ΦόρουμΚαζίνοΚαθυστερημένη ανάληψη στη Spinanga

Καθυστερημένη ανάληψη στη Spinanga

πριν από 7 μήνες από gadalf35
|
1465 προβολές 7 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 7 μήνες

Καλημέρα παιδιά. Έχω κάνει ένα αίτημα ανάληψης στην Spinanga εδώ και 10 μερες και ενώ υποτίθεται ότι αυτές ολοκληρώνονται εντός 1-3 ημερών, η δική μου όχι μόνο δεν έχει ολοκληρωθεί, αλλά δεν έχει προχωρήσει καν στο επόμενο στάδιο επεξεργασίας. Το δε απαράδεκτο επίσης είναι ότι στα mail που έστειλα δεν απάντησαν ποτέ, ενώ και η εξυπηρέτηση πελατών μου δίνει πάντα μια copy-paste απάντηση που λέει θα ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατόν και να κάνω υπομονή.Ειχε κάποιος από εσάς παρόμοιο πρόβλημα με τη στοιχηματικη αυτή? Να σημειωθεί ότι δεν έχω κάνει επαλήθευση λογαριασμού γιατί μου λέει ότι δεν χρειάζεται. Απλώς το αναφέρω γιατί δεν ξέρω αν επηρεάζει κάπου

gadalf35
πριν από 7 μήνες

I have read in your complaint, that the issue was solved. That is a really great news. Have they explained to you, what was the issue for that delay? Also which withdrawal method di you use, if I may ask?

πριν από 7 μήνες

Όχι,έως και σήμερα δεν έχω λάβει καμία επίσημη απάντηση στα mail που τους έστειλα που να εξηγεί γιατί υπήρξε αυτή η καθυστέρηση. Το μόνο που μου είχαν πει από την εξυπηρέτηση πελατών στο live chat είναι ότι οφείλεται σε φόρτο εργασίας του οικονομικού τμήματος, κάτι το οποίο θεωρώ απαράδεκτο για μια στοιχηματικη εταιρεία. Μου ήρθε μια ειδοποίηση στο mail ότι η ανάληψη μου ολοκληρώθηκε. Είχα επιλέξει ανάληψη σε πιστωτική Visa, μιας και η κατάθεση είχε γίνει από αυτήν.

gadalf35
πριν από 7 μήνες

Understand. Well sometimes even at online casinos can this kind of delay happen. Please do not forget, that also there are just people working a trying to do their best to serve every customer/player, so I can totally understand if they are overloaded by withdrawals, especially whenever they are understaffed. Hopefully next time it'll be faster, so you do not need to get upset by that.

πριν από 7 μήνες

There is a big difference when you play in casino because they need to verify your account and your request which takes time while when you bet on matches is not necessary. In any case it is completely understandable from my point of view that sometimes the staff is overloaded with withdrawal requests (to be honest only with this betting company I had such a problem) but what is not understandable is the customer service which every time gave me different answers.

gadalf35
πριν από 7 μήνες

Yes, I understand that there is always a different answer and you don't even know where you stand. 

However, verification is necessary even if you bet only on matches. At least I've encountered it, so nothing unusual for me. 

Of course, the most important thing was that you got your money, and if you were bothered by the length of the withdrawal, you can try somewhere else. 🙂

πριν από 4 μήνες

Γεια σας, περίμενα δύο εβδομάδες να επαληθευτεί η απόσυρσή μου. Ξέρει κανείς αν θα με πληρώσει ή όχι;

Αυτόματη μετάφραση:
leereusliova5
πριν από 4 μήνες

Hello, according to the complaints I've seen you're not the only one and quite a few players have delayed withdrawals. Apparently the casino has a lot of requests, but I should point out that we give them 14 days to sort out everything around withdrawals. 

The safety index is pretty solid, so I'm a firm believer that you will get your money, even if I'm not making any promises. 

However, you can file a complaint with us here if you have this problem and our team will try to help. 

Do you think you will go for it?  

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα