πριν από 1 έτος
Τυπικό.. φαίνεται σαν να μαστιγώνω ένα νεκρό άλογο τότε.
Typical.. looks like i'm flogging a dead horse then.,
0
Τυπικό.. φαίνεται σαν να μαστιγώνω ένα νεκρό άλογο τότε.
Typical.. looks like i'm flogging a dead horse then.,
Λυπάμαι που το λέω αλλά ναι μάλλον.
Ελέγχετε πάντα το καζίνο πριν παίξετε εκεί, παρακαλώ. Υποθέτω ότι αυτή είναι μια πολύ καλή προειδοποίηση .
Sorry to say that but yes probably.
Always check the casino before playing there, please. I guess this is quite a good warning.
Έτσι, η φίλη μου μου μίλησε για αυτόν τον ιστότοπο, είπε ότι είχε μερικές μεγάλες νίκες, οπότε άρχισε να παίζω ξανά τον Ιανουάριο, κέρδισα δύο φορές μέσα σε μερικές εβδομάδες, ένα £150 και ένα £350, χρειάστηκε λίγος χρόνος για να πληρώσω νομίζω ότι ήταν περίπου 17 ημέρες τουλάχιστον, αλλά τελικά το πήρα. την 5η Μαρτίου κέρδισα £2500, και μάντεψε, ακόμα δεν έχω χρήματα! το μόνο που καταλαβαίνω είναι δικαιολογίες, σύντομα μηνύματα που λένε, να είσαι υπομονετικός κ.λπ.
Τώρα κάνω την έρευνά μου και βλέπω ότι αυτό συμβαίνει σε ανθρώπους εδώ και μερικά χρόνια.
Λοιπόν δεν είμαι κάποιος που θα το αφήσει αυτό, πρέπει να υπάρχει κάποιος στον οποίο μπορούμε να παραπονεθούμε;;;
Έστειλα μια καταγγελία στην άδεια τυχερών παιχνιδιών, ότι ήταν απάτη και βασικά μου είπαν "ξέρουμε, μείνε μακριά"
Λοιπόν, ας μην είναι χρήσιμο, πώς μπορούν να συνεχίσουν να συναλλάσσονται και να ξεγελούν τους ανθρώπους.
Το άλλο πράγμα που με κάνει τον φίλο που μου είπε για τον ιστότοπο κυριολεκτικά 2 εβδομάδες πριν κέρδισε 3.500 £ και πληρώθηκε.
Επίσης βρήκα δύο άλλα καζίνο ακριβώς τα ίδια, luckywins και spicyjackpots. αν μπήκατε στη ζωντανή συνομιλία, θα έχετε τον ίδιο χειριστή σε κάθε ιστότοπο;!?!?.
Καταλαβαίνω ότι είναι ένα καζίνο χωρίς άδεια, αλλά πραγματικά δεν ήξερα.
Απλά δεν ξέρω σε ποιον να παραπονεθώ!
Οποιαδήποτε εμπειρία μαζί τους, παρακαλώ μοιραστείτε.
Ειλικρινά έχω ξεσπάσει.
So my friend told me about this website, said she had a few bigs win, so started playing back in january, i won twice within a couple of weeks, one £150 and one £350, took a while to pay out think it was about 17 days at least, but got it eventually. on the 5th march i won £2500, and guess what, still no money! all i get it excuses, short messages saying, please be patient etc.
Now ive been doing my research and see this has been happening to people for a couple of years now.
Well im not one to let this go, there has got to be someone we can complain to???
I sent a complaint to the gambling licence, about it been a scam nand they basically said "we know, stay away"
Well lets not helpful, how can they keep trading and ripping people off.
The other thing that gets me the friend who told me about the site literally 2 weeks before won £3,500 and got paid out.
Also i found two other casinos exactly the same, luckywins and spicyjackpots. if you got on the live chat, you get the same operator on each website?!?!?.
I understand its a unlicensed casino but i genuinely didnt know.
I just dont know who to complain to!
Any experiences with them, please share.
Im honestly gutted.
Τίμια,
Ένας φίλος σας πήρε ένα πολύ κακό καζίνο για να σας προτείνει. Είδατε τη φήμη που δίνεται;
https://casino.guru/4-crowns-casino-review
Το καζίνο δεν είναι καν αδειοδοτημένο πια, επομένως δεν μπορείτε να κάνετε κυριολεκτικά τίποτα.
Εννοώ ότι μπορείτε να υποβάλετε την καταγγελία μέσω του ιστότοπού μας ( κάντε κλικ, πατήστε αυτόν τον σύνδεσμο ), αλλά δυστυχώς όπως λέει μια από τις προειδοποιήσεις:
«Καμία πολιτική αντίδρασης για παράπονα!
Αυτό το καζίνο αρνείται να βοηθήσει στην επίλυση τυχόν παραπόνων των παικτών. Όλες οι προηγούμενες προσπάθειές μας να δημιουργήσουμε οποιαδήποτε συνεργασία παραβλέφθηκαν. Ως εκ τούτου, η πλειονότητα των καταγγελιών που υποβλήθηκαν πρόσφατα χαρακτηρίζονται ως ανεπίλυτες και έχουν αρνητικό αντίκτυπο στην αξιολόγηση του καζίνο».
Φαντάζομαι ότι ταιριάζει στην πραγματικότητα:
https://casino.guru/complaints/unresolved
Εάν καταφέρετε με κάποιο τρόπο να κερδίσετε τα κέρδη σας - τρέξτε μακριά!
Honestly,
A friend of yours picked up a seriously bad casino to recommend. Did you see the reputation given?
https://casino.guru/4-crowns-casino-review
The casino isn't even licensed anymore, so there is literally nothing you could do.
I mean you can submit the complaint through our website (click tap this link), but sadly as one of the warnings says:
"No Reaction Policy for complaints!
This casino refuses to assist in resolving any players’ complaints. All of our previous attempts to establish any cooperation were overlooked. Therefore, the majority of newly submitted complaints are marked as unresolved and have a negative impact on the casino’s rating."
I guess it fits the reality:
https://casino.guru/complaints/unresolved
If you somehow manage to get your winnings - run away!
Το Four crowns είναι ένα άλλο από το οποίο περίμενα μήνες για ένα μετρητά. Νοέμβριος για αυτό. Εξετάζοντας τις πληροφορίες τους, οι δύο έχουν ακριβώς τις ίδιες πληροφορίες, μόνο διαφορετικό όνομα καζίνο. Υπάρχουν αρκετοί με τις ίδιες λεπτομέρειες. Όλα αποτελούν μέρος μιας μεγάλης απάτης.
Four crowns is another that I've been waiting months for a cash out from. November for this one. On looking at their information the two have exactly the same information, only different casino name. There's quite a few with the same details. All part of one big scam I reckon.
Γεια, δεν έχουμε αυτό το καζίνο στη βάση δεδομένων μας, αν το έγραψα σωστά, θα μπορούσατε να δώσετε έναν σύνδεσμο; Τι λόγο έχει το καζίνο που δεν σας έχει πληρώσει για τόσο καιρό; Είστε ακόμα σε επαφή μαζί τους; Έχετε επαληθευμένο λογαριασμό εκεί;
Παρακαλώ ενημερώστε με για να προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Hi, we don't have this casino in our database if I spelled it correctly, could you provide a link ? What reason does the casino have for not having paid you for so long ? Are you still in contact with them ? Do you have a verified account there ?
Please let me know so we can try to help you.
https://www.4crownscasino.com/
Ναι επαληθεύτηκε, η δικαιολογία τους είναι ότι χρειάζεται χρόνος. Μπαίνω σε ζωντανή συνομιλία δύο φορές την εβδομάδα μόνο για να έχω την ίδια απάντηση. Το Spicy jackpots έχει αφαιρέσει την επιλογή ζωντανής συνομιλίας και κανένα από τα καζίνο δεν απαντά στα email.
https://www.4crownscasino.com/
Yes verified, their excuse is it takes time. I go on live chat a couple times a week only to get the same response. Spicy jackpots has removed the live chat option and neither casino answers emails.
Λυπάμαι για αυτό, αλλά λαμβάνοντας υπόψη τον δείκτη ασφάλειας , δεν εκπλήσσομαι, να σας πω την αλήθεια. Θα μπορούσα να προτείνω την υποβολή καταγγελίας, αλλά σε αυτήν την περίπτωση δεν θα έχει καμία διαφορά αν το κάνετε, κατά τη γνώμη μου. Ρίξτε μια ματιά σε αυτό:
Καλύτερα να επιλέξετε κάποια πιο ασφαλή καζίνο, τι λέτε;🤷♀️
I'm sorry about that, but considering the safety index, I am not surprised, to tell you the truth. I could recommend filing a complaint, but in this case it won't make any difference if you do, in my opinion. Have a look at this:
Better to choose some safer casinos, what do you say?🤷♀️
Σοφή επιλογή, και σας ευχαριστώ για αυτό.👌
Wise choice, and thank you for that.👌
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.