ΦόρουμΚαζίνοCBet Casino - γενική συζήτηση

CBet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από Maurizio97
|
7084 προβολές 85 απαντήσεις |
|
1 2...5
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το CBet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Έχω λάβει την απόσυρσή μου τώρα. Ευχαριστώ πάντως για τη διαθεσιμότητά σας

Αυτόματη μετάφραση:
Maurizio97
πριν από 2 έτη

Hello and congratulations.

May I know how long did it take in total, please?

I'm sure the others would like to know.

πριν από 2 έτη

12 μέρες από τότε που ζήτησα την ανάληψη, 10 μέρες από τότε που το έβαλαν σε διαδικασία

Αυτόματη μετάφραση:
Maurizio97
πριν από 2 έτη

Thank you.

I can see this one provides live games as well, so I wonder have you tried any of those? 🙂

Anyway, have a nice Sunday.

πριν από 2 έτη

Τα ζωντανά παιχνίδια είναι ίδια με αυτά που παρέχουν τα άλλα καζίνο, τελικά οι λογαριασμοί δεν έχουν κακά γραφικά και τα πάντα, αλλά όσον αφορά τις αναλήψεις είμαστε σε κακή κατάσταση, δεν θα το συνιστούσα ποτέ για αυτόν τον λόγο. Τώρα έχω άλλη μια αρκετά μεγάλη απόσυρση σε εξέλιξη στο Mystake. Ελπίζω να μην χρειαστεί να επικοινωνήσω ξανά μαζί σας για βοήθεια χαχαχα, ακόμα κι αν δεν έχω κερδίσει ποτέ μια φιγούρα σαν αυτή σε ένα καζίνο που δεν είναι amms, οπότε το βλέπω λίγο τραγικό κοιτάζοντας το παρελθόν. Στέλνουμε ξανά σε κάθε περίπτωση. Καλή Κυριακή και σας ευχαριστώ για ότι κάνετε

Αυτόματη μετάφραση:
Maurizio97
πριν από 2 έτη

Fair enough.

Share your progress in Mystake here, please.

Hope it will be alright 🙂!

πριν από 1 έτος

Χαιρετισμός. Με ενδιαφέρει μόνο ένα πράγμα, όπως μάλλον οι περισσότεροι παίκτες. Πώς και γιατί δίνετε τόσο υψηλή βαθμολογία σε ένα καζίνο που έχει τόσα πολλά παράπονα και παράπονα τόσο στον ιστότοπό σας όσο και σε άλλους ιστότοπους. Δεν καταλαβαίνω πώς μπορείς να δώσεις σε ένα τόσο προφανώς κλεφτικό και δόλιο καζίνο την ίδια βαθμολογία με μερικά πραγματικά τίμια και καλά καζίνο. Πραγματικά χρησιμοποιώ τον ιστότοπό σας κάθε μέρα ως ένα είδος οδηγού, δηλαδή ως ένδειξη για το ποια καζίνο είναι σωστά και καλά και ποια πρέπει να αποφεύγω. Θέλω να συνεχίσω να βασίζομαι στον ιστότοπό σας και την εμπειρία και τις γνώσεις σας, αλλά αν δίνετε τέτοιες βαθμολογίες σε τέτοια καζίνο, φοβάμαι ότι θα πρέπει να αρχίσω να αποφεύγω και τη χρήση του ιστότοπού σας. Έχω διαβάσει και ξέρω ποια είναι τα κριτήριά σας για την αξιολόγηση των καζίνο, αλλά νομίζω ότι εσείς και εγώ και άλλοι παίκτες γνωρίζουμε ότι αυτό δεν είναι σωστό στην περίπτωση αυτού του καζίνο. Αυτό είναι το πρώτο καζίνο που έγραψα ένα σχόλιο πριν από περίπου δύο μήνες, και το γράφω μόνο τώρα γιατί συνέβη παρόμοια κατάσταση με τον φίλο μου, μόνο που στην περίπτωσή του ήταν για πολύ περισσότερα χρήματα. Λυπάμαι που δεν θέλει να γράψει ένα σχόλιο και να παραπονεθεί, γι' αυτό το γράφω για λογαριασμό του, αλλά πιστεύω ότι δεν είναι δίκαιο για άλλα καζίνο καθώς και για άλλους παίκτες να αξιολογείτε τους προφανείς κλέφτες ως πολύ Καλός. Ζητώ συγγνώμη για το σχόλιο, αλλά αυτή είναι η αλήθεια για αυτό το καζίνο γιατί το έπεισα και το είδα με τα μάτια μου.

Αυτόματη μετάφραση:
donsiljo83
πριν από 1 έτος

Hello,

to learn why the casino earned such a rating, simply visit the tab called "reputation explained" as the name suggests, the reputation is explained there - for every single casino listed on the website.

You can also go through the complaint section to learn how many complaints have been submitted so far, how many are resolved, and unresolved. An unresolved complaint means a black point for the casino, go ahead and see for yourself. Kindly note that we review casinos differently and only rely on our reviewing process - which can be checked here

Seems like you've aready done so, hence you knw that we only consider information we were able to evaluate.

No need to apologize 🙂.

Feel free to submit your own complaints against every casino that treated you unfairly and we will investigate.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Hello.

I have a problem with these bookmaker. They just close my account withtout any obvious reason.

IS there someone with same problem here?

Recan97
πριν από 1 έτος

Hi, it's always hard to guess what happened there. I suppose your account haven't been verified yet? Have you contacted their customer support regarding it?

πριν από 11 μήνες

Hello.

My sports bet was taken as "lost" when I actually won the bet, until now they have not given me a solution from Cbet support, what can I do?

diiegoo2909
πριν από 11 μήνες

Hello there.

Could you provide more details, please? Like:

How long have you been waiting for a resolution?

Is this issue related to sports betting or casino bet?

What exactly did the casino tell you the last time you were in touch?

Thank you for helping me understand the context. 🙏


Radka
πριν από 11 μήνες

I've been waiting for a solution for less than a week. The problem was in a sports bet, it is in a match where a team scores a goal, but on the cbet page they score the goal for the opposing team and not for the one who scored, for example, team 2 scores a goal and in cbet It turns out that team 1 scored a goal. The casino has been telling me the same answer as always, that the case is still being analyzed but they don't give me any more information than that, and I'm sure I'll be waiting a long time for them to give me a solution.

πριν από 11 μήνες

Hey,

Thanks for updating your issue and I’m sorry to hear that you have this kind of problem.

Unfortunately, since we are not dealing with sports betting at Casino Guru, I can suggest you to visit these sites where you can find help.

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

 

If you will do so, you can let us know about result. 😊

πριν από 10 μήνες

Ζητώ βοήθεια σε περίπτωση που κάποιος μπορεί να με βοηθήσει να δω τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις, αφού μου είναι πραγματικά δύσκολο να πιστέψω ότι πρόκειται για απάτη.

Αυτόματη μετάφραση:
Rockstar
πριν από 10 μήνες

Hi, I'm sorry you're going through this situation. May I ask if you played with the bonus ? I see that you write that your account is fully verified and if I understand correctly, you have had successful withdrawals. In addition, what anomaly was discovered by the casino security system mentioned in the screenshot ?

Anyway, in this case I would suggest you to file a complaint, because I find it strange that nobody has explained anything to you. Click here to open one and I've also included a link if you need help on how to proceed: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Our team will look at your situation and try to help you as much as they can.

Keep us updated as your situation progresses.

πριν από 10 μήνες

Γεια σου Jaro, σε ευχαριστώ για την απάντησή σου.

Είναι λυπηρό να συμβαίνει κάτι τέτοιο.

Έβαλα το μήνυμα στο link που μου λες, νόμιζα ότι ήταν επάνω, πήρα το αναγνωριστικό αξίωσης 75682 αλλά δεν το βρίσκω, δεν ξέρω αν έκανα κάτι λάθος.

Απαντώντας στα ερωτήματά σας:


1) Δεν χρησιμοποίησα κανένα μπόνους, ακόμα και την προηγούμενη μέρα του μπλοκ είχα κάνει ανάληψη.

2) Από την πρώτη μέρα μου έδωσαν προβλήματα για να πάρω τα $. Έχω παίξει και στα περισσότερα bookmakers και το υπόλοιπό μου είναι πολύ περισσότερο αρνητικό παρά θετικό, γι' αυτό και δεν καταλαβαίνω τον λόγο του μπλοκαρίσματος. Αυτό που λένε είναι ότι σύμφωνα με αυτούς παίζω μια μέθοδο που ανεβάζει το στοίχημα καθώς χάνω, κάτι που απαγορεύεται, αλλά δεν καταλαβαίνω τι εννοούν. Τα κέρδη μου ήταν σε ζωντανά αθλητικά και ζωντανά καζίνο. Έπαιζα τα πάντα, ακόμα και κουλοχέρηδες.


Έχω στείλει νέα email στην περιοχή υποστήριξης του cbet και δεν απαντούν, παντού πρόκειται για απάτη άνω των 4.000 $ U$.


Λίγη ελπίδα είναι ότι μπορείτε να με βοηθήσετε, αφού έχω δει ότι κατάφεραν να λύσουν αρκετές υποθέσεις.

Πείτε μου αν η υπόθεσή μου είναι ανοιχτή ή έκανα κάτι λάθος στη διαδικασία, όπου επισύναψα ακόμη και email που μου στάλθηκαν και τα πάντα.


Σε ευχαριστώ πάρα πολύ,




Αυτόματη μετάφραση:
Rockstar
πριν από 10 μήνες

Hi, according to my information you have done everything right and you have submitted the complaint correctly. However, in the process of resolving, our team overlooked important information that you provided and therefore I ask you to open a new complaint with us once again. 

Our team will look into the issue and try to resolve your situation. 

However, in this particular case, I would like to point out that we specialize in online casinos, so if you have a problem with sports betting too, I would recommend that you also try to file a complaint here on one of the attached links:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

I think your emails will be useful and our team will need them when they get to your complaint. Could you let us know if you file a complaint with us again please ? If anything is unclear or you have failed to see the complaint feel free to write and we will look on it. Also, I'd like to ask you if you still haven't managed to get a response from the casino ?


I hope your situation will be resolved as soon as possible and wish you the best of luck. 🤞


πριν από 9 μήνες

Γεια, καλά, θέλω να καταθέσω χρήματα για να αρχίσω να παίζω στο καζίνο cbet αλλά δεν μπορώ να βρω τον τρόπο, είμαι από την Αργεντινή

Αυτόματη μετάφραση:
1 2...5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα