Καταλαβαίνω ότι το καζίνο είπε ότι δεν μπορεί να παράσχει τη μεταγραφή. Πιστεύω ότι έχω ήδη προσθέσει μια άλλη εικόνα σε αυτό.
Από όσο μπορώ να δω, είστε πεπεισμένοι ότι το καζίνο αρνείται αντί να μην είναι τεχνικά σε θέση να το παρέχει. Εντάξει, δεν έχω λόγο να αντικρούσω τη γνώμη σου.
Για να σχηματίσω το δικό μου όμως, θα μπορούσατε να μου πείτε πώς ακριβώς σας είπαν ότι η μεταγραφή δεν είναι διαθέσιμη;
Σε κάθε περίπτωση, δεν νομίζω ότι μπορείς να κάνεις πολλά.
Από περιέργεια, εντόπισα πολλά παράπονα που ανοίχτηκαν πρόσφατα, και όλα φαίνεται να σχετίζονται με το ίδιο θέμα. Είναι έτσι; Λοιπόν, κάθε φορά που σκοπεύετε να αυτο-αποκλειστείτε σε ένα καζίνο, τραβάτε πάντα ένα στιγμιότυπο οθόνης του επίσημου αιτήματός σας, ειδικά αν αναφέρετε θέματα τζόγου.
I understand the casino said they can't provide the transcript. I believe I already added another insight to it.
As far as I can see, you are convinced the casino refuses instead of technically not being able to provide it. Ok, I have no reason to oppose your opinion.
To form my own though, could you tell me how exactly you were told that the transcript is not available?
In any case, I don't think there is much you can do.
Out of curiosity, I spotted many recently opened complaints, and all seem to be related to the same matter. Is that so? Well, every time you intend to self-exclude in a casino, always capture a screenshot of your formal request, especially if you mention gambling issues.
Αυτόματη μετάφραση: