ΦόρουμΚαζίνοGrandwin.cz Casino - γενική συζήτηση

Grandwin.cz Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από evagazsi12
|
4155 προβολές 35 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Κανείς δεν έχει δημιουργήσει λογαριασμό σε αυτήν την περίπτωση.

Αυτόματη μετάφραση:
rasate1
πριν από 1 έτος

Any chance you have created a duplicate account by mistake? It is quite a coincidence that you are accused of opening multiple accounts when other people in the same household use the same computer.

I am just asking because finding the source of the problem usually helps to find the solution as well 🙂


πριν από 1 έτος

Δεν μπορώ να πω τίποτα για αυτό. Όχι για μένα, αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Ο λογαριασμός έχει κλείσει και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Το μόνο που έχω να κάνω είναι να καταπιώ την κλοπή.



Αυτόματη μετάφραση:
rasate1
πριν από 1 έτος

Hello.

I would not say this is the end of the story, your complaint is still open. This is important because one of the major parts of the process includes providing proof. It may, however, take some time to get to this point, and that's true, just do not jump to any conclusions now. It's far too early, I'd say.

I imagine you are worried, especially since your account was closed, but it's best to stick with the complaint.

Be positive!

πριν από 1 έτος

Σας ευχαριστώ για την καλή μεταχείριση. Θα περιμένω αλλά δεν έχω πολλές ελπίδες ότι όλα πάνε καλά. Είναι αλήθεια ότι λυπάμαι, αλλά όχι για τα χρήματα λόγω του τρόπου με τον οποίο συμπεριφέρονται στους ανθρώπους: χωρίς καμία εξήγηση, μπόρεσαν να πουν για ποιο λόγο το έκλεισαν. Ευχαριστώ για τη βοήθεια


Αυτόματη μετάφραση:
rasate1
πριν από 1 έτος

I believe I understand your point. As I can tell from my experience, unprofessional treatment causes far greater pain than some money... For this day, I'll play the naive and positive one, and we can exchange sides on Monday, hmm? I'm joking, of course. Every tiny smile counts! ✨🙌

πριν από 1 έτος

Γειά σου,


Περίμενα μια εβδομάδα για το grandwin4 να επαληθεύσει τον λογαριασμό μου και να επεξεργαστεί μια ανάληψη 2900 €.


Δύο μέρες μετά την απόσυρση μου ζήτησαν τεκμηρίωση και παρέδωσα ό,τι ζήτησαν, μετά ζήτησαν επιπλέον έγγραφα και τέλος φωτογραφία selfie.

Μετά από άλλες 5 μέρες ακόμα περιμένω απάντηση και από το τσατ μου λένε μόνο ότι πρέπει να περιμένω και θα το χειριστεί άλλο τμήμα. Δεν απαντούν απευθείας μέσω email.


Αυτόματη μετάφραση:
Jose_14
πριν από 1 έτος

Πόσος χρόνος χρειάστηκε για να γίνει η πληρωμή;


Είμαι στην ίδια κατάσταση.

Αυτόματη μετάφραση:
Londra.14
πριν από 1 έτος

Hey. I see you've got yourself into quite an unpleasant situation. But just to make sure, is your account fully verified ? Or is the account verification process still in progress along with the withdrawal. 

However, in this case, I would like to point out that we give casinos 14 days to resolve such a situation, as this procedure is very important for both casinos and players. 

Nevertheless, I think the best thing to do would be to cooperate with the casino and if the time period I mentioned passes and still no progress is made, then I would recommend a complaint. 

For now, I would advise you to wait and see how the casino handles your problem and If there is anything new please do not hesitate to let us know. I hope that your situation will be resolved as soon as possible and everything will turn out well.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 3 μήνες

Μπορώ μόνο να προειδοποιήσω για αυτό το καζίνο, όλα πήγαν καλά με το παιχνίδι και την πρώτη απόσυρση, αλλά με τη δεύτερη ανάληψη μέσα σε μια εβδομάδα ήθελαν ένα τέλος 8%. Όταν ζήτησα μέσω email να σταματήσω για ένα μήνα, καμία απάντηση. Στη συνέχεια προσπάθησα να καταθέσω ξανά ως συνήθως με τη Visa μου και η κάρτα μου μπλοκαρίστηκε. Φυσικά ρώτησα την τράπεζά μου γιατί και η απάντηση ήταν ότι ύποπτες απόπειρες χρεώσεων σε μεξικανικό νόμισμα και σε διάφορους άλλους λογαριασμούς μπλοκαρίστηκαν για λόγους ασφαλείας. Στη συνέχεια ζήτησα πολλές φορές να κλείσει ο λογαριασμός μου λόγω εθισμού στον τζόγο, μέσω email και υποστήριξης, που πάντα με παρέπεμψε να γράψω ένα email. Το έκανα τρεις φορές, αλλά καμία απάντηση. Η υποστήριξη είπε ότι έπρεπε να ελεγχθεί. Γεια σας, πρέπει να αντιδράτε αμέσως όταν κάποιος αναφέρει εθισμό στον τζόγο. Συνεχίζεται εδώ και μια εβδομάδα και μπορώ ακόμα να μπω εκεί. Απίστευτα αμφίβολο. Η τράπεζά μου με προειδοποίησε επίσης για τη Visa μου. Συμπέρασμα: ΠΡΟΣΟΧΗ

Αυτόματη μετάφραση:
shanty13
πριν από 3 μήνες

Hi, I read your casino experience. 

I found that it was pretty good for you at the beginning, but then it got a bit difficult. 8% fee is probably not the least and it would discourage me from playing here. Also, if I didn't get a response to close my account, because casinos should take this kind of thing seriously. 

Regarding the fact that they blocked your card, I'd say that's still good and you're lucky if the money was to be misused.

However, if you want to explicitly close your account and it doesn't work out, you can contact us and we will try to help. 

And of course thank you for your addition. 

Jaro
πριν από 3 μήνες

Γεια, ήμουν πραγματικά τυχερός που η τράπεζά μου αντέδρασε αμέσως, αλλά ο λογαριασμός μου δεν έκλεισε παρά τα επανειλημμένα αιτήματα.

Θα ήταν υπέροχο αν μπορούσατε να με βοηθήσετε.

τις καλύτερες ευχές


Αυτόματη μετάφραση:
shanty13
πριν από 3 μήνες

Yes, I would also say that as a precaution it is good when the bank reacts. 

Regarding help, I can recommend that you lodge a complaint and hopefully our team will be able to assist you. 

Are you in? 😉

Jaro
πριν από 3 μήνες

Ναι σίγουρα


Αυτόματη μετάφραση:
shanty13
πριν από 3 μήνες

Great, I see you managed to open the complaint

Tomas has already asked you some questions, so when you have time, you can write him back. 

I hope it will be easier than when you tried. 😕

Jaro
πριν από 3 μήνες

Γεια, ναι ευχαριστώ, έχω ήδη προωθήσει τα πάντα.

τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
shanty13
πριν από 3 μήνες

Hello shanty13, that's great.

I'm sorry to see you ran into some problems. We'll be here for any questions or updates you might have. 

🙏

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα