Υποθέτω ότι μπορείτε να περιμένετε λίγο. Επιτρέπουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να ολοκληρώσουν το KYC και να εκπληρώσουν τις πληρωμές. 🙏
Παρακαλούμε, ενημερώστε μας τακτικά.
I guess you can wait a bit. We allow casinos 14 days to complete the KYC and fulfill the payments. 🙏
Please, update us regularly.
Κοιτάξτε τι είπε ο υπάλληλος του Ice Casino, δυστυχώς απλώς με κουβαλούν
Look what the Ice Casino attendant said, unfortunately they're just rolling me up
Olha o qu3 a atendente da Ice Casino disse , infelizmente só estão me enrolando
Λυπάμαι που δεν μπορώ να διαβάσω στα Πορτογαλικά.
Τι λέει η οθόνη εκτύπωσης, παρακαλώ;
I'm sorry I can't read in Portuguese.
What does the printscreen saying, please?
Γεια σου Radka
Θα προσπαθήσω να βοηθήσω:
Μετάφραση :
''Δεν έχουμε πληροφορίες
ακριβείς όρους! «Σύμφωνα με τα δικά μου
εμπειρία, αυτά τα αιτήματα είναι συνήθως
εξετάζεται εντός δύο εργάσιμων ημερών." Περιμένετε για το email επιβεβαίωσης.
Hi Radka
I will try to help:
Translation :
'' we have no information about
exact terms! "According to my
experience, these requests are usually
considered within two business days." Wait for the confirmation email.
αα, ευχαριστώ ευγενικά. 🙂
Άρα δεν υπάρχει προθεσμία ή εκτιμώμενος χρόνος. Αλλά ένα email θα σταλεί, οκ.
Αφορούσε το KYC ή για την έγκριση της απόσυρσης, παρακαλώ;
aah, thank you kindly. 🙂
So there is no deadline or estimated time. But an email will be sent, ok.
Was it about KYC or about approving the withdrawal, please?
Ηρέμησε, όλα θα πάνε καλά.
Η μέχρι τώρα εμπειρία μου στο ICECASINO είναι να κάνω πληρωμές ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ Όρους και Προϋποθέσεις.
Δεν έχω να επισημάνω τίποτα. Σχετικά με αυτό, σχετικά με τη διαθεσιμότητα ανταπόκρισης και προσοχής, Άριστη μέγιστη βαθμολογία.
Κατά τη γνώμη μου, αλλά αυτό εναπόκειται στη διοίκηση του CASINO, να το ελέγξει ή όχι, ένα σημείο που καταλήγει να βλάψει το CASINO, δεν είναι σοβαρό, γιατί όπως είπα είναι εντός της προθεσμίας και έχω ήδη πληρωθεί 3x5000 ευρώ . Επιβεβαίωση.
αλλά το πρόβλημα είναι ότι ζήτησα την ανάληψη των κερδών μου 83.000 ευρώ, σε εξέλιξη, συν 5.000 ευρώ. Το πρόβλημα για μένα είναι η ταχύτητα των πληρωμών. Διότι αν λάβω, είχα ήδη στοιχηματίσει χωρίς αμφιβολία.
αλλά καθώς μια δεδομένη λέξη είναι μια τιμητική λέξη, είπα εδώ σε αυτό το φόρουμ ότι δεν θα παίξω άλλο μέχρι να λάβω τα πάντα, και αφήνω αυτή τη δέσμευση εδώ. Τεστ του 9.
ελάτε εδώ και δώστε τον έπαινο που σας αξίζει.
όπως είπα και πριν, μου αρέσει πολύ ένα CASINO που θα έχω ως αναφορά, μου αρέσει πολύ η διαμόρφωση των παιχνιδιών, και η δικαιοσύνη τους, εξαιρετική. Εάν άλλαζαν τον τρόπο πληρωμής, θα ήταν 🔝 από 🔝.
Μου άρεσε πολύ! Σήμερα όλα είναι καλά, εκτός από αυτό το κομμάτι που είναι μέρος της διαχείρισης του CASINO στο οποίο δεν είναι δικός μου ρόλος να παρεμβαίνω, αλλά να εκφέρω γνώμη.
να μην ξεχνάμε ποτέ, τη μεγάλη βοήθεια που μας δίνει ο Γκουρού του CASINO.
Μεγάλοι επαγγελματίες. Στην υπεράσπιση των τζογαδόρων.
Calm down, everything will be fine.
My experience so far at ICECASINO is making payments ACCORDING TO THE T&Cs.
I have nothing to point out. About this, about the availability of response and attention, Excellent maximum grade.
In my opinion, but that is up to the CASINO management, to review or not, a point that ends up harming the CASINO, it is not serious, because as I said it is within the deadline and I have already been paid 3x 5000 euros. Confirmation.
but the problem is that I asked for the withdrawal of my winnings 83,000 euros, in progress, plus 5,000 euros. Problem for me is the speed of payments. For if received, I had already bet without a doubt.
but as a given word is an honorable word, I said here in this forum that I would not play anymore until I received everything, and I leave this commitment here. Test of 9.
come here and give the well-deserved praise.
as I said before, I really like a CASINO that I will have as a reference, I really like the configuration of the games, and their fairness, excellent. If they changed the payment method, it would be 🔝 of 🔝.
I liked very much! Today everything is fine, except for this part that is part of the CASINO management in which it is not my role to interfere, but to give an opinion.
never forgetting, the great help that CASINO Guru gives us.
Great professionals. In defense of gamblers.
Calma, vai ficar tudo bem.
Minha experiência até agora no ICECASINO é fazer pagamentos DE ACORDO COM OS T&Cs.
Não tenho nada a apontar. Sobre isso, sobre a disponibilidade de resposta e atenção, Excelente nota máxima.
Na minha opinião, mas isso cabe à gestão do CASINO, rever ou não, um ponto que acaba por prejudicar o CASINO, não é grave, porque como disse está dentro do prazo e já me foram pagos 3x 5000 euros . Confirmação.
mas o problema é que pedi a retirada dos meus ganhos 83.000 euros, em andamento, mais 5.000 euros. Problema para mim é a velocidade dos pagamentos. Pois se recebido, já tinha apostado sem dúvida.
mas como palavra dada é palavra honrosa, falei aqui neste fórum que não jogaria mais até receber tudo, e deixo aqui este compromisso. Teste de 9.
venha aqui e faça o merecido elogio.
como disse antes, gosto muito de um CASINO que terei como referência, gosto muito da configuração dos jogos, e justiça dos mesmos , excelente. Se mudassem a forma de pagamento, seria 🔝 de 🔝.
Eu gostei muito! Hoje está tudo bem, exceto por esta parte que faz parte da gestão do CASINO em que não é meu papel interferir, mas sim opinar.
nunca esquecendo , a grande ajuda que o CASINO Guru nos concede.
Grandes profissionais . Em defesa dos apostadores .
Θα περίμενα την επιβεβαίωση. Το KYC είναι πολύ σημαντικό, επομένως μερικές φορές χρειάζεται απλώς περισσότερος χρόνος για να ολοκληρωθεί ή να επιβεβαιωθεί από το καζίνο. Όταν υποβάλλεται ένα παράπονο εδώ στο Casino Guru, επιτρέπουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να ολοκληρώσουν το KYC με τον παίκτη και να στείλουν τα κέρδη.
Έτσι, εάν έχετε ήδη παράσχει όλα τα απαραίτητα έγγραφα, υποθέτω ότι είναι επίσης θέμα χρόνου να ολοκληρωθεί το KYC. Εάν κάτι λείπει, το καζίνο θα πρέπει να σας ενημερώσει.
Προσπαθήστε να παραμείνετε ήρεμοι.
I would wait for the confirmation. The KYC is very important so sometimes it just needs more time to get finished or confirmed by the casino. When a complaint is submitted here on Casino Guru, we allow casinos 14 full days to finish the KYC with the player and send the winnings.
So, if you have already provided all the necessary documents, I'd guess it's also just a matter of time before the KYC will be finished. If something is missing, the casino should let you know.
Try to stay calm.
Νόμιζα ότι το Ice Casino είναι απάτη. Η πρώτη μου ανάληψη απορρίφθηκε λόγω μη ολοκληρωμένου KYC. Ολοκλήρωσα λοιπόν τη διαδικασία KYC και ζήτησα ξανά ανάληψη. Χρειάστηκαν 5 ημέρες για την επεξεργασία, επειδή ήταν Σαββατοκύριακο και έχουμε 2 διακοπές. Μπόρεσα να κάνω ανάληψη των κερδών μου και ήταν υπέροχο.
I thought Ice Casino is a scam.My first withdrawal was rejected due to incomplete KYC.So I completed the KYC process and request withdrawal again. It took 5 days to process bec it was weekend and we have 2 holidays.I was able to withdraw my winnings and it was great.
Γεια, χαίρομαι που το ακούω. Μάλλον μιλάτε για αυτό το πάνω μέρος της οθόνης εκτύπωσης. Είναι καλό όταν κάποιος μοιράζεται την προφανή απόδειξη ότι τα πράγματα λειτουργούν σωστά.
Hello, good to hear that. You probably talking about this upper part of the printscreen. It is good when someone share the obvious proof that things are working correctly.
Χαίρετε ,
Μάγδα ναι πληρώνει το ICECASINO.
Δεν υπάρχει αμφιβολία γι' αυτό, εγώ ο ίδιος έχω ήδη λάβει 20.000 ευρώ από τα 83.000 ευρώ που έπρεπε να κάνω ανάληψη . Η μόνη σημείωση ή αρνητικό σημείο είναι η ταχύτητα επεξεργασίας που περιγράφεται στους Όρους και Προϋποθέσεις.
για αυτό το λόγο δεν μπορεί να γίνει αναφορά σε βλάβες , πάνω από 30.000 ευρώ είναι από 5 έως 96 ώρες , ποτέ πάνω από 30 ημέρες , εκτός από Σαββατοκύριακα και αργίες . Άρα η παραγγελία είναι στις 24,
Πρόκειται. Κρίμα που δεν μπορώ να παίξω.
Γιατί θα παίξω μόνο όταν πληρωθούν όλα.
Και η αθέτηση υποσχέσεων πάντα πάει στραβά!
Αλλά θα έρθω εδώ για να δώσω τη συνεισφορά μου, όταν λάβω και σχολιάσω πόσο καιρό πήρε και αν όλα πήγαν στην κανονικότητα.
Δεν έχω παίξει στο Icecasino εδώ και 9 μέρες και ομολογώ ότι θέλω, αλλά δεν θα παραβιάσω τον λόγο μου.
Δεν ξέρω καν γιατί πήγα να κάνω αυτή τη δέσμευση αλλά το έκανα και τώρα πρέπει να την εκπληρώσω και θα την εκπληρώσω. Και θα έρθω εδώ μετά από εκείνη την ημέρα. Θα κάνω τη συμβολή μου εδώ.
γιατί νομίζω ότι υπάρχει μεγάλη αδικία σε σχέση με αυτό το Fantastic CASINO.
Hello ,
Magda, yes, ICECASINO pays.
There is no doubt about that , I myself have already received 20,000 euros of the 83,000 euros I had to withdraw . The only note or negative point is the processing speed which is described in the T&Cs.
for this reason there can be no mention of failures , above 30,000 euros are from 5 to 96 hours , never more than 30 days , except weekends and holidays . So the order is on the 24th,
It's going. Too bad I can't play.
Because I will only play when everything is paid.
And breaking promises always goes wrong!
But I will come here to give my contribution, when I receive and comment on how long it took and if everything went within normality.
I haven't played at Icecasino for 9 days and I confess that I want to, but I won't break my word.
I don't even know why I went to make that commitment but I did and now I have to fulfill it and I will fulfill it. And I will come here after that day. I will make my contribution here.
because I think there is a lot of injustice in relation to this Fantastic CASINO.
Ola ,
Magda , isso sim o ICECASINO paga .
isso não há dúvida nenhuma , eu mesmo já recebi 20.000 euros de 83.000 euros que tinha para retirar . A única nota ou um ponto negativo é a velocidade de processamento que esta descrito nos T&Cs .
por isso não se pode falar em falhas , acima de 30.000 euros são de 5 m a 96 hora nunca superior a 30 dias excepto fins e feriados . Então o pedido e de dia 24 ,
Esta indo. Pena que não posso jogar .
Pois só jogarei quando estiver tudo pago .
E quebrar promessas dá sempre errado !
Mas virei aqui dar o meu contributo , quando receber e comentar quanto tempo demorou e se correu tudo dentro da normalidade .
ha 9 dias não jogo no Icecasino e confesso que tenho vontade , mas não quebrarei a minha palavra .
Nem sei porque fui fazer esse compromisso mas fiz e agora tenho que cumprir e cumprirei . E virei aqui após esse dia . Darei aqui o meu contributo .
porque penso haver muita injustiça em relação a este Fantástico CASINO .
Γεια σου Valter, εντάξει, κρατάω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για να κρατήσει η δυνατή σου θέληση όσο χρειαστείς. Ενημερώστε μας αργότερα. Ανυπομονούμε να ακούσουμε από εσάς και ελπίζουμε σε θετικά σχόλια.
Hello Valter, fine, I'm keeping my fingers crossed that your strong will lasts as long as you need. Let us know later. We look forward to hearing from you and hoping for a positive feedback.
Γεια σου Μάγδα,
ευχαριστώ που με επευφημούσες.
Θα το κάνω χωρίς κανένα πρόβλημα. Και αφήνω εδώ την εμπειρία μου, ζήτησα την αξία στις 24/10 Δεν έπαιξα ποτέ ξανά στο Icecasino. Το καζίνο το προτιμά, οπότε το σέβομαι. Εάν το ΚΑΖΙΝΟ επιλέξει να πάρει το μέγιστο χρονικό διάστημα, κανείς δεν πεθαίνει από αυτό. Όπως είπα και πριν, αυτοί είναι που χάνουν, γιατί δεν παίζω. Ούτε ένα ευρώ. Είναι 35 ευρώ που μπορούσα να παίξω, δεν ζητείται, αλλά δεν το παίζω καν. Ο Λόγος είναι Λόγος!
Αλλά μέχρι να πάρω το τελευταίο ευρώ, δεν θα παίξω άλλο.
Μην ανησυχείς, έχω διορθώσεις.
ευχαριστίες σε όλη την ομάδα Γκουρού του CASINO
για την υπηρεσία που παρέχουν σε όλους τους παίκτες. Τόσο στην ανάλυση για να μας δώσει τις καλύτερες λύσεις για να ποντάρουμε, όσο και στην άμυνα αν χρειαστεί.
Ευγνώμων
Hello Magda,
thanks for cheering for me.
I will do it without any problems. And I leave here my experience, I asked for the value on 10/24 I never played at Icecasino again. The casino prefers it, so I respect it. If the CASINO chooses to take the maximum amount of time, no one dies from it. As I said before, they are the ones who lose, because I don't play. Not a euro. It's 35 euros that I could play, it's not requested, but I don't even play that. Word is Word!
But until I get the last euro, I won't play anymore.
Don't worry, I have fixed ideas.
thanks to all the CASINO Guru team
for the service they provide to all bettors. Both in the analysis to give us the best solutions to bet, and in the defense if necessary.
Grateful
Olá Magda,
obrigado por torcer por mim.
vou fazer sem problemas. E deixo aqui minha experiência, pedi o valor em 24/10 nunca mais joguei no Icecasino. O cassino prefere, então eu respeito. Se o CASINO optar por levar o máximo de tempo, ninguém morre com isso. Como eu disse antes, são eles que perdem, porque eu não jogo. Nem um euro. São 35 euros que eu poderia jogar, não são pedidos, mas nem isso eu jogo. Palavra é Palavra!
Mas até conseguir o último euro, não jogarei mais.
Não se preocupe, eu tenho ideias fixas.
obrigado a toda a equipe CASINO Guru
pelo serviço que prestam a todos os apostadores. Tanto na análise para nos dar as melhores soluções para apostar, quanto na defesa se necessário.
Grato
όταν ζήτησα το ποσό στο Icecasino ο λογαριασμός μου είχε ήδη επαληθευτεί,
μετά μου ζήτησαν πηγή εισοδήματος στις 24, το έστειλα αμέσως.
Έλαβα ένα μήνυμα από την υποστήριξη που έλεγε ότι ο λογαριασμός επαληθεύτηκε πλήρως.
Στις 28 λαμβάνω 5000 ευρώ, και όλη την περασμένη εβδομάδα στις 2, 5000 ευρώ συν 5000 ευρώ = 10.000 ευρώ.
και την 4η άλλα 5000 ευρώ. Είναι λίγο ατυχές που ένα ΚΑΖΙΝΟ τέτοιου μεγέθους δεν πληρώνει ούτε το 1/4 του ζητούμενου ποσού σε 15 μέρες.
Ελπίζω, αν θέλεις να πληρώσεις τα πάντα την τελευταία μέρα λέει στους όρους και τις προϋποθέσεις, που δεν λέει ότι είναι 30 ημέρες, αλλά λένε κανονικά 5 λεπτά έως 96 ώρες, που δεν υπερβαίνει τις 30 εργάσιμες ημέρες.
δηλαδή, κατανοήστε αν αυτό οφείλεται στο ότι για μεγαλύτερα ποσά το ΚΑΖΙΝΟ μπορεί να χρειαστεί πρόσθετους ελέγχους όπως έκανε,
αλλά μετά όλα είναι σωστά και αρχίζουν να πληρώνουν για να είναι έτσι. (καταστροφικός)
Είναι καλό να παίζετε μικρά ποσά για να κερδίσετε μικρά ποσά.
Σε κανέναν παίκτη στον κόσμο δεν αρέσει αυτή η διαδικασία και το ΚΑΖΙΝΟ, που θα μπορούσε να είναι κολοσσός, χάνει πολλά μαζί της.
Ο Nick όρισε το χρονόμετρο για μένα, ώστε να μπορώ να δώσω τα σχόλιά μου την Παρασκευή.
Μέχρι να τελειώσει ο χρόνος είναι μέσα σε αυτό που λένε, δεν ξεπερνά ποτέ τις 30 μέρες.
αλλά σαφώς υπονοεί ότι το κανονικό είναι 5 m - 96 ώρες.
Τακτικές που δεν μου κάνουν.
when I asked for the amount on Icecasino my account was already verified,
then they asked me for a source of income on the 24th, I sent it immediately.
I received a message from support saying that the account was fully verified.
On the 28th I receive 5000 euros, and all last week on the 2nd, 5000 euros plus 5000 euros = 10,000 euros.
and on the 4th, another 5000 euros. It is a little unfortunate that a CASINO of this size does not pay even 1/4 of the requested amount in 15 days.
I hope, if you want to pay everything on the last day it says in the terms and conditions, which doesn't say it's 30 days, but they say normal 5 minutes to 96 hours, not exceeding 30 working days.
that is , understand if this is because for larger amounts the CASINO may need additional checks as it did ,
but after everything is right and they start paying to be this way. (catastrophic)
It's good to play small amounts to win small amounts.
No player in the world likes this procedure, and the CASINO, which could be a colossus, loses a lot with it.
Nick set the timer for me, so I can give my feedback on Friday.
Until the time runs out, they are within what they say, it never exceeds 30 days.
but it clearly implies that normal is 5 m - 96 hours.
Tactics that don't work for me.
quando pedi o valor no Icecasino a minha conta já estava verificada ,
depois pediram me fonte de rendimentos no dia 24 , enviei de imediato .
recebi mensagem do support a dizer que a conta estava totalmente verificada .
No dia 28 recebo 5000 euros , e a semana passada toda no dia 02 , 5000 euros mais 5000 euros = 10.000 euros .
e no dia 04 , mais 5000 euros . É um pouco lamentável um CASINO com esta dimensão em 15 dias nāo pagar nem 1/4 do valor solicitado .
Eu espero, se quiseres pagar tudo no último dia que diz nos termos e condições, que não diz que é 30 dias , mas falam normal 5 minutos a 96 horas , não excedendo os 30 dias úteis .
ou seja , entende se isso porque para montantes maiores o CASINO poderá precisar verificações adicionais como fez ,
mas depois de tudo certo e começarem a pagar ser desta maneira . ( catastrófico )
É bom para jogar pequenas quantias pra ganhar pequenas quantias .
Nenhum jogador do mundo gosta deste procedimento , e o CASINO que poderia ser um colosso , perde muito com isso .
Nick meteu cronómetro para mim , para sexta feira dar o meu feedback.
Eles até que se esgote o tempo estão dentro do que dizem , nunca excede os 30 dias .
mas claramente da a entender que normal e de 5 m - 96 horas .
Táticas que comigo não funcionam .
Έχω χιλιάδες followers στα social media μου. Μέσα από τις εταιρείες μου πρότεινα το Icecasino, όπως και άλλα που μου αρέσουν και πληρώνω άριστα, ελπίζω να μην το μετανιώσω. Με έκανε να θέλω να το διαγράψω, αλλά θα περιμένω να δω τι θα συμβεί αυτήν την εβδομάδα. Εάν επεξεργάζονται τουλάχιστον μία πληρωμή την ημέρα είναι το ελάχιστο. Λοιπόν, έχω 13 επεξεργασίες. Ένα την ημέρα θα τους περιόριζε πρακτικά να πληρώνουν.
Ειλικρινά, δεν θυμάμαι ένα ΚΑΖΙΝΟ με πλήρεις επιταγές λογαριασμού, μετά από 14 ημέρες, που δεν έχει ακόμη πληρώσει. Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό.
I have thousands of followers on my social media. Through my companies I recommended Icecasino, like others that I like and pay excellently, I hope I don't regret it. It made me want to delete it but I'll wait to see what happens this week. If they at least process one payment a day is the minimum. Well, I have 13 processings. One a day would practically limit them to pay.
Honestly, I have no memory of a CASINO with account checks in full, after 14 days, still not having paid. First time this happens to me.
Nas minhas redes sociais tenho milhares de seguidores . Através das minhas empresas recomendei o Icecasino , como outros que gosto e pagam excelentemente bem, espero não me arrependa . Ja deu vontade de ir apagar mas vou aguardar para ver o que acontece está semana . Se pelo menos processam um pagamento por dia é o mínimo . Pois tenho 13 processamentos . Um por dia daria praticamente o limite deles pagarem .
Sinceramente, não tenho memória de um CASINO com a conta verifica Totalmente, passado 14 dias , ainda não ter pago. Primeira vez que isto me acontece .
13 μέρες και ακόμα δεν έχουν εγκρίνει τα έγγραφά μου, είμαι απογοητευμένος με αυτό το καζίνο, αν ήξερα ότι θα με έβαζαν έτσι, δεν θα είχα καταθέσει
13 days and they still haven't approved my documents, I'm disappointed with this casino, if I knew they were going to roll me up like this, I wouldn't have deposited
13 dias e ainda não aprovaram meus documentos, estou decepcionada com esse casino, se eu soubesse que eles iam me enrolar desse jeito, eu não teria depositado
Κάντε μια αξίωση εδώ στο CASINO Guru. Πραγματικά το καζίνο έχει κάποιες περίεργες στάσεις. Και εγώ είμαι ανήσυχος. 13 μέρες και τίποτα δεν είναι αποδεκτό.
για μια τόσο υψηλή νότα, δεν ήταν γραφτό να είναι.
κάντε μια αξίωση... Ο γκουρού του CASINO θα σας βοηθήσει σίγουρα. Αποτελούν την καλύτερη βάση υποστήριξης στον κόσμο για παίκτες του στοιχήματος. Τόσο για να υποδείξουν πού να παίξουν όσο και για να βοηθήσουν τους παίκτες.
και μεγαλώνετε όλο και περισσότερο!
Συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα του CASINO Guru
Make a claim here at CASINO Guru. Really the casino is having some strange postures. I too am getting apprehensive. 13 days and nothing is not admissible.
for such a high note, it wasn't meant to be.
make a claim... CASINO Guru will help for sure. They are the best support base in the world for bettors. Both to indicate where to play and to help players.
and grow more and more!
Congratulations to the entire CASINO Guru team
Faça uma reclamação , aqui no CASINO Guru . Realmente o casino anda a ter umas posturas estranhas . Também eu já estou a ficar apreensivo . Não é admissível 13 dias e nada .
para uma nota destas elevadíssima , não era para ser assim .
faça uma reclamação ... CASINO Guru irá ajudar com certeza . Eles são a melhor base de suporte do mundo para apostadores . Tanto para indicar onde jogar , como para ajudar os jogadores .
e crescem cada vez mais !
Parabens a toda a equipe CASINO Guru
Γεια σου Valter_Mendonca, χαίρομαι που βλέπω την αποφασιστικότητά σου και είμαστε επίσης ευγνώμονες για τέτοια λόγια που στοχεύουν στη διεύθυνσή μας.✨
Hello Valter_Mendonca, nice to see your determination and we are also thankful for such words aiming to our address.✨
Γεια σου Valter_Mendonca, Είναι ένα σημαντικό ποσό που πρέπει να πληρωθεί όπως βλέπω στην καταγγελία σου. Είμαι περίεργος για την όλη εξέλιξη του θέματος. Τώρα ας περιμένουμε πότε θα φτάσει η επόμενη από τις πληρωμές σας και κρατήστε μας ενήμερους. Ευχαριστώ
Hi Valter_Mendonca , It is a considerable sum to be pay out as I see in your complaint. I am curious about the whole progress of the matter. Now let's wait when next of your payments arrives and keep us informed. Thank you
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.