ΦόρουμΚαζίνοIceCasino - γενική συζήτηση

IceCasino - γενική συζήτηση (σελίδα 8)

πριν από 2 έτη από nadineanders81
|
101869 προβολές 554 απαντήσεις |
|
1...7 8 9...28
Valter_Mendonca
πριν από 2 έτη

Hello Valter_Mendonca, it means casino still have 15 working days to sort it out, am I right? I understand that this waiting process is very long, but it is not against the terms and casino has the right to do so. I believe in successful resolution of the whole matter and hope you don't need to wait too long.

Magda
πριν από 2 έτη

Γεια σου Μάγδα,

ναι σίγουρα, δεν αποτυγχάνετε τώρα

Ice CASINO , 15 εργάσιμες ημέρες για να πληρώσω τα πάντα, 50 χιλιάδες έμειναν, αυτή την εβδομάδα μέχρι στιγμής έχω λάβει 0 .

πρώτη εβδομάδα 5K, δεύτερη εβδομάδα 15K

τρίτη εβδομάδα 13k , τέταρτη εβδομάδα μέχρι στιγμής 0 .

Πάντα λένε και καλά ακόμα

υπάρχουν στους Όρους και Προϋποθέσεις σας, και είναι αλήθεια.

να δούμε πότε θα φτάσει τις 30 εργάσιμες αν έχεις κουβέντα!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
Valter_Mendonca
πριν από 2 έτη

Hello,

we would not expect less from you. 🙂 Hope that the withdrawals will be quicker though.

Radka
πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka,

Ναι σίγουρα . Είχα λόγο και θα το κρατήσω. Δεν ήμουν ποτέ εδώ για να περιπλέξω, αλλά μάλλον για να βοηθήσω, την ήδη πολύ επαγγελματική δουλειά του CASINO Guru.

Μεταφέρω πληροφορίες εδώ. Οπως υποσχέθηκε. Και αν το ΚΑΖΙΝΟ μείνει στον λόγο του όλα θα πάνε καλά, έχω τουλάχιστον 6 email που λένε ότι θα πληρωθεί σε 30 εργάσιμες ημέρες.

Εντάξει, ελπίζω. Και ελπίζω ότι όλα είναι εντός των Όρων και Προϋποθέσεων, πιστεύω ειλικρινά ότι τα καζίνο θα πρέπει να τιμωρούνται βαριά για μη συμμόρφωση με τους Όρους και τις προϋποθέσεις,

γιατί αν ακυρώσουν λογαριασμούς, σε οτιδήποτε δεν συμμορφώνεται με τους Όρους και τους Όρους, θα πρέπει να συμμορφώνονται και τα καζίνο.

Και αυτό που βλέπω εδώ πολλές φορές είναι καθυστερήσεις και έλλειψη σεβασμού για τους Όρους και τις Προϋποθέσεις, που έφτιαξαν οι ίδιοι.

Αυτόματη μετάφραση:
Valter_Mendonca
πριν από 2 έτη

Hi Valter,

thank you in advance 🙂. I agree that casinos should take a good example for players, they should be the first to stick to the rules. On the other hand, casinos' responsibilities are much more complex than the players, so from time to time, there may be exceptions.

Now I'm wondering, do you speak in general or directly about Ice Casino while saying that "And what I see here a lot of times is delays and lack of respect for the T&Cs, which they made themselves."?


Radka
πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka. Ευχαριστώ για την απάντησή σας .

Σε αυτήν την περίπτωση, το Ice Casino δεν έχει καθυστερήσει επί του παρόντος.

Με βάση τα λόγια σου που διάβασα εδώ

στο φόρουμ είναι με καθυστερήσεις. Οι λογαριασμοί

μπλοκαρισμένο βλέπω στις καταγγελίες Αρκετών

καζίνο που μερικές φορές μελετώ.

Δυστυχώς δεν είναι μόνο το Ice Casino.

Ωστόσο, λόγω έλλειψης προσοχής, δεν διάβασα το

Όρους και Προϋποθέσεις. Και με ξάφνιασε, αλλά φυσικά

ότι το κύριο πράγμα είναι να πληρώσεις και να μην αποτύχεις.

Όταν σε απέτυχα ότι θα υπήρχαν εναλλακτικές

καλύτερο από αυτή την άποψη.

Αλλά να παίζεις και να ρισκάρεις λιγότερο

Τα χρήματα, πιο μειωμένα, για να κερδίσετε ποσά έως 500 ευρώ ή έως 4999 ευρώ, είναι μια καλή επιλογή. Νομίζω ότι είναι υπερβολή να ποντάρω 11k και έχω ήδη χάσει περίπου 10k στο παρελθόν.

περίμενε 30 εργάσιμες που θα δώσει ενάμιση μήνα με αργίες και σαββατοκύριακα.

Αλλά όσοι περίμεναν μέχρι εδώ περιμένουν λίγο περισσότερο, σύμφωνα με αυτούς σήμερα είναι 16 εργάσιμες ημέρες,

Έλαβα μόνο 33 χιλιάδες μέχρι στιγμής.

40% της αξίας.

Αλλά θα είμαι εδώ για να επαινέσω ή να πω την αλήθεια.

Ευχαριστούμε τον Γκουρού του CASINO για την εξαιρετική δουλειά που κάνει προστατεύοντας και αφιερώνοντας τον εαυτό του στους παίκτες. 🇧🇷

Αναμφίβολα η μεγαλύτερη βάση δεδομένων και ανάλυση στον κόσμο με τα καλύτερα

επαγγελματίες.

Ευχαριστώ 🙂



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

when I open to checked my withdrawal I can't open it anymore.. my acnt blocked..

what happened.. my withdrawal there is 38thousand.. I have balanced almost 39thousand.. can I ask help about this..


bigboss_888
πριν από 2 έτη

Hello,

can you see any warning or additional information while you try to access the account, please?

Has your account been fully verified, please?

Radka
πριν από 2 έτη

for verification but I done sending all documents for kyc..I have done everything but still nothing..then the worst thing..my acnt was blocked

bigboss_888
πριν από 2 έτη

γεια σου bigboss_888

αν η εγγραφή σου ήταν σωστή και δεν σου δινόταν αιτιολόγηση για τον αποκλεισμό του λογαριασμού ή αν το έκαναν και δεν συμφωνούσες θα έκανα καταγγελία .

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
Valter_Mendonca
πριν από 2 έτη

thank you po sir valter..yes I don't know why they blocked me😭

Valter_Mendonca
πριν από 2 έτη

The complaint has been filed 🙂

bigboss_888
πριν από 2 έτη

I guess that there is something that makes the casino think that you did something against the rules - not saying you did, it's just that the casino would not close your account without a reason or suspicion.

Would be fair to inform you of course, but sometimes casinos just block the accounts without further explanation.

It's good that you submitted the complaint, we have to find out what is wrong by the casino and then examine deeper.

Kindly give the complaint team some time for that.



πριν από 2 έτη

thanks po mam radka..

I think this is all about my withdrawal they don't want to pay..I already submitting my documents for kyc to process my withdrawal..maybe that's the reason why they blocked me..38k pending for withdrawal..that is a big help for my father's medication..


advanced thanks to you mam radka for helping me to solve this..

god bless you..


πριν από 2 έτη

Δεν είχα μπει πολλές μέρες στην επεξεργασία, σήμερα μπήκα να δω πώς τα πάνε, προς έκπληξή μου απορρίφθηκαν 2 αναλήψεις αυτή την εβδομάδα!

Ειλικρινά, αυτό είναι ήδη σοβαρό!

Ποσό που καταβλήθηκε για όλη την εβδομάδα από Δευτέρα έως σήμερα - 0 ευρώ!

Δεν έχετε χρόνο να πληρώσετε, αλλά έχετε χρόνο να το απορρίψετε;


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
Valter_Mendonca
πριν από 2 έτη

Ohh, this is really endless 😕. I understand that you are slowly but surely running out of patience. Did they write any reasons for this? Any explanation?

Magda
πριν από 2 έτη

Γεια σου Μάγδα,

Δεν υπάρχει καμία εξήγηση, έστειλα email ζητώντας εξηγήσεις!

Θα δω τι θα πουν.

Δεν χάνω την υπομονή μου, αν με περιμένουν να παίξω, να περιμένουν καθιστοί για να μην κουραστούν. Ή καλύτερα, ξαπλώστε.

Το έχω ξαναπεί και θα το ξαναπώ, δεν πρόκειται να ξαναπαίξω σε αυτό το ΚΑΖΙΝΟ μέχρι να πληρωθεί το τελευταίο ευρώ.

Δεν ξέρω τι συμβαίνει με ένα καζίνο που έχει βαθμολογία 9,5! Τέλειος !?

Βλέπω, δεν υπάρχει τίποτα τέλειο!

Το πιο σημαντικό πράγμα είναι οι πληρωμές και αυτό είναι μόνο παράπονα!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
Valter_Mendonca
πριν από 2 έτη

Hello Valter_Mendonca, as I know, Daniel was recently mentioning that there is ongoing discussion in Casino Guru that the reputation rating does not reflect how quickly the casino is able to process the withdrawals, but whether they are behaving fair to their players and whether they pay them out. This is significant to us.

We are currently considering that it would be appropriate, for casinos where withdrawals take longer time, to display this fact to the players in some way so that they can take it into account.

Magda
πριν από 2 έτη

Ναι Μάγδα,

θα ήταν υπέροχο, δίνοντας στους παίκτες αυτές τις πληροφορίες!

Το πρότεινα στον εκπρόσωπο του καζίνο,

Λένε ότι η επεξεργασία θα γίνει από 5m έως 96 ώρες, ποτέ περισσότερες από 30 εργάσιμες ημέρες, όποιος κοιτάξει αυτό πιστεύει, ποτέ περισσότερες από 30 εργάσιμες ημέρες σε περίπτωση που υπάρχει καθυστέρηση στο KYC, ή μια ή την άλλη κατάσταση.

αλλά θα πληρωθεί σαν σε μια εβδομάδα!

Αλλά οκ, αν πληρώσουν είναι μια χαρά, τώρα ακυρώνουν τις αναλήψεις για να ρωτήσουν αργότερα και θέλει άλλες 30 εργάσιμες μέρες, αυτό είναι ήδη σοβαρό!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Ειλικρινά, μου αρέσει να λέω καλύτερα από χειρότερα, τώρα αυτό που μου κοστίζει είναι 83.035 ευρώ, έχω ακόμα παραγγελίες με ημερομηνία 24 Οκτωβρίου και ακυρώνουν μέσα σε 1,5 εβδομάδα 15 χιλιάδες, και προτείνουν να κάνετε άλλη μια παραγγελία, αυτό είναι αστείο, περιμένετε αν σοβαρό ΚΑΖΙΝΟ , άλλη στάση , ζητήθηκαν 50k και έχουν ήδη ακυρώσει 15k . Και ακόμα πιο σοβαρά, χωρίς κανένα πρόβλημα λένε ότι ήμουν εγώ όταν δεν υπάρχει περίπτωση, απλά θα ήθελα να το αποδείξουν!

πώς να μην στεναχωριέμαι ελαφρά με κάποιον που ισχυρίζεται ότι έχει κάνει κάτι που είμαι σίγουρος ότι δεν έκανα!

Είμαι 49 ετών, δεν είμαι αγόρι, έχω πολλά άτομα στη φροντίδα μου.

σοβαρότητα, στάση σώματος, καλές πρακτικές και τι αναμένεται από ένα ΚΑΖΙΝΟ με τέλεια φήμη.

Αυτόματη μετάφραση:
1...7 8 9...28
Μετάβαση στη σελίδααπό 28 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα