ΦόρουμΚαζίνοΑναλήψεις στον ιστότοπο zetcasino885.com

Αναλήψεις στον ιστότοπο zetcasino885.com

πριν από 1 έτος από edoardoraspagni
|
5143 προβολές 27 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Καλησπέρα, χθες έκανα εγγραφή στο site www.zetcasino885.com κατέθεσα 100 ευρώ και σήμερα το πρωί έβγαλα 127 αφού έπαιξα όλο το ποσό που κατατέθηκε.

Η συνομιλία στον ιστότοπο είναι σχεδόν απρόσιτη, τα email είναι ίδια, φαίνονται αυτόματα, μπορώ να είμαι σίγουρος για τη λήψη των χρημάτων;

Αυτόματη μετάφραση:
edoardoraspagni
πριν από 1 έτος

Hey there,

To be 100% sure, are you playing in this casino?

https://casino.guru/zetcasino-review

file

It's just I could not open the given link.

Anyway, without knowing more about the casino, there is not much I can provide.

Maybe you should have asked yourself such a question before you played there. You know precaution is still a good tactic - when it comes to playing in an online casino.

No one outside the casino can assure you about what is happening with your withdrawal.

Usually, your account, gaming history, and compliance with the rules must be checked in order to pay out the winnings.

Let me know where you play and how it goes.



Radka
πριν από 1 έτος

Καλημέρα,

ναι αυτό είναι το site. Το Zet Casino επιβεβαιώνω.

Τώρα ο ιστότοπος ονομάζεται https://zetcasino855.com/it/

Για να είμαι ασφαλής, ρισκάρω αυτά τα 100 ευρώ αν μου πληρώσουν τα κέρδη των 127, θα μπορώ να το θεωρήσω σοβαρό και αξιόπιστο site.

Πριν παίξω ενημερώθηκα και κάποια sites του έδωσαν έναν ασφαλή ιστότοπο, αντίθετα διάβασα πολλές κριτικές παικτών που δεν τους άρεσαν, οπότε προτίμησα να αποσυρθώ για να μην χάσω χρόνο και χρήμα.

Περιμένω τα σχόλιά σας και τη βοήθειά σας σε περίπτωση που δεν μου πληρώσουν τα κέρδη.

Κράτησα όλα τα αποδεικτικά έγγραφα.


Αυτόματη μετάφραση:
edoardoraspagni
πριν από 1 έτος

Hello,

so now we know you play in a fair casino - based on its review 🙂. That's a good sign.

So, what seems to be the matter now? As I wrote, usually, your account, gaming history, and compliance with the rules must be checked in order to pay out the winnings.

Can you share the progress?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Την Δευτέρα αποσύρθηκα και σήμερα μετά από 4 μέρες είναι ακόμα σε εκκρεμότητα; Μπορείς να με βοηθήσεις?

Αυτόματη μετάφραση:
edoardoraspagni
πριν από 1 έτος

The withdrawal was submitted on the 20th of Feb, right?

What I need to know is whether your account has been verified. Can you confirm it has?

It's the first step to receiving the money, you see?

I can't speed up the process I can only advise you to work on the verification and be patient once it's completed. The transactions once authorized can take a few days.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Εγγράφηκα την Κυριακή και έκανα αίτημα ανάληψης τη Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου.

Πώς μπορώ να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου; Δεν είχα κανένα αίτημα.

Αλλά αυτός ο ιστότοπος πληρώνει τα κέρδη για τις πληροφορίες σας;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Σήμερα ακύρωσαν την απόσυρσή μου και μου έγραψαν έτσι με email:

Αγαπητέ Edoardo Raspagni,



Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το αίτημα ανάληψης ποσού 127 EUR δεν διεκπεραιώθηκε σωστά.


Μπορείτε να προχωρήσετε σε ένα νέο αίτημα ανάληψης ακολουθώντας τις παρακάτω οδηγίες:


Ζητήστε ξανά το αίτημα ανάληψης



Εάν έχετε περισσότερες ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω Ζωντανής συνομιλίας.


Τις καλύτερες ευχές,

Τμήμα Οικονομικών του ZetCasino.com

Αυτόματη μετάφραση:
edoardoraspagni
πριν από 1 έτος

αυτό μου λέει το Gretwin Casino

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Λοιπόν τι μπορώ να κάνω? Δεν θα λάβω ποτέ τα χρήματα επειδή ακυρώνουν τις αναλήψεις;

Αυτόματη μετάφραση:
edoardoraspagni
πριν από 1 έτος

ξαναγράφω.. θα συνεχίσω να σου γράφω.. και ελπίζω να το πάρω, αν δεν το πάρω μέχρι την άλλη βδομάδα θα παραπονεθώ.. πρέπει να πάρω 3000 ευρώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ελπίζω να λάβω τα χρήματα, αλλά διαβάζω πολλά φόρουμ όπου λένε ότι είναι ένας ιστότοπος όπου δεν πληρώνουν τα κέρδη. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γιατί αυτοί οι άνθρωποι που παραπονιούνται για τον Greatwin δεν έλαβαν τη βοήθειά σας;

Μπορείτε να δείτε ότι ο Oluja δεν κέρδισε;

Βοηθάς εδώ ή όχι;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Εγγράφηκα την Κυριακή και έκανα αίτημα ανάληψης τη Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου.

Πώς μπορώ να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου; Δεν είχα κανένα αίτημα.

Αλλά αυτός ο ιστότοπος πληρώνει τα κέρδη για τις πληροφορίες σας;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Normally, you must pass the verification in order to receive your winnings. Some casinos, on the other hand, allow players to withdraw small amounts without passing verification.

The best option is to check the casino's terms and conditions or ask the chat operator/support.


πριν από 1 έτος

Σήμερα ακύρωσαν την απόσυρσή μου και μου έγραψαν έτσι με email:

Αγαπητέ Edoardo Raspagni,



Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το αίτημα ανάληψης ποσού 127 EUR δεν διεκπεραιώθηκε σωστά.


Μπορείτε να προχωρήσετε σε ένα νέο αίτημα ανάληψης ακολουθώντας τις παρακάτω οδηγίες:


Ζητήστε ξανά το αίτημα ανάληψης



Εάν έχετε περισσότερες ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω Ζωντανής συνομιλίας.


Τις καλύτερες ευχές,

Τμήμα Οικονομικών του ZetCasino.com

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

That is unfortunate, but simply it can happen.

Did you request the withdrawal request again? The casino told you what you re supposed to do. Try that again, please.

Make sure you opt for the sam payment option you used for the deposit - if you have ever deposited there.

Let me know how it goes.

πριν από 1 έτος

αυτό μου λέει το Gretwin Casino

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Oluja, this thread is not about Greatwin. It's all right to support fellow players, but if you only aim to debate your situation, there is a better place for that 🙂.


I hope you understand.


πριν από 1 έτος

Ελπίζω να λάβω τα χρήματα, αλλά διαβάζω πολλά φόρουμ όπου λένε ότι είναι ένας ιστότοπος όπου δεν πληρώνουν τα κέρδη. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

You can submit your complaint at any moment. Check what the website offers - "reclami"?

Check the upper tabs to find complaints, please.

Read about the process here and keep in the consideration that we allow casinos 14 full days to fulfill the withdrawal. Read about the resolution center right here.

You should, however, do as the casino suggested first - submit another withdrawal.

πριν από 1 έτος

Γιατί αυτοί οι άνθρωποι που παραπονιούνται για τον Greatwin δεν έλαβαν τη βοήθειά σας;

Μπορείτε να δείτε ότι ο Oluja δεν κέρδισε;

Βοηθάς εδώ ή όχι;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hey there,

Anyone can submit a complaint - no admin is needed for that. It's up to the player whether he/she decides to open one. It is available in the upper bar. Check the tabs yourself:

file

Furthermore, this thread is about a different casino.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.

Άνοιξα μια καταγγελία, στέλνοντας όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες.

Επεξεργάστηκα ξανά μια λειτουργία απόσυρσης.

Στο τελευταίο τους email από το κέντρο υποστήριξης του zet casino μου λένε ότι η επαλήθευση του λογαριασμού μου δεν απαιτείται για ανάληψη, έχω την αίσθηση ότι αγοράζουν το χρόνο τους, δεν καταλαβαίνω πώς θα μπορούσατε να δώσετε σε αυτό το καζίνο τόσο υψηλή βαθμολογία. κάνω θα συμβουλεύσω ενάντια σε όλους.

Αυτόματη μετάφραση:
edoardoraspagni
πριν από 1 έτος

Hello, it's good that you created the complaint.

Regarding the rating, we can't simply change the rating each time the player expresses a bad experience on the forum - I hope that makes sense. The user reviews are the proper tool to comment on your experiences. Since we do not know what exactly happened, it would be wise to wait for the complaint to develop futher. Don't worry every time we prove that the casino acted unfairly towards a player, the casino gets black points, see this example (not a single unresolved complaint for the ZetCasino so far):

file

Anyway, I have to agree with the complaint: Please understand, without verifying your account, you won’t be entitled to any withdrawals.

So, the point is to pass the verification. We will do our best to help you out.



1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα