Ναι, αυτή τη στιγμή έχω αλληλογραφία μαζί τους, έχω αμφισβητήσει συναλλαγές με την τράπεζα, έχουν αναγνωρίσει συναλλαγές αλλά είπαν ότι δεν είμαι πελάτης τους και μπορεί να είναι λογαριασμός κάποιου άλλου χρησιμοποιώντας στοιχεία κάρτας και για να περάσουν από την τράπεζα, δεν θα επιστρέψουν απευθείας τα χρήματα!
Yes I’m currently in correspondence with them, I’ve disputed transactions with bank, they have acknowledged transactions but said I’m not a client of theirs and it could be someone else’s account using card details and to go through the bank, they will not directly refund!
Μιλάω μαζί τους από τον Ιανουάριο και μάλιστα τους έστειλα τα τρέχοντα άρθρα στα μέσα ενημέρωσης. Πέρασα 2 ώρες στο τηλέφωνο για να τα σηκώσω όλα και μετά πάνω από δύο μέρες στέλνοντας όλα τα στοιχεία. Μετά από 2 εβδομάδες που δεν άκουσα τίποτα, τους τηλεφώνησα και μου είπαν ότι η ομάδα του back office τα είχε κλείσει όλα και δεν επρόκειτο να τα αυξήσει. Είναι ντροπή.
I have been speaking with them since January and even sent them the current media articles. I spent 2 hours on the phone getting all of them raised and then over two days sending over all of the evidence. After 2 weeks of hearing nothing I telephoned them and they told me the back office team had closed them all down and weren't going to raise them. They are a disgrace.
Έτσι, μια υπόθεση που έχω εναντίον ενός καζίνο στο εξωτερικό που δεν έχει άδεια έχει πάει στο pre-arb αφού η τράπεζά μου υποστήριξε την αξίωση αντιστροφής χρέωσης για να αντιστρέψει τις πληρωμές με χρεωστική κάρτα. Αναμένεται τώρα η VISA να αποφασίσει να μου επιστρέψει τα χρήματα;
Ο έμπορος δεν έκρυψε τον κωδικό MCC του. Επομένως, η VISA γνωρίζει ότι επρόκειτο για πληρωμές τυχερών παιχνιδιών, παρόλο που αυτός ο πάροχος δεν έχει άδεια να δέχεται πελάτες στο Ηνωμένο Βασίλειο. Έχω επίσης παράσχει στοιχεία από το UKGC που το επιβεβαιώνουν.
Εάν η VISA δεν αποφασίσει υπέρ εμένα και υπέρ της τράπεζάς μου, τότε επιτρέπουν να συμβεί παράνομη δραστηριότητα σωστά; Είναι καλές οι πιθανότητες μου; Είχε κανείς εμπειρία από ένα καζίνο να καταπολεμά την αντιστροφή χρέωσης μέχρι την προ-arb, παρόλο που γνωρίζει ότι χρησιμοποίησε έναν κωδικό MCC που επιβεβαιώνει τη δική του παράνομη δραστηριότητα;
So a case I have against an unlicensed overseas casino has gone to pre-arb after my bank sided with my chargeback claim to reverse debit card payments. Are VISA now expected to make a decision to refund me?
The merchant did not mask their MCC code. So VISA know these were gambling payments, even though this operator does not have a license to take on UK customers. I've also provided evidence myself from the UKGC confirming this.
If VISA don't decide in myself and my bank's favour then they are allowing illegal activity to happen right? Are my chances good? Has anyone had any experience of a casino fighting a chargeback all the way to pre-arb even though they know they used an MCC Code that confirms their own illegal activity?
Έχει ακούσει κανείς ποτέ για τα παρακάτω;
sknvrs
Σελ. a55pay Ankarastree
Σελ. a55pay dimityshop
Infinityluxe
Όλοι προσπάθησαν να πάρουν χρήματα από τον λογαριασμό μου και όλα απορρίφθηκαν από την τράπεζα ευτυχώς
Anyone ever heard of the following?
sknvrs
Pg a55pay Ankarastree
Pg a55pay dimityshop
Infinityluxe
All tried to take money from my account all declined by bank thankfully
Ο Chase με ειδοποίησε αμέσως, κάτι που ήταν καλό, δύο συναλλαγές ήταν σε βραζιλιάνικο νόμισμα, είμαι σίγουρος ότι συνδέονται με τις προηγούμενες εταιρείες και τις κερδισμένες αντιστροφές χρεώσεων μου
Chase notified me straight away which was good, two transactions were in Brazilian currency, I am sure linked to the previous companies and my winning chargebacks
Η επεξεργασία παλμών έστελνε πάντα παραποιημένες δηλώσεις ως μέρος της διαδικασίας και δεν μπορούσα ποτέ να κάνω την τράπεζα να μείνει στο πλευρό μου για να το μεταφέρει στο pre-arb. Το Betswagger, το Playhub, το Gododds, το Hustles Casino και το PHG Casino χρησιμοποίησαν όλα Pulsion
Pulsion processing always sent manipulated statements as part of the process and I could never get the bank to side with me to take it to pre-arb. Betswagger, Playhub, Gododds, Hustles Casino and PHG Casino all used Pulsion
Γεια, είχα ένα μικρό χτύπημα πρόσφατα και έπαιξα στο gamstop, ηλίθιο το ξέρω! Είμαι απογοητευμένος από το γεγονός ότι τώρα έχω χρέος, περίπου 5.000 £ και παλεύω να σκεφτώ πώς θα το ξεπληρώσω.
θα μπορούσε κάποιος παρακαλώ να μου δώσει οδηγίες για το πώς να ξεκινήσω αυτή τη διαδικασία;
Έκανα αρκετές καταθέσεις στο winit.bet. Οι πληρωμές έγιναν μέσω τόσων διαφορετικών εταιρειών, πολλές δεν μπορώ να βρω καθόλου κάνοντας μια αναζήτηση στο google. Προσπάθησα να επικοινωνήσω με το καζίνο, αλλά τα email επανήλθαν, δοκίμασα τη ζωντανή συνομιλία και με απέκλεισαν σε αυτό. Κράτησα τον λογαριασμό μου ανοιχτό αν και τους είπα ότι είμαι στο gamstop. Οι πληρωμές έγιναν μέσω τραπεζικής κάρτας monzo και πιστωτικής κάρτας aqua και κανένας από τους δύο δεν αμφισβήτησε τις περίεργες πληρωμές.
επίσης bofcasino.
Απλώς θέλετε έναν στρατηγικό τρόπο να το χειριστείτε αυτό, τι να πω σε τράπεζα, πιστωτική κάρτα ή να πάω πρώτα στις εταιρείες στις οποίες έχουν γίνει οι πληρωμές;
Οποιαδήποτε βοήθεια ή καθοδήγηση θα εκτιμηθεί.
Hi ive had a minor blip recently and gambled whilst on gamstop, stupid I know! I am resigned to the fact that im now in debt , about £5k and struggling to think how im going to pay this off.
could someone please give me directions on how to start this process?
I made several deposits on winit.bet. Payments gone via so many different companies, many I cannot find at all doing a google search. I tried contacting casino but emails bounce back, tried live chat and they blocked me on that. Kept my account open although I told them im on gamstop. Payments made via monzo bank card and aqua credit card and neither have queried the weird payments.
also bofcasino.
just want a strategic way to handle this, what to tell bank, credit card or do I go to the companies that payments have gone to first?
Any help or guidance would be appreciated.
Αν διαβάσετε το φόρουμ θα βρείτε μερικές καλές συμβουλές μέχρι στιγμής.
If you read through the forum you will find some good advice so far.
Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας. Έχω προσπαθήσει να διαβάσω όλη μέρα τόσες πολλές σελίδες και μπερδεύομαι.
Μαντεύοντας πολλούς από εμάς στο ίδιο σκάφος!
Thank you for your response. Ive have tried reading all day bit so many pages and im getting confused.
Guessing lots of us in the same boat!
Ξεκινήστε από μερικούς μήνες πριν... δεν έχει νόημα να επιστρέψετε ένα χρόνο πίσω, καθώς τα πράγματα αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου.
Start from a couple months back.. no point going back a year as things change over the course of time.
Ναι, σίγουρα είναι πολύ να το δεχτώ, ακόμα κι εγώ πρέπει να επιστρέψω και να βρω πράγματα Θεωρώ ότι είναι χρήσιμο να υπάρχει ένα μικρό εικονίδιο αναζήτησης στο επάνω μέρος της σελίδας, ώστε να μπορείτε να γράψετε στους εμπόρους και να δείτε αν κάποιος άλλος έχει χρήσιμες πληροφορίες.
Yes it's definitely alot to take in even I have to go back and find things I find it helpful that there's a little search icon at the top of the page so you can write in the merchants and see if anyone else has helpful info.
Μια γρήγορη ερώτηση, προσπαθώ απλώς να βρω τους εμπόρους που σχετίζονται με την εταιρεία που αναφέρει στο αντίγραφο κίνησης του τραπεζικού λογαριασμού μου; Δηλ. jellyhaven , Onlined•ddg ldn gbr κλπ και να έρθετε σε επαφή μαζί τους ή είναι πολύ απλό;
A quick question, do I just try to find the merchants associated with the company it states on my bank statement? Ie jellyhaven , Onlined•ddg ldn gbr etc and make contact with them or is that far too simple?
Λοιπόν, πολλοί άνθρωποι δοκίμασαν απευθείας το καζίνο, αλλά φαίνεται να έχουν ελάχιστη έως καθόλου τύχη με αυτά, αλλά μπορείτε να τα δοκιμάσετε επίσης, αλλά ο έμπορος με τα αντίγραφα τραπεζικών κινήσεων είναι πάντα ο καλύτερος τρόπος, επειδή, αν προχωρήσετε με αντιστροφές χρεώσεων, έχετε την απόδειξη ότι δοκιμάσατε πρώτα με εμπόρους.
Well alot of people did try casino directly but seems to have little to no luck with them but you can try them aswell but the merchant on bank statements is always the way to go because then if you go ahead with chargebacks you have the proof you tried with merchants first.
καλησπέρα σε όλους
Αυτή είναι η πρώτη μου ανάρτηση αφού η τράτα έριξε όλες τις χρήσιμες πληροφορίες και τις επαφές.
Αυτήν τη στιγμή έχω μια εν εξελίξει υπόθεση με το FOS μετά την άρνηση της τράπεζάς μου να αυξήσει τις αντιστροφές χρεώσεών μου με λάθος MCC. Επίσης, απέτυχαν να προσφέρουν βοήθεια και υποστήριξη με τον εθισμό μου.
Αναζητώ βοήθεια αν είναι δυνατόν, προσπαθώ να επικοινωνήσω με την ZPDG και την BP W Loading. Έχω συναλλαγές αξίας σχεδόν 10.000 λιρών σε αυτούς τους εμπόρους. Είχε κανείς πρόσφατη επαφή με αυτά;
Έχω στείλει email σε μερικά από τα προτεινόμενα που βρήκα σε προηγούμενες αναρτήσεις, αλλά δεν είχα τύχη να λάβω απάντηση. Είμαι λίγο πολύ στον πάτο τώρα και πραγματικά πρέπει να πάρω κάποια χρήματα πίσω για να σταθώ ξανά στα πόδια μου με λογαριασμούς προτεραιότητας. Είμαι πολύ απογοητευμένος και ντροπιασμένος με το πώς μπήκα σε τέτοιο χάος, αλλά φαίνεται ότι οι άνθρωποι εδώ ήταν σε παρόμοιες θέσεις και τα πάνε πολύ καλύτερα, οπότε είμαι αισιόδοξος.
Good evening all
This is my first post after trawlling threw all the helpful information and contacts.
I currently have an ongoing case with FOS after my bank refusing to raise my chargebacks under wrong MCC. They have also failed to offer help and support with my addiction.
I'm looking for help if possible, I'm trying to contact ZPDG and BP W Loading. I have almost £10,000 worth of transactions to these merchants. Has anyone had recent contact with these ?
I have emailed some of the suggested ones I found in earlier posts but have had no luck getting a response. I'm pretty much at rock bottom now and really need to get some money back to get back on my feet with priority bills. I'm highly disappointed and embarrassed in how I even got into such a mess, but seems people here have been in similar positions and are doing much better so I'm hopeful.
Σας ευχαριστώ!
Θα ξεκινήσω να φτιάχνω μια λίστα, τα μόνα 2 που αναφέρθηκαν παραπάνω, δεν είχα καμία τύχη να βρω τις εταιρείες έτσι με ζημία εκεί.
Thank you!
I’ll start making a list, the only 2 mentioned above, I’ve had no luck at all finding the companies so at a loss there.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.