Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 276)

πριν από 1 έτος από kirekin
|
1.305.620 προβολές 10.277 απαντήσεις |
|
1...275 276 277...546
πριν από 3 μήνες
Δημοσίευση από paulmcewan05 διαγράφηκε
πριν από 3 μήνες

For me bud it depends on how likely you are to successfully get it all back? How much is that a percentage of? 25%?

Δημοσίευση από paulmcewan05 διαγράφηκε
πριν από 3 μήνες
Δημοσίευση από paulmcewan05 διαγράφηκε
πριν από 3 μήνες

Yeah push for 50% I think buddy and then take it and run!

Δημοσίευση από paulmcewan05 διαγράφηκε
πριν από 3 μήνες

Please help me - any advice appreciated.

(UK Based) - I can't find the Mastercard debit guidance for incorrect MCC can anyone help me?

https://www.mastercard.us/content/dam/public/mastercardcom/na/global-site/documents/chargeback-guide.pdf

MY SITUATION

Transactions are well over 120 days for Mastercard Chargebacj - going to try chargeback attempt anyway. Any advice for best tactic/approach?)

πριν από 3 μήνες
Δημοσίευση από paulmcewan05 διαγράφηκε
πριν από 3 μήνες

How long did you wait them to respons you?

DynamoHarry
πριν από 3 μήνες

Its been about one month Harry

πριν από 3 μήνες

But they anwser you now since the trustpilot review i guess?


I would take the money actually....


Better with e bird in the hand then 10 in the woods.

Δημοσίευση από paulmcewan05 διαγράφηκε
πριν από 3 μήνες

I sent complaint to Golden Panda 2:th of november


4 Email sent.


0 anwsers.

DynamoHarry
πριν από 3 μήνες

Ok keep pushing them I just never give up

Casfan
πριν από 3 μήνες

My bank has rejected my claims and told me there is no chargeback for incorrect MCC

πριν από 3 μήνες

My bank has rejected my claims and told me there is no chargeback for incorrect MCC

πριν από 3 μήνες

Sorry mate.


But in 999 of 1000 cases that is the outcome for people here on forum.


For me as well.


I think you have far better chance to go both to casino and to the fake merchant.


When you send email to the merchant - ALWAYS CC FBI, Govermant, ombudsman, and so on.


Also write in the mail that it is money laundrie, fraud aso

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
DynamoHarry
πριν από 3 μήνες

As soon as they knew that it was going to an online casino they rejected it straight away

Hunter12
πριν από 3 μήνες

What bank was yours? I’ve been told because of gambling blocks it’s classed as misrepresentation due to the wrong MCc codes

craigtaylor9999
πριν από 3 μήνες

Starling bank . I have raised a complaint with them . It was more of an interrogation with them then they rejected it after a week of back and forth questions .

Δημοσίευση από paulmcewan05 διαγράφηκε
πριν από 3 μήνες

Just got an update message about my complaint sorry it is taking so long we aim to resolve it within the next 5 weeks

paulmcewan05
πριν από 3 μήνες

Hi Paul just an idea if your complaining about Kinghills to your bank can you not show them the email you received where there prepared to refund part of your loss surely this will provide evidence that your claim is legitimate and that the casino it self knows its in the wrong not many casinos offer refunds at all regardless of circumstance so to be offered something shows you have them over a barrel

Δημοσίευση από paulmcewan05 διαγράφηκε
1...275 276 277...546
Μετάβαση στη σελίδααπό 546 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα