουν ποτέ τις 30 εργάσιμες ημέρες.

αλλά όποιος το διαβάζει αυτό υπονοεί ότι το κανονικό

είναι φυσιολογικό να πληρώσετε μέσα σε 96 ώρες. Αλλά

κάποιο απρόβλεπτο γεγονός μπορεί να μην ξεπεράσει ποτέ

30 εργάσιμες ημέρες που δίνει περισσότερες από 40 ημέρες.

Αλλά εντάξει . Δεν πρόκειται να πω κάτι άλλο.

Σε μένα με αυτόν τον τρόπο και τη στάση.

δεν !

Αυτόματη μετάφραση:
Valter_Mendonca
πριν από 1 έτος

Hello Valter (Ari)

I guess that you should send this to the casino.

I understand that you changed your tone from, "Icecasino is super reliable and I recommend" to "there are much better alternatives. to be paid fast and without limits." 

Well, I can say I already noticed an increased number of players complaining about slow KYC and delayed payments, It happened last year as well, so I can imagine that your quite high winnings, would be delayed eventually.

Since I do not know what is causing this, it seems that we all just have to wait for the casino to assemble its qualities again. 🤞🤯



πριν από 1 έτος

Καλημέρα Μάγδα. Ναι, το kyc μου έχει ήδη επαληθευτεί. Περιμένω την πληρωμή που πέρασε η προθεσμία όπως είπα παραπάνω. Περιμένω τη βοήθειά σας. Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello there,

strange but I can't see any complaint you possibly submitted, so I feel a need to say that we can't help you just like that. To submit the complaint, click/tap here, please.

Be prepared to cooperate, and also wait a bit, It seems that we will need to learn more from the casino and it usually takes some time.


πριν από 1 έτος

Καλησπέρα σε όλους ,

της αξίας των 83Κ που παρήγγειλα στις 24 και 25 Οκτωβρίου έλαβα 33Κ. Πέρασαν δηλαδή 22 μέρες σήμερα. 15 εργάσιμες ημέρες.

Οι όροι και οι όροι του CASINO λένε ότι είναι 30 εργάσιμες ημέρες το πολύ. Και αυτό μου το έχουν πει αρκετές φορές.

Αν το κάνουν, θα έρθω εδώ να πω ότι όλα πήγαν καλά. Και θα το ξαναπαίξω μόλις πληρώσουν.

Αρκεί να μην πληρώσουν, όπως είπα εδώ και επαναβεβαιώνω ότι δεν θα παίξω!

Πρέπει να λάβω και το τελευταίο ευρώ για να κρατήσω τον λόγο μου.

Θα αναφέρω την κατάσταση για να ενημερώνω τους παίκτες.

Αυτόματη μετάφραση:
1...6 7 8...28
Μετάβαση στη σελίδααπό 28 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα