Γεια σας, τώρα βρέθηκε μια θετική λύση! Το καζίνο ζήτησε συγγνώμη και με ευχαρίστησε για την κριτική μου σχετικά με τις πληροφορίες μπόνους καθώς το καζίνο θέλει να βελτιωθεί από αυτή την άποψη!
Γεια σου Manuel,
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας. Λυπούμαστε ειλικρινά για την ταλαιπωρία που αντιμετωπίσατε. Έχετε απολύτως το δικαίωμα να εκφράσετε τη δυσαρέσκειά σας και εκτιμούμε πολύ τα σχόλιά σας καθώς μας βοηθούν να βελτιώνουμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας.
Θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη για οποιαδήποτε σύγχυση προκλήθηκε από τα λανθασμένα ελάχιστα ποσά κατάθεσης στα προωθητικά email μας. Γνωρίζουμε αυτό το ζήτημα και οι τεχνικοί μας ειδικοί εργάζονται ήδη για την επίλυσή του το συντομότερο δυνατό. Σας ευχαριστούμε που το γνωστοποιήσατε - η έκθεσή σας θα μας βοηθήσει να επισπεύσουμε την επίλυση.
Όσον αφορά το αίτημα ανάληψης, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι αυτή τη στιγμή επεξεργάζεται ο πάροχος πληρωμών. Τα χρήματά σας θα πρέπει να βρίσκονται στον λογαριασμό σας σύντομα. Εάν υπάρχουν προβλήματα, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας στο για επικοινωνία.
Τα σχόλιά σας είναι απαραίτητα για τη βελτίωση των υπηρεσιών μας.
Hello, a positive solution has now been found! The casino has apologized and thanked me for my criticism regarding the bonus information as the casino wants to improve in this regard!
Hello Manuel,
Thank you for contacting us. We sincerely regret the inconvenience you have experienced. You absolutely have the right to express your dissatisfaction and we greatly value your feedback as it helps us to continuously improve our service.
We would like to apologize for any confusion caused by the incorrect minimum deposit amounts in our promotional emails. We are aware of this issue and our technical specialists are already working to resolve it as soon as possible. Thank you for bringing this to our attention - your report will help us expedite the resolution.
Regarding your withdrawal request, we would like to inform you that it is currently being processed by the payment provider. Your money should be in your account shortly. If there are any problems, please do not hesitate to contact us directly at to contact.
Your feedback is essential to improving our service.
Hallo Es kam jetzt zu einer Positiven Lösung! Das Casino hat sich Entschuldigt und sich Gleichzeitig Bedankt für meine Kritik wegen der Bonusangaben da das Casino sich diesbezüglich Bessern will!
Hallo Manuel,
Vielen Dank, dass Sie uns kontaktiert haben. Wir bedauern aufrichtig die Unannehmlichkeiten, die Sie erlebt haben. Sie haben absolut das Recht, Ihre Unzufriedenheit auszudrücken, und wir schätzen Ihr Feedback sehr, da es uns hilft, unseren Service kontinuierlich zu verbessern.
Wir möchten uns für etwaige Verwirrung entschuldigen, die durch die falsche Angabe der Mindesteinzahlungsbeträge in unseren Promo-E-Mails entstanden ist. Uns ist dieses Problem bekannt, und unsere technischen Spezialisten arbeiten bereits daran, es so schnell wie möglich zu beheben. Vielen Dank, dass Sie uns darauf aufmerksam gemacht haben – Ihr Hinweis hilft uns, die Lösung zu beschleunigen.
Bezüglich Ihrer Auszahlungsanfrage möchten wir Sie darüber informieren, dass die Bearbeitung derzeit beim Zahlungsanbieter liegt. Ihr Geld sollte bald auf Ihrem Konto eingehen. Falls es Probleme gibt, zögern Sie bitte nicht, uns direkt unter support@betprimeiro.com zu kontaktieren.
Ihr Feedback ist essenziell für die Verbesserung unseres Services.
Αυτόματη μετάφραση: