Γειά σου,
Είμαι ανακουφισμένος όταν ακούω ότι μπορείτε να προσφέρετε αποδείξεις γιατί θα ήθελα να σας προτείνω να υποβάλετε μια καταγγελία σχετικά με το ζήτημα της απόσυρσης. Έχετε ακόμα ενεργό υπόλοιπο λογαριασμού;
Αναρωτιέμαι επίσης αν έχουν βγει με κάποιου είδους δήλωση. Κάθε παίκτης θα πρέπει, κατά τη γνώμη μου, να είναι πλήρως ενημερωμένος, ιδιαίτερα εάν οι αποσύρσεις του δεν λειτουργούν για οποιονδήποτε λόγο.
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, το συμβατό που ανέφερα μπορεί να υποβληθεί εδώ 👈
Η θετική ψεύτικη κριτική που ανέφερες μου τράβηξε το ενδιαφέρον! Όπως μπορείτε να φανταστείτε, η εξάλειψη των ψεύτικων ή κριτικών χρηστών με κίνητρα ή ίσως με κάποιο τρόπο πληρωμένης είναι μια μεγάλη πρόκληση στις μέρες μας. Για αυτόν τον λόγο, θα ήταν πολύτιμη υπηρεσία για εμάς αν μπορούσατε να καταγράψετε τον τρόπο με τον οποίο πιστεύετε ότι αυτό το καζίνο παρακινεί τους παίκτες να υποβάλουν ψεύτικες καλές κριτικές και να μας το στείλουν στο
Θα ήθελα να ακούσω τις σκέψεις σας για αυτά.
Hello,
I am relieved to hear that you can offer proof because I would like to recommend filing a complaint about the withdrawal issue. Do you still have an active account balance?
I also wonder whether they've come out with any sort of statement. Every player should, in my opinion, be fully informed, particularly if his withdrawals are not working for whatever reason.
One way or another, the compliant I mentioned can be submitted right here 👈
The positive fake review you mentioned also caught my interest! As you can imagine, destinguishing fake or casino-motivated or perhaps somehow paid user reviews is a big challenge these days. For that reason, it would be of invaluable service to us if you could capture the way you believe this casino initiates the players to submit fake good reviews and send it to us at community@casino.guru
I would like to hear your thoughts on these.
Αυτόματη μετάφραση: