ΦόρουμΚαζίνοCasinoWinBig - γενική συζήτηση

CasinoWinBig - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από Spaderfyra
|
5055 προβολές 21 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το CasinoWinBig, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Είχα μια θετική εμπειρία παιχνιδιού. Δυσκολεύεται να κατανοήσει τον χαμηλό βαθμό. Σε αυτήν την περίπτωση, το μόνο πράγμα για το οποίο θέλω να παραπονεθώ είναι οι αδικαιολόγητα μεγάλοι χρόνοι πληρωμής. Μερικές φορές έως και 3-4 ημέρες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Έχω ζητήσει ανάληψη 3000 ευρώ πριν από 48 ώρες και έστειλα επίσης όλα τα έγγραφα που ζήτησαν. Ακόμα δεν έχουν αποδεχτεί τα έγγραφα ή την απόσυρσή μου. Θα πάρω τα χρήματα ακόμη και είναι το ερώτημα;

Αυτόματη μετάφραση:
Speltorsken
πριν από 2 έτη

The casino doesn't have a good reputation I'm afraid, but since they're licensed in Malta, I wouldn't say the money is gone. 48hours isn't that much, especially when it comes to a smaller casino. Try to give them more time and remind yourself every second day.

πριν από 2 έτη

Τι κάνω αν δεν συμβεί τίποτα μετά από λίγο; Μπορώ να αναφέρω την περίπτωσή μου σε οποιονδήποτε;

Αυτόματη μετάφραση:
Speltorsken
πριν από 2 έτη

You can submit the complaint here so we can investigate - if the casino will cooperate with us. As a last resort, you can submit the complaint to their licensing authority.

Just keep in mind that Casino Guru Resolution Center allows casinos full 2 weeks to process KYC and payment, so even if you submit your complaint now, you will still be waiting forth the casino.

Keep in touch with the casino for a few more days, as Daniel suggested.

πριν από 2 έτη

Μπορώ σχεδόν να εγγυηθώ ότι θα το καθυστερήσουν επίτηδες. Πρώτα, ζήτησαν τα κλασικά, όπως διεύθυνση εγγράφου ταυτότητας κ.λπ. Εγκρίθηκαν, αλλά μετά ζήτησαν να στείλω μια φωτογραφία μου όταν κρατάω το έγγραφο της ταυτότητάς μου. Ετσι έκανα. Τώρα έχουν περάσει 46 ώρες χωρίς καμία απάντηση από μέρους τους.

Αυτόματη μετάφραση:
Speltorsken
πριν από 2 έτη

Hello,

this picture of you holding your ID is also pretty common. They just compare your true you with the ID's picture, I'd say. On the other hand, it could be quicker, I'd say.

Well, let's how long they need.

πριν από 2 έτη

Γεια και πάλι, έχει περάσει μια ολόκληρη εβδομάδα από τότε που ζήτησα την απόσυρσή μου. Όλα τα έγγραφα έχουν υποβληθεί, αλλά ακόμα δεν έχει λάβει απάντηση. Οι πράκτορες στη ζωντανή συνομιλία βρίσκουν διαφορετικές δικαιολογίες κάθε μέρα. Θέλω πραγματικά τα χρήματά μου τώρα, είμαι τόσο κουρασμένος από αυτό

Αυτόματη μετάφραση:
Speltorsken
πριν από 2 έτη

I feel you 🙁.

I would recommend submitting the complaint but as I already mention we provide each casino with 2 full weeks.

What excuse is the latest?

Radka
πριν από 2 έτη

Η τελευταία δικαιολογία είναι ότι έχουν πολλές αναλήψεις αυτή τη στιγμή και χρειάζεται χρόνος για να διεκπεραιωθούν.

Στους όρους και τις προϋποθέσεις τους, λέει ότι η ανάληψη διαρκεί 48 ώρες για τα έγγραφα και μετά 5-7 ημέρες ανάλογα με τον τρόπο ανάληψης. Έχουν περάσει 9 μέρες τώρα

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
Speltorsken
πριν από 2 έτη

Honestly, it can even be the true reason. However, it does not pardon the whole situation. A bad casino with a decent license, well, I think you may submit the complaint.

You're going to wait anyway, I guess. 🙁

πριν από 2 έτη

Is this solved? Did you ever got your money Speltorsken?

I'm middle of exactly the same scenario, 2800€ as they doesn't payout and refuse to answer me.

Marve.game
πριν από 2 έτη

Just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂


Marve.game
πριν από 4 μήνες

Hi,


im curious although its been a year since this issue. Did you receive your funds in the end? I have a similar situation now in their sister site.

Sebbb
πριν από 4 μήνες

Hi, are you also waiting for money from the casino ? Is it the one you have a complaint on- SportEmpire

How long have you been waiting and has the casino said anything to you about this delay ? 

Jaro
πριν από 4 μήνες

Hi Jaro!


Yes, exactly that one. My third withdraw attempt has been pending now 8 days. Ive talked with casino’s customer service every day and they keep telling me that they are working to get it sorted.


They have been telling now for weeks that my withdraws issues have been "resolved", "withdraw is being in process as we speak", "relevant department is aware of the situation" and so on.


Two days ago an agent told me that my money is safe and i will get it. Customer service is telling me now that there is nothing they can do because they are not the relevant department.


what is intresting is that i found out from a forum that their sistercasino has been using this same trick earlier with players. They have told that there were "technical issues" with the payment provider (Zimpler) but when the player asked about it from Zimpler they found out that the money had never arrived to Zimpler. So in my case i was using Bank Transfer because Visa wasnt available for withdraws.


i dont get any proper answers from customer service and they just tell me to wait. Well now its been more than three weeks after i made my first withdraw attempt.

Sebbb
πριν από 4 μήνες

I saw that you also have a complaint on this whole case, so let's see how it will develop. According to what you put into it a few minutes ago, this withdrawal failed and they recommended you to withdraw using another alternative. After 3 weeks I would not want to feel this way. However, will you enter another withdrawal using the payment method they recommended ? 

I'm sorry you've been waiting so long, but don't give up and especially don't do anything with the money until you withdraw it. 

I firmly believe that we will be able to help you when we contact the casino. 

I wish you good nerves. 

πριν από 4 μήνες

I just tried to make a withdraw with Skrill. Will see What is about to happen. I still hope that someone would contact Casino from you side.

Jaro
πριν από 4 μήνες

see my reply above.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα