ΦόρουμΚαζίνοBetmomo Casino - γενική συζήτηση

Betmomo Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 μήνες από brandonkanga
|
491 προβολές 6 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Betmomo Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 μήνες

Εδώ και 3 μέρες ζητάω να ανοίξω ξανά τον λογαριασμό μου με τα χρήματα μέσα χωρίς επιτυχία!


Καζίνο για να φοβάστε

Αυτόματη μετάφραση:
brandonkanga
πριν από 2 μήνες

Hi, I saw that you have opened a complaint about this case. 

However, I would like to point out at the outset that it was not a good idea to open a second account, because it is a violation of the casino rules. Did you tell the casino before you opened the second account that you were planning to do that ? 

Regarding the one you are supposed to reopen, did the casino itself tell you that they will leave one open and close the other one and you can withdraw your winnings ? Because that seems unlikely to me. 

Let me know when you have more information.

πριν από 2 μήνες

Ναι, αναφέρθηκα στον ιστότοπο στο ότι είχα χάσει όλα τα δεδομένα μου, επομένως ήθελα να μεταφερθούν όλα σε αυτόν τον νέο λογαριασμό! Και μου ζήτησαν λεπτομέρειες, αλλά δεν απάντησα πια γιατί είχα πρόσβαση στον άλλο λογαριασμό.

Ναι μου είπε ότι το αίτημα προωθήθηκε στην υπηρεσία και έχω έναν φίλο που αντιμετώπισε την ίδια κατάσταση και άνοιξαν ξανά τον λογαριασμό που ήταν τα χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
brandonkanga
πριν από 2 μήνες

Oh, I'm quite curious if you'll be able to arrange everything with the casino without any problems. Be sure to let us know what you find out in your complaint and also here on the forum.

I'll be eagerly awaiting your update. 

πριν από 2 μήνες

Το πρόβλημά μου ακόμα δεν έχει λυθεί.

Λαμβάνω μόνο αυτόματες απαντήσεις Θέλω να μπορώ να μιλήσω με την εν λόγω υπηρεσία και όχι με την υπηρεσία συνομιλίας επειδή η συνομιλία λέει ότι δεν έχει πρόσβαση στο αρχείο για να ανοίξει ξανά τον λογαριασμό μου, επομένως πρέπει να περιμένω

Αυτόματη μετάφραση:
Audreyechene
πριν από 2 μήνες

Hello, so you have a closed account according to what you write yes ? Do you also have some money in your gaming account in the casino and that's why you need to reopen it ? Why did you close it, if I may know ? 

Help me understand the situation a little better please. 

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα