ΦόρουμΚαζίνοBingo Bonga Casino - γενική συζήτηση

Bingo Bonga Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Hamza19
|
5761 προβολές 26 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Bingo Bonga Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

I've been playing online casino for years always bullshit with verification or payouts and a friend told me about bingobango so thought I'd try it and yes I really won a large amount and I thought okay again bullshit with everything but no verification within a day and payouts like in the policy has been described. And the customer service you are helped really quickly, I really give this casino a big 10.

Hamza19
πριν από 1 έτος

Hello Hamza19, congratulations 🎉 and I am happy you had fun in this casino. Can you share some nice winnings with us?🙂 Even though you described it nicely here, it will be more effective to create the user review here where it belongs. Could you do that please? It will be much more beneficial for other players. Thank you

πριν από 1 έτος

BingoBonga Casino μην παίζετε εκεί. Όσο χάνετε, όλα είναι εντάξει, αλλά προσέξτε να κερδίσετε και να ζητήσετε πληρωμή. Υπέβαλα όλα τα έγγραφα και μετά απέτυχε με μια selfie, μερικές φορές δεν φαινόταν το χέρι, μετά δεν μπορούσε να διαβαστεί η ταυτότητα κ.λπ., όλα μαλακίες, μόνο και μόνο για να μην χρειαστεί να πληρώσω. Έχω ζήσει πολλά καζίνο όλα αυτά τα χρόνια, αλλά αυτό είναι το χειρότερο από όλα όσον αφορά τις πληρωμές...

Αυτόματη μετάφραση:
huebbie69
πριν από 1 έτος

Hello huebbie69, yes, verification of your account can sometimes take a long time, but we recommend that you cooperate with casino as much as possible. Sending documents according to the casino's requirements is really necessary and there is no reason to immediately think that the casino doesn't want to pay out your winnings, although it may seem opposite from the beginning.

How many days has it take since you started with the verification process, please? Do you have any specific problem with providing your documentation or a photo? For your information, we allow casinos 14 full days to complete the verification and for the withdrawal in general. Unfortunately, not all verifications are smooth as we wish to be, but I hope you will succeed in the end. Please keep us informed. Thank you

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος


Γεια σε όλους,


Αμφιβάλλω αν θα λάβω τα χρήματά μου.

Η κατάθεση πήγε ομαλά, οι πληρωμές απλά ακυρώνονται.

Κάθομαι μπροστά στο ίδιο πρόβλημα με το huebbi69.

Από τις 24/11/22 δεν μπορώ να πάω άλλο.


Πρώτα εκτελείται μέσω μιας καλής λειτουργίας από το hooqu, όπου ελέγχονται όλα τα σχετικά δεδομένα (αναγνώριση βίντεο, ταυτότητα και επιβεβαίωση διεύθυνσης).

μετά συνεχίζουμε με τις εκδόσεις του

Μπίνγκο Μπόνγκα

-Εικόνα με ταυτότητα και ετικέτα "Hello Bingo Bonga Casino with date".


-ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

- Απόδειξη διεύθυνσης

-Η δήλωση λογαριασμού με την ακριβή ώρα και το όνομα πρέπει να αναγράφεται στην απόδειξη.


Για μένα όλα αυτά είναι παρενόχληση, αλλά αφού κέρδισα 2000€ και όχι 200€ δεν μπορώ απλά να το αφήσω.

Παίζω πολύ και μου αρέσει να παίζω, αν απλώς γίνουν οι συναλλαγές πληρωμής, θα έπαιζα ξανά μαζί τους.

Χαιρετισμοί




Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

@Magda: Ήταν σκέτη παρενόχληση. Κατά την επαλήθευση, θα σας ζητηθεί να υποβάλετε τα δεδομένα σας μέσω της υπηρεσίας Hooyu. Το έκανα και πήρα επιβεβαίωση της γνησιότητάς μου από εκεί. Αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό για το καζίνο (γιατί να χρησιμοποιήσω καθόλου το Hooyu;;;). Ανέβασα περισσότερες από 10 selfies με ταυτότητα και το σημείωμα και ΚΑΝΕΝΑ δεν πληρούσε τις απαιτήσεις του καζίνο. Έβγαλα μια φωτογραφία 20 εκατοστά μακριά από την κάμερα, όχι, ήταν πολύ θολή!!!!. Πρόκειται για δομές της μαφίας με μοναδικό στόχο να μην πληρώσουν το κέρδος. Επικοινώνησε επίσης με τον διευθυντή χωρίς απάντηση!!! Για μένα ήταν 400 ευρώ. Έπειτα έπαιξα στον τζόγο τα χρήματα και έκλεισα τον λογαριασμό μου σήμερα. Δεν το έχω ζήσει ποτέ έτσι, είναι το χειρότερο.


@Brown: Νιώθω για σένα και ξέρω τι περνάς. Με το 2K, ωστόσο, αξίζει επίσης να κινηθείτε νομικά εναντίον αυτού του καζίνο. Τραβήξτε στιγμιότυπα οθόνης από όλα!!!! Σου εύχομαι περισσότερη επιτυχία από ό,τι είχα...

Αυτόματη μετάφραση:
Brown
πριν από 1 έτος

It's interesting what you both described here. I see very negative comments mostly from German players in our user reviews section. The casino even reacted to the oldest one, but then it seems they gave up.

I hope you'll get your winnings, I just have a feeling that it may take a longer time than usual.

Brown
πριν από 1 έτος

Hello Brown,


may I know what document you found the hardest to provide? I also noticed that German players are in general much more upset by the KYC even in other casinos. As far as I can tell the biggest problem seems to be the proof of deposit/transaction. Some players have to go to the bank personally to get it.


So now I'm wondering what seems to be the worst for you. 

πριν από 1 έτος

Είχα προβλήματα μόνο τις τελευταίες δύο ημέρες λόγω της πληρωμής, η οποία ακυρωνόταν κάθε φορά, παρόλο που όλα είχαν επαληθευτεί. Αυτό το καζίνο βγαίνει μόνο για τα χρήματά σας!!

Αυτόματη μετάφραση:
skalinger510
πριν από 1 έτος

Hello,

I'd say that it is important to mention why your withdrawals keep rejecting. Do you know the reason, please? Did you ask the casino what's wrong?

Can you opt for a different payment option? It may solve the issue. 🤔

Kindly share any reply you got.



Radka
πριν από 1 έτος

Ζητήθηκε κάθε φορά να αποδείξει την κατάθεση (έγγραφο), με ημερομηνία ώρα από ποια τράπεζα και ούτω καθεξής. Τους είχε στείλει στιγμιότυπα οθόνης της κατάθεσης και δεν ήταν ευχαριστημένοι με τίποτα!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Είναι γεγονός, δεν θα παίξω άλλο εκεί. Έδωσα στοίχημα τα κέρδη από καθαρή οργή. Θα πρέπει να κάνουν κράτηση για τις πληρωμές το ίδιο γρήγορα που μαζεύουν τις καταθέσεις!!

Αυτόματη μετάφραση:
skalinger510
πριν από 1 έτος

Sorry to hear that. 🙁

It's just that deposits are not checked by the casino, the player simply willingly deposits the money. The withdrawal, however, is a completely different story, the casino must be 100% sure that the winning will go to the proper person.


πριν από 1 έτος

Γεια σε όλους,


Παίζω στο bingobonga.com από τον Νοέμβριο του 2022


Στην αρχή είχα πρόβλημα με την επαλήθευση.

Αλλά με τη βοήθεια του VIP manager τα κατάφερε.


Και μπόρεσα να πληρώσω 12 φορές με επιτυχία.


Στη συνέχεια έκανα λάθος και διέγραψα τα έγγραφα που ανέβασα στο προφίλ μου.

Τώρα είναι ώρα για εκ νέου επαλήθευση. 🫣


Ας δούμε πώς λειτουργεί.

Θα σας δώσω σχόλια τότε.


Αφού ολοκληρώσετε την επαλήθευση, οι πληρωμές λειτουργούν απίστευτα καλά.

Συνήθως πληρωνόμουν μέσα σε μια μέρα μέσω Skrill.





Αυτόματη μετάφραση:
TinoTTT
πριν από 1 έτος

Hello,

Thank you for this feedback, it is always nice to see that players feel happy. 🙂 Let's hope the re-verification will be smooth and quick! 🤞

Give as howl when you're done 🙂.


Radka
πριν από 1 έτος

Υποτίθεται ότι πρέπει να υποβάλω απόδειξη πληρωμής, τότε θα πρέπει να λειτουργήσει ξανά. 😎


Θα δώσω σχόλια για το πώς λειτουργεί.

Αυτόματη μετάφραση:
TinoTTT
πριν από 1 έτος

Sounds quite reasonable to me 😉. I'll wait for another news!

πριν από 1 έτος

Λειτούργησε 😃


Η επαλήθευσή μου έγινε αποδεκτή και μπόρεσα να περιμένω ξανά μια αξιοπρεπή πληρωμή σήμερα.


Πρέπει να πω ότι παίζω διαδικτυακά καζίνο εδώ και 20 χρόνια.


Αλλά είναι σπάνιο να βρεις ένα καζίνο με την ποιότητα υπηρεσιών που προσφέρει το Bingobonga.


Δεν μπορώ να καταλάβω τις αρνητικές κριτικές.

Παιδιά, απλά κάντε υπομονή και επικοινωνήστε με τις ανησυχίες σας και όλα θα πάνε καλά. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Αυτόματη μετάφραση:
TinoTTT
πριν από 1 έτος

Great!

So, how long did it take in total? 🙂

I agree that being patient is the best approach cooperation surely saves time too. If only it wasn't so rarely seen. 😀

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα