ΦόρουμΚαζίνοFairspin Casino - γενική συζήτηση

Fairspin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από Anonymized284
|
22798 προβολές 97 απαντήσεις |
|
1 2 3...5
Klausscrf
πριν από 2 έτη

As far as I believe, you already solved this issue via the regulator, am I correct, please?

Please bear in mind that we deliberately serve as mediators, we are not regulators nor lawers, so our hands are bound sometimes.

What Kristina wrote to you is all right. It's a business standard that payments are handled by those payment providers - the 3rd party company, so such an issue is out of our reach and the casino must usually wait for the provider to solve the problem - it's up to the provider.

don't make me wrong, however, customers should not get involved.

πριν από 2 έτη

Η hbabe κατέθεσε ήδη 500. κάποτε ζήτησε ανάληψη 150 όπου έφτασαν μόνο 88 στον λογαριασμό μου. Έχω αναβληθεί για δύο εβδομάδες ότι το υπόλοιπο ποσό θα φτάσει στον λογαριασμό μου. αλλά δεν συμβαίνει τίποτα, μπορώ μόνο να συμβουλεύσω να μην παίζετε εδώ. η υποστήριξη είναι ευγενική αλλά όχι απαραίτητα χρήσιμη. Απλώς λέει ότι έχετε ήδη ολοκληρώσει τη διαδικασία και τα χρήματα θα πρέπει να έρθουν πολύ σύντομα. απλά μην παίζετε εδώ, υπάρχουν αρκετοί ιστότοποι όπου μπορείτε να στοιχηματίσετε. μια κατάθεση έχει πέσει εντελώς κάτω. 10 ευρώ που ούτε εγώ τα παίρνω πίσω γιατί λένε ότι θα επιστραφεί το ποσό. ούτε αλήθεια. το περιστατικό ήταν ήδη πριν από 10 μέρες.

αυτοί είναι απατεώνες.



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

I did a deposit of 300 usd 6 days ago , their system gave a different account provider from the last time to deposit.

until now I DONT have my money credited or refunded . They are ignoring all my emails and on the chat they answer always the same :" we are still waiting updates from your case, just wait " and then they ignore me for all day again


their are being totally unprofessional and unfair , i just want my money !!



πριν από 2 έτη

Wow same for me ! And today they told me that the money was credited and lost, which is not true at all. Also they inform me I cannot withdraw more money that deposit but only less.... This casino is a scam... Do you know who the providor is ?

Tamera
πριν από 2 έτη

You must send a complaint to https://www.curacao-egaming.com/


they are the gambling regulator. Mine problem was solved just 6 days later after send the complaint

πριν από 2 έτη

Wow same for me ! And today they told me that the money was credited and lost, which is not true at all. Also they inform me I cannot withdraw more money that deposit but only less.... This casino is a scam... Do you know who the providor is ?

πριν από 2 έτη

Kindly submit the complaint as well, as I have instructed earlier.

https://casino.guru/complaints

Thank you.

πριν από 2 έτη

Πραγματικό βρώμικο καζίνο "Fairspin" επίσης ο γνωστός streamer Casinodaddy προωθεί το καζίνο. Μείνετε μακριά από αυτό το καζίνο είναι αμφίβολο!

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized284
πριν από 2 έτη

Hello,

I can see that your complaint against this one was closed as resolved and you got your winnings. It's been

months back. How long did you wait for the money back then?

πριν από 2 έτη

Hello,

I can see that your complaint against this one was closed as resolved and you got your winnings. It's been

months back. How long did you wait for the money back then?

πριν από 2 έτη

Ένα αμφίβολο καζίνο για πολύ καιρό. Έχετε μια καλή σύσταση για παίκτες από τη Γερμανία Radka; LG

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized284
πριν από 2 έτη

You can start by browsing the recommended casinos. Alternatively, you can browse newly opened casinos.

Feel free to adjust all filters to your liking.

I can't recommend casinos directly because I'm not a big player myself 🙂.



πριν από 1 έτος

Κατέθεσα 10€ και τα λεφτά μου είναι στο Λονδίνο...

Η Fairspin λέει ότι αυτό είναι το πρόβλημά μου....

Η Skrill λέει επικοινωνήστε με το καζίνο...

Το Fairspin δεν τον νοιάζει...

Λάθη στο skrill λένε...

Με άφησαν να καταθέσω κάπου στο Λίντιν... Πες μετά δεν φταίμε εμείς...

Σφάλμα στο σύστημα...

Το ίδιο κόλπο για 3η φορά...

Ούτε μερικά FreeSpins μετά από ώρες άγχους υποστήριξης..

Και πάρε έγγραφα...

Το Fairspin ήταν 10/10. Τώρα 2/10..

Ακόμα και με το χαρτοφυλάκιο δεν απάτησαν περίπου 100 €..


Προσοχή με το συμβολικό παιχνίδι...

Προσπαθούν να σας εξαπατήσουν με πληρωμές που ξαφνικά εξαφανίζονται χωρίς υπαινιγμούς πιθανών επιπλοκών...




Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
mdurau888
πριν από 1 έτος

Hi,

thank you for sharing. Did you eventually solve the deposit issue? I must confess that I did not fully follow: the money "was in London" and then you deposited it "somewhere in the Lindin".

I'm also interested to know, how does the token game work in Fairspin? How exactly you were cheated? 🤔

πριν από 1 έτος

Έχουν συστήματα πληρωμών με τα οποία δεν μπορούν να ελέγξουν ή να διορθώσουν προβλήματα. Περίμενα τα χρήματά μου 4 φορές εβδομάδες και πέρασα χρόνο σε συνομιλίες υποστήριξης.

Δεν ήρθαν λεφτά αλλά πάντα κάποια στιγμή..

Τώρα περιμένω τα λεφτά μου από τις 20/12/22.

...

Με το token game μπορείτε θεωρητικά να επενδύσετε χρήματα με ζώνες στο καζίνο...


Κάποια στιγμή ήθελα να πληρώσω τις μετοχές μου από το καζίνο και έπεσα στους όρους και τις προϋποθέσεις που είναι πολύ κρυφοί και ύπουλοι.

Δεν έλαβα ποτέ αυτή την πληρωμή.

Σας συμβουλεύω να τραβάτε στιγμιότυπα οθόνης της συνομιλίας για τα πάντα. Και να ρωτήσω ρητά τα πάντα και να έχω αποδείξεις.

Φανταστείτε να αγοράζετε μετοχές με πιστωτική κάρτα.. Αλλά δεν παίρνετε τα χρήματά σας επειδή πληρώσατε με τραπεζικό έμβασμα...

Τα κόλπα είναι περίπου τόσο άσχημα.

Έχω στιγμιότυπα από ιστορικά συνομιλιών που είναι πολύ...πολύ ασεβή...





Αυτόματη μετάφραση:
mdurau888
πριν από 1 έτος

Hello,

not the best experience, I won't be happy about that either. Did I understand correctly that this is not the first time you're facing an issue with the deposit (among other issues)?

Anyway, I fear that the problem can be caused by the payment provider, and that is something the casino can't resolve on its own. Not ideal, but quite common.

I can see that you wrote "The money has been credited to Fairspin's bank account in london" - in the complaint.

Can you see that amount in your casino account? 🤔 Or do you just know that the money has reached the recipient, but issue persists? I'm honestly not sure.


πριν από 1 έτος

Έχω μια απόδειξη μεταφοράς skrill.

Λέει ότι τα χρήματα μεταφέρθηκαν στο Λονδίνο

Αυτόματη μετάφραση:
mdurau888
πριν από 1 έτος

Well, has the issue with the lost deposit been solved already? The complaint remains open, so maybe you would like to update Nick about the other issues you described. 🤔

πριν από 1 έτος

Το πρόβλημα δεν έχει λυθεί και υπάρχει εδώ και ένα μήνα.

Με εκνευρίζει η αντιγραφή spam μηνυμάτων στο καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
mdurau888
πριν από 1 έτος

Seems that both Nick and I lost track of the issue. 🤔

I would say that you should write a short recap of the problem and paste it into the complaint. Can you do that, please?

πριν από 1 έτος

file

file

file


Σε γελάνε στα μούτρα ενώ σε απατούν..


Περίληψη:

Τα χρήματά μου μεταφέρθηκαν αλλά δεν πιστώθηκαν.

Σύμφωνα με την απόδειξη μεταφοράς, τα χρήματα στάλθηκαν σε λογαριασμό στο Λονδίνο.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
mdurau888
πριν από 1 έτος

Hello,

I do not see any inappropriate reactions on the chat operator's site, to be honest.

The transaction is under investigation, hence no other "guy" can tell you more until this investigation is over, I'm afraid. To investigate further, the casinos usually forward the issue to their 3rd party payment provider, until further notice, the casinos can only wait for the results, at that moment you are literally in the same boat.

I suggest you wait for an update, there is nothing else you can do, I'm sorry.

I checked your complaint though, and find out that 12 hours ago the casino informed, that they had asked the provider for an update and received it.

I guess that this is a good turn.🤞


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Αυτό είναι ένα μικρό απόσπασμα...


Τίποτα δεν είναι ξεκάθαρο ακόμα

Καθυστέρησε μόνο και πάλι με αίτημα εγγράφων που έστειλα πολλές φορές πριν από ένα μήνα.


Η συμβολική μου πληρωμή, η οποία δεν καταβάλλεται, απλώς αγνοήθηκε

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3...5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα