Χμ, δεν καταλαβαίνω γιατί το καζίνο σου ζητά να πληρώσεις ξανά το τέλος όταν λες ότι το έχεις κάνει ήδη μία φορά. Δηλαδή δεν σου έδωσαν λόγο; Υποθέτω ότι έχετε κάποια απόδειξη ότι έχετε ήδη πληρώσει μια φορά. Δεν προσπαθήσατε να το φέρετε στην προσοχή του καζίνο;
Εάν δεν υπάρχει ακόμα αλλαγή, όπως έχω ήδη ανακοινώσει, το καλύτερο που έχετε να κάνετε θα ήταν να υποβάλετε μια καταγγελία, επειδή η υποστήριξη δεν είναι χρήσιμη και το μόνο που γνωρίζουμε είναι ότι επαναλαμβάνουν το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά.
Μπορείτε να το κάνετε σε αυτόν τον σύνδεσμο: https://es.casino.guru/quejas
Εάν το καζίνο απαντήσει και μάθετε κάτι νέο, μη διστάσετε να μας ενημερώσετε.
Hm, I don't understand why the casino asks you to pay the fee again when you say you've already done it once. So they didn't give you any reason ? I assume you have some proof that you have already paid once. Didn't you try to bring it to the casino's attention ?
If there is still no change, as I have already announced, the best thing to do would be to file a complaint, because support is not helpful and all we know is that they keep repeating the same thing over and over again.
You can do so at this link: https://es.casino.guru/quejas
If the casino does reply and you find out something new, feel free to update us.
Αυτόματη μετάφραση:![](https://static.casino.guru/res/202502191134/images/svg/translated-by-google.svg)