ΦόρουμΚαζίνοΚάνω παράπονο ή συνεχίζω τη διαδικασία;...βοήθεια...

Κάνω παράπονο ή συνεχίζω τη διαδικασία;...βοήθεια...

πριν από 1 έτος από syquence
|
1286 προβολές 11 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Γεια σε όλους, χρειάζομαι συμβουλές από κάποιον πιο ειδικό από εμένα για το πρόβλημα που αντιμετωπίζω με ένα διαδικτυακό καζίνο που δεν ανήκει στο AAMS.


Ζήτησα την πρώτη μου ανάληψη 300e (χωρίς μπόνους, μόνο πραγματικά χρήματα και πραγματικές ανανεώσεις) και ο ιστότοπος μου έστειλε ένα email ζητώντας πρόσθετα έγγραφα.


Θέλω να επισημάνω ότι είχα ήδη επαληθεύσει τον gaming λογαριασμό με όλα τα απαιτούμενα έγγραφα (selfie, άδεια οδήγησης και λογαριασμός σπιτιού), στα πρόσθετα έγγραφα μου ζητούν φωτογραφία με καλυμμένους αριθμούς, μπροστά και πίσω από την κάρτα με το οποίο κατέθεσα και μια περαιτέρω selfie με την άδειά μου στο ευανάγνωστο χέρι μου.


Θα ήθελα να μάθω τι σχέση υπάρχει μεταξύ της selfie με την άδεια οδήγησης στο χέρι και της απόσυρσής μου, όταν έχουν ήδη τη φωτογραφία του εγγράφου που ζητήθηκε.


Συνεχίζω με την απαιτούμενη επαλήθευση ή είναι προτιμότερο να ανοίξω καταγγελία;





Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
syquence
πριν από 1 έτος

Hi can I ask what casino exactly is this ? 

As far as verification is concerned, I would recommend to cooperate with the casino. Apparently it's just a additional verification since you say that your account has already been verified. It's a process that casinos are careful about, so I don't think it's unusual. 

In summary, it's best to provide the additional things that the casino requires from you so that you can then withdraw the money. 

Anyway, when you manage to get through the verification, could you let us know if it went smoothly and how long it took ? 

Jaro
πριν από 1 έτος

Γεια, ευχαριστώ για την απάντηση, το καζίνο είναι το Smokace, δεν το έχω πλέον

έστειλε τίποτα, γιατί εκτός από τη selfie πρέπει να στείλω απόδειξη ότι η κάρτα

η προπληρωμένη κάρτα που χρησιμοποίησα μου ανήκει, έχω κάνει περισσότερες από μία ανανέωση

στον ιστότοπό τους, αλλά το πρόβλημα είναι ότι η τράπεζα δεν παρέχει πρόσθετα έγγραφα

για το καρτοκινητο οποτε δεν ξερω τι να του στειλω.

Τα έγγραφα που έχω στείλει μέχρι στιγμής είναι (μπροστινή/πίσω άδεια οδήγησης, μια selfie μου χωρίς έγγραφα, δύο λογαριασμοί Casam, φωτογραφία μπροστινής και πίσω προπληρωμένης κάρτας), ακόμα κι αν έστελνα τη selfie μου με την άδεια οδήγησης, πάλι δεν θα το έκανα έχουν τα δικαιολογητικά που απαιτούν για την προπληρωμένη κάρτα ....


(μου λένε ότι το στιγμιότυπο από την εφαρμογή της τράπεζάς μου για το αντίγραφο κίνησης της κάρτας είναι επίσης καλό αν καταλαβαίνω καλά, το πρόβλημα είναι ότι θέλουν την κάρτα με τους πρώτους έξι αριθμούς ακάλυπτους και τους τελευταίους τέσσερις... μια χαρά στην εφαρμογή η τράπεζά μου δείχνει μόνο τα τέσσερα τελευταία, οπότε νομίζω ότι θα το απέρριπταν επίσης)

Αυτόματη μετάφραση:
syquence
πριν από 1 έτος

You know, I think it is fair to say that the best approach is to cooperate with the casino. I know how that sounds; believe me, the point, however, is to be verified not to prolong the process further. Thus, I need you to know that we allow casinos 14 full days to complete the verification and send the money.

Other details are provided in this guide: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

May I know what seems to be the issue with the prepaid card? Honestly, I would expect the necessity of the card's holder's name, which I assume these cards usually don't have...🤔

Am I close?


Radka
πριν από 1 έτος

Ναι, ακριβώς, το όνομα μπορεί να διαβαστεί μόνο στην εφαρμογή της τράπεζας, αλλά μπορείτε να δείτε μόνο τα τελευταία τέσσερα ψηφία ενώ θέλουν και τα πρώτα έξι, έστειλα και τη φωτογραφία της κάρτας με όλους τους αριθμούς που ζητήθηκαν αλλά προφανώς το όνομα δεν εμφανίζεται στην κάρτα γιατί είναι προπληρωμένη...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Αργότερα όταν επιστρέψω από τη δουλειά θα προσπαθήσω να τους στείλω την οθόνη και θα εξηγήσω τι δεν μπορώ να κάνω περαιτέρω, θα δω και θα σας ενημερώσω και ευχαριστώ για τις προτάσεις προς το παρόν

Αυτόματη μετάφραση:
syquence
πριν από 1 έτος

I understand your situation. So we will wait for the casino's reply and see what statement they will give. If it will not be possible to provide the document that they ask for because it is a prepaid card, I guess they will have some alternative to resolve the situation. 

Let us know when you hear the news. I hope everything will be fine. 🙂

πριν από 6 μήνες

How long has anyone waited for this "game check, bet check" before receiving your withdrawal? I am going on 5 days even after successful kyc verification and I was told I been verified and did not need any further verification procedures to withdraw but I haven't even gotten one or any email or indication that I am getting my winnings going on day 5! They keep sending me the same excuses each time "waiting to hear back from the game provider" 🙄 such an unnecessary withdrawal process just to stall from paying

cpina5216
πριν από 6 μήνες

Hello. May I ask which casino are you referring to, please? We usually give casinos 14 full days to complete the process, especially if some additional checks need to be done. Hopefully it'll be processed soon. Please let us know about any updates regarding.

Romi
πριν από 6 μήνες

Smokace. And it has now been day 8. They've since canceled two of my pending withdrawals and haven't given me a reason why, I've been talking to automated responses all this time, I've yet to hear from a real person filefile

cpina5216
πριν από 6 μήνες

In this case, the live support won't be in any help, in my opinion, as they can not, or don't know to tell you the exact explanation. And unfortunately, until the casino will get the full check from the game provider, there is not much to do for you, and even for them, just wait. I know, that it is not very easy, nor pleasant, but without the decision from the game provider, there won't be any progress.

Have you got any feeling that you played in a non-standard way, maybe, or encountered some technical error during the game, by any chance?


cpina5216
πριν από 6 μήνες

I m texting yu today, caus I made nearly same experiences with smokace like yu did. I won about 20.000€ 2 weeks ago. First bigger win was in GATES OF OLYMPUS 1000, about 11.000€ I hit the 1000x multiplier in freespins, you can imagine I was near tears of happiness, on next day I topped that with again about 10000€ on 10000 BC slot from yggdrasil. After I confronted smokace with my withdrawal request, one day later I got email, I should wait for the approval of the game provider until 14 working days. This shocked me to a freaking point, okay it s maybe my fault cause I lost self control, I ayed the whole winnings down as I recognized I was limited to withdraw in partly transactions of 1200 per day, this is horrible and not very serious behavior for a recommended casino, I felt so betrayed.

Maybe I should really have waited the time they ve set to wait for me as a player, but I ve read so much other experiences on telegram for example, they all hav made the same bad experiences, and one never gets to know, if anybody of them, with higher winnings ever got his money at the end. It s terrible.

So I m asking yu now, did yu get yur money in the end, or do they still let yu slide strategically, with any complaining about approvals and difficulties with the payment method etc??

I really want to know if anybody with high winning amounts really gets paid from smokace, it seems like a farce.

I want to trust this casino cause I Lov paying there, since I always had the feeling the winnings are really considerable in comparison to other casinos, but what the hell, If yu can t let it be paid out.

So please tell me yu finally got yur money, or my relationship with SMOKACE will end up here with this case. 😂😭

I ve read from a case in telegram Chanel, someone waited over 30working days and he never got any feedback from the casino,, this player didn t go on updating what happened, he left his story exactly open like yu did here, no more comments no more updates.

I want to clear up for me and other players if this casino is worth it or should be avoided, because of strategically perceiving.

I would be so happy, for any answer from yur side, how this story went on. Please Don t hesitate. Thanks so much previously😇❤️

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα