ΦόρουμΚαζίνοBoomerang Casino withdrawal

Boomerang Casino withdrawal

πριν από 2 έτη από terdikmilan
|
4799 προβολές 13 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Has anyone every tried/had any problem with Boomerang Casino? I saw some good reviews so i've tried it, had some great wins fortunately so i wanted to withdraw my money. Now here is the problem, my withdrawal was cancelled 3 times due to different reasons.

  • technical error
  • wrong payment method
  • technical error from payment provider side
terdikmilan
πριν από 2 έτη

Hello there,

I believe I heard something similar a few days back, not sure in which casino...

For what payment option have you opted, please? Are you in touch with the support?

Anyway, there are other threads about the Boomerang Casino you can browse:

https://casino.guru/forum/casinos/boomerang-casino---general-discussion

https://casino.guru/forum/feedback-and-suggestions/boomerang-casino-payout-withdrawal#post-21879

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/boomerang-casinos

Lots of players were paid but they have to wait for a couple of weeks.

πριν από 2 έτη

Hi Radka,

Thanks for your answer! Yes I also read some threads that is why I'm trying to stay optimistic. I tried using Mastercard payment (same as my deposit) and yes I am in contact with the support. They said that there are some technical issues from the provider's side (Mastercard) and they had to lower their payment limit to 450€/transaction so the casino cancelled my withdrawal. So currently I have 3 ongoing withdrawals with ~360€ each. The frustrating thing is I started my withdrawal on 16th May, ofc there was the verification process which was accepted only on 7th July, but my withdrawal was cancelled the next day.. So I've been waiting for almost a month to receive my money which has been cancelled and re-submitted 2 days ago and it bugs my mind that I might have to wait weeks again..but as far as I know (based on their terms and cond.) after the verification of the account the finance team picks up every request within 3 business days (tho I'm scared a bit because everytime I contact the support team they are saying that there are some technical errors and a lot of requests so the process might take longer) ..

anyway that's the long story short, I've already written several emails and contacted them via live chat, we'll see I guess..

terdikmilan
πριν από 2 έτη

Hello,

it's quite a story! It's good that support does its job and stays in touch, it makes the whole situation more bearable, I'd say.

I must say that I'm slowly getting convinced that almost every casino tries to maneuver the players into using crypto as a withdrawal payment method. My personal opinion is that any payment linked with a bank means tons of security checks and procedures and casinos are struggling to keep up with all the demands on one side and bureaucratic - security requirements on the opposite side.

I can't help myself but if I were you, I'd try crypto.

What do you think?

πριν από 2 έτη

Γεια σας, έχω πρόβλημα με την ανάληψη στο καζίνο boomerang, έκανα ανάληψη 1000 € στις 06/06/2022, στις 11/06 μου έστειλαν email επιβεβαίωσης για την ανάληψη 900 €, στις 13/06 επιβεβαίωσαν ότι από 100 € , η ανάληψη των 100 ευρώ πιστώθηκε στις 14/06 ενώ η ανάληψη των 900 ευρώ εξαφανίστηκε, το site μου λέει ότι η ανάληψη ολοκληρώθηκε, το chat μου λέει ότι όλα είναι εντάξει και δεν έχω απαντήσει εδώ και 5 μέρες στο mail, δεν έχω έλαβα οτιδήποτε, τα χρήματά μου έχουν κλαπεί, έχω στείλει email επιβεβαίωσης και στιγμιότυπα οθόνης του τραπεζικού μου λογαριασμού στην υποστήριξη όπου μπορείτε να δείτε ότι δεν έχω λάβει πιστώσεις 900 €, δεν ξέρω πλέον τι να κάνω.

Ανδρέας

Αυτόματη μετάφραση:
andrean95
πριν από 2 έτη

Dear Andrew, 

I'd suggest contacting your bank to clarify whether there is no issue with the payment. A week ago, another player from Italy was convinced by the casino to switch to cryptocurrency to get the winnings. Even though he obviously preferred the card or bank transfer. 

Contact your bank, I'd say, and if you don't receive your money in a few days, you should submit a complaint, I guess.

You can do so by clicking this link:

https://casino.guru/complaints/create

Let me know what you get from your bank, please.

πριν από 2 έτη

Καλησπέρα, επικοινώνησα με την τράπεζα η οποία μου επιβεβαιώνει ότι δεν έχει γίνει καμία πρόβλεψη ή προσπάθεια πίστωσης ποσών ίσων με 450 € ή 900 € από αυτές, άρα δεν έχουν καν προσπαθήσει, δεν μπορεί να είχαν κανένα πρόβλημα καθώς από 100 € πληρώθηκε δεόντως.

Ανδρέας

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Με το πλήθος των καζίνο, είναι δύσκολο να βρείτε έναν αξιόπιστο ιστότοπο τυχερών παιχνιδιών χωρίς να συναντήσετε απατεώνες. Συνιστώ να εγγραφείτε στο Slottica έχει τα προνόμιά της. Χάρη στα πολλά μπόνους, μπόρεσα να γνωρίσω όλες τις αποχρώσεις των κουλοχέρηδων που μου άρεσαν. Τα παίζω τακτικά μετά τη δουλειά τώρα.

Έγινε επεξεργασία από Radka πριν από 2 έτη
Αιτία: Απαγορευμένος σύνδεσμος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Καλησπέρα, επικοινώνησα με την τράπεζα η οποία μου επιβεβαιώνει ότι δεν έχει γίνει καμία πρόβλεψη ή προσπάθεια πίστωσης ποσών ίσων με 450 € ή 900 € από αυτές, άρα δεν έχουν καν προσπαθήσει, δεν μπορεί να είχαν κανένα πρόβλημα καθώς από 100 € πληρώθηκε δεόντως.

Ανδρέας

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

I thought it will come to this.

So the payment was most probably not proceed. Let's see what we can learn through the complaint.

What surprised me is the fact, that the casino has never confirmed your verification. 🤔


πριν από 2 έτη

Με το πλήθος των καζίνο, είναι δύσκολο να βρείτε έναν αξιόπιστο ιστότοπο τυχερών παιχνιδιών χωρίς να συναντήσετε απατεώνες. Συνιστώ να εγγραφείτε στο Slottica έχει τα προνόμιά της. Χάρη στα πολλά μπόνους, μπόρεσα να γνωρίσω όλες τις αποχρώσεις των κουλοχέρηδων που μου άρεσαν. Τα παίζω τακτικά μετά τη δουλειά τώρα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

No need to post other similar web links, we got it all covered.

Just take your time and browse our web. 🙂

Radka
πριν από 2 έτη

Έκανα καταγγελία και να δούμε τι θα γίνει, πραγματικά ανησυχώ γιατί δίνουν την ανάληψη ως ολοκληρωμένη αλλά δεν είναι έτσι, στις άλλες περιπτώσεις τα χρήματα είχαν φθάσει πάντα, δεν καταλαβαίνω γιατί θέλουν να κλέψουν τα χρήματα με αυτο τον τροπο επισης πριν μου απαντανε καθε 1/2 μερα, τωρα περασαν 7 μερες.

Αυτόματη μετάφραση:
andrean95
πριν από 2 έτη

Good morning,

I think that the casino suffers some technical issues. I checked your complaint to find out that you can no longer place the withdrawal request. Frankly, if this is the main cause of your trouble, we can only wait for the casino to fix it.


πριν από 7 μήνες

Γειά σου,

Έχω πρόβλημα με την ανάληψη χρημάτων από το καζίνο μπούμερανγκ.

Κάποιο παρόμοιο πρόβλημα;

Αυτόματη μετάφραση:
barborasp
πριν από 7 μήνες

Γειά σου,

μάλλον, καλό θα ήταν να προσπαθήσουμε να εξηγήσουμε την ουσία του προβλήματος. 🙂

Προσπαθήστε να μας εξηγήσετε τι προηγήθηκε της επιλογής, αν η υποστήριξη εξήγησε τι συμβαίνει ή πού βρίσκεται το πρόβλημα. Μπορεί να υπάρχουν δεκάδες λόγοι, αλλά θα προσπαθήσουμε να το καταλάβουμε μαζί. Και ιδανικά για να λυθεί το πρόβλημα.

Παρακαλώ λοιπόν ενημερώστε με.


Αυτόματη μετάφραση:

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα