ΦόρουμΚαζίνο96 Casino - γενική συζήτηση

96 Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

πριν από 10 μήνες από Djolenisko
|
20620 προβολές 143 απαντήσεις |
|
1...6 7 8
Προσθήκη ανάρτησης
Alko26
πριν από 9 μήνες

Hey Alko26, I apologize that you are experiencing this issue. Can you confirm if you're using the correct email address, which is support@96.com?

96.com Casino
πριν από 9 μήνες

Εισαγάγετε ξανά το μπόνους χωρίς κατάθεση, πολλοί νέοι παίκτες θα εγγραφούν με το μπόνους χωρίς κατάθεση

Αυτόματη μετάφραση:
Alko26
πριν από 9 μήνες

people The maximum withdrawal was 250. Because of abusers, the rules were tightened and the maximum withdrawal was made 100. Then it was removed. you weren't deceived, they did everything according to the rules. or outside the rules will you calculate 1700? you're funny

Djolenisko
πριν από 9 μήνες

that's how they closed the no deposit bonus. What are you talking about?


πριν από 9 μήνες

Βοηθήστε με παρακαλώ. Αυτό το καζίνο αφαίρεσε 1600 USD από το υπόλοιπό μου. Εδώ ο παίκτης παραπάνω δημοσίευσε ένα στιγμιότυπο οθόνης όπου, αφού στοιχηματίστηκε το μπόνους, του έδωσαν 250 USD, κυριολεκτικά ταυτόχρονα, έβαλα χρήματα για ανάληψη, αλλά μου έδωσαν μόνο 100, αν και αφού έπαιξα πίσω το στοίχημα, με άφησαν με 250 και συνέχισα να παίζω με αυτό και κέρδισα 1700. Τους είχαν μείνει ακριβώς 250 από αυτό το μπόνους, τα υπόλοιπα διαγράφηκαν αυτόματα. Έχω στιγμιότυπα οθόνης, όλα τα στοιχεία. Απλώς διέγραψαν ευθαρσώς ολόκληρο το υπόλοιπο. Έχω αλληλογραφία μαζί τους εδώ και μια εβδομάδα. Σερβίρουν πρωινό και δεν φοβούνται κανένα παράπονο! Βοήθεια

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Hello there. As I can see in this thread the casino has replied to you and has provided the correct email address in case you have had the wrong one. So hopefully you will be able to sort out the issue directly with them.

We always recommend to players to read carefully the T&C's at every casino, and Bonus T&C's as well, just to prevent any false conclusion and to better understand how the bonuses actually work. If you need any further assistance, please do not hesitate to contact us.


Romi
πριν από 9 μήνες

Τι μου απάντησαν, μου είπαν το email τους; Την ξέρω, έχω μια βδομάδα αλληλογραφία μαζί τους. Σας παρουσίασα το γεγονός ότι στις 28 ένα άτομο έστειλε ένα στιγμιότυπο οθόνης για το πώς έβγαλε 250 USD από το ίδιο μπόνους και την ίδια μέρα μου έβγαλαν μόνο 100, την ίδια στιγμή, έχω τα στιγμιότυπα οθόνης, το έκαναν Δεν αλλάξαμε κανέναν κανόνα εκείνη τη στιγμή σχετικά με αυτό το μπόνους. Διαφορετικά, μετά το ποντάρισμα του στοιχήματος, δεν θα είχαν μείνει 250 USD στον λογαριασμό. Επιπλέον, αυτά είναι ήδη τα κεφάλαιά μου και έχω το δικαίωμα να παίξω με αυτά, κάτι που έκανα. Λοιπόν τάχτηκες με το καζίνο; Όταν υπάρχει γεγονός ότι αποσύρουν συγκεκριμένα 250 στον παίκτη από αυτό το μπόνους, κάνω αίτημα ακριβώς 10 λεπτά αργότερα για πληρωμή και κάνουν ανάληψη μόνο 100 σε μένα. Άρα άλλαξαν τους κανόνες σε 10 λεπτά;))

Αυτόματη μετάφραση:
96.com Casino
πριν από 9 μήνες

Ναι, ακριβώς σε αυτό το email, σας γράφω εδώ και μια εβδομάδα και η ανεπαρκής και αντιεπαγγελματική υποστήριξή σας δεν μπορεί να πει τίποτα για το γεγονός ότι εδώ ένα άτομο έστειλε ένα στιγμιότυπο οθόνης ότι αποσύρθηκε 250 από το μπόνους στις 28 Ιανουαρίου, μπορείτε δες το στιγμιότυπο στην προηγούμενη σελίδα, και εγώ ακριβώς την ίδια στιγμή έκανα αίτημα πληρωμής και μου έδωσαν μόνο 100. Αλλάζεις τους κανόνες εκεί κάθε 10 λεπτά;

Αυτόματη μετάφραση:
sus4567
πριν από 9 μήνες

Μάθε να διαβάζεις και μετά προσπάθησε να είσαι έξυπνος, παρακαλώ

Αυτόματη μετάφραση:
Alko26
πριν από 9 μήνες

Shall we keep it decent, please?

I understand your frustration; just if I may, do not fall for a bad temper.

I'd like to add that the reply you got sounds at least quite reasonable. The casino may change rules at any time; that's a common situation. However, I agree that you should be subject to the rules in effect at the time you accept the bonus.

With luck, this unpleasant situation will be addressed properly very soon. I'm looking forward to that.


πριν από 9 μήνες

Τι μου απάντησαν, μου είπαν το email τους; Την ξέρω, έχω μια βδομάδα αλληλογραφία μαζί τους. Σας παρουσίασα το γεγονός ότι στις 28 ένα άτομο έστειλε ένα στιγμιότυπο οθόνης για το πώς έβγαλε 250 USD από το ίδιο μπόνους και την ίδια μέρα μου έβγαλαν μόνο 100, την ίδια στιγμή, έχω τα στιγμιότυπα οθόνης, το έκαναν Δεν αλλάξαμε κανέναν κανόνα εκείνη τη στιγμή σχετικά με αυτό το μπόνους. Διαφορετικά, μετά το ποντάρισμα του στοιχήματος, δεν θα είχαν μείνει 250 USD στον λογαριασμό. Επιπλέον, αυτά είναι ήδη τα κεφάλαιά μου και έχω το δικαίωμα να παίξω με αυτά, κάτι που έκανα. Λοιπόν τάχτηκες με το καζίνο; Όταν υπάρχει γεγονός ότι αποσύρουν συγκεκριμένα 250 στον παίκτη από αυτό το μπόνους, κάνω αίτημα ακριβώς 10 λεπτά αργότερα για πληρωμή και κάνουν ανάληψη μόνο 100 σε μένα. Άρα άλλαξαν τους κανόνες σε 10 λεπτά;))

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Hello. It is absolutely obvious that you feel you are in the right, but unfortunately it is not in our power here on the forum to seek redress or assess the situation of other players without specific circumstances.

Personally, I like to see that the casino representative is also in the discussion and maybe we will get an explanation. However, if you feel that the casino did not act completely fairly, you can always file a complaint and our specialized team will go through everything related to this situation. All you need to get started is a willingness to cooperate. How does that sound to you?

To easily submit a complaint, just click/tap on this link 👈.

Radka
πριν από 9 μήνες

Αυτό είναι! Είπατε το κλειδί «θα πρέπει να υπόκεινται στους κανόνες που ισχύουν τη στιγμή της αποδοχής του μπόνους». Έκανα εγγραφή στις 24 Ιανουαρίου, είχαν δύο κωδικούς προσφοράς για 10 USD και 25 USD, ενεργοποίησα για 25 κατά την εγγραφή. Έπαιξα το στοίχημα και είχα περίπου 1000 USD και αυτόματη Όλα είχαν διαγραφεί, εκτός από 250 USD. Καταλαβαίνεις? Δηλαδή τότε δεν υπήρχαν το πολύ 100 usdt! Και σε άλλα φόρουμ, οι παίκτες δημοσίευσαν στιγμιότυπα οθόνης και έδειξαν ότι το Καζίνο πλήρωσε 250 από το μπόνους!! Και το γεγονός ότι μετά άλλαξαν τους κανόνες μια εβδομάδα αργότερα, αυτό δεν με ενδιαφέρει, κέρδισα πίσω το μπόνους στις 25 Ιανουαρίου. Επιπλέον, όταν πήγα σε αυτό το φόρουμ, είδα ένα στιγμιότυπο ότι ένας παίκτης έβγαλε 250, μετά ο άλλος έγραψε αμέσως στο φόρουμ ότι αποσύρθηκε 250. Και ήταν 28 Ιανουαρίου... στη 01:00, και είχα αιτήματα για απόσυρση Μέχρι αυτή τη στιγμή, έχουν απορρίψει! Μετά, μόλις είδα το στιγμιότυπο οθόνης, το έβαλα αμέσως ξανά σε ανάληψη και μου έδωσαν μόνο 100. Έχω όλα τα στιγμιότυπα για το πώς ακυρώθηκαν τα αιτήματα πληρωμής μου

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 9 μήνες

Φυσικά και θα κάνω καταγγελία. Παραπάνω, ο συνάδελφός σας έγραψε πολύ σωστά, Δεν υπάρχει κανόνας ότι το μέγιστο είναι μόνο 100 USD. Τη στιγμή που δέχτηκα το μπόνους - Δεν υπήρχε, έβγαλαν 250 και ακριβώς 250 έμειναν μετά το στοίχημα. Επιπλέον, ακόμη και μετά από τρεις ημέρες εξακολουθούν να αποσύρουν 250, και αποδεικτικά στοιχεία για αυτό υπάρχουν στο φόρουμ σας

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 9 μήνες

Ακολούθησα τον σύνδεσμο, αλλά για κάποιο λόγο δεν μπορώ να αφήσω παράπονο...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Ήθελα επίσης να προσθέσω ότι όταν ήταν 1700 στον λογαριασμό και έβαλα 100 για ανάληψη, έβγαλαν 100, και έμειναν 1600 στο υπόλοιπο, αλλά δεν το διέγραψαν! Μετά όταν έλαβα 100 έκανα άλλη ανάληψη για 600, η αίτηση κρεμάστηκε για 2 μέρες, μόνο τότε ακυρώθηκε, 600 δεν επιστράφηκαν και 1000 που ήταν στον ισολογισμό διαγράφηκαν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Hey Alko26, please continue to reach out to our support team using this email: support@96.com. Rest assured that they will assist you. Thank you!

96.com Casino
πριν από 9 μήνες

Άκου σταμάτα να λες ψέματα!!! Έχω επικοινωνήσει μαζί τους εδώ και μια εβδομάδα. Σταμάτα να προσποιείσαι ότι βοηθάς εδώ στο φόρουμ και να παίζεις στο κοινό!!! Ξέρω πολύ καλά το email σας και έχω αλληλογραφία εδώ και εβδομάδες! Αλλά αρνούνται να επιστρέψουν τα χρήματα στο υπόλοιπό μου! Εάν θέλετε να επιλύσετε το πρόβλημα, επιστρέψτε τα χρήματά μου. Η αλληλογραφία μου pligar790@gmail.com . Μπορείτε να ελέγξετε ότι σας έχω στείλει επανειλημμένα email

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Φυσικά και θα κάνω καταγγελία. Παραπάνω, ο συνάδελφός σας έγραψε πολύ σωστά, Δεν υπάρχει κανόνας ότι το μέγιστο είναι μόνο 100 USD. Τη στιγμή που δέχτηκα το μπόνους - Δεν υπήρχε, έβγαλαν 250 και ακριβώς 250 έμειναν μετά το στοίχημα. Επιπλέον, ακόμη και μετά από τρεις ημέρες εξακολουθούν να αποσύρουν 250, και αποδεικτικά στοιχεία για αυτό υπάρχουν στο φόρουμ σας

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Actually, I said something different, but let that be decided, preferably based on comments from both parties. I'm quite sad to see this conversation getting far more intense.

πριν από 9 μήνες

Hey Alko26, please continue to reach out to our support team using this email: support@96.com. Rest assured that they will assist you. Thank you!

πριν από 9 μήνες

I'm sorry to step in,

but is there anything else you might be willing to do to assist the player somehow?

Do you perhaps have any additional comments on the bonus part of this issue by any chance? I hope we both feel a proper response might prevent a sharper exchange of words. 🙏


πριν από 9 μήνες

Ακολούθησα τον σύνδεσμο, αλλά για κάποιο λόγο δεν μπορώ να αφήσω παράπονο...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Oh, sorry to hear that.

I'll try to help you with that. Could you please be more specific? A screenshot showing the issue would be nice. I would also like to see your URL, hence, a full, uncropped screenshot would be best for the start.

Can you send one, please?

Alko26
πριν από 9 μήνες

We're thrilled you took the time to share your recent experience with us! Thank you for being a part of the 96.com community. We truly value your participation and understand the importance of clear communication.

To ensure fairness and maintain the special nature of our promotions for everyone, winnings from bonus funds are capped at 100USDT. We hope this helps keep the playing field level for all our players!

Should you have any more questions or need further clarification, our dedicated support team is on standby 24/7, ready to assist you via email or Live Chat. Please feel free to contact them with your reference number or player account details for personalized support.

Thank you once again for choosing 96.com. We're eagerly looking forward to your next visit to our platform!

1...6 7 8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα