Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνο96 Casino - γενική συζήτηση

96 Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 11 μήνες από Djolenisko
|
22.874 προβολές 143 απαντήσεις |
|
1 2 3...8
πριν από 11 μήνες

i think its not a scam. because the in and br site is workin fine. got great reviews on trustpilot. the br site is the same excact as the global one what we use. i think they wasnt ready to start their global site, give them a week or two.

bodesz
πριν από 11 μήνες

This truly sounds very reasonable to me. 🤔 Yet, it won't compensate for the situation - ignoring the player is a terrible thing to do.

πριν από 11 μήνες

can u reach them or find anything? i only got an answer from them on twitter but DM-s disabled and they are not answering again to me

https://twitter.com/96comglobal

πριν από 11 μήνες

I'm sorry, I can't offer additional contacts 🙁

file

Have you perhaps sent back your screenshot showing that the option is not visible to you?



πριν από 11 μήνες

Εισήγαγαν τον κωδικό για τη συναλλαγή, αλλά τώρα δεν έχω τρόπο να εισαγάγω αριθμό τηλεφώνου γιατί χωρίς αριθμό τηλεφώνου δεν μπορώ να στείλω αίτημα πληρωμής

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

wow.there is some progress 😀

πριν από 11 μήνες

Εισήγαγαν τον κωδικό για τη συναλλαγή, αλλά τώρα δεν έχω τρόπο να εισαγάγω αριθμό τηλεφώνου γιατί χωρίς αριθμό τηλεφώνου δεν μπορώ να στείλω αίτημα πληρωμής

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Γεια σας, το ίδιο συμβαίνει και σε μένα, μπορείτε να επαληθεύσετε τον αριθμό τηλεφώνου;

Αυτόματη μετάφραση:
bodesz
πριν από 11 μήνες

Γεια σας, το ίδιο συμβαίνει και σε μένα, μπορούσατε να επαληθεύσετε τον αριθμό τηλεφώνου;;;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

nowhere at this moment. just wait a few days and there will be an option i think.

they still workin on the site.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
πριν από 11 μήνες

nowhere at this moment. just wait a few days and there will be an option i think.

they still workin on the site.

πριν από 11 μήνες

Ευχαριστώ αν μπορείτε, κρατήστε με ενήμερο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Θα σας ενημερώσουμε, αλλά ακόμα δεν έχουν βάλει τον αριθμό τηλεφώνου, θα πρέπει να τον βάλουν σε λίγες μέρες και θα μπορούμε να κάνουμε ανάληψη των χρημάτων.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

that would be awsome 😀 i got this tab opened for 5 days now

πριν από 11 μήνες

Θα δούμε πότε θα ρίξει μέσα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Εισήγαγαν τον κωδικό για τη συναλλαγή, αλλά τώρα δεν έχω τρόπο να εισαγάγω αριθμό τηλεφώνου γιατί χωρίς αριθμό τηλεφώνου δεν μπορώ να στείλω αίτημα πληρωμής

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

So one problem is solved and then there is another one that you can't enter the phone number, yes ? 

That seems like a shame, but have you tried asking the casino what you should do in such a case ? 

πριν από 11 μήνες

Θα σας ενημερώσουμε, αλλά ακόμα δεν έχουν βάλει τον αριθμό τηλεφώνου, θα πρέπει να τον βάλουν σε λίγες μέρες και θα μπορούμε να κάνουμε ανάληψη των χρημάτων.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Of course, if things move forward, be sure to update us, I think other players will appreciate it. 🙂

Jaro
πριν από 11 μήνες

Προσπάθησα αλλά δεν παίρνω απάντηση, γιατί το chat ακόμα δεν λειτουργεί... φυσικά θα ενημερώσω όλους όταν το φτιάξουν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Προσπάθησα αλλά δεν παίρνω απάντηση, γιατί το chat ακόμα δεν λειτουργεί... φυσικά θα ενημερώσω όλους όταν το φτιάξουν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Thanks, I'm sure it will be useful for a lot of players since you're not alone in this situation. 

I hope it will be solved as soon as possible and you will have your money. 

Good luck. ☘️

πριν από 11 μήνες

hello everyone, I managed to put funds on withdrawal, but whether they will come or not is another question

japanesedemon
πριν από 11 μήνες

if you have a problem with the payment password, then try this, it helped me :

Please follow these instructions to Change Transaction Password:


Step-1(Computer) Click on profile arrow Down which is on top Right-Hand side.

(Phone) Click on account which is on Bottom Right-hand side


Step-2 Click on "Security Settings" go to "Transaction Password"


Step-3 Set a new password, confirm it, and provide the OTP. Click "Confirm" to successfully change your Transaction Password.

japanesedemon
πριν από 11 μήνες

Πρέπει πρώτα να κάνετε κατάθεση για να κάνετε ανάληψη χρημάτων

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Δούλεψα σκληρά για να ικανοποιήσω τις απαιτήσεις στοιχηματισμού και την ελάχιστη ανάληψη 100 με το μπόνους χωρίς κατάθεση 😢 Αυτό σημαίνει ότι το αίτημα ανάληψης που κάνω τώρα θα ακυρωθεί...(T^T)

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3...8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα