Επικοινωνούμε μαζί σας σχετικά με το αίτημά σας.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο λογαριασμός σας έκλεισε με επιτυχία κατόπιν αιτήματός σας νωρίτερα.
Σας ενημερώνουμε επίσης ότι σύμφωνα με τους κανόνες του καζίνο μας: Εάν δεν πραγματοποιηθεί είσοδος στον Λογαριασμό Παίκτη στην Ιστοσελίδα (ο λογαριασμός είναι ανενεργός) για διάστημα μεγαλύτερο των 12 μηνών, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να χρεώσει ένα μηνιαίο τέλος συντήρησης των 5 € ξεκινώντας τον 13ο μήνα από την τελευταία καταγεγραμμένη είσοδο.
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ:
https://prnt.sc/t9aGJ8PTjPpV
https://www.euslot.com/terms-and-conditions
Θέλουμε επίσης να σας ενημερώσουμε ότι θα γίνει ανάληψη χρημάτων από τον λογαριασμό παιχνιδιού σας. Λάβετε υπόψη ότι ο τραπεζικός σας λογαριασμός δεν θα χρεωθεί.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας!
Εάν έχετε περαιτέρω ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε ξανά μαζί μας. Είμαστε εδώ για εσάς όλο το εικοσιτετράωρο.
Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας σχετικά με το αίτημά σας. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο λογαριασμός σας έχει κλείσει νωρίτερα κατόπιν αιτήματός σας. Σας ενημερώνουμε επίσης ότι σύμφωνα με τους κανόνες του καζίνο μας: Εάν ο λογαριασμός παίκτη στον Ιστότοπο δεν είναι συνδεδεμένος (ο λογαριασμός είναι ανενεργός) για περισσότερους από 12 μήνες, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να χρεώσει ένα μηνιαίο τέλος συντήρησης. 5€ από τον 13ο μήνα μετά την τελευταία είσοδο. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ: https://prnt.sc/t9aGJ8PTjPpV https://www.euslot.com/terms-and-conditions Θα θέλαμε επίσης να σας ενημερώσουμε ότι τα χρήματα θα αποσυρθούν από τον λογαριασμό παιχνιδιών σας. Λάβετε υπόψη ότι ο τραπεζικός σας λογαριασμός δεν θα χρεωθεί. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας! Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε ξανά μαζί μας. Είμαστε εδώ για εσάς 24/7.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει υπόλοιπο στον λογαριασμό του παιχνιδιού. Πάντα έπαιζα τα χρήματα και μετά έκλεινα τον λογαριασμό αν δεν πρόκειται να παίξω πια στο καζίνο. Δεν αφήνω ανοιχτούς λογαριασμούς.
We are contacting you regarding your request.
We would like to inform you that your account has been successfully closed at your request earlier.
We also inform you that according to the rules of our casino: If no login on the Player Account on the Website is performed (the account is inactive) for a period longer than 12 months, the Company reserves the right to charge a monthly maintenance fee of €5 starting on the 13th month from the last recorded login.
More information can be found here:
https://prnt.sc/t9aGJ8PTjPpV
https://www.euslot.com/terms-and-conditions
We also want to inform you that funds will be withdrawn from your game account. Please note that your bank account will not be charged.
Thank you for your understanding!
If you have any further questions, please do not hesitate to contact us again. We are here for you around the clock.
We will contact you regarding your request. We would like to inform you that your account has been closed at your request earlier. We also inform you that according to the rules of our casino: If the player account on the Website is not logged in (the account is inactive) for more than 12 months, the company reserves the right to charge a monthly maintenance fee. €5 from the 13th month after the last login. More information can be found here: https://prnt.sc/t9aGJ8PTjPpV https://www.euslot.com/terms-and-conditions We would also like to inform you that funds will be withdrawn from your gaming account. Please note that your bank account will not be charged. Thank you for your understanding! If you have any questions, please do not hesitate to contact us again. We are here for you 24/7.
I don't think there is any balance left in the game account. I've always gambled away the money and then also closed the account if I'm not going to play at the casino anymore. I don't leave accounts open.
We are contacting you regarding your request.
We would like to inform you that your account has been successfully closed at your request earlier.
We also inform you that according to the rules of our casino: If no login on the Player Account on the Website is performed (the account is inactive) for a period longer than 12 months, the Company reserves the right to charge a monthly maintenance fee of €5 starting on the 13th month from last recorded login.
More information can be found here:
https://prnt.sc/t9aGJ8PTjPpV
https://www.euslot.com/terms-and-conditions
We also want to inform you that funds will be withdrawn from your game account. Please note that your bank account will not be charged.
Thank you for your understanding!
If you have any further questions, please do not hesitate to contact us again. We are here for you around the clock.
Olemme sinuun yhteydessä pyyntöösi liittyen. Haluamme ilmoittaa, että tilisi on suljettu pyynnöstäsi aiemmin. Ilmoitamme myös, että kasinomme sääntöjen mukaan: Jos Verkkosivustolla olevalle pelaajatilille ei kirjauduta (tili on passiivinen) yli 12 kuukauden ajan, yhtiö pidättää oikeuden veloittaa kuukausittaisen ylläpitomaksun. 5 € alkaen 13. kuukaudesta viimeisestä kirjautumisesta. Lisätietoja löytyy täältä: https://prnt.sc/t9aGJ8PTjPpV https://www.euslot.com/terms-and-conditions Haluamme myös ilmoittaa, että varoja nostetaan pelitililtäsi. Huomaa, että pankkitiliäsi ei veloiteta. Kiitos ymmärryksestäsi! Jos sinulla on kysyttävää, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä uudelleen. Olemme täällä sinua varten ympäri vuorokauden.
en usko että olisi jäänyt mitään saldoa pelitilille. olen kyllä aina pelannut rahat pois ja sitten myös sulkenut tilin jos en aio enää pelata kasinossa. en jätä tilejä auki.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση: