Γεια, θα ήθελα να πω ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν την επαλήθευση λογαριασμού. Υποστηρίζεις ότι χρειάζονται ήδη 20, που νομίζω ότι δεν είναι το λιγότερο. Σας είπε επίσης το καζίνο γιατί χρειάζεται σχετικά μεγάλο χρονικό διάστημα; Υπάρχει κάτι λάθος με τα έγγραφά σας ή το καζίνο δεν τα δέχεται; Ποια ήταν η τελευταία απάντηση που λάβατε από το καζίνο κατά την επαλήθευση λογαριασμού;
Εν πάση περιπτώσει, καθώς ανέφερα πόσο χρόνο δίνουμε στα καζίνο για να επιλύσουν αυτήν τη διαδικασία, θα συνιστούσα να υποβάλετε μια καταγγελία εδώ σε αυτόν τον σύνδεσμο . Η ομάδα μας θα προσπαθήσει να βοηθήσει αν επιμείνει η κατάσταση. Φυσικά, εάν έχετε ερωτήσεις και δεν ξέρετε τι να περιμένετε από ένα παράπονο, επισυνάπτω επίσης έναν οδηγό που θα μπορούσε να σας φανεί χρήσιμος και θα μάθετε πώς λειτουργεί το παράπονο.
Ενημερώστε με αν θέλετε.
Hi, I would like to say that we give casinos 14 days to resolve account verification. You claim that it already takes 20, which I think is not the least. Did the casino also tell you why it takes a relatively long time? Is there something wrong with your documents, or is the casino not accepting them? What was the last response you received from the casino during account verification?
Anyway, since I mentioned how much time we give casinos to resolve this process, I would recommend filing a complaint here on this link . Our team will try to help if the situation persists. Of course, if you have any questions and don't know what to expect from a complaint, I am also attaching a guide that could be helpful and you will find out how the complaint works.
Let me know if you go for it.
Ahoj, chcel by som povedať, že my kasínam dávame 14 dní na vyriešenie verifikácie účtu. Ty tvrdíš, že už trvá 20 , čo si ymslím, že nie je najmenej. Povedalo ti kasíno aj prečo to trvá pomerne dlho ? Je niečo s tvojími dokumentami, respektíve kasíno ich neakceptuje ? Akú poslednú odpoveď od kasína si dostal v rámci overovania účtu ?
Tak či onak, keďže som spomenul koľko aký čas dávame kasínam na vyriešenie tohoto procesu, tak by som odporučil založiť si sťažnosť tu na tomto linku. Náš tím sa bude snažiť pomôcť ak bude situácia pretrvávať aj naďalej. Samozrejme ak by si mal nejaké otázky a nevedel, čo od sťažnosti očakávať, tak prikladám aj guide, ktorý by ti mohol byť nápomocný a zistíš ako sťažnosť funguje.
Daj mi vedieť, či pôjdeš do toho.
Αυτόματη μετάφραση: