Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοIceCasino - γενική συζήτηση

IceCasino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

 από nadineanders81
|
134.025 προβολές 585 απαντήσεις |
|
1...4 5 6...30

translated


Hello.

Your payment amount will be paid, that you can not worry as the club is trustworthy. It has license below the site, which can prove readability.

Subject to a successful verification procedure (KYC), withdrawal amount above 30,000 EUR is paid within 5 minutes. - 96 hours, but not more than 30 days from the date of application, excluding weekends and holidays.

Above you can find deadlines for your total withdrawal amount.

Just wait and you will receive the value.

Also previously contacted to change email. Is this issue still current?


If you have any additional questions,

You can send us the letter at any time or contact us via online chat.

We are always delighted to help you.

Sincerely, Marco,

IceCasino Customer Support.

Radka θα μου απαντήσεις;

ή θα μείνω 2,3 μέρες για να ακούσω τη γνώμη σας.

Μπορείτε να μου απαντήσετε στην ερώτησή μου!

να ξέρετε ότι όλοι εμείς οι παίκτες σεβόμαστε πολύ τον Γκουρού του CASINO.

πιστεύει ότι είναι φυσιολογικό για αυτό το ΚΑΖΙΝΟ να έχει μέγιστη βαθμολογία και να είναι ανέντιμο!

πιστεύει ότι ο γκουρού του CASINO είτε συμβεί αυτό αποτυγχάνει είτε όχι!

αλλά όπως είπα νωρίτερα,

Δεν μπορώ να εγγυηθώ τίποτα γιατί, υπάρχουν πολλοί παίκτες που σχολιάζουν από πληγή και όχι από αλήθεια. Βλέπεις

σχολιάστε και πείτε μου τη γνώμη σας

με όλο τον σεβασμό

Αυτόματη μετάφραση:
Valter_Mendonca

Well, kindly note that I'm not in charge of your complaint, nor I'm the live chat operator 🙂 - I'm not going to comment on every single post or print screen you have posted. Furthermore, you should focus on your complaint - which has nothing to do with me, hence I can't help you with that.

I have not found any questions though, so what do you expect that I will answer, please?

To be honest I asked you first whether I understood correctly that your withdrawal of 30K€ was approved - no answer from you either. 

Allow me to say, that I'll leave the rest of the conversation for the complaint because I feel I do not understand your points correctly and further debate is just pointless, I do not have your answers, and I hope that you will get these soon. 🤞

Radka

Συγγνώμη αν δεν ήμουν αντικειμενικός, αλλά νομίζω ότι ήμουν.

Είπα ότι τα αιτήματα ανάληψης δεν ήταν 30.000 ευρώ αλλά 46.642,90

ευρώ. Και δεν είχαν απορριφθεί μετά την καταγγελία μου. ΕΝΤΑΞΕΙ .

μετά του έκανα την αντικειμενική ερώτηση ποια είναι η ιδέα του για αυτό το καζίνο! Απαντήστε μόνο αν θέλετε, αλλά με τους παίκτες γκουρού του CASINO ως μια εξαιρετική οδηγία.

κανονική ερώτηση!

Ευχαριστώ Radka!

Αυτόματη μετάφραση:

Νομίζω ότι οποιοσδήποτε χρήστης βλέπει ότι οι ερωτήσεις μου διέφυγαν. Ή θα είναι πρόβλημα μετάφρασης που δεν μπορώ να φανταστώ


Αυτόματη μετάφραση:

Το μετέφρασα μόλις τώρα και είναι πολύ καλά επεξεργασμένο.

Δεν κατάλαβες για ευκολία!?

για όλο τον σεβασμό που σας αξίζει, δεν χρειάζεται να πείτε ότι δεν καταλαβαίνετε τις ερωτήσεις.

που δεν θες να τους απαντήσεις οκ!

Τώρα πες ότι δεν καταλαβαίνεις!

Περίεργο

Αυτόματη μετάφραση:

Συγγνώμη αν δεν ήμουν αντικειμενικός, αλλά νομίζω ότι ήμουν.

Είπα ότι τα αιτήματα ανάληψης δεν ήταν 30.000 ευρώ αλλά 46.642,90

ευρώ. Και δεν είχαν απορριφθεί μετά την καταγγελία μου. ΕΝΤΑΞΕΙ .

μετά του έκανα την αντικειμενική ερώτηση ποια είναι η ιδέα του για αυτό το καζίνο! Απαντήστε μόνο αν θέλετε, αλλά με τους παίκτες γκουρού του CASINO ως μια εξαιρετική οδηγία.

κανονική ερώτηση!

Ευχαριστώ Radka!

Αυτόματη μετάφραση:

Hello.

You previously posted a transcription from the casino saying:

"Hello.

Your payment amount will be paid, this can not worry as the club is trustworthy. It has a license below the site, which can check readability.

Subject to a successful verification (KYC) procedure, withdrawal amount above 30,000 EUR is paid within 5 minutes. - 96 hours, but not more than 30 days from the application data, on weekends and holidays.

Above you can find deadlines for your total withdrawal amount.

Just wait and you will receive the value.

Also contacted previously to change my email. Is this issue still current?

..."

So I was concerned whether this withdrawal of 30K was already approved. That's all from my side, I only reflected on this information you got from the casino.

Regarding your concerns about me avoiding your questions - still, no question mark is to be found at all in your post. What are you asking about, please? I have no clue 🙂 But I guess it would be better to wait for the complaint to develop further.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Radka

Εντάξει Εξέταση. Ράντκα!

ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:

Χαίρετε,

Ο λογαριασμός μου έγινε KYC verified το Σάββατο και το Σάββατο 22/10/22 έκανα πληρωμή 150 ευρώ. Οι όροι και οι προϋποθέσεις του Icecasino αναφέρουν ότι η πληρωμή θα διεκπεραιωθεί εντός 2 εργάσιμων ημερών. Σήμερα είναι οι 4 εργάσιμες ημέρες στη ζωντανή συνομιλία που αναβάλλω πάντα να περιμένω. Έχει κανείς παρόμοια προβλήματα; Έκανα κατάθεση στο καζίνο γιατί είναι εγγυημένη μια γρήγορη πληρωμή και τώρα κάτι τέτοιο.

Αυτόματη μετάφραση:

Αγαπητέ φίλε σχετικά με την πληρωμή δεν μπορώ να σχολιάσω. Επειδή δεν το έλαβα αλλά το ΚΑΖΙΝΟ είναι εντός των όρων και προϋποθέσεων του, όσον αφορά το live chat, μπορώ μόνο να πω ότι η εμπειρία μου είναι πολύ καλή 👍. Πάντα με βοηθούν αμέσως.

Λυπάμαι που αντιμετωπίζω αυτό το πρόβλημα αλλά όχι

ωστόσο πιστεύω ότι δεν θα είναι πρόβλημα. Μη γνωρίζοντας αν υπάρχουν ενεργά μπόνους, εάν υπάρχει κάποιος λόγος, εξακολουθείτε να βλέπετε τα χρήματα στον λογαριασμό ή έχουν ήδη υποβληθεί σε επεξεργασία;

κάνε λίγη υπομονή ακόμα

Ίσως κάτι να εξηγείται λάθος εκεί, δεν ξέρω 🤷‍♂️


Για ένα από τα παράπονά σας δεν ήμουν άριστος στην υπηρεσία.

αλλά όπως σας είπα, η αξία της εξόδου μου και μια υψηλότερη τιμή είναι ακόμα εντός της προθεσμίας. Οπότε δεν μπορώ να σου πω τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:

Χαίρετε,

Ο λογαριασμός μου έγινε KYC verified το Σάββατο και το Σάββατο 22/10/22 έκανα πληρωμή 150 ευρώ. Οι όροι και οι προϋποθέσεις του Icecasino αναφέρουν ότι η πληρωμή θα διεκπεραιωθεί εντός 2 εργάσιμων ημερών. Σήμερα είναι οι 4 εργάσιμες ημέρες στη ζωντανή συνομιλία που αναβάλλω πάντα να περιμένω. Έχει κανείς παρόμοια προβλήματα; Έκανα κατάθεση στο καζίνο γιατί είναι εγγυημένη μια γρήγορη πληρωμή και τώρα κάτι τέτοιο.

Αυτόματη μετάφραση:

Hello,

to be honest it seems that the casino is delayed when it comes to withdrawals at the moment.

On the other hand, according to the results of recently submitted complaints, the casino pays in the end.

It's not very customer-friendly putting off the payers, maybe the operators simply do not know what to say, because they are not responsible for the withdrawal procedure. Who knows.

It's just about waiting now, kindly be patient a bit.

Valter_Mendonca

Just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂

file


Radka

Γεια σου Radka , έχεις δίκιο .

ευχαριστώ για την πρόταση, είναι σωστή!


Χαιρετίσματα

Αυτόματη μετάφραση:
invaderjohn

Invaderjohn,

εάν λάβετε την αξία σας, σχολιάστε.

θα είναι δίκαιο, να βοηθήσω να κατανοήσουμε τα πάντα,

κατά την κατανόηση μου νομίζω ότι οι Δυσκολίες είναι περισσότερο με νέους παίκτες.

γιατί η αξιολόγηση του Γκουρού του CASINO ότι όλοι έχουμε τη μεγαλύτερη και καλύτερη εμπιστοσύνη λέει:

ότι τα έσοδα των τελευταίων 4 ετών είναι πολύ υψηλά. Στις πρώτες πληρωμές θα πρέπει να εγγράψουν τον παίκτη, κάτι που όντας ο πρώτος και σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, μπορεί να καθυστερήσει. Για να είναι ψηλά και επειδή κινούνται πολύ και θα έχουν πολλές εισόδους και εξόδους χρημάτων, πρέπει να έχουν χιλιάδες παίκτες, οπότε αυτό το φόρουμ αν ήταν για τον ίδιο λόγο ότι δεν πλήρωνε θα ήταν βουλωμένο, και το CASINO Guru, είχε έχουν ήδη προειδοποιηθεί, προφανώς, το κάνουν. Μία καλή δουλειά . Και σίγουρα προσέχουν.

άλλες κριτικές είναι αμφίβολες. Άλλοι επειδή δεν κέρδισαν, άλλοι για αδιευκρίνιστους λόγους. Επομένως, προς το παρόν, δεν έχω κανένα λόγο να μην εμπιστεύομαι αυτό το ΚΑΖΙΝΟ. Ωστόσο θα περιμένω μέχρι τις 4 Δεκεμβρίου για να λάβω την απόσυρσή μου. Και θα έρθω εδώ, είτε για καλό είτε για κακό να μοιραστώ. Δεν είναι δίκαιο να λέμε μόνο άσχημα πράγματα... πρέπει να έρθουμε να πούμε και θετικά πράγματα. Αυτό νομίζω!

Αυτή είναι η άποψή μου, όχι κάποια ξεκάθαρη βεβαιότητα.

αλλά όπως είπε ο Radka και αυτό ανέλυσα και το CASINO για τις καταγγελίες, τα ψηφίσματα ήταν πολύ καλά.


Αυτόματη μετάφραση:

Υπάρχουν μέρες που έστειλα τα έγγραφά μου και ακόμα δεν έχει επαληθευτεί

Αυτόματη μετάφραση:
isabelaoliveira277

Hello,

how many days have passed since you sent the documents, please?

Και με χαρά έρχομαι να πω ότι το Ice CASINO άρχισε να επεξεργάζεται τα κέρδη μου. Από 83.000 ευρώ σήμερα έπεσαν οι πρώτες 5.000 ευρώ.

Όταν λάβω τα πάντα, δεν θα παίξω ποτέ σε κανένα άλλο ΚΑΖΙΝΟ εκτός από αυτό.

γιατί άκουσα τόσα αρνητικά εδώ και τέλος πάντων . Πρέπει τελικά να έχω δίκιο.

Είναι αλήθεια ότι ήταν μόνο 5000

ευρώ αλλά το φως αρχίζει να λάμπει !


ότι πρέπει να μιλάνε πιο προσεκτικοί!


ευχαριστώ Guru και ευχαριστώ ice casino.




Αυτόματη μετάφραση:

Έδωσα αυτή την υπόσχεση στο CASINO Guru και θα την κρατήσω.

μέχρι να λάβω τα πάντα δεν θα το παίξω, αλλά μόλις το παραλάβω, θα επιπλήξω πολύ άδικο παίκτη.

γιατί δεν το κάνεις αυτό, και η εμπειρία μας και αυτό που μετράει, το αποδεικνύει αν τα έχεις όλα σωστά.

Σίγουρα δεν θα είναι πρόβλημα. Απλώς θέλω να δω τώρα για να ξέρω πόσες μέρες θα χρειαστούν οι άλλοι, και αναμφίβολα θα είναι ένα ΚΑΖΙΝΟ που θα το λαμβάνω πάντα υπόψη μου και πότε παίζω. Θα είναι. Αναμφίβολα .

αυτός ο μήνας είναι ένας πολύ περίπλοκος μήνας. Εχω πολλή δουλειά .

οπότε ταιριάζει καλά. Έχω χρόνο μόνο τα Σαββατοκύριακα.

αλλά μόλις πληρώσουν θα είναι αναμφίβολα ένα ΚΑΖΙΝΟ πολύ σεβαστό από εμένα και αποδεικνύει ότι ο γκουρού του CASINO ξέρει τι κάνει και τη φήμη (το τέλειο δεν είναι μάταιο).

Αυτόματη μετάφραση:
Radka

Έχουν περάσει 4 μέρες

Αυτόματη μετάφραση:
isabelaoliveira277

Γεια σου, Isabelaoleveira277

τίποτα μη φυσιολογικό. (Νομίζω)

ηρέμησε . Δεν θα έχεις πρόβλημα.

Η ιδέα μου για το Icecasino, μιλάω

από προσωπική εμπειρία, είναι σωστά.

μια μικρή εκτύπωση στην αρχή

κοιτάζοντας τα σχόλια.

Αλλά σημείωση και επαναλαμβανόμενοι παίκτες είναι

επαναστατούν όταν χάνουν, καταλογίζοντάς το

στο ΚΑΖΙΝΟ. Όλοι οι παίκτες περνούν

που κάποιοι καταλαβαίνουν καλύτερα από άλλους.

Αλλά η εμπειρία μου με το Icecasino

Όλα ήταν πολύ, πολύ καλά μέχρι στιγμής,

πολύ προσεκτικός.

Αν και μπορεί να μην μου αρέσουν οι χρόνοι για τις πληρωμές αυτό που είναι σωστό, είναι γραμμένο στους Όρους και Προϋποθέσεις,

όλες τις προθεσμίες.

Εκφράζω λοιπόν την ιδέα μου

είτε ελέγχεις λογαριασμούς είτε αναλήψεις, αυτά είναι πράγματα

εκτιμάται πολύ από τους παίκτες.

Τα καλύτερα καζίνο στον κόσμο καταλαβαίνουν

αυτό τέλεια. ( η γνώμη μου ) .

Αλλά αφήστε τη Radka να δώσει τα σχόλια, είναι

πάντα πολύ διεκδικητικός. Και επαγγελματίας.

Ελπίζω να λυθεί γρήγορα.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:
1...4 5 6...30
Μετάβαση στη σελίδααπό 30 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα