Ωραία, αλλά βλέπεις, μερικές φορές πρέπει απλώς να μείνεις εκεί και όλα έγιναν καλά όταν έχεις τα χρήματα. Είναι σημαντικό αν το καζίνο επικοινωνεί μαζί σας και σας λέει τι συμβαίνει. Θα ήταν χειρότερα αν δεν το έκαναν.
Λοιπόν, λαμβάνοντας υπόψη τον χρόνο που χρειάστηκε να περιμένετε, πιστεύετε ότι θα μείνετε και θα παίξετε εδώ μόλις λάβετε το cashout σας; 🤔
Great, but you see, sometimes you just have to hang in there and everything turned out well when you have the money. It's important if the casino communicates with you and tells you what's going on. It would be worse if they didn't.
So, considering the time you had to wait, do you think you'll stay and play here once you've got your cashout? 🤔
Βλέπω ότι έχετε υποβάλει και μια καταγγελία εδώ με την ομάδα μας, αλλά θα μπορούν να παρέμβουν μόνο αφού παρέλθει το χρονικό διάστημα των 14 ημερών. Έτσι, ελπίζω ότι θα μπορέσετε να λάβετε τα χρήματα νωρίτερα.
Ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως σε αυτό το καζίνο;
Ενημερώστε μας σχετικά με αυτήν την απόσυρσή σας.
I can see that you have also submitted a complaint here with our team, but they will be able to intervene only after the 14-day time period passes. So,I hope that you will be able to receive the money sooner.
Is your account fully verified at this casino?
Please keep us updated regarding this withdrawal of yours.
δεν μου ζήτησαν επαλήθευση.
they didn't ask me for verification.
eles nao me pediram verificacao.
αν λάβω τα χρήματα θα ενημερώσω την ομάδα.
if i receive the money i will let the team know.
se eu receber o dinheiro avisarei aqui a equipe sim.
Θα περιμένουμε ενημερώσεις από εσάς.
Είναι η πρώτη σας ανάληψη σε αυτό το καζίνο;
We will wait for updates from you.
Is this your first withdrawal at this casino?
Ευχαριστώ. Ενημερώστε μας όποτε έχετε κάποια νέα, παρακαλώ.
Thank you. Let us know whenever you have some news, please.
Έκανα αίτημα ανάληψης 1.600 ρεάλ στις 25 Ιουνίου,
Μέχρι στιγμής δεν έχουν καταβληθεί τα χρήματά μου στον λογαριασμό μου και σήμερα επικοινώνησα με τη λεγόμενη "υποστήριξη πελατών" και μου είπαν ότι το αίτημα ανάληψης ακυρώθηκε και ότι θα πρέπει να κάνω ξανά το αίτημα ανάληψης!
Με άλλα λόγια, σύμφωνα με την "υποστήριξη πελατών" θα πρέπει να περιμένω άλλες 5 εργάσιμες ημέρες!
Για μένα, είναι απλώς μια δόλια πλατφόρμα!
Με λίγα λόγια, το υπόλοιπο μου δεν επέστρεψε!
I made a withdrawal request for 1,600 reais on June 25th,
So far my money has not been paid into my account, and today I contacted the so-called "customer support" and they told me that the withdrawal request had been canceled and that I would have to make the withdrawal request again!
In other words, according to "customer support" I'll have to wait another 5 working days!
To me, they're just a fraudulent platform!
In short, my balance has not returned!
Fiz um pedido de saque de 1.600 reais,dia 25/06,
Até agora o meu dinheiro não caiu na conta,ainda por cima,hoje entrei em contato com o suposto "suporte ao cliente"me falaram que o pedido do saque foi cancelado,que eu teria que fazer novamente o pedido do saque !
Ou seja , segundo o "suporte ao cliente"terei que esperar mais 5 dias úteis!
Pra mim ,Não passam de uma plataforma fraudulenta!
Resumindo,meu saldo não retornou!
Λοιπόν, η υποστήριξη σίγουρα θα σας βοηθήσει και φαντάζομαι ότι πιθανώς νιώθετε ότι η απόσυρσή σας δεν είναι η προτεραιότητα για το καζίνο. Σίγουρα θα περίμενα κάποια εξήγηση και μια ειλικρινή συγγνώμη.
Ωστόσο, θα ήταν καλύτερο να λάβετε τα χρήματα, παρά αυτό το συναίσθημα. Αν δεν κάνω λάθος, σας λείπει και το ποσό από την ακυρωμένη ανάληψη, έτσι είναι;
Φοβάμαι ότι ο μόνος που μπορεί αυτή τη στιγμή να σας βοηθήσει σε αυτό είναι ένας υπάλληλος καζίνο.
Well, the support should certainly do some supporting, and I imagine you probably feel like your withdrawal is not the priority for the casino. I would certainly expect some explanation and an honest apology.
Still, it would be best to get the money, despite that feeling. If I'm not mistaken, you're also missing the amount from the cancelled withdrawal, is that so?
I fear the only one who can currently help you with that is a casino employee.
