Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBET90 Casino - γενική συζήτηση

BET90 Casino - γενική συζήτηση

πριν από 3 έτη από pinga51
|
4.847 προβολές 10 απαντήσεις |
|
πριν από 3 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το BET90 Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 έτη

Θέλω να προειδοποιήσω ΟΛΟΥΣ τους παίκτες ότι η Bet90 δεν προσφέρει πλέον προθεσμίες πληρωμής μετρητών όταν εξαντληθούν 3-5 εργάσιμες ημέρες. Υποβάλλετε την ερώτηση και οι συνομιλητές δεν απαντούν σε αυτό που ζητείται. Δεν απαντούν σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, δεν απαντούν σωστά στη συνομιλία, έτσι κι αλλιώς, όλα δείχνουν ότι είμαι θύμα απάτης. Έστειλα όλη την τεκμηρίωση, κατέθεσα, έστειλα το δελτίο κατάθεσης, ολοκλήρωσα την ανατροπή, εν ολίγοις, έκανα ΟΛΑ που ήταν απαραίτητα. Και, αν μπορούσα να καθιερώσω μια ODD ότι δεν θα λάβω τα χρήματά μου, θα ήταν 1,08, λες και η Μπάγερν Μονάχου αντιμετώπιζε την Chapecoense. Είμαι η Chapecoense σε αυτή την περίπτωση. Θέλω απλώς να πάρω τα χρήματά μου, να ντρέπομαι να αντιμετωπίζω τον πελάτη με αυτόν τον τρόπο.


Μπορείτε να ορίσετε προθεσμία για την απόσυρσή μου; Έκανα την ανάληψη στις 14/10/2021, ο λογαριασμός επαληθεύτηκε στις 15/10/2021, Η ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΗΔΗ, ΤΩΡΑ ΤΙ;

Αυτόματη μετάφραση:
pinga51
πριν από 3 έτη

Hi, I'm quite surpriced that you're facing this issue in casino with such a nice reputation 🙁It's good that you have already submitted a complaint, especially in case that casino does not response at all... We usualy advise players to wait for at least 2 weeks (for casinos with not so good reputation), however I feel this is not question of time in your case. Please keep an eye on your complaint's progress, further more you can always try to contact Malta Gaming Authority. As far as I know there are some players who were successful and got their winnings this way.

Please stay positive and hope for the best.

Radka
πριν από 3 έτη

Αυτό που με παρηγορεί είναι η εκτίμηση που βλέπω στον ιστότοπό σας σχετικά με αυτά, καθώς απογοητεύομαι με αυτό. Αποφεύγουν τις ερωτήσεις, δεν λένε καθόλου την προθεσμία, απλά λένε εργάσιμες ημέρες. Αυτό είναι πολύ σκληρό, φαίνεται ότι προσπαθούν να εκνευρίσουν τον πελάτη έτσι ώστε ο πελάτης να μην τον σέβεται και να έχουν δίκιο, αλλά είμαι ειλικρινής, είμαι ευγενικός, είμαι άτομο που έχει αρχές, δεν θα είμαι αγενής Το Είναι αδικαιολόγητο να ασχολείστε με σοβαρά θέματα και να μιλάτε σαν παιδί. Εκκαθάριση λογαριασμού, αποστολή εγγράφων, αποστολή αποδείξεων κατάθεσης, αποστολή λογαριασμού τράπεζας, ολοκλήρωση ανατροπής, όλα είναι σωστά. Για μια στιγμή μάλιστα είπαν ότι τώρα εξαρτάται από την προθεσμία της τράπεζάς μου, αλλά αυτό είναι ψέμα, επειδή η επιλογή ακύρωσης της ανάληψης χτυπάει εκεί, ώστε να μπορώ να κάνω κλικ σε αυτήν. Ποιο καζίνο κάνει την κατάθεση και αφήνει διαθέσιμη την επιλογή επιστροφής χρημάτων; Έχω μεταγράψει όλες τις συνομιλίες στο email μου, εάν το καζίνο αποφασίσει να εμφανιστεί εδώ για να απαντήσει ότι ελπίζω πραγματικά ότι είναι δίκαιες.


Ο ΚΑΣΙΝΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΚΑΙ.

Αυτόματη μετάφραση:
pinga51
πριν από 3 έτη

Hi, I'd say it's great you submitted the complaint. It's also important to stay calm while talking to the casino representatives, because in some cases, casinos simply close your account if you're rude. I honestly hope you'l manage to resolve this with the casino and everything's gonna be alright 🙂

Just make sure you won't lose your winnings before you manage to withdraw them!

πριν από 2 έτη

Hello Casino Guru,


I deposited this website so far, 196 Euros. After that the website has been limited me. I withdrawan 946 Euros. They informed me that I had to verify account. I uploaded all documents in same day.


But it's been more than two weeks after withdrawal and it's been more then 10 working days after uploaded documents. They don't response my email's. I didn't use any bonus, before become a member I checked T&C. I just used Mifinty method. Nevertheless, I coudn't find anyone to talk. Live chat just says we will send it as soon as possible. They don't send my money. Please help about this.


NO ONE SHOULD TRUST THEM! Casino Guru has to change this: Very good reputation
BY CASINO GURU

filefilefilefilefilefilefilefile

sezergurses
πριν από 2 έτη

Hello,

first, allow me to bring to your attention some aspects we're considering when it comes to the overall rating:

file

https://casino.guru/Bet90-Casino-review#tab=js-tab-reputation

Secondly, it does not seem that casinos can't handle players' issues. The staff cooperates with our complaint team and there has been no single unresolved complaint so far.


Hence I recommend submitting a complaint and we will check the whole situation and try to help you.

Please use this link:

https://casino.guru/complaints/create


πριν από 1 έτος

Hi. My user in Bet90 is alvaro3120 and I am from Ecuador. I still can't say that my withdrawal has been delayed but there are some issues that i would like to be clarified (Sorry for my english). I am using the same method to withdraw that i used to deposit (Directa24), but Bet90 has rejected my withdraw attempts arguing that my bank account isn't valid or that my payment details are incorrect, but i have tried with two of my bank accounts (i am the owner of them) and the issue continues (the data IS correct, i have checked multiple times and they are the bank accounts that i always use...and I called the banks and they say that my bank accounts have no limitations to receive international transactions). I would like to get a respond from BET90 and be clear with this problem. My Bet90 account is validated and bonus money was released with no problem. Maybe it is that you have the wrong Swift code of the banks?? Or problems with Directa24?? Pleaste, let me know. file

Also I don't have unplayed amountfile

Please, help me to speed up the approval...Thank you

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
alvaro3120
πριν από 1 έτος

I'm sorry. No one aside from the casino employee can solve the problem. I would say, the casino should now clarify the issue and make every effort to allow you to withdraw.🤔

Kindly mind the casino probably won't respond to you here. This isn't the official casino chat, you see?

May I know for how long you have been trying to withdraw, please?

Radka
πριν από 1 έτος

Yeah..i know that this page helps people who plays in all online casinos... I've written them several times since May 16...But i've heard that other people from Mexico have the same issue since nearly a month, not only with Directa24, also with Mifinity ... Bet90 responded by email 2 days ago that they will communicate this issue with Directa24 and that I would get a response on Monday (today).

alvaro3120
πριν από 1 έτος

To be entirely precise, our Complaint Resolution Center helps players with complaints. 🙂

The way I see it, you could use some help too, right?

I usualy recommend players to read this brief quide, to get an idea about the process as a whole:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Once you feel it's a good idea to create one, feel free to use this link:

https://casino.guru/complaints

I think you should try it, it's free.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα