ΦόρουμΚαζίνοDonbet Casino - γενική συζήτηση

Donbet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 8 μήνες από vanya.tkach
|
2827 προβολές 29 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 8 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Donbet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 8 μήνες

Παρακαλώ βοηθήστε με ώστε αυτή η κυβέρνηση να ελέγξει το βίντεό μου των έξι δευτερολέπτων το συντομότερο δυνατό και να με αφήσει να αποσύρω τα 714 δολάρια μου. Και μετά είναι εντελώς αλαζονικοί, δεν παίρνω απάντηση από αυτούς!!! τα λεφτά μου στο καζίνο tkach110688@gmail.com

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach
πριν από 8 μήνες

May I ask you to tell us more regarding the issue with this casino, so we'll have a better idea how we could help, please? I understand you have a problem with the verification, is that right? Will wait for your response.

πριν από 8 μήνες

I joined this casino it's ok pays ok. But for verification you are required when I did it not to take a six second video but to take a selfie with your ID you used for verification as well as a written message with your username date name of casino and your full name!! It took a while to coordinate all that with two hands but I managed it.

Anonymized534
πριν από 8 μήνες

Sometimes when I imagine how the players manage to hold the phone and other things, plus focus the camera to make everything visible, it's funny to me. 

However, if the casino is ok and this was the only "obstacle" so far, I think it can be fine. 

Also, the casino has a safety index somewhere in the middle, so I would be more careful. 

Anyway, I hope you will have a good time and let me know how you did.

Jaro
πριν από 8 μήνες

I won £550 payed into my account in 2 hrs bit coin

πριν από 8 μήνες

Το βίντεό μου τελικά ελέγχθηκε και επιβεβαιώθηκε, παρήγγειλα χρήματα για πληρωμή και περιμένω να έρθει.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

I won £550 payed into my account in 2 hrs bit coin

πριν από 8 μήνες

That is really good to hear, keep the positive posts coming. 👌 So whenever you feel so, please upload your review as well. What do you say? You know how to do it, right? 😉 Here's the link 👈, to ease it up.

πριν από 8 μήνες

Το βίντεό μου τελικά ελέγχθηκε και επιβεβαιώθηκε, παρήγγειλα χρήματα για πληρωμή και περιμένω να έρθει.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Good news, indeed. Good on you for managing to take the video.👌 Have they give you any time frame for receiving the money? Please keep us updated.🙏

πριν από 8 μήνες

σε 4-5 ώρες ήρθαν κάπου έτσι!!!

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach
πριν από 8 μήνες

You see? What looked like complete nonsense actually works. 😀

Glad to hear that, though. Aside from this little delay issue, would you say this casino is a good choice? I'm a bit worried about their unverifiable license, if I may add another oddity. 🤷‍♀️

Don't make me wrong, please - I love happy endings 😉

πριν από 8 μήνες

Δεν προτείνω αυτό το καζίνο!!

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach
πριν από 8 μήνες

I can completely understand your approach. Have you got any updates?

πριν από 7 μήνες

Hi I have verified my account and they are now saying my Iban is not right, it’s right they just don’t want to pay me what do I do

carolineardy36
πριν από 7 μήνες

Hi!

To exclude the obvious, are you 100% sure the format is correct?

I certainly do not aim to be mean, it's just that I had a similar issue with PayPal, so I can tell from my own experience, Iban can be tricky.

Could you perhaps share the casino's official response? I would expect support to help you out with that.

Usually, when one side says this fits and the other disagrees, finding the issue sounds like a logical step to me.

Have you had such a conversation with the casino? Let me know, please.

Maybe there is an easy way out of it. 🤷‍♀️

Anonymized534
πριν από 7 μήνες

Have you had a response that your video selfie was approved? I sent one just over 2 weeks ago and I keep being told to be patient!

slyfox44
πριν από 7 μήνες

Hey, I see you are writing to a player who closed his account with us, so I don't know if he will write you back. 

But I see you've been waiting for a successful verification for two weeks. The casino keeps telling you the same thing over and over again and that you should be patient, yes ? Exactly 14 days is the time frame we give casinos to resolve such a process. If this does not happen, we can offer players help in the form of a complaint. 

So do you think you want to take advantage of this or are you going to wait a few more days ? 🤔

πριν από 7 μήνες

Τους έγραφα κάθε μέρα και τους ενοχλούσα μια-δυο φορές τη μέρα στο life chat!!!

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach
πριν από 7 μήνες

Yes and still nothing has changed ? You haven't been updated yet? 😥

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
πριν από 7 μήνες

όχι, έχω ήδη αποσύρει τα χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα