ΦόρουμΚαζίνοEUSLOT Casino - γενική συζήτηση

EUSLOT Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από mcclane2020
|
1738 προβολές 8 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το EUSLOT Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

αυτό το καζίνο μου έστειλε ένα email ότι ο λογαριασμός μου ήταν ανενεργός εδώ και 12 μήνες και αρχίζουν να χρεώνουν μια χρέωση. Προσπάθησα να συνδεθώ στο καζίνο, αλλά λέει ότι έχω ένα cooldown. Πήγα στη συνομιλία εξυπηρέτησης πελατών, αλλά δεν ήταν πρόθυμοι να διευκρινίσουν το θέμα. Του έβαλα αυτές τις φωτογραφίες και μετά από 5 λεπτά είπε να στείλω email στη συντήρηση. Νιώθω ότι έκλεισα τελείως τον λογαριασμό μου εκεί και οριστικά. Η απαίτηση μιας τέτοιας πληρωμής σημαίνει απλώς ότι το καζίνο έχει κακή οικονομία... και δεν μπορώ καν να συνδεθώ σε αυτό το καζίνο.


filefile

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
mcclane2020
πριν από 1 έτος

Hello there,

first, we know about this and warn players:

file

https://casino.guru/fi/euslot-casino-arvostelu

What sounds totally wrong is that the chat or support is unable to help. What else are they expecting you to do?

Do I assume correctly that you left some active balance on your account? You should always avoid that to minimize the chances the casino will take fees.

Radka
πριν από 1 έτος

Επικοινωνούμε μαζί σας σχετικά με το αίτημά σας.


Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο λογαριασμός σας έκλεισε με επιτυχία κατόπιν αιτήματός σας νωρίτερα.


Σας ενημερώνουμε επίσης ότι σύμφωνα με τους κανόνες του καζίνο μας: Εάν δεν πραγματοποιηθεί είσοδος στον Λογαριασμό Παίκτη στην Ιστοσελίδα (ο λογαριασμός είναι ανενεργός) για διάστημα μεγαλύτερο των 12 μηνών, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να χρεώσει ένα μηνιαίο τέλος συντήρησης των 5 € ξεκινώντας τον 13ο μήνα από την τελευταία καταγεγραμμένη είσοδο.


Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ:


https://prnt.sc/t9aGJ8PTjPpV

https://www.euslot.com/terms-and-conditions


Θέλουμε επίσης να σας ενημερώσουμε ότι θα γίνει ανάληψη χρημάτων από τον λογαριασμό παιχνιδιού σας. Λάβετε υπόψη ότι ο τραπεζικός σας λογαριασμός δεν θα χρεωθεί.


Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας!


Εάν έχετε περαιτέρω ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε ξανά μαζί μας. Είμαστε εδώ για εσάς όλο το εικοσιτετράωρο.


Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας σχετικά με το αίτημά σας. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο λογαριασμός σας έχει κλείσει νωρίτερα κατόπιν αιτήματός σας. Σας ενημερώνουμε επίσης ότι σύμφωνα με τους κανόνες του καζίνο μας: Εάν ο λογαριασμός παίκτη στον Ιστότοπο δεν είναι συνδεδεμένος (ο λογαριασμός είναι ανενεργός) για περισσότερους από 12 μήνες, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να χρεώσει ένα μηνιαίο τέλος συντήρησης. 5€ από τον 13ο μήνα μετά την τελευταία είσοδο. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ: https://prnt.sc/t9aGJ8PTjPpV https://www.euslot.com/terms-and-conditions Θα θέλαμε επίσης να σας ενημερώσουμε ότι τα χρήματα θα αποσυρθούν από τον λογαριασμό παιχνιδιών σας. Λάβετε υπόψη ότι ο τραπεζικός σας λογαριασμός δεν θα χρεωθεί. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας! Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε ξανά μαζί μας. Είμαστε εδώ για εσάς 24/7.



Δεν νομίζω ότι υπάρχει υπόλοιπο στον λογαριασμό του παιχνιδιού. Πάντα έπαιζα τα χρήματα και μετά έκλεινα τον λογαριασμό αν δεν πρόκειται να παίξω πια στο καζίνο. Δεν αφήνω ανοιχτούς λογαριασμούς.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
mcclane2020
πριν από 1 έτος

Hello.

It's a good habit to leave accounts "empty" upon closing. That's for sure.

In this particular case, I'm probably missing the casino's point.

"We will contact you regarding your request. We would like to inform you that your account has been closed at your request earlier. We also inform you that according to the rules of our casino: If the player account on the Website is not logged in (the account is inactive) for more than 12 months, the company reserves the right to charge a monthly maintenance fee"

The account has closed - shouldn't be considered inactive anymore. Is the player whose account has been closed earlier supposed to log in once per year to avoid fees?

Am I missing something? What do you make of that?

πριν από 1 έτος

At least they didn't block your account when you went to cash out. I had winnings but they said they can't do bank card withdrawals and I had to make another deposit via an e-wallet and wager it 3x. When I said no, they shut my account. I have lost all my winnings.


This company acts like Dama NV casinos. It's a scam.

Meh5005
πριν από 1 έτος

I'm looking at your complaint and it seems like you self-excluded in other casinos from the same group so they closed the account due to that reason. Anyway, if they wanted to do this, then they shouldn't accept your deposits or refund them all in that case. Let's wait for how it develops.

πριν από 1 έτος

I transferred € 42,50 (with 79% bonus)to EUslot 13 days ago,and it was also debited on my site...

In my Euslot account it says :Rejected with the deposit

But it has not been refunded to my bank,or put on my play account...

I've been asking where that money is for 13 days now..and every time the same story: please be patiënt , or is in processing..

In short: They take your money,and dont take you seriously!

This a scammers !!

Dre70
πριν από 1 έτος

I fear the deposit is lost somewhere in the middle, and now the casino is waiting for its 3rd party payment provider to resolve the case.

Sadly, this is the most common reason for such a delay in cases of lost or misplaced deposits.

Hopefully, the solution comes soon.

Otherwise, I would suggest creating a complaint. Browse this section to decide whether you're up to one.

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

This link allows you to submit the complaint: https://casino.guru/complaints

What do you think? Is it worth considering for you?

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα