Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBetmomo Casino - γενική συζήτηση

Betmomo Casino - γενική συζήτηση

πριν από 10 μήνες από brandonkanga
|
1.498 προβολές 10 απαντήσεις |
|
πριν από 10 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Betmomo Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 10 μήνες

Εδώ και 3 μέρες ζητάω να ανοίξω ξανά τον λογαριασμό μου με τα χρήματα μέσα χωρίς επιτυχία!


Καζίνο για να φοβάστε

Αυτόματη μετάφραση:
brandonkanga
πριν από 10 μήνες

Hi, I saw that you have opened a complaint about this case. 

However, I would like to point out at the outset that it was not a good idea to open a second account, because it is a violation of the casino rules. Did you tell the casino before you opened the second account that you were planning to do that ? 

Regarding the one you are supposed to reopen, did the casino itself tell you that they will leave one open and close the other one and you can withdraw your winnings ? Because that seems unlikely to me. 

Let me know when you have more information.

πριν από 10 μήνες

Ναι, αναφέρθηκα στον ιστότοπο στο ότι είχα χάσει όλα τα δεδομένα μου, επομένως ήθελα να μεταφερθούν όλα σε αυτόν τον νέο λογαριασμό! Και μου ζήτησαν λεπτομέρειες, αλλά δεν απάντησα πια γιατί είχα πρόσβαση στον άλλο λογαριασμό.

Ναι μου είπε ότι το αίτημα προωθήθηκε στην υπηρεσία και έχω έναν φίλο που αντιμετώπισε την ίδια κατάσταση και άνοιξαν ξανά τον λογαριασμό που ήταν τα χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
brandonkanga
πριν από 10 μήνες

Oh, I'm quite curious if you'll be able to arrange everything with the casino without any problems. Be sure to let us know what you find out in your complaint and also here on the forum.

I'll be eagerly awaiting your update. 

πριν από 9 μήνες

Το πρόβλημά μου ακόμα δεν έχει λυθεί.

Λαμβάνω μόνο αυτόματες απαντήσεις Θέλω να μπορώ να μιλήσω με την εν λόγω υπηρεσία και όχι με την υπηρεσία συνομιλίας επειδή η συνομιλία λέει ότι δεν έχει πρόσβαση στο αρχείο για να ανοίξει ξανά τον λογαριασμό μου, επομένως πρέπει να περιμένω

Αυτόματη μετάφραση:
Audreyechene
πριν από 9 μήνες

Hello, so you have a closed account according to what you write yes ? Do you also have some money in your gaming account in the casino and that's why you need to reopen it ? Why did you close it, if I may know ? 

Help me understand the situation a little better please. 

πριν από 2 μήνες

Casinoguru need to put down their rating to 1. They are just not reliable bookmaker and they are trying not to pay

fipex031
πριν από 2 μήνες

Hello, can I start by asking you when you talk about the bookmaker, does your case concern sports betting? Why doesn't casino want to pay you? What happened?

Please describe the situation a bit more. 

πριν από 2 μήνες

Hi, yeah, its sport betting. I dont know why they dont want to pay, its just rejected,then i asked for new withdraw. No explanation from their side. System rejected and thats it. I would also like to know whats the problem

fipex031
πριν από 2 μήνες

So when you enter another withdrawal, it is also rejected? Have you tried any other payment method? The casino didn't take your money, did it?

If you need help, I have some links where hopefully you can get it. I'm giving them to you because we at Casino.Guru don't deal with sports betting because we don't have the experts and we don't have a branch.

You can find the links here:

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

If you managed to solve something, let me know, because it shouldn't be left without an explanation from the casino.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα