ΦόρουμΚαζίνοΚριτική του Neonix Casino

Κριτική του Neonix Casino

πριν από 8 μήνες από franztheuerw
|
1277 προβολές 8 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 8 μήνες

Γειά σου. Έκανα εγγραφή στο neonixcasino σήμερα. Πλήρωσα με Skrill αλλά τα χρήματα δεν έφτασαν. Θα μπορούσατε να ρίξετε μια ματιά στο καζίνο; δεν μπορώ να βρω τίποτα για αυτό το καζίνο. Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
franztheuerw
πριν από 8 μήνες

Hello. I can see that we do not have this casino in our database, so I will pass it to our data team straight away 😉.

In the mean time, have you checked with their support, either live chat or by email, what could be the issue, maybe? 🤷‍♀️ I would certainly recommend you to do so.

Here I have some useful guide about Skrill for you, just click/tap on this link 👈.

"Skrill deposits require you to log into your account to verify the transaction. You must also confirm the deposit by entering your Skrill PIN and a 6-digit verification code sent to your e-mail or phone number. After authorizing the transaction, the funds are transferred from your e-wallet to the operator. You will see your casino balance update near-instantly, confirming the deposit was successful."

Just to make sure everything was ok at your side: Did you make sure that you have authorized your transaction? Have you checked if the money actually "left" your bank account?

Could you try all those possibilities and let us know how it goes? Will wait for your answer 🙂.


Romi
πριν από 8 μήνες

Γειά σου. Στο chat μου είπαν ότι έπρεπε να περιμένω και ότι θα με ειδοποιήσουν. Τους έστειλα όλες τις επιβεβαιώσεις από τη Skrill. Τα χρήματά μου έχουν χρεωθεί εδώ και 26 ώρες.

θα σας κρατά ενήμερους


Αυτόματη μετάφραση:
franztheuerw
πριν από 8 μήνες

Hello. Thank you for the info, good on you, and I'm sorry the issue still continues. Have you, by any chance, also tried to contact their support by email? Maybe they could give you some more answers about what could cause all this. The best way to solve any problem is always cooperate with the casino, so I'm glad you do so 😉.

Our data team has already started to "look" at the Neonix Casino, so please let us know if anything changes and of course if you see all this going nowhere, our team in Resolution Center will try to help.


Romi
πριν από 8 μήνες

Γειά σου

Ρώτησα ξανά στο chat σήμερα. Έπρεπε να επαληθεύσω τον εαυτό μου και στη συνέχεια μπορούν να μου προσθέσουν το ποσό με μη αυτόματο τρόπο. Έχω στείλει τώρα τα έγγραφά μου.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

εκσυγχρονίζω. Έλαβα ένα email ότι ο λογαριασμός μου δεν έχει επαληθευτεί. Τώρα θέλουν μια selfie με ένα κομμάτι χαρτί με την ημερομηνία και το όνομα του καζίνο. Τα λεφτά μου δεν υπάρχουν ακόμα στον λογαριασμό. 5 ημέρες για κατάθεση Skrill δεν μου έχει συμβεί ποτέ. Ανυπομονώ για την κριτική σας.

Θερμούς χαιρετισμούς



ΥΓ Μόλις το πήρα αυτό.

Η κατάθεση καθυστερεί λόγω του υψηλού φόρτου του συστήματος πληρωμών που περνά πριν πιστωθεί στον λογαριασμό σας.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 8 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
franztheuerw
πριν από 8 μήνες

I'm sorry, but this can happen 🙁.

Well, I would do everything to get the money out of the casino. Once you are fully verified, I bet you'll be okay for some time. At least the casino admits they are overwhelmed, so we don't need to speculate.

I hope it will be good pretty soon!

Radka
πριν από 8 μήνες

Γειά σου

Τα χρήματα πιστώθηκαν μετά από επαλήθευση.


Αυτόματη μετάφραση:
franztheuerw
πριν από 8 μήνες

🙌 Awesome! Thank you for the notice. It took almost a full week, I see.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη