Γεια σε όλους,
Μπορεί κάποιος να μου δώσει τις ακόλουθες διευθύνσεις email ή στοιχεία επικοινωνίας για τα παρακάτω;
Δοκίμασα ό,τι μπορώ να απελπίσω.
Destream/Dsserv Ltd
DigitalImageWorld
Concord Markets Limited
Onlined* Dg B
Nutracandies
Ευχαριστώ x
Hi Everyone,
Can anyone provide me with the following email addresses or contact details for the below;
Tried everything I can desperate.
Destream/Dsserv Ltd
DigitalImageWorld
Concord Markets Limited
Onlined* Dg B
Nutracandies
Thank you x
Ψηφιακός κόσμος εικόνας
Κρατήστε τους και τελικά επιστρέφουν τα χρήματα. Βάλτε το θέμα ως FAO Svetlana Birin - Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας
Digital Image World
Keep at them and eventually they refund. Put the subject as FAO Svetlana Birin - The CEO of the company
Είχε ένα περίεργο σήμερα. Έλαβε ειδοποίηση από την τράπεζα λέγοντας ότι η Redwerkonline αποδέχτηκε αίτημα επιστροφής χρημάτων ύψους 56 £.. τώρα έχετε κατά νου ότι έστειλα email τον Αύγουστο 🤷♂️🤷♂️ επέστρεψαν επίσης μόνο 1 συναλλαγή όταν ήταν 3 και η χαμηλότερη. Αστείο που πήρε τόσο πολύ, αλλά είναι 50 £ από το πουθενά, οπότε θα το πάρω 🤣🤷♂️
Had a weird one today. Notification come through from the bank saying Redwerkonline accepted a refund request of £56.. now bare in mind I emailed these back in August 🤷♂️🤷♂️ they also only refunded 1 transaction when there was 3 and the lowest. Funny it took so long but its £50 out of nowhere so I'll take it 🤣🤷♂️
Γνωρίζοντας αυτούς τους απατεώνες, πιθανότατα θα σας προσφέρουν μια προσφορά μπόνους επιστροφής μετρητών με απαιτήσεις στοιχηματισμού x99999999 για να εκπληρώσετε!
Knowing these crooks they'll likely offer you a cashback bonus offer with x99999999 wagering requirements to fulfil!
Γεια,
Έχει κάποιος συναλλαγές που εμφανίζονται ως ContentStore ή ContentPulse; Προσπαθώ να τα βρω αυτή τη στιγμή. Έχει κανείς email;
Hi,
Has anyone got any transactions showing as ContentStore or ContentPulse? I’m trying to find them at the moment. Anyone got an email?
Γεια σας παιδιά, έχω πολλά χρήματα που ξοδεύτηκαν σε luckyones. Αφού κέρδισα 4k μέσω μπόνους αλλά το ακύρωσαν αποφάσισα να τους ακολουθήσω. Έχω 3000 € μοιρασμένο σε δύο συναλλαγές (με διαφορά λεπτών) σε αυτήν την εταιρεία: Hashbon React
Οι συναλλαγές είναι της περασμένης εβδομάδας.
https://hashbon.com/
Φαίνεται να εδρεύουν στην Πράγα της Τσεχικής Δημοκρατίας και είναι μια πλατφόρμα πληρωμών κρυπτογράφησης.
Τι να ισχυριστώ ότι παρήγγειλα από αυτούς και δεν παρέλαβα;
Ευχαριστώ!
Hey guys, I have a lot of money spent at luckyones. After I won 4k through bonus but they invalidated it I decided to go after them. I have 3000€ split in two transactions (minutes apart) to this company : Hashbon React
The transactions are from last week.
https://hashbon.com/
They seem to be based in Prague, Czech republic and they are a crypto payments platform.
What can I claim that I ordered from them and didn't receive?
Thanks!
Έχω λεπτομέρειες που τελικά τις βρήκα και θα πρέπει να ψάξω μέσω των email μου, αλλά μου επέστρεψαν τα χρήματα
I have there details i eventually found them i will have to look through my emails but they refunded me
Γεια σας παιδιά,
Ήμουν στη ζωντανή συνομιλία με την τράπεζά μου ζητώντας επιστροφή χρημάτων/αντιστροφή χρέωσης. Πέρασα περίπου μια ώρα και ο πράκτορας είπε ότι μου έστελνε την επιστροφή χρημάτων τώρα, και το επιβεβαίωσε και μετά επέστρεψε 20 λεπτά αργότερα και είπε στην πραγματικότητα όχι αγνοήστε αυτό που είπα ότι δεν το κάνω τώρα. Είναι φρικτό. Ζήτησα να με υποβάλουν σε καταγγελίες, δεν μπορώ να τους δω να κάνουν τίποτα.
ξέρει κανείς τι μπορώ να κάνω αφού ο εργάτης του μου είπε κυριολεκτικά ψέματα;
Hi guys,
I was on the live chat to my bank asking for a refund/chargeback. Spent around an hour and the agent said he was sending me the refund now, and confirmed it and then came back 20 minutes later and said actually no ignore what i said I’m not doing it now. It’s atrocious. I asked to be put through to complaints, can’t see them doing anything.
anyone know what I can do since their worker literally lied to me?
παγκόσμιες λύσεις nikoptf
τι θα έβαζα ως λόγο να χρεώσω πίσω; ποια είδη για εμπορεύματα δεν παραλήφθηκαν.
Έχω χρησιμοποιήσει digital art nft και ρούχα
nikoptf global solutions
what would I put as reason to charge back? what items for goods not received.
I’ve used digital art nft and clothing
Είχε κανείς κάποια τύχη με το revolut μέχρι τώρα; Κατάφερα να τους κάνω να αυξήσουν την αντιστροφή χρέωσης στον έμπορο. Τώρα περιμένω απάντηση μέχρι τις 26 Φεβρουαρίου. Αυτές οι εταιρείες συνήθως αντεπιτίθενται ή απλώς αγνοούν την τράπεζα;
Anybody had any luck with revolut so far? I hace managed to get them to raise the chargeback to the merchant. Now I'm waiting until 26 Feb for an answer. Do these companies usually fight back or just ignore the bank?
Έχω λεπτομέρειες για το hasbon αν θέλετε στείλτε μου email
I have details for hasbon if you want to email me
Όχι, δεν πειράζει, έμαθα ήδη την εταιρεία τους με έδρα την Τσεχία και το email τους και τα πάντα. Επικοινώνησε μαζί τους για επιστροφή χρημάτων (αγνόησαν το email μου). Θα αμφισβητήσουν την αντιστροφή χρέωσης που υπέβαλα μέσω της τράπεζάς μου ή συνήθως το αγνοούν και απλώς αφήνουν την προθεσμία; Τους απείλησα επίσης χωριστά ότι θα αναφέρω στις τσεχικές αρχές το γεγονός ότι αποτελούν πύλη για παράνομο offshore τζόγο.
No, it's fine, I already found out their company based in Czechia and their email and everything. Contacted them for a refund (they ignored my email). Will they contest the chargeback I submitted through my bank or do usually ignore that and just leave the deadline pass? I also threatened separately them that I will report to the Czech authorities the fact that they are a gateway for illegal offshore gambling.
Οπότε μόλις επικοινώνησα με την Chase. Ήμουν στο τηλέφωνο με έναν ειδικό για 40 λεπτά σχετικά με μια αξίωση αντιστροφής χρέωσης κατά της Nikotpf global stride που νομίζω ότι είναι το elegro.eu δήλωσε ότι το σύστημα πληρωμών ήταν το elegro eu και μίλησε με κάποιον στο τηλεγράφημα που εργαζόταν ως μέρος αυτής της εταιρείας για να μου πουλήσει κρυπτογράφηση και ως εμπορεύματα που δεν ελήφθησαν απάτη.
ποιες είναι οι πιθανότητες επιστροφής χρέωσης χωρίς άλλα αποδεικτικά στοιχεία εκτός από email στο elegro.eu και μια απάντηση που λέει ότι υπάρχει πρόβλημα αντιστροφής χρέωσης;
πραγματικά εφιάλτης για να είμαι ειλικρινής. Όχι άλλο τζόγο για μένα, τελείωσα με αυτό
So I’ve just contacted chase. Been on the phone to a specialist for 40minutes about a chargeback claim against Nikotpf global stride which I think is elegro.eu stated that the payment system was though elegro eu and spoke to someone on telegram who was working part of that company to sell me crypto and as goods not received scam.
what’s the chances of charge back with no evidence other than email to elegro.eu and a response saying issue chargeback?
nightmare really to be honest. No more gambling for me I’m done with that
Έχω υποβάλει αντιστροφές χρέωσης στις 2 Ιανουαρίου 2025, ποια είναι η διαδικασία, γνωρίζει κανείς; Πόσο καιρό τους δίνει η τράπεζα να απαντήσουν; Και αν δεν απαντήσουν ή δεν αμφισβητήσουν, παίρνω τα χρήματα;
I’ve submitted chargebacks on the 2nd January 2025, what’s the process does anyone know? How long do the bank give them to respond? And if they don’t reply or contest do I get the money?
Βρίσκομαι στο τέλος της σχέσης μου με τη Revolut, τον Αύγουστο του περασμένου έτους, όταν έχασα σημαντικά ποσά μέσω των τοποθεσιών της Santeda, το αποτέλεσμα της επίσημης καταγγελίας τους ήταν ότι θα προσπαθούσαν να ανακτήσουν τα χρήματα, παρόλο που οι μη ελεγχόμενοι ιστότοποι τζόγου αντιβαίνουν στους όρους τους. Τώρα μου λένε ότι σταμάτησαν να προσπαθούν να ανακτήσουν κεφάλαια καθώς ήταν αντίθετο με τους όρους τους, παρόλο που το γνώριζαν όταν μου είπαν ότι θα προσπαθούσαν ακόμα να ανακτήσουν τα κεφάλαια! Και το προσωπικό τους στο dimwit δεν θα μου εξηγήσει γιατί αυτή η αλλαγή, απλώς συνεχίζουν να βγάζουν τις ίδιες απαντήσεις στα bot! Η ενασχόληση με αυτή την «τράπεζα» είναι αρκετή για να προκαλέσει νευρικό κλονισμό.
I am at the end of my tether with Revolut, back in August last year when I lost significant sums through Santeda’s sites the outcome of their formal complaint was they would try to recover the funds even though the unregulated gambling sites go against their terms. Now they are telling me they stopped trying to recover funds as it went against their terms even though they knew this when the told me they would still try to recover the funds! And their dimwit staff won’t explain to me why the change, they just keep pumping out the same bot responses! Dealing with that ‘bank’ is enough to trigger a nervous breakdown.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.