πριν από 9 μήνες
Μη διστάσετε να πληρώσετε μια προκαταβολή και θα πληρωθείτε...
Feel free to pay a deposit and you will be paid...
Slobodno uplati depozit bices isplacen...
0
Μη διστάσετε να πληρώσετε μια προκαταβολή και θα πληρωθείτε...
Feel free to pay a deposit and you will be paid...
Slobodno uplati depozit bices isplacen...
Εάν και πότε θα εισαγάγετε αυτό το νέο μπόνους χωρίς κατάθεση;
If and when are you going to introduce that new no deposit bonus?
Da li i kada cete da ubacite taj novi no deposit bonus?
Για κάποιο λόγο δεν έχω δει ακόμη ένα θετικό συμπέρασμα ή στιγμιότυπο οθόνης με το συμπέρασμα. Οπότε προτιμώ να το ξεχάσω και να εξοικονομήσω τα χρήματά μου 😁
For some reason I haven’t seen a single positive conclusion or screenshot with the conclusion yet. So I'd rather forget about it and save my money 😁
Что-то я не видел ещё ни одного положительного вывода и скрина с выводом. Поэтому я лучше забуду об этом и сохраню свои деньги 😁
Λοιπόν, δεν έχω δει κανένα στιγμιότυπο οθόνης. Και δεύτερον, δεν υπάρχουν κριτικές για αυτό το καζίνο πουθενά, μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο και ακόμη και τότε χωρίς θετικές κριτικές
Well, I haven't seen any screenshots. And secondly, there are no reviews about this casino anywhere, only on this site, and even then without positive reviews
Ну скринов я не видел. И во вторых отзывов про это казино нету нигде, только на этом сайте и то без положительных отзывов
Το στιγμιότυπο οθόνης σας θα είναι η πρώτη θετική κριτική)
Your screenshot will be the first positive review)
Вот твой скрин будет первым положительным отзывом)
Είναι κρίμα που. Αυτά τα μηνύματα δεν ενημερώνονται
It's a pity that. These messages are not updated
To bardzo szkoda, że. Te wiadomości nie są zaktualizowane
αλλά λένε ότι ο μέγιστος χρόνος πληρωμής είναι 24 ώρες. Λίγες ώρες ακόμα και θα συμπληρωθεί αυτή η προθεσμία. αλλά δεν υπήρχε πληρωμή. αν και κοίταξα στο ίντερνετ γράφουν ότι αποσύρουν μέχρι 3 ώρες. αλλά μάλλον είναι κρίμα
but they say that the maximum payment time is 24 hours. Just a couple more hours and that deadline will be reached. but there was no payment. although I looked on the Internet, they write that they withdraw up to 3 hours. but I guess it's a shame
Ναι, καταλαβαίνω τι λες, αλλά εξακολουθώ να πιστεύω ότι μια μέρα δεν είναι καθόλου λόγος πανικού. Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να διευθετήσουν τη διαδικασία ανάληψης.
Σε τι φάση βρίσκεσαι τώρα; Έχετε λάβει ακόμα τα χρήματά σας;
Yes, I understand what you are saying, but I still think that one day is not a reason to panic at all. We give casinos 14 days to sort out the withdrawal process.
What stage are you at now? Have you received your money yet?
Παιδια αν το συμπερανε καποιος ας βαλει στιγμιότυπο αλλιως δεν ξερω αν πρεπει να κανω τμημα?! Το υπόλοιπο είναι τώρα 2 χιλιάδες $. Επομένως, δεν ξέρω αν αξίζει να προσπαθήσω να κάνω μια κατάθεση. Δεν έχω δει ακόμα θετικές κριτικές
Guys, if someone deduced it, please post a screenshot, otherwise I don’t know if I should do a dept?! The balance is now $2k. Therefore, I don’t know if it’s worth trying to make a deposit. I haven’t seen any positive reviews yet
Ребята эсли кто-то вывел скиньте скрин пожалуйста, а то я хз делать ли деп?! На балансе сейчас 2к$. Поэтому я не знаю стоит ли пробовать делать деп. Отзывов положительных пока не встречал
Γεια, έχετε πρόβλημα με την ανάληψη σε αυτό το καζίνο; Πόσο καιρό περιμένεις τα χρήματά σου; Όσον αφορά την κατάθεση, εφόσον πρόκειται για κατάθεση επαλήθευσης 10$, νομίζω ότι είναι μια χαρά. Έχετε δοκιμάσει να ρωτήσετε το καζίνο εάν αυτό είναι απαραίτητο για την απόσυρσή σας και εάν πρέπει να το στοιχηματίσετε;
Hi, do you have a problem with the withdrawal in this casino ? How long have you been waiting for your money ? As far as the deposit is concerned, as long as it's a $10 verification deposit, I think it's fine. Have you tried asking the casino if this is necessary for your withdrawal and if you have to wager it ?
Δεν εμπιστεύομαι αυτά τα καζίνο που απαιτούν κατάθεση, καθώς και αυτά που άνοιξαν πρόσφατα και δεν υπάρχουν κριτικές ή πληροφορίες για το ίδιο το καζίνο
I don’t trust those casinos that require deposit, as well as those that have opened recently and there are no reviews or information about the casino itself
Я не верю тем казино где нужен деп, а также тем которые открылись недавно и нету никаких отзывов и информации о самом казино
Στους πολύτιμους παίκτες μας!
Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για οποιαδήποτε πρόσφατη ταλαιπωρία που ενδέχεται να αντιμετωπίσατε. Η ικανοποίησή σας είναι η κορυφαία προτεραιότητά μας και θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι αντιμετωπίζουμε και επιλύουμε ενεργά κάθε περίπτωση υποστήριξης που αποστέλλεται στην υποστήριξή μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν επικοινωνήσατε μαζί μας και περιμένετε απάντηση, εκτιμούμε την υπομονή σας. Η αφοσιωμένη ομάδα μας εργάζεται επιμελώς για να διασφαλίσει ότι κάθε ανησυχία διερευνάται διεξοδικά και επιλύεται έγκαιρα.
Για όσους δεν έχουν επικοινωνήσει, αλλά μπορεί να έχουν ανησυχίες, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξής μας στη διεύθυνση support@96.com . Είμαστε εδώ για να ακούσουμε και να βοηθήσουμε με όποιον τρόπο μπορούμε.
Σας ευχαριστούμε που είστε μέλος της κοινότητας 96.com. Η εμπιστοσύνη σας είναι απίστευτα σημαντική για εμάς και δεσμευόμαστε να κάνουμε τα πράγματα σωστά για εσάς.
To our Valued Players!
We're genuinely sorry for any recent inconveniences you may have encountered. Your satisfaction is our top priority, and we want to assure you that we're actively addressing and resolving each support case sent to our email support.
If you've reached out to us and are waiting for a response, we appreciate your patience. Our dedicated team is working diligently to ensure that every concern is thoroughly investigated and resolved promptly.
For those who haven't reached out but may have concerns, please feel free to contact our support team at support@96.com. We're here to listen and assist in any way we can.
Thank you for being part of the 96.com community. Your trust is incredibly important to us, and we're committed to making things right for you.
Δεν εμπιστεύομαι αυτά τα καζίνο που απαιτούν κατάθεση, καθώς και αυτά που άνοιξαν πρόσφατα και δεν υπάρχουν κριτικές ή πληροφορίες για το ίδιο το καζίνο
I don’t trust those casinos that require deposit, as well as those that have opened recently and there are no reviews or information about the casino itself
Я не верю тем казино где нужен деп, а также тем которые открылись недавно и нету никаких отзывов и информации о самом казино
Θα έλεγα ότι υπάρχει μια δίκαιη εξαίρεση με τη μορφή κατάθεσης "επαλήθευσης". Σε γενικές γραμμές, κάποιος πρέπει πραγματικά να είναι προσεκτικός στα πρόσφατα ιδρυμένα καζίνο. Αν έχετε αμφιβολίες, ωστόσο, προτείνω να απευθυνθείτε στον εκπρόσωπο του καζίνο.
Ας εκμεταλλευτούμε την παρουσία τους εδώ στο φόρουμ.
I'd say there is a fair exception in the form of a "verification" deposit. Generally speaking, one really needs to be careful around freshly established casinos. If you have any doubts, though, I suggest addressing the casino representative.
Let's take advantage of their presence here on the forum.
Παιδιά. όσοι δεν μπορούν να βγάλουν συμπέρασμα μπορούν να δώσουν τκ. Θα σε βοηθήσω, αλλά θα χρεωθείς 30 $.
Guys. those who cannot make a conclusion can give tk. I will help you, but you will be charged $30.
ребята. те, кто не может сделать вывод, могут дать тк. Я помогу вам, но с вас будет взиматься 30 долларов США.
Γεια, συμπέρασμα εννοείς απόσυρση; Νομίζω ότι αν το καζίνο σας έχει πληρώσει μετά από μία ημέρα, οι παίκτες μπορούν να επικοινωνήσουν πρώτα μαζί μας, γιατί δεν νομίζω ότι είναι σωστό να προσφέρουμε τέτοιες υπηρεσίες. 🤔
Hi, conclusion do you mean withdrawal ? I think that if the casino has paid you after one day, players can contact us first, because I don't think it is right to offer such services. 🤔
Βοηθήστε με παρακαλώ. Αυτό το καζίνο αφαίρεσε 1600 USD από το υπόλοιπό μου. Εδώ ο παίκτης παραπάνω δημοσίευσε ένα στιγμιότυπο οθόνης όπου, αφού στοιχηματίστηκε το μπόνους, του έδωσαν 250 USD, κυριολεκτικά ταυτόχρονα, έβαλα χρήματα για ανάληψη, αλλά μου έδωσαν μόνο 100, αν και αφού έπαιξα πίσω το στοίχημα, με άφησαν με 250 και συνέχισα να παίζω με αυτό και κέρδισα 1700. Τους είχαν μείνει ακριβώς 250 από αυτό το μπόνους, τα υπόλοιπα διαγράφηκαν αυτόματα. Έχω στιγμιότυπα οθόνης, όλα τα στοιχεία. Απλώς διέγραψαν ευθαρσώς ολόκληρο το υπόλοιπο. Έχω αλληλογραφία μαζί τους εδώ και μια εβδομάδα. Σερβίρουν πρωινό και δεν φοβούνται κανένα παράπονο! Βοήθεια
Help me please. This casino deducted 1600 usdt from my balance. Here the player above posted a screenshot where, after wagering the bonus, they gave him 250 usdt, literally at the same time, I bet money for withdrawal, but they only gave me 100, although after I played back the wager, they left me with 250 and I continued to play with it and won 1700. They had exactly 250 left from this bonus, the rest was automatically written off. I have screenshots, all the evidence. They just brazenly wrote off the entire balance. I've been corresponding with them for a week. They serve breakfast and are not afraid of any complaints! Help
Помогите пожалуйста. Это казино списали 1600 usdt с моего баланса. Вот тут игрок выше скинул скриншот, где ему вывели после отыгрыша бонуса 250 usdt буквально в тоже время я поставил на вывод деньги , но мне вывели только 100 , хотя после того как я отыграл веиджер, у меня оставили 250 и на них я продолжил играть и выиграл 1700. У них с этого бонуса именно 250 оставалось, остальное автоматом списывалось. У меня есть скриншоты, все доказательства. Просто в наглую списали весь баланс. Неделю переписываюсь с ними. Кормят завтраками и не боятся никаких жалоб! Помогите
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.