Γεια σε όλους, έλαβα μια ενημέρωση από την τράπεζά μου (santander) για να μου πει ότι μου έχουν συγκεντρώσει επιτυχώς αντιστροφές χρέωσης, συνολικού ύψους 5400 £. Δεν μου έχουν πιστωθεί προσωρινά χρήματα και τα χρήματα θα μου δοθούν μόνο εάν οι έμποροι δεν παρέχουν επαρκή στοιχεία. Μπορεί να χρειαστούν έως και 45 ημέρες από τώρα προφανώς.
Νομίζω ότι είναι σημαντικό να σημειώσω ότι ήμουν 100% ειλικρινής μαζί τους και ανέφερα τον τζόγο αμέσως σε ένα τηλεφώνημα και τους παρείχα πολλά έγγραφα που δείχνουν απόπειρα επαφής με τους εμπόρους, καθώς και στιγμιότυπα οθόνης για την εμφάνιση των καταθέσεων από τον ιστότοπο του καζίνο. Νομίζω ότι εάν είστε ειλικρινείς με την τράπεζά σας και μιλήσετε μέσω τηλεφώνου, πιθανότατα θα σας βοηθήσουν.
Οι έμποροι που είχα ήταν:
WBMSC
contentmagiconline
Ridex Enterprises Ltd
WEBMOSAC
Luxbook
Drsk
Ασφαλές και Υγιές
ΜΥΔΤΣ
BYTE LAB
Hi all, I've had an update from my bank (santander) to tell me that they have successfully raised chargebacks for me, totalling £5400. I haven't been credited any temporary money and the money will only be given to me if the merchants dont provide sufficient evidence. Could take up to 45 days from now apparently.
I think its important to note that I was 100% honest with them and mentioned the gambling straight away on a phone call, and provided them with lots of documentation showing attempted contact with the merchants, as well as screenshots to show the deposits from the casino website. I think if you are honest with your bank and speak via phone call, they will likely help you.
The merchants I had were:
WBMSC
contentmagiconline
Ridex Enterprises Ltd
WEBMOSAC
Luxbook
Drsk
Safe and Healthy
MYDTS
BYTE LAB
Αυτόματη μετάφραση: