Γεια σου Radka,
Μπορώ να πω - φαίνεται ότι είστε στο πλευρό αυτού του καζίνο και προσπαθείτε να το προστατέψετε.
Ίσως θα μπορούσατε να υποχωρήσετε λίγο από αυτό και να σκεφτείτε ότι τα καζίνο έχουν τρεις κύριες λειτουργίες: κατάθεση, παιχνίδι και ανάληψη.
Εάν το τελευταίο δεν λειτουργεί - στην περίπτωσή μου δεν έχει λειτουργήσει για 8 ημέρες - τότε συνήθως έχει να κάνει με το καζίνο που ενεργεί δόλια και δεν πληρώνει κέρδη για ασήμαντους λόγους. Όπως οι περισσότεροι παίκτες, είχα μεγάλη εμπειρία με αυτό.
Λάβετε επίσης υπόψη σας ότι οι μεταφορές στη Γερμανία δεν διαρκούν περισσότερο από μία ημέρα και θα διαρκέσουν μόνο δευτερόλεπτα στο εγγύς μέλλον. Η ρύθμιση σίγουρα δεν αποτελεί πρόβλημα για μια απλή μεταφορά και επομένως το επιχείρημά σας είναι εντελώς αβάσιμο
Η υποστήριξη του καζίνο δεν είναι χρήσιμη και, κατά τη γνώμη μου, παρέχει υποστήριξη για το καζίνο και όχι για τους παίκτες. Εκτός από ασήμαντες δικαιολογίες, δεν έχω λάβει καμία βοήθεια εδώ για μέρες.
Απευθύνομαι σε αυτήν την πλατφόρμα επειδή χρειάζομαι βοήθεια και όχι επειδή έχω πολύ λίγη κατανόηση για τα (ω τόσο φτωχά) καζίνο που είναι προεπιλεγμένα.
Ίσως μπορείτε να εστιάσετε σε αυτό που προωθείτε - τη διαφάνεια και την υποστήριξη των παικτών - αντί να εκφράσετε απλώς την κατανόησή σας για το καζίνο.
Τις καλύτερες ευχές!
Hello Radka,
I can tell - you seem to be on the side of this casino and trying to protect it.
Maybe you could step back from this a bit and consider that casinos have three main functions: deposit, play and withdraw.
If the latter doesn't work - in my case it hasn't worked for 8 days - then it usually has to do with the casino acting fraudulently and not paying out winnings for flimsy reasons. Like most players, I have had a lot of experience with this.
Please also keep in mind that transfers in Germany do not take longer than a day and will only take seconds in the near future. Regulation is certainly not a problem for a simple transfer and your argument is therefore completely unfounded
The casino's support is not helpful and, in my opinion, provides support for the casino rather than for the players. Other than flimsy excuses, I haven't received any help here for days.
I turn to this platform because I need help and not because I have too little understanding for the (oh-so-poor) casinos that are in default.
Maybe you can focus on what you're promoting - transparency for and support of players - rather than just expressing your understanding of the casino.
Best regards!
Hallo Radka,
ich merke schon - Sie scheinen auf der Seite ses Casinos zu stehen und versuchen, es zu schützen.
Vielleicht könnten Sie davon ein bisschen Abstand nehmen und bedenken, dass Casinos drei hauptsächliche Funktionen haben: Einzahlen, Spielen und Auszahlen.
Wenn letzteres nicht funktioniert - in meinem Fall seit 8 Tagen nicht funktioniert - dann hat das meistens damit zu tun, dass das Casino betrügerisch agiert und Gewinne unter fadenscheinigen Gründen nicht auszahlt. Wie die meisten Spieler habe ich damit reichhaltig Erfahrungen gemacht.
Bitte bedenken Sie zudem, dass auch in Deutschland Überweisungen nicht länger als einen Tag dauern und in naher Zukunft nur noch Sekunden dauern dürfen. Die Regulierung ist für eine simple Überweisung also sicher kein Problem und Ihr Argument ist somit vollkommen unbegründet
Der Support des Casinos ist nicht hilfsbereit und macht aus meiner Sicht eher Support für das Casino anstatt für die Spieler. Ausser fadenscheinige Ausreden erhalte ich hier seit Tagen keine Hilfe.
Ich wende mich an diese Plattform, weil ich Hilfe brauche und nicht, weil ich zu wenig Verständnis für die (achso armen)Casinos habe, die in Zahlungsverzug stehen.
Vielleicht können Sie das, womit Sie werben - Transparenz für und Unterstützung der Spieler - in den Fokus nehmen, anstatt nur Ihr Verständnis für das Casino zu äußern.
Viele Grüsse!
Αυτόματη μετάφραση: