Υπάρχει περίπτωση να έχετε δημιουργήσει έναν διπλότυπο λογαριασμό κατά λάθος; Είναι εντελώς τυχαίο ότι κατηγορείτε ότι ανοίγετε πολλούς λογαριασμούς όταν άλλα άτομα στο ίδιο νοικοκυριό χρησιμοποιούν τον ίδιο υπολογιστή.
Απλώς ρωτάω γιατί η εύρεση της πηγής του προβλήματος συνήθως βοηθά να βρεθεί και η λύση 🙂
Any chance you have created a duplicate account by mistake? It is quite a coincidence that you are accused of opening multiple accounts when other people in the same household use the same computer.
I am just asking because finding the source of the problem usually helps to find the solution as well 🙂
Δεν μπορώ να πω τίποτα για αυτό. Όχι για μένα, αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Ο λογαριασμός έχει κλείσει και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Το μόνο που έχω να κάνω είναι να καταπιώ την κλοπή.
I can't say anything about that. Not for me, but you never know. The account has been closed and we can't do anything. All I have to do is swallow the theft.
De eso no puedo decir nada .Por mi parte no pero nunca se sabe.La cuenta le han cerrado y no podemos hacer nada .Me queda solo tragar el robo
Γειά σου.
Δεν θα έλεγα ότι αυτό είναι το τέλος της ιστορίας, το παράπονό σας είναι ακόμα ανοιχτό. Αυτό είναι σημαντικό επειδή ένα από τα κύρια μέρη της διαδικασίας περιλαμβάνει την παροχή αποδείξεων. Μπορεί, ωστόσο, να χρειαστεί λίγος χρόνος για να φτάσουμε σε αυτό το σημείο, και αυτό είναι αλήθεια, απλώς μην βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα τώρα. Είναι πολύ νωρίς, θα έλεγα.
Φαντάζομαι ότι ανησυχείς, ειδικά από τη στιγμή που έκλεισε ο λογαριασμός σου, αλλά είναι καλύτερο να μείνεις με το παράπονο.
Να είσαι θετικός!
Hello.
I would not say this is the end of the story, your complaint is still open. This is important because one of the major parts of the process includes providing proof. It may, however, take some time to get to this point, and that's true, just do not jump to any conclusions now. It's far too early, I'd say.
I imagine you are worried, especially since your account was closed, but it's best to stick with the complaint.
Be positive!
Σας ευχαριστώ για την καλή μεταχείριση. Θα περιμένω αλλά δεν έχω πολλές ελπίδες ότι όλα πάνε καλά. Είναι αλήθεια ότι λυπάμαι, αλλά όχι για τα χρήματα λόγω του τρόπου με τον οποίο συμπεριφέρονται στους ανθρώπους: χωρίς καμία εξήγηση, μπόρεσαν να πουν για ποιο λόγο το έκλεισαν. Ευχαριστώ για τη βοήθεια
Thank you for good treatment. I'll wait but I don't have much hope that everything is going well. It's true that I feel sorry, but not for the money because of the way they treat people: without any explanation, they have been able to say for what reason they have closed it. Thanks for the help
Gracias por buen trato .esperaré pero no tengo mucha esperanza que ba todo bien.Es verdad que me sientosl pero no por el dinero a por lamanera que tratan la jente :sin ninguna isplicacion ,han podido decir por qué razón le han cerrado . Gracias por la ayuda
Πιστεύω ότι καταλαβαίνω την άποψή σου. Όπως μπορώ να πω από την εμπειρία μου, η αντιεπαγγελματική μεταχείριση προκαλεί πολύ μεγαλύτερο πόνο από κάποια χρήματα... Για αυτήν την ημέρα, θα παίξω τον αφελή και θετικό, και μπορούμε να ανταλλάξουμε πλευρές τη Δευτέρα, χμμ; Αστειεύομαι φυσικά. Κάθε μικροσκοπικό χαμόγελο μετράει! ✨🙌
I believe I understand your point. As I can tell from my experience, unprofessional treatment causes far greater pain than some money... For this day, I'll play the naive and positive one, and we can exchange sides on Monday, hmm? I'm joking, of course. Every tiny smile counts! ✨🙌
Γειά σου,
Περίμενα μια εβδομάδα για το grandwin4 να επαληθεύσει τον λογαριασμό μου και να επεξεργαστεί μια ανάληψη 2900 €.
Δύο μέρες μετά την απόσυρση μου ζήτησαν τεκμηρίωση και παρέδωσα ό,τι ζήτησαν, μετά ζήτησαν επιπλέον έγγραφα και τέλος φωτογραφία selfie.
Μετά από άλλες 5 μέρες ακόμα περιμένω απάντηση και από το τσατ μου λένε μόνο ότι πρέπει να περιμένω και θα το χειριστεί άλλο τμήμα. Δεν απαντούν απευθείας μέσω email.
Hello,
I have been waiting for a week for grandwin4 to verify my account and process a withdrawal of €2900.
Two days after the withdrawal they asked me for documentation and I delivered everything they asked for, then they asked for additional documentation and finally a selfie photo.
After another 5 days, I am still waiting for a response and from the chat they only tell me that I should wait and that another department will handle it. They do not answer directly by email.
Hola,
Llevo desde hace una semana esperando a que grandwin4 verifique mi cuenta y procese una retirada de 2900€.
Dos días después de la retirada me pidieron documentación y entregue todo lo que me pedían, luego me pidieron documentación adicional y por último una foto selfie.
Tras otros 5 días, sigo esperando respuesta y desde el chat solo me dicen que debo esperar y que ello lo lleva otro departamento. Por email directamente no contestan.
Πόσος χρόνος χρειάστηκε για να γίνει η πληρωμή;
Είμαι στην ίδια κατάσταση.
How long did it take to make the payment?
I'm in the same situation.
Cuánto tardaron en hacer el abono?
yo estoy en la misma situación.
Γεια σου. Βλέπω ότι έχεις μπει σε μια πολύ δυσάρεστη κατάσταση. Αλλά για να βεβαιωθείτε, είναι πλήρως επαληθευμένος ο λογαριασμός σας; Ή η διαδικασία επαλήθευσης λογαριασμού είναι ακόμη σε εξέλιξη μαζί με την ανάληψη.
Ωστόσο, σε αυτήν την περίπτωση, θα ήθελα να επισημάνω ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν μια τέτοια κατάσταση, καθώς αυτή η διαδικασία είναι πολύ σημαντική τόσο για τα καζίνο όσο και για τους παίκτες.
Ωστόσο, νομίζω ότι το καλύτερο που θα μπορούσατε να κάνετε θα ήταν να συνεργαστείτε με το καζίνο και αν περάσει η χρονική περίοδος που ανέφερα και παρόλα αυτά δεν σημειωθεί πρόοδος, τότε θα πρότεινα μια καταγγελία.
Προς το παρόν, θα σας συμβούλευα να περιμένετε και να δείτε πώς το καζίνο χειρίζεται το πρόβλημά σας και εάν υπάρχει κάτι νέο, μη διστάσετε να μας ενημερώσετε. Ελπίζω ότι η κατάστασή σας θα λυθεί το συντομότερο δυνατό και όλα θα πάνε καλά.
Hey. I see you've got yourself into quite an unpleasant situation. But just to make sure, is your account fully verified ? Or is the account verification process still in progress along with the withdrawal.
However, in this case, I would like to point out that we give casinos 14 days to resolve such a situation, as this procedure is very important for both casinos and players.
Nevertheless, I think the best thing to do would be to cooperate with the casino and if the time period I mentioned passes and still no progress is made, then I would recommend a complaint.
For now, I would advise you to wait and see how the casino handles your problem and If there is anything new please do not hesitate to let us know. I hope that your situation will be resolved as soon as possible and everything will turn out well.
Μπορώ μόνο να προειδοποιήσω για αυτό το καζίνο, όλα πήγαν καλά με το παιχνίδι και την πρώτη απόσυρση, αλλά με τη δεύτερη ανάληψη μέσα σε μια εβδομάδα ήθελαν ένα τέλος 8%. Όταν ζήτησα μέσω email να σταματήσω για ένα μήνα, καμία απάντηση. Στη συνέχεια προσπάθησα να καταθέσω ξανά ως συνήθως με τη Visa μου και η κάρτα μου μπλοκαρίστηκε. Φυσικά ρώτησα την τράπεζά μου γιατί και η απάντηση ήταν ότι ύποπτες απόπειρες χρεώσεων σε μεξικανικό νόμισμα και σε διάφορους άλλους λογαριασμούς μπλοκαρίστηκαν για λόγους ασφαλείας. Στη συνέχεια ζήτησα πολλές φορές να κλείσει ο λογαριασμός μου λόγω εθισμού στον τζόγο, μέσω email και υποστήριξης, που πάντα με παρέπεμψε να γράψω ένα email. Το έκανα τρεις φορές, αλλά καμία απάντηση. Η υποστήριξη είπε ότι έπρεπε να ελεγχθεί. Γεια σας, πρέπει να αντιδράτε αμέσως όταν κάποιος αναφέρει εθισμό στον τζόγο. Συνεχίζεται εδώ και μια εβδομάδα και μπορώ ακόμα να μπω εκεί. Απίστευτα αμφίβολο. Η τράπεζά μου με προειδοποίησε επίσης για τη Visa μου. Συμπέρασμα: ΠΡΟΣΟΧΗ
I can only warn against this casino, everything went well with the game and the first withdrawal, but with the second withdrawal within a week they wanted an 8% fee. When I asked via email to please pause for a month, no response. Then I tried to deposit again as usual with my Visa, and my card was blocked. Of course I asked my bank why, and the answer was that suspicious attempted debits in Mexican currency and various other accounts were blocked for security reasons. I then asked several times for my account to be closed due to gambling addiction, via email and support, who always referred me to writing an email. I did that three times, but no response. Support said that it had to be checked. Hello, you have to react immediately when someone reports a gambling addiction. It's been going on for a week now and I can still get in there. Unbelievably dubious. My bank also warned me about my Visa. Conclusion: BE CAREFUL
Ich kann nur warnen vor diesem Casino,spielen und erste Auszahlung alles gut ,bei 2.auszahlung innerhalb einer Woche ,wollen sie 8% gebühr, als ich über email gebeten habe 1 Monat bitte zu pausieren ,keine Reaktion, dann versuchte ich nochmals einzuzahlen wie üblich mit meiner Visa, zack wurde meine Karte gesperrt, ich natürlich bei meiner Bank nachgefragt warum,antwort, suspekte versuchte Abbuchungen Mexiko Währung und diverse andere aus Sicherheitsgründen deswegen gesperrt, darauf hin hatte ich mehrfach gebeten mein Konto wegen spielsucht zu schließen, über email sowie über support, die mich immer auf email schreiben verwiesen ,ich das 3mal getan ,keine Reaktion support meint das müsste geprüft werden,Hallo,man muss sofort reagieren, wenn jemand eine spielsucht mitteilt geht jetzt seit einer Woche schon und ich kann immer noch dort rein, unfassbar unseriös, auch was meine visa betraf, hat meine Bank mich gewarnt, Fazit VORSICHT
Γεια, διάβασα την εμπειρία σας στο καζίνο.
Διαπίστωσα ότι ήταν πολύ καλό για σένα στην αρχή, αλλά μετά έγινε λίγο δύσκολο. Το 8% αμοιβή δεν είναι ίσως το λιγότερο και θα με αποθάρρυνε από το να παίξω εδώ. Επίσης, αν δεν έλαβα απάντηση για να κλείσω τον λογαριασμό μου, γιατί τα καζίνο θα πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψη αυτό το πράγμα.
Σχετικά με το γεγονός ότι μπλόκαρε την κάρτα σου, θα έλεγα ότι είναι ακόμα καλό και είσαι τυχερός αν τα χρήματα ήταν κακή χρήση.
Ωστόσο, εάν θέλετε να κλείσετε ρητά τον λογαριασμό σας και δεν σας βγει, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε.
Και φυσικά σας ευχαριστώ για την προσθήκη σας.
Hi, I read your casino experience.
I found that it was pretty good for you at the beginning, but then it got a bit difficult. 8% fee is probably not the least and it would discourage me from playing here. Also, if I didn't get a response to close my account, because casinos should take this kind of thing seriously.
Regarding the fact that they blocked your card, I'd say that's still good and you're lucky if the money was to be misused.
However, if you want to explicitly close your account and it doesn't work out, you can contact us and we will try to help.
And of course thank you for your addition.
Γεια, ήμουν πραγματικά τυχερός που η τράπεζά μου αντέδρασε αμέσως, αλλά ο λογαριασμός μου δεν έκλεισε παρά τα επανειλημμένα αιτήματα.
Θα ήταν υπέροχο αν μπορούσατε να με βοηθήσετε.
τις καλύτερες ευχές
Hi, I was really lucky that my bank reacted immediately but my account is not closed despite repeated requests, it
It would be great if you could help me.
Best regards
Hi, ich hatte wirklich glück das meine Bank sofort reagiert hatte aber mein Konto wird trotz mehrfachem bitten nicht geschlossen, es
wäre toll wenn sie mir da helfen würden.
Liebe Grüße
Ναι, θα έλεγα επίσης ότι προληπτικά είναι καλό όταν αντιδρά η τράπεζα.
Όσον αφορά τη βοήθεια, μπορώ να σας προτείνω να υποβάλετε ένα παράπονο και ελπίζουμε ότι η ομάδα μας θα μπορέσει να σας βοηθήσει.
Είσαι μέσα? 😉
Yes, I would also say that as a precaution it is good when the bank reacts.
Regarding help, I can recommend that you lodge a complaint and hopefully our team will be able to assist you.
Are you in? 😉
Ωραία, βλέπω ότι κατάφερες να ανοίξεις την καταγγελία .
Ο Tomas σας έχει ήδη κάνει κάποιες ερωτήσεις, οπότε όταν έχετε χρόνο, μπορείτε να του γράψετε πίσω.
Ελπίζω να είναι πιο εύκολο από ό,τι όταν προσπάθησες. 😕
Great, I see you managed to open the complaint.
Tomas has already asked you some questions, so when you have time, you can write him back.
I hope it will be easier than when you tried. 😕
Γεια, ναι ευχαριστώ, έχω ήδη προωθήσει τα πάντα.
τις καλύτερες ευχές
Hi, yes thank you, I have already forwarded everything.
Best regards
Hi,Ja dankeschön,hab alles schon weitergeleitet.
Liebe Grüße
Γεια σου shanty13, αυτό είναι υπέροχο.
Λυπάμαι που βλέπω ότι αντιμετωπίσατε κάποια προβλήματα. Θα είμαστε εδώ για οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ενημερώσεις μπορεί να έχετε.
🙏
Hello shanty13, that's great.
I'm sorry to see you ran into some problems. We'll be here for any questions or updates you might have.
🙏
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.