ΦόρουμΚαζίνοCasumo Casino - γενική συζήτηση

Casumo Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από morimayta
|
1651 προβολές 15 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Casumo Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Έπαιξα τις δωρεάν περιστροφές και μου λένε ότι δεν έχει rollover και ότι μπορώ να αποσύρω ό,τι κερδίζω

Αυτόματη μετάφραση:
morimayta
πριν από 1 έτος

Great no-deposit bonuses with no wagering are quite rare! 🙂

How much did you win, if I may ask?

Radka
πριν από 1 έτος

Έχω ένα πρόβλημα με το καζίνο γιατί δεν δέχονται την κίνηση του τραπεζικού μου λογαριασμού και δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των κερδών μου

Αυτόματη μετάφραση:
morimayta
πριν από 1 έτος

Then you should try to find out what is wrong with the statement. Is the casino in contact with you? Ask them so you can provide the correct version.

Maybe you received an email saying why exactly the statement was denied. Did you check?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Radka
πριν από 1 έτος

κερδίστε 27 δολάρια

Αυτόματη μετάφραση:
morimayta
πριν από 1 έτος

Ok, and what about the documents? Is the verification done now?

Radka
πριν από 1 έτος

Με αυτά τα 27 δολάρια κατάφερα να κερδίσω 30 και μετά κατέθεσα 10 για να μπορώ να κάνω ανάληψη και με αυτά τα 40 δολάρια που είχα στον λογαριασμό μου κατάφερα να κερδίσω 140 δολάρια, αλλά υπήρχε πρόβλημα, έκανα την κατάθεσή μου στο casumo μέσω ecoPayz, ο λογαριασμός μου στο casumo είναι επαληθευμένος 100%, αλλά το ecoPayz μου ζήτησε μια κλήση για να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου και το κάναμε πριν από 5 ημέρες και μέχρι τώρα δεν μου έχουν δώσει απάντηση για την επαλήθευση μου. Επειδή μπορώ να κάνω ανάληψη μόνο μέσω του ecoPayz επειδή αυτή ήταν η μέθοδος κατάθεσής μου στο καζίνο, θα ήθελα να επικοινωνήσετε με το ecoPayz ώστε να μου απαντήσουν γρήγορα, ώστε να μπορώ να κάνω ανάληψη αυτών των 140 δολαρίων, σας ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
morimayta
πριν από 1 έτος

Hello,

I see now! So the verification trouble is caused by the ecoPayz. Well, I'm sorry, even if I contact them on your behalf, I'm pretty sure it would be pointless. No other than you can make them finish the verification sooner, I'm afraid. We are in no relation with this payment provider, you see?

I imagine that it sounds harsh, but you have to be patient. Keep in touch with them and ask politely - daily.

Hopefully, it won't take too long.

Are you sure there is no other payment option you can pick instead?


Radka
πριν από 1 έτος

Ο Casumo μου είπε ότι αν το ecoPayz δεν με επαληθεύσει, θα δουν τι μπορούν να κάνουν, αυτή τη στιγμή έχω 200 δολάρια, κατάφερα να κερδίσω πολύ περισσότερα, οπότε θα ήθελα να το αποσύρω 🙏

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized405
πριν από 1 έτος

If this Jpay is a banking app or wallet, maybe you have to verify the account there in the first place. Ask the casino for a further explanation. I would do that.

πριν από 9 μήνες

license should be revoked!!!... I would never recommend it!!!

Jymgorn777
πριν από 9 μήνες

Sounds serious! Obviously, something has happened, care to share?

We may even be able to help, just give us some hints.

πριν από 7 μήνες

Im going to share my review here with you guys about the Casino matter:

----------------------------

I used to be a regular player on this casino, withdrawals usually were processed fast in less than 24 hours.

the last deposit I made was 80$ and from the casino end was a delay, I was okay with that, and while I was waiting I decided to play elsewhere.

the next day I decided to no play and take my funds back and noticed that my withdrawal was canceled.

I opened a conversation with customer service to investigate why my own money with no bonuses was kept by the casino and they said that it is mandatory to wager the amount deposited, under the argument that they don't operate as a bank. To avoid money laundering they have the right to hold my money.

After I opened a complaint on casino. guru and I got the bad news:

Quote -"Unfortunately, at this time, our hands are tied. I would recommend that you complete the wagering requirements the casino sets because you won’t be able to withdraw your funds."-

Conclusion:

I have given away 80$ because I cannot change my mind, can you imagine that 80 dollars is a money laundry? (in the first place they always ask bank statements to detect see how legit is the source of income and verify your ID)

That it is a low and cheap way to take your money and force you to lose your cash. So no I was a total naive. I was forced to, reactivate the account and play-give away the 80$.


I will never play in that place again. Advice to players, make sure you are ready to lose all your money because are never going to be able to withdraw your money until you at least wager the equivalent of your deposit.



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
petitgamer
πριν από 7 μήνες

Hello.

This is really a business standard.

Casinos are not banks and pay fees for every transaction, player deposits included. Normally, you need to wager the amount at least 1-2 times before that money becomes available for withdrawal. That is a reasonable "wagering", I'd say. Some casinos apply a more progressive approach, saying the deposit needs to be wagered 3-10 times.

It is partially part of the AML procedure (Anti-money laundering, further information in free e-course)

Always check the terms to find all the details.



Radka
πριν από 7 μήνες

subscribed. thanks

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα