πριν από 1 μήνα
Οι συναλλαγές που απορρίφθηκαν ήταν σημαντικά μεγαλύτερες υποθέτω;
Were the rejected ones significantly larger transactions I’m assuming?
0
Οι συναλλαγές που απορρίφθηκαν ήταν σημαντικά μεγαλύτερες υποθέτω;
Were the rejected ones significantly larger transactions I’m assuming?
Έτσι, μερικά ήταν 50, δύο από τα οποία επιστράφηκαν άλλα ήταν 100, αλλά κάποια άλλα 50 απορρίφθηκαν. Το βρίσκω πραγματικά παράξενο.
So some were 50s two of which were refunded others were 100 but some other 50s got rejected. I find it really bizarre.
Μπορείτε να επιβεβαιώσετε τη σύνδεσή του με τη Santeda ή το mystake;
Can you confirm his link to Santeda or mystake?
Ο Santander είπε κυριολεκτικά ψέματα και είπε ότι έδωσαν τα δικά μου ως αντιστροφές χρέωσης και δεν χρειάστηκαν 5 μήνες για μια απόφαση. Τους αντιμετώπισα στο chat και ρώτησα έναν σύμβουλο cs πού έκαναν ποτέ πληροφορίες ως αγαθά που δεν ελήφθησαν και μου είπαν όχι.
Santander literally lied and said they raised mine as chargebacks and they didn't took 5 months for a decision I confronted them in chat and asked a cs advisor where they ever raised as as goods not recived and they said no hence why it's now with the FO they gave me the right run around it kept getting rejected and closed Santander are the worse
Δεν είναι ρεαλιστικό παιχνίδι για να τους ανακληθεί η άδεια από την επιτροπή τυχερών παιχνιδιών του Ηνωμένου Βασιλείου που διάβασα στα άλλα φόρουμ δεν ξέρω αν μπορώ να αναφέρω το όνομα εδώ;
Isn't pragmatic play about to get their licence revoked by uk gambiling commission i read on the other forums don't know if I can mention the name on here ?
Μόλις έλεγξα αυτό το καζίνο και είναι καζίνο της Κόστα Ρίκα, οπότε ο θεός ξέρει ότι δεν πλησιάζω αυτούς τους καουμπόηδες γιατί δεν έχω προστασία. Τους έχω αναφέρει πάντως
I just checked this casino and it's a Costa Rica casino so god knows i don't go near those cowboys as no protection .I have reported them anyways
Συγγνώμη, νόμιζα ότι είπατε ότι το γκαράζ είναι συνδεδεμένο με το mystake/ Santeda international.. αν ναι, πώς μπορείτε να επιβεβαιώσετε τη σύνδεση; Κανείς εδώ δεν γνωρίζει τίποτα για αυτούς και πώς τους έχει επιτραπεί να παρακάμψουν εντελώς τον νόμο!!
Sorry I thought you said that garage is linked to mystake/ Santeda international.. if so, how can you confirm the link? No one here knows anything about them and how they’ve been allowed to bypass the law completely!!
Οι πληρωμές που έγιναν στο Mystake πήγαν σε ένα "WBMSC" που πιστεύω ακράδαντα ότι είναι ναι
Payments made to Mystake went to a "WBMSC" who I strongly believe to be them yes
Πώς ξέρεις ότι είναι Βρετανοκύπριος; Που μπορώ να το βρω αυτό παρακαλώ
How do you know he is a British Cypriot? Where can I find this please
Απλώς θα πήγαινα εκεί lol με μια κάμερα 😂
Πάντα πίστευα ότι ήταν ο Mario από την IGA που ήταν ο Διευθύνων Σύμβουλος της Santeda, αλλά δεν είχα ιδέα. Οι πληρωμές μου ήταν όλες μέσω τραπεζικού εμβάσματος και πηγαίνω μέσω του Διαμεσολαβητή καθώς και πρόσληψη δικηγόρου για να αναλάβει την υπόθεσή μου στο Κουρασάο. Ας περιμένουμε να δούμε αλλά θα είναι πολύς ο δρόμος μπροστά..
I would just turn up there lol with a camera 😂
I always thought it was Mario from IGA who was the CEO of Santeda but no idea. My payments were all via bank transfer and im going via the ombudsman as well as hiring a lawyer to take on my case in Curacao. Let’s wait and see but it will be a long road ahead..
Είναι αυτός ο Μάριο ο τύπος που πιάστηκε να κάνει τρελά σκατά με το curacao egaming;
Is that Mario the guy who got caught for doing dodgy shit with curacao egaming?
https://timesofmalta.com/article/exmga-head-accused-fraud-caribbean-island-curacao.1101851
Πρέπει οπωσδήποτε να το διαβάσουν όλοι…
https://timesofmalta.com/article/exmga-head-accused-fraud-caribbean-island-curacao.1101851
Everyone should definitely read this…
Ένας Ιρλανδός που εμπλέκεται σε αυτό το γνωστό "Aideen short" πιστεύω ότι βρίσκεται πίσω από το finnart και το artstrid επειδή είναι εταιρείες εγγεγραμμένες στην Ιρλανδία.
An Irish person involved in this known as "Aideen short" I believe is behind finnart and artstrid due to them being companies registered in Ireland.
Κάνοντας λίγη περισσότερη έρευνα στο Pixeleum.io, υπάρχει μια άλλη εταιρεία που ονομάζεται nordmedia solutions ltd, έχει την ίδια διεύθυνση και ο εκτελεστικός διευθυντής είναι ο κ. Sanhueza. Δεν υπάρχουν στοιχεία επικοινωνίας για καμία από τις δύο εταιρείες και καμία εταιρεία δεν βρίσκεται στο εταιρικό σπίτι.
Έχω ακούσει από το Finnart.io, τους εμπόρους Elegro (nikotpf*) και επίσης τη betfoxx.
Μίλησα ξανά με την τράπεζά μου και αυτή τη φορά η κυρία με την οποία μίλησα ήταν εξαιρετικά χρήσιμη και πρόθυμη να βοηθήσει. Κρίμα που δεν μπορείτε να βρείτε το ίδιο άτομο στα τηλεφωνικά κέντρα, καθώς πρέπει να καλέσω ξανά τη Δευτέρα το αργότερο με τα αποτελέσματα όλων των email που έχω στείλει.
Χρειάζεστε επίσης οποιαδήποτε βοήθεια με την επικοινωνία για:
Κατάστημα παιχνιδιών Zpaympf*
Zpaympf*tools καταφύγιο
Lingom*κόκκινο
Doing a bit more research on Pixeleum.io, there is another company called nordmedia solutions ltd it has same address and the executive director is Mr Sanhueza. There is no contact details for either company and neither company is on companies house.
Ive heard back from Finnart.io, Elegro (nikotpf*) merchants and also betfoxx.
I've spoken with my bank again and this time the lady I spoke to was extremely helpful and willing to help. Just a pity you can't get the same person at call centres, as I've to call back Monday at the latest with outcomes of all emails I've sent out.
Also need any help with contact for:
Zpaympf*gaming store
Zpaympf*tools haven
Lingom*red
Πραγματικά έστειλα μήνυμα ρεαλιστικό για να δω αν οι ιστότοποι τα είχαν εκεί νόμιμα, επειδή τα παιχνίδια δεν φαινόταν να φορτώνονται σωστά και πάντα παρουσιάζουν σφάλματα. Έκπληκτος που ήξερα ότι δεν έλαβα καν απάντηση 😂
I actually messaged pragmatic to see if the sites had them on there legitimately because the games didn't seem to load up properly and always glitches. Surprised to know I didn't even get a reply 😂
Γεια σου φίλε, τι σου είπε ο elegro; Μου ζήτησαν τραπεζικές κινήσεις και καλυμμένα στοιχεία κάρτας που έστειλα, οπότε ελπίζω ότι θα εξετάσουν την επιστροφή χρημάτων για τις συναλλαγές;
Επίσης με το pixeleum έφτασες πουθενά; Τα έχω και ως έμπορος στο αντίγραφο του τραπεζικού μου λογαριασμού και κατάφερα να βρω ένα email συνδέονται με αυτά. Ζήτησα επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας αυτό το email και εξήγησα ότι τα δεδομένα μου τους δόθηκαν από ένα καζίνο, άρα παραβίαση του νόμου κ.λπ.
Hi mate, what did elegro say to you? They have asked me for bank statements and masked card details which I sent over so I’m hoping they’re going to look at refunding the transactions?
Also did you get anywhere with pixeleum? I also have them as a merchant on my bank statement and I managed to find an email gdpr@nordmediasolutions.com linked to them. I have requested a refund using this email and explained that my data was given to them by a casino, so is a breach of the law etc
Ο Elegro μου είπε ακριβώς το ίδιο όπως έχουν και σε σένα, ακούμε πίσω από αυτούς καθώς έχω 9k μαζί τους.
Δεν έχω ακούσει από το pixeleum, αλλά έλαβα ένα διαφορετικό email από εδώ, . θα προσπαθήσει να στείλει ένα mail στη διεύθυνση που έχετε, είναι τόσο πρόχειρο που αυτές οι εταιρείες είναι τόσο δύσκολο να βρουν στοιχεία επικοινωνίας.
Elegro said the exact same thing to me as they have to you, fingers crossed we hear back from them as I have 9k with them.
I've not heard from pixeleum but I got a different email from on here, support@pixeleum.zendesk.com. will try sending an mail to the address you have, it's so sketchy that these companies are so difficult to find contact details.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.