Γειά σου. Μπορώ να δω ότι δεν έχουμε αυτό το καζίνο στη βάση δεδομένων μας, οπότε θα το δώσω στην ομάδα δεδομένων μας αμέσως 😉.
Στο μεταξύ, έχετε ελέγξει με την υποστήριξή τους, είτε ζωντανή συνομιλία είτε μέσω email, ποιο μπορεί να είναι το πρόβλημα; 🤷♀️ Σίγουρα θα σας συνιστούσα να το κάνετε.
Εδώ έχω έναν χρήσιμο οδηγό για το Skrill για εσάς, απλώς κάντε κλικ/πατήστε σε αυτόν τον σύνδεσμο 👈.
"Οι καταθέσεις Skrill απαιτούν να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας για να επαληθεύσετε τη συναλλαγή. Πρέπει επίσης να επιβεβαιώσετε την κατάθεση εισάγοντας το Skrill PIN και έναν 6ψήφιο κωδικό επαλήθευσης που αποστέλλεται στο e-mail ή τον αριθμό τηλεφώνου σας. Μετά την εξουσιοδότηση της συναλλαγής , τα χρήματα μεταφέρονται από το ηλεκτρονικό πορτοφόλι σας στον πάροχο. Θα δείτε το υπόλοιπο του καζίνο σας να ενημερώνεται σχεδόν αμέσως, επιβεβαιώνοντας ότι η κατάθεση ήταν επιτυχής."
Απλώς για να βεβαιωθείτε ότι όλα ήταν εντάξει στο πλευρό σας: Βεβαιωθείτε ότι έχετε εξουσιοδοτήσει τη συναλλαγή σας; Έχετε ελέγξει αν πράγματι τα χρήματα «έφυγαν» από τον τραπεζικό σας λογαριασμό;
Θα μπορούσατε να δοκιμάσετε όλες αυτές τις δυνατότητες και να μας ενημερώσετε πώς πάει; Θα περιμένω την απάντησή σας 🙂.
Hello. I can see that we do not have this casino in our database, so I will pass it to our data team straight away 😉.
In the mean time, have you checked with their support, either live chat or by email, what could be the issue, maybe? 🤷♀️ I would certainly recommend you to do so.
Here I have some useful guide about Skrill for you, just click/tap on this link 👈.
"Skrill deposits require you to log into your account to verify the transaction. You must also confirm the deposit by entering your Skrill PIN and a 6-digit verification code sent to your e-mail or phone number. After authorizing the transaction, the funds are transferred from your e-wallet to the operator. You will see your casino balance update near-instantly, confirming the deposit was successful."
Just to make sure everything was ok at your side: Did you make sure that you have authorized your transaction? Have you checked if the money actually "left" your bank account?
Could you try all those possibilities and let us know how it goes? Will wait for your answer 🙂.
Αυτόματη μετάφραση: