Ρωτάω γιατί όταν προσπάθησα πριν η τράπεζά μου είπε ότι θα μπορούσαν να βοηθήσουν μόνο αν δεν είχα λάβει τις πιστώσεις από το καζίνο
I ask because when I tried before my bank said they could only help if I hadn’t received the credits from the casino
Γεια σας, θα πρέπει να μπορείτε να τα αυξήσετε στο διαδίκτυο οι περισσότερες τράπεζες έχουν αυτή τη διευκόλυνση.
Hi there you should be able to raise them online most banks have that facility there is no great science to it I did the only one possible services not as described
Μπα δεν ανησυχώ καθόλου! δεν μπορούν να κάνουν τίποτα δεν έχω ακούσει ποτέ τίποτα από κανέναν από αυτούς και κάνουν λάθος όχι εμένα, οπότε δεν θα σπαταλούσα το χρόνο σας ανησυχώντας γι' αυτό
Nah I do not worry at all ! there is nothing they can do I have never heard a thing from any of them and it is them doing wrong not me so I would not waste your time worrying about it
Έκανα τον Ιησού! Είναι τόσο απατεώνα και ψεύτικο όσο θα μπορούσε να δει κανείς τις κριτικές για το trust pilot
I did Jesus ! It is as rogue and fake as possibly could be look at reviews on trust pilot
Δημοσίευσα μια απάντηση που λέει υπό εξέταση
https://uk.trustpilot.com/review/dealbet.io
Ο ιστότοπος φαίνεται ψεύτικος δεν θα άκουγα σε καμία περίπτωση τις απειλές εκεί
I posted a reply it says under review💁 that is the 2nd time today its happened it looks rogue as hell
https://uk.trustpilot.com/review/dealbet.io
The site looks fake I would in no way listen to there threats
Μπα, δεν υπάρχει περίπτωση! 😂😂 απλώς αγνοήστε τους, προσπαθούν να σας βάλουν τον φόβο
Nah no chance !😂😂just ignore them they are trying to put the fear in to you
Τράπεζα με τη revolut στο έχουν πάει πέρα δώθε αυξάνοντας αντιστροφές χρέωσης με τη βοήθεια του Chat gbt. Εξακολουθούν να απορρίπτονται λέγοντάς μου ότι δεν έχω προσκομίσει αποδεικτικά στοιχεία όταν έχω. Συνεχίζουν να απορρίπτουν να με ρωτήσουν ξανά με στοιχεία. Είμαι σε απώλεια καθώς συνεχίζονται εβδομάδες τώρα. Έχω πάει στο live help και συνολικά 26 σύμβουλοι μπήκαν και βγήκαν από τις 4 το απόγευμα χθες
I bank with revolut at have gone back and forth raising chargebacks with the help of Chat gbt. They are still being rejected telling me I have not provided evidence when I have. They keep rejecting asking me tubmit again with evidence. I am at a loss as its going on weeks now. I have been to live help and a total of 26 advisors entered and left since 4pm yesterday
Εντάξει με τη Revolut δεν έχεις καμία πιθανότητα! Είχα μαζί τους αξίας 6000 £, πήρα την ίδια θεραπεία που έχω με το FOS τώρα
Ok with Revolut you have no chance ! I had £6000 worth with them got the same treatment mine is with the FOS now
Ευχαριστώ, προσπαθούν να το χρησιμοποιήσουν ως παράγοντα για να μην βοηθήσουν τώρα! Υπάρχει πάντα μια απάντηση σε κάθε επιχείρημα που τους δίνω.
Thanks they are trying to use this as a factor to not help now! There's always an answer to every arguement I give them.
Είναι εντελώς άχρηστα, αρνήθηκαν να μου δώσουν μια ευθεία απάντηση για το γιατί υποσχέθηκαν να ανακτήσουν τα χρήματά μου και αμέσως μετά έκαναν πίσω όλα σε ένα μόνο μήνυμα. Νομίζω ότι ο Διαμεσολαβητής είναι η μόνη επιλογή. Έχω αντιγράψει στους διευθυντές του διοικητικού συμβουλίου που είναι μια τακτική από την οποία συνήθως παίρνω θετικά αποτελέσματα, αλλά πραγματικά δεν τους ενδιαφέρει. Το χειρότερο λάθος που έκανα ποτέ κάνοντας τόσο μεγάλες καταθέσεις σε αυτούς τους ιστότοπους σχεδόν αποκλειστικά μέσω της Revolut.
They’re completely useless, they refused to give me a straight answer as to why they promised to recover my funds then immediately backtracked all in the space of one message. I think Ombudsman is the only option. I’ve copied in board directors which is a tactic that I usually get positive results from but they genuinely don’t care. Worst mistake I ever made making such large deposits to these sites almost exclusively via Revolut.
Έκανες καταγγελία απευθείας με τη revolut πριν πας στο FOS
Did you raise a complaint directly with revolut before going to FOS
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.