Γεια σου Jaro!
Ναι, ακριβώς αυτό. Η τρίτη μου προσπάθεια ανάληψης εκκρεμεί τώρα 8 ημέρες. Μίλησα με την εξυπηρέτηση πελατών του καζίνο κάθε μέρα και μου λένε συνέχεια ότι εργάζονται για να το λύσουν.
Λένε τώρα εδώ και εβδομάδες ότι τα ζητήματα των αναλήψεών μου έχουν «λυθεί», «η απόσυρση βρίσκεται σε εξέλιξη καθώς μιλάμε», «το αρμόδιο τμήμα γνωρίζει την κατάσταση» και ούτω καθεξής.
Πριν από δύο μέρες ένας πράκτορας μου είπε ότι τα χρήματά μου είναι ασφαλή και θα τα πάρω. Η εξυπηρέτηση πελατών μου λέει τώρα ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα επειδή δεν είναι το αρμόδιο τμήμα.
Αυτό που είναι ενδιαφέρον είναι ότι ανακάλυψα από ένα φόρουμ ότι το sistercasino τους χρησιμοποιούσε αυτό το ίδιο κόλπο νωρίτερα με παίκτες. Είπαν ότι υπήρχαν «τεχνικά προβλήματα» με τον πάροχο πληρωμών (Zimpler), αλλά όταν ο παίκτης το ρώτησε από το Zimpler, ανακάλυψαν ότι τα χρήματα δεν είχαν φτάσει ποτέ στο Zimpler. Έτσι, στην περίπτωσή μου χρησιμοποιούσα τραπεζική μεταφορά επειδή η Visa δεν ήταν διαθέσιμη για αναλήψεις.
Δεν λαμβάνω σωστές απαντήσεις από την εξυπηρέτηση πελατών και απλώς μου λένε να περιμένω. Λοιπόν, έχουν περάσει περισσότερες από τρεις εβδομάδες αφότου έκανα την πρώτη μου προσπάθεια απόσυρσης.
Hi Jaro!
Yes, exactly that one. My third withdraw attempt has been pending now 8 days. Ive talked with casino’s customer service every day and they keep telling me that they are working to get it sorted.
They have been telling now for weeks that my withdraws issues have been "resolved", "withdraw is being in process as we speak", "relevant department is aware of the situation" and so on.
Two days ago an agent told me that my money is safe and i will get it. Customer service is telling me now that there is nothing they can do because they are not the relevant department.
what is intresting is that i found out from a forum that their sistercasino has been using this same trick earlier with players. They have told that there were "technical issues" with the payment provider (Zimpler) but when the player asked about it from Zimpler they found out that the money had never arrived to Zimpler. So in my case i was using Bank Transfer because Visa wasnt available for withdraws.
i dont get any proper answers from customer service and they just tell me to wait. Well now its been more than three weeks after i made my first withdraw attempt.
Αυτόματη μετάφραση: