Γεια, χαίρομαι που ρωτάς. Πρώτα απ 'όλα, όταν κοιτάζετε το καζίνο, μπορείτε να δείτε όλους τους παράγοντες που λαμβάνονται υπόψη στην καρτέλα "Η φήμη εξηγείται" https://casino.guru/BoVegas-Casino-review#tab=js-tab-reputation
Δεύτερον, υπάρχει ένα ολόκληρο άρθρο που περιγράφει πώς αξιολογούμε τα καζίνο: https://casino.guru/our-casino-reviews
Όσον αφορά τις κριτικές χρηστών: Μπορώ να σας πω ότι είναι αρκετά περίπλοκο. Πολλοί παίκτες παραβιάζουν τους όρους και τις προϋποθέσεις του καζίνο (για παράδειγμα δημιουργούν 10 λογαριασμούς για να λάβουν ένα μπόνους χωρίς κατάθεση για μια εγγραφή), μετά ακυρώνονται τα κέρδη επειδή παραβιάζουν τον κανόνα, αλλά θα συνεχίσουν να γράφουν ένα κακό κριτική για το καζίνο.
Μιλώντας για την ενότητα παραπόνων, είναι μια πολύ διαφορετική ιστορία. Ο παίκτης πρέπει να αποδείξει ότι έχει δίκιο και το καζίνο πρέπει να δείξει στοιχεία για να υπερασπιστεί τις κατηγορίες. Μιλώντας για κριτικές χρηστών - ο καθένας μπορεί να γράψει οτιδήποτε για το καζίνο και σε περίπτωση που δεν χρησιμοποιείται υβριστική γλώσσα στην κριτική και το κείμενο έχει κάποιου είδους νόημα, η κριτική εγκρίνεται.
Υπάρχουν επίσης παίκτες που δίνουν 0 αστέρια σε ένα καζίνο μόνο επειδή περιμένουν μια ανάληψη και μόλις την λάβουν, δεν επιστρέφουν για να αλλάξουν την κριτική. Υπάρχουν πάντα περισσότεροι άνθρωποι που έρχονται να δώσουν στο καζίνο μια κακή κριτική, αλλά όσοι είναι ικανοποιημένοι με τις υπηρεσίες του καζίνο, συνήθως δεν θα έρθουν να γράψουν την κριτική.
Γνωρίζω ότι ορισμένα καζίνο είναι πολύ αναστατωμένα με τις κριτικές που λαμβάνουν από τους παίκτες και επικοινωνούν μαζί μας σχετικά με αυτό. Από την άλλη πλευρά, θέλαμε να δώσουμε στην κοινότητα των παικτών την ευκαιρία να εκφράσει τη γνώμη της για τα καζίνο, ανεξάρτητα από το αν έχουν δίκιο ή λάθος.
Hi, I'm glad you're asking. First of all, when you look at the casino, you can see all the considered factors in the "Reputation explained" tab https://casino.guru/BoVegas-Casino-review#tab=js-tab-reputation
Secondly, there' a whole article describing how we rate the casinos: https://casino.guru/our-casino-reviews
Regarding the user reviews: I can tell you it's pretty complicated. Many players break the casino's terms and conditions (for example they create 10 accounts in order to get a no deposit bonus for a registration), then they're winnings are voided for breaking the rule, but they'll still come to write a bad review on the casino.
Speaking about the complaints section, it's a very different story. The player needs to prove they're right and the casino needs to show evidence in order to defend against the accusations. Speaking about user reviews - anyone can write anything about the casino and in case there's no abusive language used in the review and the text makes some sort of sense, the review is approved.
There are also players who give 0 stars to a casino only because they're waiting for a withdrawal and once they receive it, they don't come back to change the review. There are always more people who come to give the casino a bad review, but those who are satisfied with the casinos services, they mostly won't come to write the review.
I know that some casinos are very upset about the reviews they get from players and they contact us regarding it. On the other hand, we wanted to give the community of players a chance to express their opinion about the casinos no matter if they're right or wrong.
Αυτόματη μετάφραση: