ΦόρουμΚαζίνο321CryptoCasino - γενική συζήτηση

321CryptoCasino - γενική συζήτηση

πριν από 3 έτη από Erhan88
|
6042 προβολές 21 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το 321CryptoCasino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 έτη

Good morning

Hope you are well

I have had issue with 321cryptocasino.com. I searched best crypto casino and find in your site 321cryptocasino with good reputation and except uk players. Well I registered account with them and deposits twice. I have put my uk address phone number etc.. everything was OK until yesterday, I couldn't login to my account which uk not allowed to login or registered. I have contacted customer service and explain everything but they are refusing to paying me my deposits back. They are not allowed uk customer for over months but in your website says they are except uk players. Can you please contact them or help me with my refund. My username Erhan88

Best Regards

Erhan Sucin file

Erhan88
πριν από 3 έτη

Hi, I'm sorry to hear that. Regarding the restricted countries - we always use the information that we find on the casino's website. We update our review every year, but it's highly possible that they updated their terms and conditions, but we didn't update the review since then. I can see the last update was done in December 2020.

Anyway, I suggest you to submit a complaint regarding this. You can do it here: https://casino.guru/complaints/create

Daniel
πριν από 3 έτη

Hi Daniel

Hope you are well

I already made official complaint regarding this.

Best Regards

Erhan Sucin

Erhan88
πριν από 3 έτη

Alright, I hope we'll be able to help 🙂

πριν από 1 έτος

Δεν μπορώ να συνδεθώ και ρώτησα την εξυπηρέτηση πελατών αν έχω λογαριασμό στο καζίνο και δεν απαντούν και λέει ότι πρέπει να πληρώσετε αν δεν συνδεθείτε.


Δεν είμαι καν σίγουρος αν έχω λογαριασμό πια.


Είναι ακόμα ανοιχτό το καζίνο;

Αυτόματη μετάφραση:
xxrussingerxx
πριν από 1 έτος

The website works for me. You definitely don't have to pay anything if you don't log in to a casino. Do you still have some balance in the casino?

πριν από 1 έτος

Γεια σας, νομίζω ότι έχω εγγραφεί...


Πρέπει όμως να πληρώσω κάτι αν έχω εγγραφεί αλλά δεν έχω συνδεθεί;


Και δεν πλήρωσε ποτέ τίποτα!


Ξέρεις ότι?

Αυτόματη μετάφραση:
xxrussingerxx
πριν από 1 έτος

Hello there.

I wouldn't say you must deposit because you registered in the casino. Just make a note to make sure you will not create multiple accounts in the future when you're ready to deposit.🙏

If I miss the point, however, let me know.

πριν από 1 έτος

Ήθελα να μάθω αν πρέπει να πληρώσετε κάτι αν δεν συνδεθείτε.


Γιατί λέει: Οι αδρανείς λογαριασμοί πρέπει να πληρώσουν κάτι.

Αυτόματη μετάφραση:
xxrussingerxx
πριν από 1 έτος

Η υποστήριξη δεν απαντά και δεν είμαι σίγουρος αν δημιούργησα λογαριασμό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ήθελα να μάθω αν πρέπει να πληρώσετε κάτι αν δεν συνδεθείτε.


Γιατί λέει: Οι αδρανείς λογαριασμοί πρέπει να πληρώσουν κάτι.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Now I understand your concern!

So, it's about the warning, well it says: "This casino deducts the entire balance (or a very large regular dormant account fee) from player accounts that have been inactive for a certain period of time (12 to 18 months)."

Since you have not deposited in the casino yet, this rule does not apply to you, because there is NO active balance in your casino account. Don't worry.

This rule only concerns players with dormant accounts with an active balance.

Basically, to avoid that you should always stop playing in the casino when all has been withdrawn or lost to avoid fees. Is it better now? 🙂

πριν από 1 έτος

Η υποστήριξη δεν απαντά και δεν είμαι σίγουρος αν δημιούργησα λογαριασμό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

To make sure, I would check your email box to find the confirmation email. Once it's there, saying something like "you are now registered or welcome" I'd say the process was completed.

If you're unsure, let me know.

πριν από 1 έτος

Δεν βρίσκω πλέον e-mail, αλλά το όνομα χρήστη μου είναι xMichaelx και προσπάθησα να συνδεθώ, αλλά δεν μπορώ να συνδεθώ με νέο κωδικό πρόσβασης.

Αυτόματη μετάφραση:
xxrussingerxx
πριν από 1 έτος

Σίγουρα δεν κατέθεσα τίποτα εκεί, μην ανησυχείς άλλο


Είμαι τόσο ευγνώμων που με βοήθησες.

Αυτόματη μετάφραση:
xxrussingerxx
πριν από 1 έτος

Great, so there is nothing to be concerned about, I'd say. 🙂

Happy to help!

If you ever struggle again, come here and ask✨

Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka! Έχουν διαγράψει εντελώς τον λογαριασμό μου, πρέπει να πληρώσω τίποτα;

Αυτόματη μετάφραση:
xxrussingerxx
πριν από 1 έτος

Hello there!

I guess the situation is still the same, isn't it? If you have never made a deposit and the account has been deleted, I wouldn't worry. 🙂

May I know what makes you so concerned? Maybe I can be more helpful after all.

πριν από 1 έτος

Όχι, δεν έχω καταθέσει ποτέ τίποτα σε αυτό το καζίνο!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Τι σημαίνει αυτό?

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα