ΦόρουμΚαζίνοCYBER.BET Ζήτησα ανάληψη και μου αρνήθηκαν να την αφαιρέσω από τον λογαριασμό μου.

CYBER.BET Ζήτησα ανάληψη και μου αρνήθηκαν να την αφαιρέσω από τον λογαριασμό μου.

πριν από 1 έτος από rinibon
|
1542 προβολές 8 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Ξεκίνησα ενεργοποιώντας το μπόνους καλωσορίσματος στο οποίο έπρεπε να φτάσω το άθροισμα των 500.000 για να μπορέσω να το ολοκληρώσω και έτσι να μπορώ να αποσύρω ό,τι κέρδισες, αν δεν το εκπληρώσεις ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ, η σελίδα δεν σε αφήνει και σου λέει ότι πρέπει να το ολοκληρώσεις Και πόσα χρειάζεσαι για να το πετύχεις; Όταν το ολοκλήρωσα είχα 190.000 στο λογαριασμό μου και όταν προσπάθησα να το κάνω ανάληψη δεν είχα πρόβλημα αφού είχε επιτευχθεί. Ενεργοποίησα ένα άλλο μπόνους δωρεάν περιστροφών (που μου έδωσαν για την ταλαιπωρία που σχολιάζω παρακάτω. ) Είχα προβλήματα με 3 παιχνίδια όπου δεν μου έδωσαν την υποδεικνυόμενη νίκη μέσα σε αυτό,

ένα ποσό ήταν 33.000, άλλο 8.000 και άλλο 9.000.

Πρέπει να επισημάνω ότι η υπηρεσία βοήθειας είναι εξαιρετικά ανίκανη, έπρεπε να αναφέρω 3 φορές όπου έπρεπε να στείλω ένα στιγμιότυπο οθόνης (σαν να είδα το μέλλον και να υπέθεσα ότι το παιχνίδι μπορεί να μην μου δώσει το βραβείο μέσα σε αυτό, αν κάποιος ήξερε ότι συμβαίνει αυτό, ποιος θα έπαιζε για να χάσει λεφτά;) Ότι ναι, το τελευταίο παιχνίδι που μου έδωσε ένα σφάλμα αν μπορούσα να κάνω λήψη παραθύρου γιατί με την πρώτη φορά που το πρόσεχα να συμβεί... δεν μου απάντησαν, μου είπε ότι θα είναι σε 2 ώρες ή 4 ώρες, μετά την επόμενη μέρα, μετά σε 2 μέρες και ούτω καθεξής...μέχρι που προφανώς μου είπαν ότι δεν υπήρχε δίσκος που έπαιξα την ώρα που υποδεικνύεται. Οι άνθρωποι είναι εξαιρετικά ασεβείς και δεν έχουν καθόλου γλωσσικές δεξιότητες. Ούτε χειρίζονται καλά τις πληροφορίες, αφού ένας μου είπε ότι θα αναθεωρήσουν το βίντεο του παιχνιδιού και μετά από αυτό, ένας άλλος ατζέντης μου είπε ότι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο.

Επιστρέφοντας στο θέμα του καζίνο λίγες μέρες μετά την αίτηση ανάληψης, είχαν ήδη περάσει αρκετές μέρες και μου είπαν ότι ήταν σε διαδικασία. Μπαίνω στον λογαριασμό και μου βγαίνει ότι έχω 69.420. Σκέφτηκα....μου έδωσαν το έπαθλο για το σφάλμα του παιχνιδιού; και τα 190.000 πρέπει να είναι σε διαδικασία και γι' αυτό δεν φαίνονται) και όχι... Έκαναν έκπτωση τα χρήματα για το μπόνους δωρεάν περιστροφών (που δεν μου έδωσε σχεδόν κανένα κέρδος και έπρεπε να συμπληρώσω άλλες 500.000 αλλά μόνο σε αυτό το παιχνίδι) και ρωταω...γιατι μου πηραν τα λεφτα οταν ειχα κανει ηδη την αναληψη γι αυτο με αφησαν να κανω την πραξη οπως ηδη εξηγησα η σελιδα ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ αν εχεις ενεργο μπονους . Αλλά φυσικά, λένε ότι οφείλεται στο μπόνους και στο τέλος των δωρεάν περιστροφών. Ο λόγος σου εναντίον του δικού μου....Πολύ εύκολο να περιμένεις τις μέρες και να κρατήσεις την ανάληψη μέχρι να τελειώσει η θητεία του άλλου μπόνους και να το κάνεις έκπτωση.

Δεν είχα ποτέ τόσο κακή εμπειρία με στοιχήματα και υπηρεσίες. Έχω στιγμιότυπα οθόνης της συνομιλίας και καταγράφω πράγματα.

Ελπίζω ειλικρινά να μην συνεχίσουν σε αυτό το μπουκμέικερ γιατί είναι ΚΛΗΡΕΣ


filefilefilefile

Εδώ μου λέει ξεκάθαρα ότι για να κάνω ΑΛΛΗ ΑΝΑΛΗΨΗ έπρεπε να φτάσω το ποσό του άλλου μπόνους που μου έδωσαν για την ταλαιπωρία.

αλλα για την αποσυρση που εκανα πριν δεν ειχε προβλημα και ετσι το εκανε.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

filefilefile

rinibon
πριν από 1 έτος

Hello,

I guess that this situations is quite complex, and I could use a more direct description for a better orientation. Could you recap all the issues in chronological order,please? I feel that might help.

But I fear that when it comes to the technical bug you described, your gaming history has to prove that you actually played those games, otherwise there is nothing to check.

Additionaly, I only understand English, those printscreen are hence no use for me 🙁.

Furthermore, if you are sure that the casino is wrong, feel free to submit a complaint - just clikc/tap this link then paste all you have there. Our Complaint Team will look into it.

I hope we will shed some light into that matter.

Radka
πριν από 1 έτος

Γεια,

Ναι, στο ιστορικό μου φαίνεται ότι έπαιζα τα παιχνίδια που είχαν λάθη

Οι σκύλοι είπαν ότι δεν υπήρχε αρχείο ότι έκανα χρηματικές εντολές εκείνη την ώρα και την ημερομηνία.

Έστειλα μια εικόνα 1 από αυτά όπου φαίνεται η ημερομηνία και η ώρα και δεν μου έδωσαν απάντηση.


Λυπάμαι που δεν μπορείτε να γράψετε στα αγγλικά γιατί δεν είναι πολύ καλό.

Μόνο το google μπορούσε να το μεταφράσει.


-Το πρώτο πράγμα ήταν ότι το παιχνίδι δεν πρόσθεσε τα κέρδη στο παιχνίδι που ονομάζεται "Throne of camelot"

Είπαν ότι θα ζητούσαν ένα βίντεο με τα έργα, οπότε μου έδωσε μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, αλλά μετά ρώτησα ξανά για να μάθω πώς πάει και μου είπαν ότι το βίντεο δεν υπήρχε, ότι αυτές οι πληροφορίες ήταν λάθος.

Του είπα να δει το ιστορικό μου γιατί εμφανίζεται το παιχνίδι αλλά δεν βοήθησε.

- ζητήστε την ανάληψη χρημάτων

-Μετά είπαν ότι μου έδωσαν μερικές δωρεάν περιστροφές για τα προβλήματα και με έβαλαν να περιμένω αρκετές μέρες μέσα σε όλο αυτό.

-Είχα προβλήματα γιατί το παιχνίδι «Solar queen Megaways» δεν μου πλήρωσε ξανά το έπαθλο

-Αυτό που λένε οι εικόνες αναφέρεται σε αυτό που αναφέρω:

Πρώτα μου λέει ότι έχω ενεργό μπόνους και γι' αυτό δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων.

μετά του λέω ότι την ανάληψη την έκανα πριν (οι σελίδες δεν σε αφήνουν να βγάλεις χρήματα αν δεν συμπληρώσεις το συνολικό ποσό του μπόνους είναι 500.000 γενικά) και δεν είχα πρόβλημα

και μετά ο πράκτορας μου λέει ότι έχω δίκιο, ότι η απόσυρσή μου είναι σε διαδικασία, αλλά αν θέλω να κάνω ΑΛΛΗ ανάληψη πρέπει να τελειώσω το άλλο μπόνους, μέχρι στιγμής όλα είναι καλά.

μετά λίγες μέρες (όπως είπα ποτέ δεν συναντούν ημερομηνίες και το ξεπερνούν, φαίνεται επίτηδες για να μην χρειαστεί να πληρώσουν τα κέρδη ή μέχρι να λήξουν τα μπόνους, δεν ξέρω)

Μου λέει ότι δεν μπορώ να κάνω την ανάληψη γιατί δεν έχω το επαρκές ποσό αφού μου είχαν αφαιρέσει τα χρήματα.



Το καζίνο δεν είναι υπεύθυνο για σφάλματα παιχνιδιού.

δεν πληρώνει έπαθλο.

δεν αποδεσμεύει αναλήψεις χρημάτων

δεν πληροί τις ημερομηνίες πληρωμής ή τις απαντήσεις


Αυτόματη μετάφραση:
rinibon
πριν από 1 έτος

Hello,

thanky you for this summary, I guess it helped me to understand.

I can also see that complaint is now submitted and reviewed. I feel that you should copy this last post to the coplaint as well, because from what I see, the description in the complaint is currently missing lots of information you already posted here on the forum. If you agree, copy the post and then click/tap this link then insert the post body inside the complaint's thread.

Not sure what your mother language is, but have you noticed that you can shose e.g. Spanish insted of English, if you like?

To do that swap the languages in the language settings in the right upper corner - on the left side from the account image:

file

Feel free to try that out.


πριν από 1 έτος

Εμφανίζεται κλειδωμένο για έλεγχο, δεν μπορώ να προσθέσω αυτήν την ανάρτηση στην καταγγελία.

η κύρια γλώσσα μου είναι τα ισπανικά.

Αυτόματη μετάφραση:
rinibon
πριν από 1 έτος

Hello, every post you create in the complaint thread must first be reviewed, we do that to ensure that no personal details or sensitive information will be visible to the public.

What makes you think you can't add this post to the complaint, please? Are you getting any errors while trying so?


πριν από 1 έτος

αντιγράψτε και επικολλήστε το τελευταίο μήνυμα με περισσότερες πληροφορίες απευθείας στο relamo

Αυτόματη μετάφραση:
rinibon
πριν από 1 έτος

Thank you for that. I truly think that Petronela will find it useful.

For now, let's wait for further updates. 👌

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα