ΦόρουμΚαζίνοΕμπειρίες από το καζίνο Rooster

Εμπειρίες από το καζίνο Rooster

πριν από 7 μήνες από nspostilaatikko
|
1151 προβολές 5 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 7 μήνες

Είναι σύνηθες ότι ακόμη και σήμερα απαιτούνται έγγραφα σε μια στραβή στοίβα;

Δίπλωμα οδήγησης, επιστολή ηλικίας μικρότερης των 3 μηνών που δείχνει τη διεύθυνση και το λογότυπο του αποστολέα. Σωστά, αυτή η επιστολή δεν έρχεται πλέον.

Καθώς και πληροφορίες από τον τραπεζικό λογαριασμό, τι έχει κατατεθεί στο καζίνο και το IBAN.

Έτσι λειτουργεί το Rooster.

Αυτόματη μετάφραση:
nspostilaatikko
πριν από 7 μήνες

Hey there.

I must admit, I found nothing unusual on the list of documents you mentioned. These are considered standards, if you ask me.

I feel it's worth a short notice that such requirements are allied to the casino's license, among other things. That's why you most likely avoid KYC verification in unlicensed crypto casinos.

Yet I thank you for your contribution, which might help others understand how things work a bit.

Allow me just one question, though: did you mean Rooster Bet Casino 👈?

Your response is much appreciated.

πριν από 7 μήνες

Φαίνεται να είναι απλώς ένα καζίνο Rooster.

Τώρα έστειλα εκεί το αντίγραφο κίνησης, ένα έγγραφο για την πληρωμή, στιγμιότυπα οθόνης των πληρωμών και ζήτησαν να ζητήσουν πιστοποιητικό από την τράπεζα όπου βρίσκονται τα στοιχεία που χρειάζονται. Θα φανούν από αυτά τα μέτρα.

Η υπομονή αρχίζει να δοκιμάζεται όταν η μέρα περνάει με το θέμα. 😬

Αυτόματη μετάφραση:
nsydanmaanlakka
πριν από 7 μήνες

Hello there. Do you know what I've been thinking about? Do you seek something concrete by switching accounts in the same conversation, or is it just a pure coincidence? 🤔

Also when you say Rooster casino, do you mean this one here 👈 , right? Here is the screenshot as well, just in case.

file

Could you , please, confirm that, so we do not make any mistake? 🙏

I can understand your frustration in this matter, but it is always best to cooperate with the casino and provide all the documents they ask for, to have better chance of receiving your money. Don't you think?

πριν από 7 μήνες

Ναι, δεν ψάχνω τίποτα. Έχω συνδεθεί από διαφορετικό κόμμα, οπότε τώρα έχω δύο ονόματα χρήστη 😳

Είναι ακριβώς το καζίνο της φωτογραφίας. Καταλαβαίνω ότι πρέπει να γίνει συνεργασία και θα ήταν ευκολότερο αν οι οδηγίες ήταν σαφείς.

Αυτόματη μετάφραση:
nspostilaatikko
πριν από 7 μήνες

It's probably best if you use one, there won't be any confusion. 

Also, thanks for clarifying that this is the casino in the picture. 

As Romi suggested, the best thing to do is to cooperate, and if something is not clear to you in terms of verification, the best thing to do is to ask the casino support, which should be the primary source to give you information and advise you on what you don't understand. 

However, if you are interested, you can also write here what is not clear to you and maybe we have already encountered it and could recommend something. 🙂

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη