Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοΑίτημα ζωντανής συνομιλίας

Αίτημα ζωντανής συνομιλίας

 από schieralorenzo09
|
999 προβολές 10 απαντήσεις |
|

Μπορεί ένα καζίνο από το οποίο αποκλείομαι να αρνηθεί να μου παράσχει ένα αντίγραφο των συνομιλιών που είχα με έναν από τους πράκτορές του (που δεν συνεργάζεται πλέον μαζί τους) όπου αναφέρω ξεκάθαρα τον εθισμό μου στον τζόγο;

Αυτόματη μετάφραση:
schieralorenzo09

I believe that if it is needed as evidence, they should provide it, of course.

May I ask if it is needed in some of your complaints here on our website?

Ναι, είναι απαραίτητο για την καταγγελία κατά της rokubet

Αυτόματη μετάφραση:
schieralorenzo09

You know the casino can refuse anything.

The point is whether the explanation provided makes sense or whether they just don't want to cooperate in general.

Some casinos even say they can't provide chat transcripts; in some cases it is really a sort of platform issue, especially if your account is already closed and the person has left the company.

It is sad you did not capture a screenshot. 🙁


Και μάλιστα μου λένε ότι δεν μπορούν να μου δώσουν τα αντίγραφα, αρνούνται να μου τα δώσουν γιατί υπάρχουν στοιχεία εναντίον τους, άρα δεν μπορώ να κάνω απολύτως τίποτα;

Αυτόματη μετάφραση:
schieralorenzo09

I understand the casino said they can't provide the transcript. I believe I already added another insight to it.

As far as I can see, you are convinced the casino refuses instead of technically not being able to provide it. Ok, I have no reason to oppose your opinion.

To form my own though, could you tell me how exactly you were told that the transcript is not available?

In any case, I don't think there is much you can do.

Out of curiosity, I spotted many recently opened complaints, and all seem to be related to the same matter. Is that so? Well, every time you intend to self-exclude in a casino, always capture a screenshot of your formal request, especially if you mention gambling issues.

Έτσι, το καζίνο αρχικά συμφώνησε να μου δώσει τις συνομιλίες, στέλνοντάς μου ακόμη και μερικά στιγμιότυπα οθόνης, αλλά αφού είδαν το ενοχοποιητικό μέρος άλλαξαν την ιστορία τους και μου είπαν ότι δεν μπορούσαν πλέον να μου παρέχουν τις συνομιλίες, οπότε θα σου στείλω τα στιγμιότυπα οθόνης.

Αυτόματη μετάφραση:
schieralorenzo09

I don't see you have any pending complaints against Rokubet, though.

So, whom would you like to send the screenshots as you said, please? Or am I missing something here?

schieralorenzo09

Really? That's a very intriguing course of events. Has the casino employee told you so?

Please ensure the screenshots will be provided to the complaint handler.

May I finally know which casino we are talking about, please? Just in case you could use a direct link to the proper complaint. Might certainly be handy.

Δυστυχώς δεν δεχτήκατε το παράπονό μου για τις ημερομηνίες, μιλάμε για το καζίνο Rokubet

Αυτόματη μετάφραση:
schieralorenzo09

Okay, now I understand.

I can see that your complaint was rejected due to the fact that it was an old case, and unfortunately our team wouldn't be able to intervene now.

I'm really sorry that we couldn't be of any help with this casino anymore.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα