Δεν πίστευα ότι οι τραπεζικές μεταφορές κατηγοριοποιήθηκαν με τον ίδιο τρόπο όπως οι πληρωμές με κάρτα, επομένως δεν βλέπω αυτές τις κατηγορίες στο Revolut.
Το μόνο που μπορείτε πραγματικά να κάνετε είναι να περάσετε από τη μεταφορά και στη συνέχεια να προσπαθήσετε να το ανακαλέσετε, ακολουθώντας αυτό το Revolut θα σας μήνυμα για να συζητήσετε. Έχω περάσει από αυτήν τη διαδικασία τόσες πολλές φορές και πάντα τελειώνει με το να λένε ότι δεν θα ανακαλέσουν/επιστρέφουν χρήματα, καθώς ο μη ρυθμιζόμενος ιστότοπος αντιβαίνει στους όρους τους. Θα πρέπει ακόμα να προσπαθήσετε, αλλά μην περιμένετε πολλά από αυτούς, είναι η πιο ρομποτική, η λιγότερο ενσυναίσθητη τράπεζα με την οποία έχω ασχοληθεί ποτέ.
I didn’t think bank transfers were categorised in the same way as card payments so I don’t see those categories on Revolut.
All you can really do is go through transfer then try to recall it, following this Revolut will message you to discuss. I’ve been through this process so many times and it always ends with them saying they won’t recall/refund as the unregulated site goes against their terms. You should still try but don’t expect much from them, they’re the most robotic, least empathetic bank I’ve ever dealt with.