Γεια, έχω και εγώ προβλήματα. Τα χρήματά μου δεν κατατέθηκαν ποτέ (άμεση μεταφορά) και δεν ελήφθη ποτέ τίποτα. Αυτό είπε το πρώτο άτομο υποστήριξης στη ζωντανή συνομιλία. Ο άλλος μου είπε κάτι τελείως διαφορετικό... Να κάνω υπομονή άλλες 2-3 μέρες... Τι είδους καζίνο είναι αυτό... Δεν έχω ζήσει κάτι τέτοιο. Θα δώσω στα παιδιά μέχρι τη Δευτέρα... αλλιώς θα πάω με το αυτοκίνητο στο κέντρο του Αμβούργου και θα πάρω τον κατάλληλο δικηγόρο για αυτό το θέμα.
Hi, I have problems too. My money was never deposited (instant transfer) and nothing was ever received. That's what the first support person said in the live chat. The other person told me something completely different... I should be patient for another 2-3 days... What kind of casino is this... I've never experienced anything like it. I'll give the guys until Monday... otherwise I'll drive into downtown Hamburg and get the right lawyer for this matter.
Moin, habe ebenfalls probleme. Mein Geld sei niemals eingezahlt worden (Sofortüberweisung) ist nie was eingegangen. So der erste Support im Live Chat. Der andere hat mir was ganz anderes erzählt.. ich solle mich doch 2-3 Tage noch gedulden ... Was ist das für ein Casino ... sowas hab ich noch nicht erlebt. Bis Montag gebe ich den Jungs.. ansonsten fahre ich in die Innenstadt von Hamburg und hol mir den richtigen Anwalt für diese angelegenheit hier.
όχι. Περιμένω επαγγελματική, γρήγορη επεξεργασία από καζίνο και όχι μισό νηπιαγωγείο κάπου στο Κονγκό πίσω από την Ε.Ε.
no. I expect professional, fast processing from a casino and not a half-kindergarten somewhere in the Congo behind the EU
nein. ich erwarte von einem Casino professionelle schnelle abwicklungen und nicht son halber kindergarten irgendwo im Kongo hinter der EU
Μόλις απενεργοποιήθηκα από το καζίνο όταν απείλησα να καταθέσω αγωγή ομαδικής αγωγής σχετικά με τις δηλώσεις της ομάδας υποστήριξης που άλλαζαν συνεχώς. Έκανα κάποια έρευνα. Ο Denys Butko είναι ο επικεφαλής της Rabidi NV, η οποία εκπροσωπεί αυτές τις εταιρείες χαρτοφυλακίου τυχερών παιχνιδιών καζίνο. Απείλησα την ομάδα υποστήριξης με αυτό!
ΑΠΑΤΗ ΑΠΑΤΗ ΜΕ ΔΑΧΤΥΛΟ!!!!!! ΚΑΖΙΝΟΛΙΑ ΑΠΑΤΗ!!!!
I was just deactivated by the casino when I threatened to file a class action lawsuit regarding the statements made by the support team that kept changing. I did some research. Denys Butko is the head of Rabidi NV, which represents these casino gambling holding companies. I threatened the support team with this!
FINGER OFF FRAUD SCAM!!!!!! CASINOLY SCAM!!!!
Ich wurde so eben Deaktiviert vom Casino als ich mit einer Sammelklage gedroht habe bzgl der immer anderen getätigten aussagen des suppopertes. Ich habe recherchiert. Denys Butko ist der Kopf von der Rabidi N.V. der diese Casino Gambling Holdinggesellschaften vertritt. Dies habe ich den Support auch so angedroht!
FINGER WEG BETRUG SCAM!!!!!! CASINOLY SCAM!!!!
Το αίτημα ανάληψης μου ακυρώθηκε, έκανα άλλο ένα αίτημα για το Instant Pix το οποίο δεν έχει πληρωθεί ακόμη, δεν έχω δει ποτέ κάτι παρόμοιο, είμαι μέρος άλλων οίκων, συμπεριλαμβανομένων των KTO, superbet, blaze .... και ούτω καθεξής , δεν είχα ποτέ πονοκέφαλο.....
Πολύ περίπλοκο αυτό το καζίνο, αν δεν είναι απάτη, δεν ξέρω τι είναι!
My withdrawal request was canceled, I made another request for Instant Pix which has not yet been paid, I've never seen anything like it, I'm part of other houses, including KTO, superbet, blaze .... and so on, I've never had a headache.....
Very complicated this casinoly, if it is not a scam, I do not know what it is!
Meu pedido de saque foi cancelado,fiz outro pedido de Pix instantâneo que ainda não foi feito o pagamento,Nunca vi algo tão parecido, faço parte de outras casas ,que inclui KTO,superbet,blaze ....e por aí em diante,nunca tive dor de cabeça.....
Bem complicado esse casinoly,se não é Golpe, desconheço oque é!
καλως ηρθες στο κλαμπ. Ο Θεός θα κρίνει και τον Ντένις Μπούτκο. Είμαι αρκετά σίγουρος γι' αυτό. Θα χρησιμοποιήσω τώρα ό,τι μου έδωσε ο Θεός στις δυνάμεις μου για να καταστρέψω αυτό το ον με δικηγόρους και μηνύσεις μέχρι το τέλος της ζωής του. Χωρίς εκδίκηση, χωρίς θυμό... μόνο αγάπη για τον πλησίον
welcome to the club. God will judge Denys Butko too. I am pretty sure of that. I will now use everything that God has given me in my power to destroy this being with lawyers and lawsuits until the end of his life. No revenge, no anger... just love for one's neighbor
welcome to the club. Gott wird richten auch bei Denys Butko. Da bin ich mir ziemlich sicher. Ich werde jetzt alles was in meiner Macht gelegt wurde von Gott nutzen um dieses Wesen bis zum Ende seines Lebens mit Anwälten und Klagen kaputt zu machen. Keine Rache, keine Wut ... nur nächstenliebe
Μόλις απενεργοποιήθηκα από το καζίνο όταν απείλησα να καταθέσω αγωγή ομαδικής αγωγής σχετικά με τις δηλώσεις της ομάδας υποστήριξης που άλλαζαν συνεχώς. Έκανα κάποια έρευνα. Ο Denys Butko είναι ο επικεφαλής της Rabidi NV, η οποία εκπροσωπεί αυτές τις εταιρείες χαρτοφυλακίου τυχερών παιχνιδιών καζίνο. Απείλησα την ομάδα υποστήριξης με αυτό!
ΑΠΑΤΗ ΑΠΑΤΗ ΜΕ ΔΑΧΤΥΛΟ!!!!!! ΚΑΖΙΝΟΛΙΑ ΑΠΑΤΗ!!!!
I was just deactivated by the casino when I threatened to file a class action lawsuit regarding the statements made by the support team that kept changing. I did some research. Denys Butko is the head of Rabidi NV, which represents these casino gambling holding companies. I threatened the support team with this!
FINGER OFF FRAUD SCAM!!!!!! CASINOLY SCAM!!!!
Ich wurde so eben Deaktiviert vom Casino als ich mit einer Sammelklage gedroht habe bzgl der immer anderen getätigten aussagen des suppopertes. Ich habe recherchiert. Denys Butko ist der Kopf von der Rabidi N.V. der diese Casino Gambling Holdinggesellschaften vertritt. Dies habe ich den Support auch so angedroht!
FINGER WEG BETRUG SCAM!!!!!! CASINOLY SCAM!!!!
Μπορώ να ρωτήσω πότε ακριβώς ζητήσατε την ανάληψη, παρακαλώ και ήταν αυτή η πρώτη σας σε αυτό το καζίνο;
Θα πρέπει πάντα να μιλάτε με το προσωπικό υποστήριξης με σεβασμό και να μην το απειλείτε. Είναι πολύ σύνηθες να σας αποκλείουν από τη συνομιλία αν το κάνετε, φυσικά.🤷♀️
Δώστε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την απόσυρσή σας και ελπίζουμε ότι θα μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε εάν χρειαστεί.
May I ask when exactly have you requested the withdrawal, please and was this your first one at this casino?
You should always talk to the support staff with respect and not threaten them. It is very usual that they will block you from the chat if you do so, of course.🤷♀️
Please provide some more information regarding your withdrawal, and hopefully we will be able to help you if needed.
Το αίτημα ανάληψης μου ακυρώθηκε, έκανα άλλο ένα αίτημα για το Instant Pix το οποίο δεν έχει πληρωθεί ακόμη, δεν έχω δει ποτέ κάτι παρόμοιο, είμαι μέρος άλλων οίκων, συμπεριλαμβανομένων των KTO, superbet, blaze .... και ούτω καθεξής , δεν είχα ποτέ πονοκέφαλο.....
Πολύ περίπλοκο αυτό το καζίνο, αν δεν είναι απάτη, δεν ξέρω τι είναι!
My withdrawal request was canceled, I made another request for Instant Pix which has not yet been paid, I've never seen anything like it, I'm part of other houses, including KTO, superbet, blaze .... and so on, I've never had a headache.....
Very complicated this casinoly, if it is not a scam, I do not know what it is!
Meu pedido de saque foi cancelado,fiz outro pedido de Pix instantâneo que ainda não foi feito o pagamento,Nunca vi algo tão parecido, faço parte de outras casas ,que inclui KTO,superbet,blaze ....e por aí em diante,nunca tive dor de cabeça.....
Bem complicado esse casinoly,se não é Golpe, desconheço oque é!
Έχετε ενημερώσεις σχετικά με την απόσυρσή σας, παρακαλώ; Είχε ήδη υποβληθεί σε επεξεργασία;
Εάν όχι, η ομάδα μας θα προσπαθήσει να το ελέγξει και ελπίζουμε να βοηθήσει.
Have you got any updates regarding your withdrawal, please? Was it already processed?
If not, our team will try to check it out and hopefully help.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.