πριν από 1 μήνα
Γιατί νόμιζα ότι θα μπορούσα να ανακτήσω τα χρήματα που είχα χάσει.
Because I thought I could recover the money I had lost.
0
Γιατί νόμιζα ότι θα μπορούσα να ανακτήσω τα χρήματα που είχα χάσει.
Because I thought I could recover the money I had lost.
Δεν θα κρατούσα την ανάσα μου όταν λάμβανα απάντηση από το destream συνήθως δεν απαντούν ή θα απαντήσει με τη δωρεά σας σε έναν δημιουργό περιεχομένου. Απλώς για να σας προειδοποιήσω Δεν είναι πολύ καλός άνθρωπος. Δεν ξέρω κανέναν ο οποίος έχει λάβει επιστροφές χρημάτων από αυτόν τον έμπορο .Έχω αναφέρει αυτόν τον έμπορο
I wouldn't hold my breath on getting a response from destream usually they won't responsed or he will respond with You donated to a content creator.Just to forwarn you He is not a very nice man.I don't know of anyone who has recived refunds of this merchant .I reported this merchant
Είχα επιτυχία με το destream αλλά οι συναλλαγές έγιναν μέσω πληρωμών dimoco που χειριζόταν τις επιστροφές χρημάτων. Προσπάθησα να επικοινωνήσω απευθείας με το destream και απλώς μου είπαν να στείλω τα έγγραφά μου και μετά δεν απάντησαν ποτέ.
Είχα επίσης επιτυχία με το quickbit πριν από περίπου ένα χρόνο. Ζω στη Σουηδία και παραπονέθηκα στην υποστήριξη συνομιλίας τους αρκετές φορές και έστειλα μια επίσημη καταγγελία στο email τους. Δήλωσα την εσφαλμένη κωδικοποίηση mcc καθώς και ορισμένους σουηδικούς νόμους για τους καταναλωτές. Δεν έλαβα απάντηση και έγιναν μερικές επιστροφές χρημάτων.
I had success with destream but the transactions were made through dimoco payments which handled the refunds. I tried contacting destream directly and they just told me to send my documents and then never answered.
I also had success with quickbit around a year ago. I live in sweden and complained to their chat support several times and I sent a formal complaint to their email. I stated the mcc miscoding as well as some swedish consumer laws. Didnt get a response and had partial refunds.
Είναι λοιπόν λογικό να κυνηγάς ή όχι; Λέτε την πρώτη πρόταση και μετά λέτε μου. Πώς να διεκδικήσετε. Δεν είμαι σίγουρος ποιο είναι τι!
So is it reasonable to chase or not? You are saying the first sentence then telling me. How to claim. I am not sure which is what!
Ενημέρωση: Πήγα στο Citizens Advice Bureau και ήμουν ειλικρινής, αλλά η κυρία ήταν εξαιρετικά αγενής μαζί μου. Τη στιγμή που ανέφερα ότι είχα δείκτη CIFAS, έχασε τελείως το ενδιαφέρον της να με βοηθήσει και απλώς μου είπε να ψάξω για τράπεζες στον κεντρικό δρόμο.
Εν πάση περιπτώσει, καθώς σκάβω βαθύτερα στο CIFAS, έχω μια ερώτηση: Είναι δυνατόν ο Wise να μην μου έδωσε τον δείκτη CIFAS, αλλά να με ανέφερε ο πραγματικός έμπορος; Προφανώς, το καζίνο δεν μπορεί να το κάνει απευθείας καθώς δεν εδρεύει στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά τι γίνεται με τον έμπορο που τα εξυπηρετεί;
Update: I went to the Citizens Advice Bureau and was honest, but the lady was extremely rude to me. The moment I mentioned I had a CIFAS marker, she completely lost interest in helping me and just told me to look for banks on the high street.
Anyway, as I'm digging deeper into CIFAS, I have one question: Is it possible that Wise didn't give me the CIFAS marker, but rather the actual merchant reported me? Obviously, the casino can't do it directly as they're not UK-based, but what about the merchant serving them?
Δεν είμαι απολύτως σίγουρος για αυτό, συγγνώμη. Έχετε ρωτήσει τον Wise; Από τη στιγμή που πήρες τα χρήματά σου πίσω σου φαίνεται περίεργο.
I’m not entirely sure on that, sorry. Have you asked Wise? Since you got your money back it seems weird.
Κατά τη γνώμη μου, μια θετική απόφαση FOS δεν είναι τίποτα λιγότερο από θαύμα. Στη Γερμανία, οι καταγγελίες που σχετίζονται με παράνομο τζόγο απορρίπτονται τακτικά. Ωστόσο, οι αγωγές κατά των παρόχων είναι επιτυχείς.
Γιατί το FOS απορρίπτει μια καταγγελία ή γιατί συμφωνεί με την τράπεζα;
Οι συναλλαγές συνήθως ασφαλίζονται χρησιμοποιώντας την ασφαλή μέθοδο, 3D-S ή επαληθεύονται για VISA. Αυτή η λειτουργία είναι μια προστατευτική λειτουργία για τον κάτοχο της κάρτας για την αποφυγή δόλιων συναλλαγών. Όταν επιβεβαιωθεί, η τράπεζα υποθέτει ότι όλα είναι εντάξει με τις συναλλαγές. Μετά την επιβεβαίωση, ο κάτοχος της κάρτας λαμβάνει συνήθως κάτι σε αντάλλαγμα, την πίστωση στο καζίνο. Όλα όσα έρχονται μετά είναι μια αστική διαφορά. Αυτές οι διαφορές συνήθως επιλύονται δικαστικά. δεν είναι δουλειά της τράπεζας να το κρίνει αυτό.
Ένα άλλο σημαντικό σημείο είναι το εξής:
Εάν μια πληρωμή με κάρτα επαληθεύτηκε, τότε η τράπεζα θα είναι υπεύθυνη σε περίπτωση αντιστροφής χρέωσης. Εάν οι συναλλαγές πληρώθηκαν χωρίς επαλήθευση, ο έμπορος ευθύνεται.
Ωστόσο, η τράπεζα δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη επειδή δεν μπορεί να προβλέψει ότι οι συναλλαγές προορίζονται για παράνομο τζόγο. Η τράπεζα κάνει ό,τι θέλετε, στέλνει την πληρωμή στον πάροχο XYZ. Ο Διαμεσολαβητής αξιολογεί μόνο εάν η τράπεζα έκανε λάθος, αλλά δεν το έκανε, επειδή στείλατε τις πληρωμές με επαληθευμένο τρόπο.
In my opinion, a positive FOS decision is nothing short of a miracle. In Germany, complaints relating to illegal gambling are regularly rejected. However, lawsuits against the providers are successful.
Why does the FOS reject a complaint or why does it agree with the bank?
Transactions are usually secured using the secure method, 3D-S or verified for VISA. This function is a protective function for the cardholder to avoid fraudulent transactions. When confirmed, the bank assumes that everything is OK with the transactions. After confirmation, the cardholder has usually received something in return, the credit in the casino. Everything that comes after that is a civil dispute. These disputes are usually settled in court; it is not the bank's job to judge this.
Another important point is the following:
If a card payment was verified, then the bank would be liable in the event of a chargeback. If the transactions were paid without verification, the merchant is liable.
However, the bank cannot be held liable because it cannot foresee that the transactions are intended for illegal gambling. The bank does what you want, sends the payment to provider XYZ. The ombudsman only assesses whether the bank made a mistake, but it did not, because you sent the payments in a verified manner.
Ein positiver FOS-Bescheid grenzt aus meiner Sicht an ein Wunder. In Deutschland werden regelmäßig Beschwerden mit Bezug zum illegalen Glücksspiel abgewiesen. Jedoch sind Klagen gegen die Anbieter erfolgreich.
Warum lehnt der FOS eine Beschwerde ab, bzw. warum stimmt er der Bank zu?
In der Regel sind die Transaktionen im Secureverfahren abgesichert, 3D-S oder verified bei VISA, diese Funktion ist eine Schutzfunktion für den Karteninhaber, um betrügerische Transaktionen zu vermeiden. Bei Bestätigung geht die Bank davon aus, dass mit den Transaktionen alles in Ordnung ist. Nach Bestätigung, hat der Karteninhaber in der Regel einen Gegenleistung erhalten, die Gutschrift im Casino. Alles was danach kommt, sind zivilrechtliche Streitigkeiten. Diese Streitigkeiten werden in der Regel vor Gericht ausgetragen, es ist nicht die Aufgabe der Bank, dies zu beurteilen.
Ein weiterer wichtiger Punkt ist folgender:
Wenn eine Kartenzahlung verifiziert war, dann wäre im Falle eines Chargebacks die Bank haftbar. Sind die Transaktionen ohne verifizierung bezahlt wurden, haftet der Händler.
Die Bank kann man jedoch nicht in Haftung nehmen, weil sie nicht hellsehen kann, dass die Transaktionen für das illegale Glücksspiel gedacht sind. Die Bank macht was Ihr wollt, die Zahlung an Anbieter XYZ schicken. Der Ombudsmann beurteilt nur, ob die Bank fehler gemacht, hat sie jedoch nicht, weil Ihr die Zahlungen verfiziert gesendet habt.
Δεν θα το πιστέψετε όλοι, αλλά ένα καζίνο από το οποίο ζήτησα επιστροφή χρημάτων για Υπεύθυνο Τζόγο κάλεσε πραγματικά το ασθενοφόρο επειδή είπα ότι ο τζόγος με χρέος με είχε αφήσει μέσα μου προκάλεσε στενοχώρια. Ποτέ δεν έχω στεναχωρηθεί τόσο στη ζωή μου απαντώντας σε μια κλήση από το 111. Δεν ανέφερα αυτοτραυματισμό ή κάτι τέτοιο, δεν απείλησα, απλώς είπα ότι είχα άγχος και δεν κοιμόμουν καλά. Νομίζω ότι ήθελαν να με φέρουν σε δύσκολη θέση. Λυπούμαστε, δεν είναι πραγματικά σχετικό με αυτό το νήμα, αλλά ήθελα απλώς να εξαερωθεί.
You all won’t believe this but a casino I requested a Responsible Gambling refund from actually called the ambulance on me because I said the debt gambling had left me in caused me distress. I’ve never been so mortified in my life answering a call from 111. I didn’t mention self-harm or anything of that nature, made no threats, just said that I was stressed and not sleeping well. I think they wanted to embarrass me perhaps. Sorry, it’s not really relevant to this thread but just wanted to vent.
Δεν έχω λάβει τα χρήματά μου πίσω και ο λογαριασμός μου στο Wise είναι αποκλεισμένος. Δεν μπορώ να τους κρατήσω - όταν προσπαθώ να αποκτήσω πρόσβαση στο email τους, με κατευθύνει στη σελίδα σύνδεσης, η οποία δείχνει ότι ο λογαριασμός μου είναι περιορισμένος.
Αποφάσισα να γράψω απευθείας στον Διαμεσολαβητή καθώς φαίνεται πιο εύκολο. Ας ελπίσουμε ότι μπορούν να βοηθήσουν στην αφαίρεση του δείκτη CIFAS. Θα είμαι ειλικρινής μαζί τους - Είμαι εθισμένος στον τζόγο και βρήκα το φόρουμ του Casino Guru όπου πολλοί άνθρωποι απλώς παίζουν και λαμβάνουν αντιστροφές χρεώσεων στη συνέχεια διεκδικώντας αγαθά που δεν παραλήφθηκαν. Μετανιώνω για όλα και ζητώ συγγνώμη - δεν είμαι εγκληματίας.
I haven't received my money back, and my Wise account is blocked. I can't get hold of them - when I try to access their email, it directs me to the login page, which shows my account is restricted.
I've decided to write directly to the Ombudsman as it seems easier. Hopefully, they can help with removing the CIFAS marker. I'll be honest with them - I'm a gambling addict and found the Casino Guru forum where loads of people just play and get chargebacks afterwards by claiming goods not received. I regret everything and apologise - I'm not a criminal.
Η εταιρεία τυχερών παιχνιδιών; Ναι, φαντάζομαι ότι θα το έκαναν από τότε που έγραψα. Προσεύχομαι να μην εμφανιστούν υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης στο διαμέρισμά μου απόψε γιατί ειλικρινά δεν ανέφερα να βλάψω τον εαυτό μου ούτε σκοπεύω να το κάνω.
The gambling company? Yes, I imagine they would from when I signed up. I’m praying I don’t have any emergency services show up at my flat tonight because I genuinely did not mention harming myself nor do I intend to.
Αισθανθήκατε ότι επρόκειτο για ένα θέμα ή ότι είχαν ειλικρινείς ανησυχίες; Φυσικά δεν χρειάζεται να το πείτε καθώς μπορεί να μην θέλετε να επιστρέψετε εκεί. Μπορώ σίγουρα να καταλάβω σε ορισμένες περιπτώσεις γιατί θα το έκαναν αυτό, αλλά απλώς αισθάνομαι ότι προσπαθούν να κάνουν ένα παράδειγμα για μένα περισσότερο από οτιδήποτε άλλο.
Did you feel like it was a tickbox thing or they had genuine concerns? Of course you don’t have to say as you may not want to take yourself back there. I can definitely understand in some cases why they would do this but just feel like they are trying to make an example of me more than anything else.
Νομίζω ότι χάσατε το νόημα αυτού του φόρουμ, ενώ κάποιοι κάνουν κακή χρήση των συμβουλών εδώ για να παίξουν και να λάβουν επιστροφές χρημάτων γνωστό και ως "freerolling", είναι μειοψηφία, άλλοι, όπως εγώ, ακολουθούν αυτήν τη διαδρομή καθώς το καζίνο αρνείται να πληρώσει κέρδη ή επιστροφή χρημάτων που κατατέθηκαν, ουσιαστικά κλέβοντας καθώς είναι καζίνο μαύρης αγοράς ή έχουν ζητήματα εθισμού τα οποία έχουν στοχεύσει αυτά τα offshore καζίνο και έχουν χρησιμοποιήσει εσφαλμένη κωδικοποίηση MCC κ.λπ. μπλοκ που έχουν στη θέση τους όταν υποτροπιάσουν. Αν έπαιξες και έχασες και μετά αποφασίσεις να χρεώσεις πίσω, τότε αυτό σε βάζει στην κατηγορία των «freerollers».
I think you missed the point of this forum, while some people misuse the advice here to play and receive refunds aka 'freerolling', they are in the minority, others, such as myself, go down this route as the casino refuses to pay out winnings or refund the money deposited, essentially stealing as they're black market casinos, or have addiction issues which these offshore casinos have targeted and used miscoding MCC's etc to get around blocks they have in place when they relapse. If you gambled and lost then decided to charge back, then that puts you in the bracket of the 'freerollers'.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.