ΦόρουμΚαζίνο96 Casino - γενική συζήτηση

96 Casino - γενική συζήτηση

πριν από 10 μήνες από Djolenisko
|
20616 προβολές 143 απαντήσεις |
|
1 2...8
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 10 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το 96 Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 10 μήνες

I am registered at 96en.com casino, I have won 200usdt and I can't withdraw money because it asks for a transaction password... the agents don't answer me for more than 24h, I don't have the option to set the password anywhere. I'll send you a screenshotfile

πριν από 9 μήνες

same for me ! i cannot withdraw 100$ on "96.com/en".

transaction password should be the account's password i think. but its not accepting that 😕

there are no english support chat or anything i think :S

i tried to verify myself but

in the FAQ they say:

Email us on: support@96in.com

Live Chat on 96br.com


ok i tried both. 96in support e-mail is only for indian players on 96in.com

tried live chat on 96br.com and same thing happend. only for br players.


Account Name:bodipeter

id:6000918731

please help.

Έγινε επεξεργασία από Jaro πριν από 9 μήνες
Αιτία: CG link added
πριν από 9 μήνες

Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με εμένα, οπότε δεν μου είναι ξεκάθαρο πώς απαντούν αμέσως στο 96/br.com, αλλά στα αγγλικά δεν παίρνω ποτέ απάντηση στο email μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

"We're really sorry to hear about your issue.

Rest assured, our chat and email support systems are being reactivated and will be back very soon. In the meantime, please DM us your contact details so we can address your concerns promptly. Thank you for your patience!"


@96comglobal DM-s are disabled xD

i cant belive this....

πριν από 9 μήνες

Που σας το είπαν αυτό; Πώς σου έστειλαν αυτό το μήνυμα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

twitter

πριν από 9 μήνες

Πιστεύω ότι είναι απάτη, προσπάθησα να στείλω μήνυμα αλλά δεν μπορώ να επικοινωνήσω μαζί μου στο twitter. Πότε σας το είπαν, πριν από πόσες μέρες;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

no days, it was just a few hours ago

πριν από 9 μήνες

Οκ.. απλά δεν ξέρω σε ποιον άλλο να απευθυνθώ γιατί δεν απαντούν στο chat

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

I am registered at 96en.com casino, I have won 200usdt and I can't withdraw money because it asks for a transaction password... the agents don't answer me for more than 24h, I don't have the option to set the password anywhere. I'll send you a screenshotfile

πριν από 9 μήνες

Hello, I haven't heard of a casino asking for a transaction password from a player. Is that the only step you have to take to withdraw money ? How long has your situation been going on that you can't withdraw ? 

Of course I wouldn't share the password of anything to be honest and I would wait for a reply from the casino what you have to provide and try to write them another email or in live chat again. 

πριν από 9 μήνες

same for me ! i cannot withdraw 100$ on "96.com/en".

transaction password should be the account's password i think. but its not accepting that 😕

there are no english support chat or anything i think :S

i tried to verify myself but

in the FAQ they say:

Email us on: support@96in.com

Live Chat on 96br.com


ok i tried both. 96in support e-mail is only for indian players on 96in.com

tried live chat on 96br.com and same thing happend. only for br players.


Account Name:bodipeter

id:6000918731

please help.

πριν από 9 μήνες

Hello, that means you haven't verified your account yet, right ? 

As for the fact that there is no support that speaks English, that's strange because on our website we have it listed that they have English live chat. 

Anyway, I would like to know what the transaction password means, because I am not sure if it should be the password of the account. It would be best to find out from the casino itself and maybe more players would avoid the inconvenience of withdrawals. 

However, how long has your situation been going on ? We give casinos 14 days to resolve both KYC and withdrawals. 

Let me know.

πριν από 9 μήνες

Δεν υπάρχει κλειδί για παίκτες κρυπτογράφησης, αλλά μόνο αυτός ο κωδικός πρόσβασης και υποτίθεται ότι λένε ότι δεν μπορούν να δώσουν στις 96in και τις 96br περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πώς να ορίσετε έναν κωδικό πρόσβασης για τη συναλλαγή. Ακόμα κανείς δεν απαντά σε email και ζωντανή συνομιλία

Αυτόματη μετάφραση:
Djolenisko
πριν από 9 μήνες

If I may, are you talking about the code casinos sometimes send per email or phone to confirm the withdrawal? Just to better understand what we are dealing with here.

Of course, the lack of support is not a good grade for the site.

πριν από 9 μήνες

Δεν μου είπαν στην υποστήριξη της Βραζιλίας ότι έπρεπε να ορίσω τον κωδικό πληρωμής στα προσωπικά μου στοιχεία.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Αλλά δεν έχω πουθενά αυτή την επιλογή, μου έστειλαν μια φωτογραφία ότι υπάρχει αυτή η επιλογή, αλλά δεν υπάρχει για μένα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Thats why i tried to verify my account.but i cant contact with them. thats insane...

πριν από 9 μήνες

tried to send an email to "support@96.com" . the email is exist but still no answer after 3days 😕

Radka
πριν από 9 μήνες

can u reach them or find anything? i only got an answer from them on twitter but DM-s disabled and they are not answering again to me

https://twitter.com/96comglobal

πριν από 9 μήνες

Ούτε μου απαντούν, αλλά είναι καζίνο απάτη και τέλος...

Αυτόματη μετάφραση:
1 2...8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα