ΦόρουμΚαζίνοCasinoWinBig - γενική συζήτηση

CasinoWinBig - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από Spaderfyra
|
3084 προβολές 13 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το CasinoWinBig, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Είχα μια θετική εμπειρία παιχνιδιού. Δυσκολεύεται να κατανοήσει τον χαμηλό βαθμό. Σε αυτήν την περίπτωση, το μόνο πράγμα για το οποίο θέλω να παραπονεθώ είναι οι αδικαιολόγητα μεγάλοι χρόνοι πληρωμής. Μερικές φορές έως και 3-4 ημέρες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Έχω ζητήσει ανάληψη 3000 ευρώ πριν από 48 ώρες και έστειλα επίσης όλα τα έγγραφα που ζήτησαν. Ακόμα δεν έχουν αποδεχτεί τα έγγραφα ή την απόσυρσή μου. Θα πάρω τα χρήματα ακόμη και είναι το ερώτημα;

Αυτόματη μετάφραση:
Speltorsken
πριν από 2 έτη

The casino doesn't have a good reputation I'm afraid, but since they're licensed in Malta, I wouldn't say the money is gone. 48hours isn't that much, especially when it comes to a smaller casino. Try to give them more time and remind yourself every second day.

πριν από 2 έτη

Τι κάνω αν δεν συμβεί τίποτα μετά από λίγο; Μπορώ να αναφέρω την περίπτωσή μου σε οποιονδήποτε;

Αυτόματη μετάφραση:
Speltorsken
πριν από 2 έτη

You can submit the complaint here so we can investigate - if the casino will cooperate with us. As a last resort, you can submit the complaint to their licensing authority.

Just keep in mind that Casino Guru Resolution Center allows casinos full 2 weeks to process KYC and payment, so even if you submit your complaint now, you will still be waiting forth the casino.

Keep in touch with the casino for a few more days, as Daniel suggested.

πριν από 2 έτη

Μπορώ σχεδόν να εγγυηθώ ότι θα το καθυστερήσουν επίτηδες. Πρώτα, ζήτησαν τα κλασικά, όπως διεύθυνση εγγράφου ταυτότητας κ.λπ. Εγκρίθηκαν, αλλά μετά ζήτησαν να στείλω μια φωτογραφία μου όταν κρατάω το έγγραφο της ταυτότητάς μου. Ετσι έκανα. Τώρα έχουν περάσει 46 ώρες χωρίς καμία απάντηση από μέρους τους.

Αυτόματη μετάφραση:
Speltorsken
πριν από 2 έτη

Hello,

this picture of you holding your ID is also pretty common. They just compare your true you with the ID's picture, I'd say. On the other hand, it could be quicker, I'd say.

Well, let's how long they need.

πριν από 2 έτη

Γεια και πάλι, έχει περάσει μια ολόκληρη εβδομάδα από τότε που ζήτησα την απόσυρσή μου. Όλα τα έγγραφα έχουν υποβληθεί, αλλά ακόμα δεν έχει λάβει απάντηση. Οι πράκτορες στη ζωντανή συνομιλία βρίσκουν διαφορετικές δικαιολογίες κάθε μέρα. Θέλω πραγματικά τα χρήματά μου τώρα, είμαι τόσο κουρασμένος από αυτό

Αυτόματη μετάφραση:
Speltorsken
πριν από 2 έτη

I feel you 🙁.

I would recommend submitting the complaint but as I already mention we provide each casino with 2 full weeks.

What excuse is the latest?

Radka
πριν από 2 έτη

Η τελευταία δικαιολογία είναι ότι έχουν πολλές αναλήψεις αυτή τη στιγμή και χρειάζεται χρόνος για να διεκπεραιωθούν.

Στους όρους και τις προϋποθέσεις τους, λέει ότι η ανάληψη διαρκεί 48 ώρες για τα έγγραφα και μετά 5-7 ημέρες ανάλογα με τον τρόπο ανάληψης. Έχουν περάσει 9 μέρες τώρα

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
Speltorsken
πριν από 2 έτη

Honestly, it can even be the true reason. However, it does not pardon the whole situation. A bad casino with a decent license, well, I think you may submit the complaint.

You're going to wait anyway, I guess. 🙁

πριν από 1 έτος

Is this solved? Did you ever got your money Speltorsken?

I'm middle of exactly the same scenario, 2800€ as they doesn't payout and refuse to answer me.

Marve.game
πριν από 1 έτος

Just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂


Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα