Από όσο πιστεύω, έχετε ήδη λύσει αυτό το ζήτημα μέσω του ρυθμιστή, έχω δίκιο, παρακαλώ;
Λάβετε υπόψη σας ότι εσκεμμένα υπηρετούμε ως διαμεσολαβητές, δεν είμαστε ρυθμιστές ούτε νομικοί, επομένως τα χέρια μας είναι δεμένα μερικές φορές.
Αυτό που σου έγραψε η Κριστίνα είναι εντάξει. Είναι επιχειρηματικό πρότυπο ότι οι πληρωμές διεκπεραιώνονται από αυτούς τους παρόχους πληρωμών - την εταιρεία τρίτου μέρους, επομένως ένα τέτοιο ζήτημα δεν είναι εφικτό και το καζίνο πρέπει συνήθως να περιμένει τον πάροχο να λύσει το πρόβλημα - εξαρτάται από τον πάροχο.
μην με κάνετε λάθος, ωστόσο, οι πελάτες δεν πρέπει να εμπλακούν.
As far as I believe, you already solved this issue via the regulator, am I correct, please?
Please bear in mind that we deliberately serve as mediators, we are not regulators nor lawers, so our hands are bound sometimes.
What Kristina wrote to you is all right. It's a business standard that payments are handled by those payment providers - the 3rd party company, so such an issue is out of our reach and the casino must usually wait for the provider to solve the problem - it's up to the provider.
don't make me wrong, however, customers should not get involved.