Γειά σου.
Καταλαβαίνω ότι μάλλον αισθάνεσαι εξαπατημένος. Σας έχει δοθεί κάποια λογική εξήγηση μέχρι στιγμής; Θέλω να πω, είστε ακόμα σε επαφή με κάποιον από την υποστήριξη, ίσως;
Με βάση τις πληροφορίες που παρείχατε σχετικά με την επιτυχή απόσυρση στο παρελθόν, ελπίζω ειλικρινά να είναι απλώς μια πολύ ενοχλητική καθυστέρηση.
Είναι μάλλον ένα φρέσκο καζίνο, επομένως είναι δύσκολο να μαντέψουμε τι θα μπορούσε να συμβεί, αλλά αν πιστεύετε ότι χρειάζεστε υποστήριξη από εμάς, σας προτείνω να εξοικειωθείτε με τη διαδικασία καταγγελίας. μην ανησυχείτε, είναι δωρεάν:
https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints 👈
Πείτε μου τη γνώμη σας για αυτό.
Hello there.
I understand you probably feel deceived. Have you been told any reasonable explanation so far? I mean, are you still in touch with someone from support, perhaps?
Based on the information you provided about successful withdrawal in the past, I honestly hope this is just a very inconvenient delay.
It's rather a fresh casino, so it's hard to guess what could happen, but if you feel like you need support from us, I suggest you get yourself familiar with the complaint process; don't worry, it is free:
https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints 👈
Let me know what you think about that.
Αυτόματη μετάφραση: