ΦόρουμΚαζίνο96 Casino - γενική συζήτηση

96 Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 10 μήνες από Djolenisko
|
20722 προβολές 143 απαντήσεις |
|
1 2 3...8
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 9 μήνες

i think its not a scam. because the in and br site is workin fine. got great reviews on trustpilot. the br site is the same excact as the global one what we use. i think they wasnt ready to start their global site, give them a week or two.

bodesz
πριν από 9 μήνες

This truly sounds very reasonable to me. 🤔 Yet, it won't compensate for the situation - ignoring the player is a terrible thing to do.

πριν από 9 μήνες

can u reach them or find anything? i only got an answer from them on twitter but DM-s disabled and they are not answering again to me

https://twitter.com/96comglobal

πριν από 9 μήνες

I'm sorry, I can't offer additional contacts 🙁

file

Have you perhaps sent back your screenshot showing that the option is not visible to you?



πριν από 9 μήνες

Εισήγαγαν τον κωδικό για τη συναλλαγή, αλλά τώρα δεν έχω τρόπο να εισαγάγω αριθμό τηλεφώνου γιατί χωρίς αριθμό τηλεφώνου δεν μπορώ να στείλω αίτημα πληρωμής

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

wow.there is some progress 😀

πριν από 9 μήνες

Εισήγαγαν τον κωδικό για τη συναλλαγή, αλλά τώρα δεν έχω τρόπο να εισαγάγω αριθμό τηλεφώνου γιατί χωρίς αριθμό τηλεφώνου δεν μπορώ να στείλω αίτημα πληρωμής

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Γεια σας, το ίδιο συμβαίνει και σε μένα, μπορείτε να επαληθεύσετε τον αριθμό τηλεφώνου;

Αυτόματη μετάφραση:
bodesz
πριν από 9 μήνες

Γεια σας, το ίδιο συμβαίνει και σε μένα, μπορούσατε να επαληθεύσετε τον αριθμό τηλεφώνου;;;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

nowhere at this moment. just wait a few days and there will be an option i think.

they still workin on the site.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 9 μήνες
πριν από 9 μήνες

nowhere at this moment. just wait a few days and there will be an option i think.

they still workin on the site.

πριν από 9 μήνες

Ευχαριστώ αν μπορείτε, κρατήστε με ενήμερο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Θα σας ενημερώσουμε, αλλά ακόμα δεν έχουν βάλει τον αριθμό τηλεφώνου, θα πρέπει να τον βάλουν σε λίγες μέρες και θα μπορούμε να κάνουμε ανάληψη των χρημάτων.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

that would be awsome 😀 i got this tab opened for 5 days now

πριν από 9 μήνες

Θα δούμε πότε θα ρίξει μέσα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Εισήγαγαν τον κωδικό για τη συναλλαγή, αλλά τώρα δεν έχω τρόπο να εισαγάγω αριθμό τηλεφώνου γιατί χωρίς αριθμό τηλεφώνου δεν μπορώ να στείλω αίτημα πληρωμής

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

So one problem is solved and then there is another one that you can't enter the phone number, yes ? 

That seems like a shame, but have you tried asking the casino what you should do in such a case ? 

πριν από 9 μήνες

Θα σας ενημερώσουμε, αλλά ακόμα δεν έχουν βάλει τον αριθμό τηλεφώνου, θα πρέπει να τον βάλουν σε λίγες μέρες και θα μπορούμε να κάνουμε ανάληψη των χρημάτων.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Of course, if things move forward, be sure to update us, I think other players will appreciate it. 🙂

Jaro
πριν από 9 μήνες

Προσπάθησα αλλά δεν παίρνω απάντηση, γιατί το chat ακόμα δεν λειτουργεί... φυσικά θα ενημερώσω όλους όταν το φτιάξουν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Προσπάθησα αλλά δεν παίρνω απάντηση, γιατί το chat ακόμα δεν λειτουργεί... φυσικά θα ενημερώσω όλους όταν το φτιάξουν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Thanks, I'm sure it will be useful for a lot of players since you're not alone in this situation. 

I hope it will be solved as soon as possible and you will have your money. 

Good luck. ☘️

πριν από 9 μήνες

hello everyone, I managed to put funds on withdrawal, but whether they will come or not is another question

japanesedemon
πριν από 9 μήνες

if you have a problem with the payment password, then try this, it helped me :

Please follow these instructions to Change Transaction Password:


Step-1(Computer) Click on profile arrow Down which is on top Right-Hand side.

(Phone) Click on account which is on Bottom Right-hand side


Step-2 Click on "Security Settings" go to "Transaction Password"


Step-3 Set a new password, confirm it, and provide the OTP. Click "Confirm" to successfully change your Transaction Password.

japanesedemon
πριν από 9 μήνες

Πρέπει πρώτα να κάνετε κατάθεση για να κάνετε ανάληψη χρημάτων

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Δούλεψα σκληρά για να ικανοποιήσω τις απαιτήσεις στοιχηματισμού και την ελάχιστη ανάληψη 100 με το μπόνους χωρίς κατάθεση 😢 Αυτό σημαίνει ότι το αίτημα ανάληψης που κάνω τώρα θα ακυρωθεί...(T^T)

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3...8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα