Υπάρχει περίπτωση αυτά τα παιχνίδια να περιορίστηκαν σε εσάς επειδή πήρατε το μπόνους; Δυστυχώς, είναι φυσιολογικό ένα μπόνους να εμποδίζει τους παίκτες να παίξουν πολλά παιχνίδια διαθέσιμα χωρίς μπόνους. Ανεξάρτητα από το τι σε μια τέτοια κατάσταση, η υποστήριξη πελατών ή ένας χειριστής συνομιλίας θα πρέπει να σας αντιμετωπίσει!
Δεν μπορώ να πω ότι μου βγήκε:
Λοιπόν, δεν είμαι σίγουρος τι να κάνω με αυτό, για να είμαι ειλικρινής. Μπορείτε να δοκιμάσετε ένα άλλο παράπονο, είστε μέσα;
Any chance those games were restricted to you because you took the bonus? Sadly, it is normal that a bonus prevents players from playing many games available without a bonus. No matter what in such a situation, customer support or a chat operator should take of you!
I can't say it worked out for me:
Well, not sure what to do with that, to be honest. You may try another complaint, are you in?
Αυτόματη μετάφραση: