ΦόρουμΚαζίνοGrandwin.cz Casino - γενική συζήτηση

Grandwin.cz Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από evagazsi12
|
4140 προβολές 35 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Grandwin.cz Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

εγω εδω γραφω οτι με προσωρινο λογαριασμο θα παρουμε 20 δωρεαν περιστροφες.. δεν πηρα τιποτα πως γινεται αυτο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Πώς και δεν πήρα 20 δωρεάν περιστροφές

Αυτόματη μετάφραση:
evagazsi12
πριν από 1 έτος

Γεια,

εδώ θα ήταν καλό να ζητήσετε μια εξήγηση απευθείας από έναν υπάλληλο του καζίνο - δεν είμαστε καζίνο 🙂.

Ειλικρινά, δεν είμαι ξεκάθαρος σχετικά με το τι είναι ο προσωρινός λογαριασμός. Είναι αυτός ένας λογαριασμός προ-επαλήθευσης; 🤔


Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Λοιπόν που να γράψω;; Στην προσφορά έχεις 20 δωρεάν περιστροφές όταν κάνεις δωρεάν εγγραφή και δεν τις πήρα

Αυτόματη μετάφραση:
evagazsi12
πριν από 1 έτος

Όπως ανέφερα ήδη, δεν είμαστε καζίνο. Εάν λείπει το υποσχεμένο μπόνους, πρέπει να γράψετε στο καζίνο - όχι σε εμάς 🙂

Θα συνιστούσα μια συνομιλία στον ιστότοπό τους:

file

Δεν προσφέρουμε 20 δωρεάν περιστροφές για εγγραφή, μόνο αυτό το μπόνους χωρίς κατάθεση :

file

Συγγνώμη που δεν μπορώ παρά να μην έχω καλή τύχη και πες μου πώς πάει.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Δεν το συνιστώ ανεπιφύλακτα

Καθυστερούν και καθιστούν αδύνατη την επιλογή

Τα όρια παιχνιδιού δεν λειτουργούν για αυτό σύμφωνα με το καζίνο

Άγνοια διαδικτυακής συνομιλίας

Δεν μπορώ καν να συνδεθώ μετά την αποστολή του email.

Το καζίνο κλέβει σκόπιμα τους παίκτες :)


Αυτόματη μετάφραση:
Kuzel53
πριν από 1 έτος

Δεν ξέρω τις λεπτομέρειες, αλλά ακούγεται σαν πρόβλημα επαλήθευσης λογαριασμού. Ελπίζω να επιλυθεί το παράπονο. Μιλώντας για παράπονα, θα ήταν καλή ιδέα να παρέχετε πρόσθετες πληροφορίες. Ο Νικ τους περιμένει - απλώς κάντε κλικ εδώ .

Απλώς θα προσθέσω ότι είναι αρκετά σύνηθες το καζίνο να μπλοκάρει τον λογαριασμό για να γίνει η επαλήθευση. Αλλά όπως λέω, δεν ξέρω λεπτομέρειες. Αν θέλετε να μου εξηγήσετε τις λεπτομέρειες, θα χαρώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Kuzel53
πριν από 1 έτος

Γεια σας και τελικά σας τελείωσαν τα χρήματα, περιμένω να εγκριθεί η ανάληψη και έχω αρκετά χρήματα εκεί. Να ανησυχώ ότι θα έρθουν καθόλου; Σκέφτηκα ότι αν έχουν άδεια Τσέχικης άδειας δεν θα έπρεπε να είναι πρόβλημα. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Μου προσφέρουν ένα μπόνους χωρίς κατάθεση €200. Καταφέρνω να ξεπεράσω το rollover και 900€ περνούν σε πραγματικά χρήματα.

Είμαι 11 μέρες χωρίς να λάβω τα χρήματα και το chat μου λέει ότι όλα τα έγγραφα είναι καλά, μετά από 11 μέρες ακυρώνω την ανάληψη και συνεχίζω να παίζω, παίρνω 2.000€. Κάνω ανάληψη και μετά από δύο μέρες μου ζητούν τραπεζικά στοιχεία, τους τα στέλνω.

Την επόμενη μέρα μου ζητούν μια selfie με το έγγραφο ταυτότητάς μου για επαλήθευση, τους τη στέλνω.

Περιμένω άλλες 5 μέρες και μιλάω μαζί τους στο chat.

Μου απαντούν φράσεις όπως αντιγραφή και επικόλληση.

Πάντα το ίδιο: δεν μπορούν να μου προσφέρουν ακριβές χρονικό πλαίσιο ανάληψης για να μην με παραπλανήσουν.

Νιώθω ότι πρόκειται για απάτη και φοβάμαι που τους έδωσα τα τραπεζικά μου έγγραφα.

Σε περίπτωση που διεκπεραιωθεί η ανάληψη, θα αλλάξω την κριτική μου, μέχρι τότε νομίζω ότι είναι απάτη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σας και τελικά σας τελείωσαν τα χρήματα, περιμένω να εγκριθεί η ανάληψη και έχω αρκετά χρήματα εκεί. Να ανησυχώ ότι θα έρθουν καθόλου; Σκέφτηκα ότι αν έχουν άδεια Τσέχικης άδειας δεν θα έπρεπε να είναι πρόβλημα. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Αν μπορώ να σας συμβουλέψω, προσπαθήστε να μην παίξετε για λίγο.

Φοβάμαι ότι δεν θα λάβετε απάντηση από αυτόν τον παίκτη επειδή σταμάτησε να ανταποκρίνεται στο δικό μας παράπονο στο παρελθόν, αλλά αν πιστεύετε ότι τα πράγματα δεν πάνε στη σωστή κατεύθυνση, ενημερώστε μας και θα το διορθώσουμε αμέσως.

Πότε πραγματικά υποβάλατε αίτηση για την επιλογή;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Μου προσφέρουν ένα μπόνους χωρίς κατάθεση €200. Καταφέρνω να ξεπεράσω το rollover και 900€ περνούν σε πραγματικά χρήματα.

Είμαι 11 μέρες χωρίς να λάβω τα χρήματα και το chat μου λέει ότι όλα τα έγγραφα είναι καλά, μετά από 11 μέρες ακυρώνω την ανάληψη και συνεχίζω να παίζω, παίρνω 2.000€. Κάνω ανάληψη και μετά από δύο μέρες μου ζητούν τραπεζικά στοιχεία, τους τα στέλνω.

Την επόμενη μέρα μου ζητούν μια selfie με το έγγραφο ταυτότητάς μου για επαλήθευση, τους τη στέλνω.

Περιμένω άλλες 5 μέρες και μιλάω μαζί τους στο chat.

Μου απαντούν φράσεις όπως αντιγραφή και επικόλληση.

Πάντα το ίδιο: δεν μπορούν να μου προσφέρουν ακριβές χρονικό πλαίσιο ανάληψης για να μην με παραπλανήσουν.

Νιώθω ότι πρόκειται για απάτη και φοβάμαι που τους έδωσα τα τραπεζικά μου έγγραφα.

Σε περίπτωση που διεκπεραιωθεί η ανάληψη, θα αλλάξω την κριτική μου, μέχρι τότε νομίζω ότι είναι απάτη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Well, sorry to say that, some casinos handle the verification almost instantly, and some casinos don't. 🙁

If I may say, I would expect your account is still under certain review, is it not? Have you received any statement saying your account has been fully verified and the withdrawal accepted?

That would be really helpful. 🤔


Radka
πριν από 1 έτος

Όχι, δεν έχω λάβει μήνυμα επιβεβαίωσης, ο χειριστής μου είπε μέσω του chat ότι το έλαβαν και επικυρώθηκε.

Σήμερα ο chat agent μου είπε να περιμένω, όπως μου λένε κάθε μέρα.

Θα μου στείλουν μήνυμα επιβεβαίωσης της επαλήθευσης και της επιβεβαίωσης της απόσυρσης τις επόμενες ημέρες. Είναι πολύ περίεργο ότι ένα τόσο μεγάλο διαδικτυακό καζίνο χρειάζεται τόσο πολύ για να κάνει αναλήψεις.

Αφήστε τον να περιμένει και να περιμένει... κάθε μέρα...

Δεν μου δίνει αυτοπεποίθηση.

Αυτόματη μετάφραση:
Jose_14
πριν από 1 έτος

I know you are disappointed, I would be too.

Some casinos might experience hard times during both major holidays - we are in the middle of summer. Many employees may be on vacation on the other hand more players come to play.

This is not supposed to be an excuse, I'm just saying bigger casinos may have bigger delays occasionally.

Let's give it a few more days.

I truly hope the complaint won't be necessary (more details here), you know we allow casinos 14 full days to verify you and send the money. 🙁 Hence I'm convinced you should wait, I'm sorry.



Δημοσίευση από Jose_14 διαγράφηκε
Radka
πριν από 1 έτος

με έχουν πληρώσει. Δεν υπάρχει τίποτα ανησυχητικό.

Εντάξει.

Ευχαριστώ για όλα.

Αυτόματη μετάφραση:
Jose_14
πριν από 1 έτος

Yupííí! Thank you kindly for letting me know!

Now when the money arrived, care to share some insights about the casino with us? 😉

πριν από 1 έτος

Προσοχή, το grandwin casino συμπεριφέρεται άσχημα στους παίκτες και κλείνει τους λογαριασμούς όταν κερδίζουν ένα υψηλό ποσό κλείνουν τους λογαριασμούς

Αυτόματη μετάφραση:
rasate1
πριν από 1 έτος

Hi, I don't envy this situation. However, I noticed that you have already filed a complaint saying that you had your account closed due to duplicate accounts. Is that right ? 

I assume you are not aware of this. Isn't it possible that someone from your household or using the same IP address has also created an account at this casino? Is it possible you opened an account in the casino yourself in the past?

Let us know so we can better understand your situation. 

πριν από 1 έτος

Όχι, θέλω απλώς να πω ότι πολλοί άνθρωποι μένουν εδώ στο σπίτι και τα πουλιά χρησιμοποιούν τον υπολογιστή μου.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα