πριν από 2 μήνες
0
Είχα επιτυχία με το Barclays, είναι χρεωστική ή πιστωτική κάρτα;
Είχα μια επιστροφή χρημάτων στην πιστωτική κάρτα με λανθασμένο MCC, δεν έχω ιδέα αν οι έμποροι απάντησαν καθώς είχα το ίδιο είδος "ακόμα υπό έρευνα" και έδωσα 6 εβδομάδες, αλλά υπέθεσα ότι αυτή ήταν μια γενική απάντηση από την Barclays, καθώς ο τζόγος έχει αποκλειστεί στις πιστωτικές κάρτες και δεν μπορώ να δω πώς οι έμποροι θα μπορούσαν να το αμφισβητήσουν αυτό.
Επιτρέψτε μου να ξέρω σε τι θα μπορούσα ενδεχομένως να βοηθήσω, επίσης υπάρχουν αρκετοί από εμάς σε αυτό το φόρουμ για να βοηθήσουμε.
I had success with Barclays, is it debit or credit card?
I had a refund on the credit card under incorrect MCC, no idea if merchants have responded as I had the same sort of "still under investigation" and give 6 weeks but assumed this was a generic response from Barclays as gambling is blocked on credit cards and I can’t see how the merchants could challenge this.
Let me know what I could potentially assist with, also there are enough of us on this forum to help out.
Ενημέρωση στην τράπεζά μου. Εάν βρίσκεστε στην Αυστραλία και με τη Mastercard, η τράπεζα δεν θα σας συμπαρασταθεί, ανεξάρτητα από το αν είναι λάθος MCC. Αφού έχασα 20.000 AUD σε 3 μήνες και υπέβαλαν το παράπονο, μου πρόσφεραν μια τελική άμεση επιστροφή χρημάτων από την ίδια την τράπεζα για 1.000.
Ελπίζω και εύχομαι σε όλους ότι καλύτερο στο ταξίδι σας για να λάβετε τις αντιστροφές χρεώσεων από αυτά τα καζίνο απάτης. Παρακαλώ μείνετε δυνατοί και μην παίξετε ποτέ ξανά.
Update on my bank. If you are in Australia and with Mastercard the bank won’t side with you no matter if it’s incorrect MCC. After losing 20k AUD in 3 months and raising up the complaint they have offered me a final direct refund from the bank themselves for 1k.
I hope and wish everyone the best on your journey in getting your chargebacks from these scam casinos. Please stay strong and never ever gamble again.
Άλλοι μπορεί να είναι σε θέση να βοηθήσουν τους εμπόρους να απαντήσουν, καθώς γνωρίζω ότι μερικοί το αμφισβήτησαν, ίσως χρειαστεί να μοιραστούν αυτά που είπαν σαν να έχουν φτιάξει τα στοιχεία σας και, στη συνέχεια, να επιστρέψετε στην τράπεζα και να τους ενημερώσετε ότι δεν εγγραφήκατε/ παραλάβετε τα αγαθά κ.λπ.
Όσον αφορά την τραπεζική επιστροφή χρημάτων, εάν δεν απαντηθεί, τότε θα επιστρέψουν τα χρήματα, δεν θα σας αρνηθούν την επιστροφή χρημάτων, προτείνω να επικοινωνήσετε μαζί τους για ενημέρωση και εάν χρειάζονται περισσότερο χρόνο να σας ενημερώσουν σχετικά με τυχόν προκλήσεις. Εάν δεν υπάρχουν προκλήσεις, ζητήστε επιστροφή χρημάτων, το πρόβλημα που είχα με τη Barclaycard είναι, εκτός και αν μιλάτε πραγματικά για διαφορές, τότε οι χειριστές δεν είναι οι καλύτεροι, καλέστε τους ξανά και ζητήστε να μιλήσετε για διαφορές, θα σας δώσουν τη σωστή απάντηση. Αν υποθέσουμε ότι δεν υπάρχει απάντηση, θα πρέπει να λάβετε την επιστροφή χρημάτων αρκετά γρήγορα.
Όσον αφορά τον εθισμό, μπράβο που έχετε ήδη εγγραφεί στο Gamstop, προσπαθήσατε επίσης να εγκαταστήσετε το Gamban είναι δωρεάν κάτοικοι του Ηνωμένου Βασιλείου νομίζω ότι είναι διαθέσιμο μέσω ομιλίας, απαγόρευσης, διακοπής;
Others may be able to assist with merchants responding as I know a few have challenged it back, maybe need to share what they have said as if they have made up your details then go back to bank and notify them you didn’t sign up/receive the goods etc.
Regarding the bank refunding, if no response then they will refund they won’t deny you a refund, I suggest contacting them for an update and if they need more time request they update you in regards to any challenges. If no challenges then request a refund, the issue I had with Barclaycard is unless you actually speak to disputes then the handlers are not the best, again call them and ask to speak to disputes they will give you the correct answer. Assuming no response then you should get the refund pretty quickly.
Regarding the addiction well done on already being signed up to Gamstop have you also tried to install Gamban it’s free UK residents I think available through talk, ban, stop?
Έχω μια ερώτηση: έχω πάρει πολλά δάνεια και έχω ξεκαθαρίσει τα χρέη της πιστωτικής μου κάρτας, έχω στείλει email στις εταιρείες πιστωτικών καρτών πολλές φορές λέγοντας ότι έχω εθισμό και θέλω να κλείσει ο λογαριασμός μου και να αποκλειστεί η κάρτα μου. Δεν το έκαναν αυτό και έχω κάνει ξανά τις πιστωτικές κάρτες. Έχω υποβάλει άλλη μια καταγγελία για να ξεκαθαρίσω το χρέος μου, εάν δεν το επιβεβαιώσουν, πιστεύετε ότι ο οικονομικός φραγμός θα συμπαραταχθεί με εμένα ή τις εταιρείες πιστωτικών καρτών;
I have a question: do I’ve taken out multiple loans and cleared my credit card debts, I emailed the credit card companies multiple times saying I’ve got an addiction and I want my account closed and card blocked. They didn’t do this and I’ve maxed out the credit cards again. I’ve put another complaint in to clear my debt, if they do not uphold this do you think that the financial obundsman will side with me or the credit card companies?
Ήθελα απλώς να σας ενημερώσω ότι έχω επιστρέψει όλα τα χρήματα από την Artsrid και τη Finnart, δεν είχαν απαντήσει εδώ και 2 εβδομάδες, αλλά όλα τα χρήματα έρχονται στην τράπεζά μου σήμερα.
Just wanted to let you all know I’ve got all money refunded from Artsrid and Finnart, they hadn’t responded in 2 weeks but all money come into my bank today.
Ποιο ήταν το τελευταίο email που τους στείλατε φίλε; Και η τελική τους απάντηση;
What was the final email you sent them mate? And their final response?
Μόλις είχα ένα από το finnart άλλα 6 για να πάω και 4 στο artstrid ελπίζοντας να επιστρέψουν τώρα πριν από τα Χριστούγεννα.
I’ve just had one from finnart another 6 to go and 4 on artstrid hoping they come back in now before Xmas.
Και το δικό μου έλαβα επιστροφή χρημάτων, τους έστειλα ένα καυστικό email λέγοντας βασικά ότι μπορούσα να δω ότι δεν είμαι το μόνο άτομο με το οποίο το ψεύτικο email λέγοντας ότι έχει εκδοθεί επιστροφή χρημάτων. Και όλα τα άτομα που είχαν αυτά τα email τώρα συμμετέχουν δυνάμεις να ασκήσει νομική αγωγή κατά της εταιρείας έλαβε κεφάλαια χθες
Mine too i got refund i sent them a scathing email basically saying that I could see that I am not the only person they are fobbing off with the fake email saying refund had been issued .And all the people whom have had these emails are now joining forces to bring legal action against company received funds yesterday
Θα μπορούσατε να προωθήσετε όλα τα email που έχετε μαζί τους; Να
Could u forward all emails u have with them? To kieranclutterbuck1@gmail.com
τι δείχνουν αυτά
όπως στη δήλωσή σου; Εμφανίζονται απλώς ως finnart και artstrid
what do these show up
as on your statement? Do they just show up as finnart and artstrid
Νόμιζα ότι αυτό ήταν. αγνόησαν τα email μου και έγραψα μια κριτική TP και έστειλαν πίσω ένα εκτενές email γιατί δεν ήταν αυτοί και ζήτησαν τα τραπεζικά στοιχεία και το αντίγραφο κίνησης και μετά δεν απάντησαν ξανά. Μου αφαιρέθηκε η κριτική TP
I thought this was. they ignored my emails and i wrote a TP review and they sent back a lengthy email how it wasnt them and asked for my bank details and statement and then didnt reply again. They got my TP review removed
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.